Kuume pillereistä?

Onko kellekään tullut pitkäkestoista kuumetta e-pillereistä? Oliko mitään muita oireita? Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen kuume helpotti?
1157
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

No? Eikö muka kenellekään ole tullut kuumetta e-pillereiden takia? Oli yksi ensimmäisistä syistä, mitä lääkäri epäili.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Kuumeilija kirjoitti:

Onko kellekään tullut pitkäkestoista kuumetta e-pillereistä? Oliko mitään muita oireita? Kuinka pian pillereiden lopettamisen jälkeen kuume helpotti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu