Urat/pussit silmien alla poskipäissä

Malarbags

Olen nelikymppinen nainen, jolla häirinnyt ulkonäköä jo vuosien ajan ikävät juonteet/pussukat silmien alla poskipäissä. Kerran kokeilin täyteaineinjektiota, vaikutukset kestivät vain muutaman päivän. Toisella kerralla plastiikkakirurgin konsultaatiossa sanottiin, ettei näille voi tehdä mitään. Nyt kun taas googletan, löytyy englannin kielellä näistä juttua, "malar bags, malar festoons tai cheek bags" . En jaksa ruveta kääntämään kaikkia kertomuksia, mutta vaikeita taitavat olla hoidettavana nämä juonteet. Muutaman kokemuksen löysin kyynelurien täyttämisestä, mutta onkohan siinä kyse samasta asiasta. Jos vaan joku tietäisi tämän hetkistä tilannetta näiden pussukoiden hoitamisesta tai on omia kokemuksia, niin olisi ihan mahtavaa kuulla, onko mitään toivoa päästä näistä eroon. Muuten silmän alukset ovat ikäistäni vastaavat, ei mitään erityisiä silmäpusseja tai kauheasti ryppyjä ole, kun olen käyttänyt hyviä voiteita jo pitkään.

11

8220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vrm

Olen itse myös 40 v nainen ja kärsin samasta vaivasta! Minulla tilanne alkoi vaivata noin viisi vuotta sitten. Kasvot ovat jatkuvasti väsyneen näköiset. Minulle plastiikkakirurgi ehdotti myös täyteaineita, en ole vielä kokeillut. Ilmeisesti keskikasvojen kohotus saattaa auttaa tilanteeseen. Ikävä vaiva! Oletko kysellyt useammalta plastiikkakirurgilta vaihtoehdoista?

• hdfgb

Tutustukaa www.realself.com sivustoon. Sieltä näette kuvien kera mitä voi saada aikaiseksi.
      Oculoplastik surgeon tai joku vastaava voi olla silmien alueen kirurgiaan erikoistunut.....

• Pussiposki

Täällä kanssa yksi neitokainen, jolla sama ongelma. Mulle kosmetologi suositteli kasvolymfaa, jossa kävin muutaman kerran. Ikävä kyllä, hoidolla ei ollut mitään vaikutusta... Onkohan kellään tietoa keskikasvojen kohotuksesta ko. vaivaan..

• Pussitsilmienalla

Koululääketieteellä ei tunnu olevan selitystä silmien alla oleviin "pusseihin".

Muistelen lukeneeni, että kiinalaisen lääketieteen mukaan esim. munuaisissa olevien ongelmien seurauksena voivat nämä pussit kehittyä.

• Yykaakoo1

Nosto

• Olisko_apua

Tänä iltana esitettiin telkkarissa suomalaisen ohjelman jakso jossa silmienaluspussit leikattiin Tallinnassa. Ainakin tuossa ohjelmassa tulos näytti hyvältä.

• Malarbags

Pitääkin etsiä tuo tv-juttu. Alaluomia leikataan useinkin mutta nämä malar bag-pussit ovat poskilla ei siis ihan silmien alla. Ja konsultoin tuossa viime viikolla vielä yhtä sairaanhoitaja-kosmetologia. Ei täyteaineita suostunut laittamaan. Suositteli seerumia, jossa hyalyronia.

• udstyh

Hyalyronia ei mielestäni kannata käyttää.
        Se on oudon kosteuttava aine, jonka käytön lopettaessa huomaa mitä se tekee iholle. Ei todellakaan mitään hyvää... siihen jää koukkuun, koska iholla menee siitä selviämisessä aika pitkä aika ja harva jaksaa elellä kuivana suomunaamana odotellessa sen vaikutuksen loppua.
        Itse pilasin kasvojeni ihoa sillä ja meni pitkän aikaa, että kasvojeni oma balanssi palasi.

• löpinätä
        udstyh kirjoitti:

Hyalyronia ei mielestäni kannata käyttää.
        Se on oudon kosteuttava aine, jonka käytön lopettaessa huomaa mitä se tekee iholle. Ei todellakaan mitään hyvää... siihen jää koukkuun, koska iholla menee siitä selviämisessä aika pitkä aika ja harva jaksaa elellä kuivana suomunaamana odotellessa sen vaikutuksen loppua.
        Itse pilasin kasvojeni ihoa sillä ja meni pitkän aikaa, että kasvojeni oma balanssi palasi.

Herttinen sentään. Hyaluronihappo on ihon oma aine. Kosteuttava aine. Miten ihmeessä se voi pilata??? Taidat olla nyt hiukka sotkenut jutut

• Uusittiin_jo

Ohjelma tuli Frii-kanavalta ja pari ensimmäistä jaksoa uusittiin jo jouluaattona. Kuuluu "sarjaan" Lookin piilomainonta.

• blackswan81

Kokeile facetite kasvojen kohotusta. Ei ole edes kovin kallis toimenpide :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      137
      3832
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      68
      2711
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      49
      2699
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      85
      2483
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      33
      2350
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      105
      1468
    7. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      82
      1342
    8. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      638
      1309
    9. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      163
      1163
    10. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1066
    Aihe