Sille idiootille joka fb:ssa meni puhumaan liikaa. Voit olla varma että perästä kuuluu!
ISOO KIITOS
13
197
Vastaukset
Mitä oikehen tapahtuu?
- kutvonenharri
Niin mutta eihän reijo joutunu kun kuulusteluun eihän se kertonut mitään eikä ne löytänyt siltä mitään.
- Tyhymäkysyjä
Mikä on fb?
FB on tietääkseni fuck buddy eli vähä sellaanen kun Irma.
Tarpeen tullen käytös, muttei jää roikkumahan housun pulttuhun, eikä osingonjaolle bisneksistä.
- sitäsaamitätilaaaaaa
Perästä kuuluu... tunge myllis tappi hanuriin niin ei kuulu..
- LAPLANDFlNLAND
Taisit ottaa väärät lääkkeet aamulla.
Aloittaja tarkoittaa varmaan minua? Minun facebook-kirjoitukset on 100%:sesti totta ja elettyä elämää.
- Kipu-Siskonen
Ootko Jarmo Korhosen pikkusisko?
- JarmoHoikkala
Haista sinä nyt vittu.
- AsseAutala
Myllyt pyörii ja minijärviharjut ujeltaa!
- kulmaalipasto
JOPOmies nähty pitsalla. Onneksi pitsaa ei tehä tuulivoimalla. Liian pitsan syöntikin voi aiheuttaa ujellusta korvienvälissä.
- jopokaappari
Tinnitusta
- huhheijjaaa
mitähän sieltä perästä mahtaakaan kuulua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694771KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1873734- 1793344
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723144Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241911
- 1771711
- 301676
- 431375