"evokkiateistin ja homon mielestä se on niin väärin kun hänenlaisensa siivotaan pois maan päältä"
Näin se jyrbä vaan tarinoi. Ei pahemmin moraalia näy jyrbän murhanhimoisessa vaahtoamisessa. Tuollaista se kretardismi tekee, näkyyhän se kretu"moraalia" edustavassa isis-järjestössäkin...
Jyrbän kretumoraali
16
68
Vastaukset
- Jyriennustaa
Nii'iin, ottaahan se evomoraalisia päähän kun he tietävät että universaali moraalinen oikeus ja oivallisuus vaatii heidät siivottavaksi pois täältä sössimästä ihmisten elämiä piloille.
- DRHouse
Kovin ovat juttusi samanlaisia kuin niiden kalifaatissa hilluvien...
- Jyriontämännähnytkin
DRHouse kirjoitti:
Kovin ovat juttusi samanlaisia kuin niiden kalifaatissa hilluvien...
Ei suinkaan. En minä ole väkivallan kannalla, siksi minä putsaisin täältä pois vai kaikki ne jotka hyväksyvät sen ertä murhasta saa vain pikkutuomioita. MITÄ SE ON 12 v. täyshoitolassa verrattuna ihmisen menetettyyn koko loppuelämään?
Henki hengestä on satavarmasti täydellistä oikeudenmukaisuutta, sillä eikö siinä panna puntit tasan?
Miten se rikollisen murhaajan elämä muka olisi arvokkaampi kuin murhatun?
Eihän tuo murhaaja pannut uhriaan 12 vuodeksi täyshoitoon vaan riisti häneltä koko loppuelämän. Siis eikö se muka ole oikeudenmukaista että hänelle annetaan se sama jonka hän antoi uhrilleen?
Mikä tässä on evokille niin vaikeaa?
Ai niin, se on evomoraalinen aivoperunhaju joka huumeen lailla estää terveen ajattelun ja vääristää oikeuden. - DRHouse
Jyriontämännähnytkin kirjoitti:
Ei suinkaan. En minä ole väkivallan kannalla, siksi minä putsaisin täältä pois vai kaikki ne jotka hyväksyvät sen ertä murhasta saa vain pikkutuomioita. MITÄ SE ON 12 v. täyshoitolassa verrattuna ihmisen menetettyyn koko loppuelämään?
Henki hengestä on satavarmasti täydellistä oikeudenmukaisuutta, sillä eikö siinä panna puntit tasan?
Miten se rikollisen murhaajan elämä muka olisi arvokkaampi kuin murhatun?
Eihän tuo murhaaja pannut uhriaan 12 vuodeksi täyshoitoon vaan riisti häneltä koko loppuelämän. Siis eikö se muka ole oikeudenmukaista että hänelle annetaan se sama jonka hän antoi uhrilleen?
Mikä tässä on evokille niin vaikeaa?
Ai niin, se on evomoraalinen aivoperunhaju joka huumeen lailla estää terveen ajattelun ja vääristää oikeuden.Seli seli. Ihan selvästi olet. Samanlaiset juttusi "puhdistuksesta" ovat kuin natseilla.
- Jyrirririirri
DRHouse kirjoitti:
Seli seli. Ihan selvästi olet. Samanlaiset juttusi "puhdistuksesta" ovat kuin natseilla.
Kiva että otit natsit puheeksi, sillä Hitler saarnasi juutalaisille tuhoa käyttäen Lutherin Martin juutalaisvastaisia saarnoja omien tarkoitusperiensä edistämiseen joka oli se että tapetaanpas tuo kadehdittu varakas väestönosa pois ja otetaan niiden rahat sotimisen tueksi.
Minä taas siivoaisin vain pahat pois niin että ei pitäsisi kenelläkään olla valittamista.
--Vai luuletko että nuo kaiken maailman pahat ihmiset isisläiset mukaanlukien muuttuvat hyviksi jossain vaiheessa, tyhmä. Eivät ne muutu, ne nyt vain on poistettava mahdollisimman siististi haittaamasta kunnollisten ihmisten elämää.
Vai onko sinulla parempi ratkaisu?
Huomautan että USA, Ranska, Venäjä, Saksa ja Britannia ovat kanssani samaa mieltä pahuuden poistamistavoista. Eivät he odota että isisläiset lopettavat kurkkujen katkomisen ihan itsekseen, tyhmä.
On se kummallista että ei taida olla sellaista asiaa josta evokeilla ei olisi aivopieruteoriaa. - DRHouse
Jyrirririirri kirjoitti:
Kiva että otit natsit puheeksi, sillä Hitler saarnasi juutalaisille tuhoa käyttäen Lutherin Martin juutalaisvastaisia saarnoja omien tarkoitusperiensä edistämiseen joka oli se että tapetaanpas tuo kadehdittu varakas väestönosa pois ja otetaan niiden rahat sotimisen tueksi.
Minä taas siivoaisin vain pahat pois niin että ei pitäsisi kenelläkään olla valittamista.
--Vai luuletko että nuo kaiken maailman pahat ihmiset isisläiset mukaanlukien muuttuvat hyviksi jossain vaiheessa, tyhmä. Eivät ne muutu, ne nyt vain on poistettava mahdollisimman siististi haittaamasta kunnollisten ihmisten elämää.
Huomautan että USA, Ranska, Venäjä, Saksa ja Britannia ovat kanssani samaa mieltä pahuuden poistamistavoista. Eivät he odota että isisläiset lopettavat kurkkujen katkomisen ihan itsekseen, tyhmä.
On se kummallista että ei taida olla sellaista asiaa josta evokeilla ei olisi aivopieruteoriaa.Sinä tappaisit kaikki joista et tykkää. Tuskin ovat jenkit, Ranska, Saksa ja britit siitä samaa mieltä.
- tieteenharrastaja
Jyrirririirri kirjoitti:
On se kummallista että ei taida olla sellaista asiaa josta evokeilla ei olisi aivopieruteoriaa.Kaikki muut kuin sinä ymmärtävät, ettei siivoaminen ole tuossa ongelma:
"Minä taas siivoaisin vain pahat pois niin että ei pitäsisi kenelläkään olla valittamista."
Ongelma on pahojen erottelu ei-pahoista, ja se kenelle tuo tehtävä uskotaan.
- Krevokki
Niin, no, eihän homot "Jatka sukuaan", elleivät ryhdy ovelasti biiseksuaaliseksi, lopulta. Mutta ei valitettavasti jatka kaikki heterotkaan! Suomen 1750 luvulta keskimäärin 11%/10 vuotta kasvuprosentti, on viimevuosikymmeninä ollut alle 5%, vähemmän kuin Ruotsilla, jopa, joten jotain tarttis tehrä? EN suosittele silti hankkimaan lapsia, jos konkreettisesti olette "sielullisesti, henkisesti ja rahallisesti" köyhiä. Vaikka se ei ehkä ole kovinkaan tärkeää, jos itse lapsi syntyisi terveenä? Terveyshän se tärkein omaisuus on aina. Mutta silloin pitäisi antaa lapsi huostaanottoon tai jotakin, jos omat varat ei riitä, ja se voi särkeä vauvan sydämen, jo aluksi. Eli ei ole mitään homojen eheytymistä heteroksi olemassa, vain biiseksuaaliseksi eheytymistä, koska ei se joidenkin lahkojen vaatima hentsukäännytys muuta sitä, että ne "hintit" silti aiemmin homostelivat....Sama muissakin synneiksi syytetyissä asioissa: jos olet tehnyt jonkun synniin ja kääntynyt siitä, et saa silti ruveta ketään tuomitsemaan siitä samasta, koska silloin aiemman elämäsi syntiä et itsekään saa lopulta Jullelta ja Jeesukselta anteeksi.
- LakiV
Ja siis typerää oli se, että annetaan syyttää synneistä sellaisten ihmisten, jotka "eivät sormellaankaan" ole koskettaneet sitä sinun syntiäsi, mistä he edes tietävät, että se edes oli "synti"? Raamatussa luki niin? Mutta Raamattu toteaa erään profeettansa suulla, että Mooseksen ylimääräisissä laeissa oli pahoja lakeja,jotka johtivat vain kuolemaan, esim. se, jos muusta kuin murhasta saatiin vaatia ihmisen välitöntä teloittamista, eihän se ole "silmä silmästä, hammas hampaasta", vaan siinä tehdään "ÄLÄ TAPA" rikkomus sitten muillekin, jos muu kuin murhaaja tapetaan? Teoriassa jokaiselle pitäisi silti antaa aikaa kääntymykseen, koska ihmisellä on voinut olla niin huono ympäristö ja ystävät, ettei heillä ole yksinkertaisesti ollut mitään valintaa, siinä, minkä esim. kaikki suomalaiset tunnistaisivat "synniksi", esim tavallinen tappo, tai murha? Huorintekoa ei kaikki edes tunnista synniksi, se paha vika minullakin vielä on:-)
- Jyriii
LakiV kirjoitti:
Ja siis typerää oli se, että annetaan syyttää synneistä sellaisten ihmisten, jotka "eivät sormellaankaan" ole koskettaneet sitä sinun syntiäsi, mistä he edes tietävät, että se edes oli "synti"? Raamatussa luki niin? Mutta Raamattu toteaa erään profeettansa suulla, että Mooseksen ylimääräisissä laeissa oli pahoja lakeja,jotka johtivat vain kuolemaan, esim. se, jos muusta kuin murhasta saatiin vaatia ihmisen välitöntä teloittamista, eihän se ole "silmä silmästä, hammas hampaasta", vaan siinä tehdään "ÄLÄ TAPA" rikkomus sitten muillekin, jos muu kuin murhaaja tapetaan? Teoriassa jokaiselle pitäisi silti antaa aikaa kääntymykseen, koska ihmisellä on voinut olla niin huono ympäristö ja ystävät, ettei heillä ole yksinkertaisesti ollut mitään valintaa, siinä, minkä esim. kaikki suomalaiset tunnistaisivat "synniksi", esim tavallinen tappo, tai murha? Huorintekoa ei kaikki edes tunnista synniksi, se paha vika minullakin vielä on:-)
Niin, evokkiateistithan elävät pääasiassa avosuhteissa, siis haureudessa, eivätkä käsitä sotä että mitä pahaa siinä on siittelee äpärälapsia.
Oulun sanomalehdessä kerrottiin kerran kymmenen v. Avoparina eläneestä pariskunnasta joilla oli pieniä lapsia, vanhin 10 v. He olivat ihan tyytyväisiä avoliittolaisia mutta saivat sitten päähänsä käydä maistraatissa vihityttämässä itsensä ja näin eistä tuli aviopari.
Miten tämä vaikutti lapsiin?
Isä kertoo hämmentyneenä että lapset ottivat niin innostuneesti vastaan että riensivät kertomaan siitä koko naapurustolle jotka heidät tunsivat.
Mitä opimme tästä? Sen että vaikka avosuhde-evokit aivopierevätkin suhteensa sopivan heille, niin kylmä totuus on kuitenkin se että heidän lapsensa kärsivät kun ympärillä ei ole aitoa perhettä johon kuuluu se tietty turvallisuudentunne joka normiperheessä vallitsee.
Ei ole kivaa olla avo-isän ja avo-äidin äpärälapsi.
Tämän vuoksi kirja hyväksyy vain aviollisen seksin. Ymmärsitkö nyt tämän? - fhfghgfhgh
Jyriii kirjoitti:
Niin, evokkiateistithan elävät pääasiassa avosuhteissa, siis haureudessa, eivätkä käsitä sotä että mitä pahaa siinä on siittelee äpärälapsia.
Oulun sanomalehdessä kerrottiin kerran kymmenen v. Avoparina eläneestä pariskunnasta joilla oli pieniä lapsia, vanhin 10 v. He olivat ihan tyytyväisiä avoliittolaisia mutta saivat sitten päähänsä käydä maistraatissa vihityttämässä itsensä ja näin eistä tuli aviopari.
Miten tämä vaikutti lapsiin?
Isä kertoo hämmentyneenä että lapset ottivat niin innostuneesti vastaan että riensivät kertomaan siitä koko naapurustolle jotka heidät tunsivat.
Mitä opimme tästä? Sen että vaikka avosuhde-evokit aivopierevätkin suhteensa sopivan heille, niin kylmä totuus on kuitenkin se että heidän lapsensa kärsivät kun ympärillä ei ole aitoa perhettä johon kuuluu se tietty turvallisuudentunne joka normiperheessä vallitsee.
Ei ole kivaa olla avo-isän ja avo-äidin äpärälapsi.
Tämän vuoksi kirja hyväksyy vain aviollisen seksin. Ymmärsitkö nyt tämän?Hullujyri taas vauhdissa, eimole saanut vieläkään lääkitystä kuntoon:( Jyri otan osaa.
- Pakkstori
Hes 20:
21. "Mutta hekään eivät totelleet minua. He eivät seuranneet säädöksiäni eivätkä noudattaneet määräyksiäni, eivät vaeltaneet niiden mukaan - joka niitä noudattaa, saa elää. Minun sapattianikaan he eivät pitäneet kunniassa. Niin minä aioin syöstä vihani heihin ja tyhjentää heihin kaiken vimmani autiomaassa. 22. Vedin kuitenkin käteni takaisin enkä tehnyt sitä. Oman nimeni tähden minä jätin sen tekemättä, sen tähden, etteivät toiset kansat saisi aihetta pilkata nimeäni. Olinhan minä vienyt heidät Egyptistä noiden kansojen nähden. 23. Autiomaassa minä kuitenkin kohotin käteni ja vannoin, että hajotan heidät toisten kansojen sekaan ja sirottelen heidät vieraisiin maihin. 24. He eivät olleet tehneet määräysteni mukaan, he eivät olleet piitanneet säädöksistäni eivätkä pitäneet minun sapattiani kunniassa, sillä heidän silmänsä tähysivät yhä heidän isiensä epäjumaliin. 25. Siksi minä annoin heille säädöksiä, jotka eivät olleet hyviä, annoin heille määräyksiä, jotka vievät kuolemaan. 26. Minä annoin heidän saastua omista uhrilahjoistaan, kun he toivat esikoispoikansa tuliuhriksi alttarille. Minä saatoin heidät kauhun valtaan, jotta he tulisivat tietämään, että minä olen Herra.
Jer 8:
8. Kuinka te voitte väittää: "Me olemme viisaita, meillä on Herran laki." Totisesti, lainopettajien kynä on väärentänyt Herran lain! 9. Onnettomasti käy noille viisaille, he joutuvat ymmälle ja heidät vangitaan. He ovat hylänneet Herran sanan - mitä viisautta heillä muka olisi! 10. Niinpä minä annan heidän vaimonsa vieraille ja heidän peltonsa valloittajille. He kaikki, pienimmästä suurimpaan, hankkivat väärää voittoa. Niin profeetat kuin papitkin pettävät kansaa. 11. Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole. 12. Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään - häpeän tunne heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra. Näyttäisi Jyrbelimme kannattavan retribuutiota utilitarismin sijaan.
- Kretun_sairaat_jutut
"Ei suinkaan. En minä ole väkivallan kannalla, siksi minä putsaisin täältä pois vai kaikki ne jotka hyväksyvät sen ertä murhasta saa vain pikkutuomioita."
Tässä on tietty pieni paradoksi, mutta ei tietenkään sairaan fundiskretun mielestä. Koska aitoon fundistyyliin vääräuskoisia tai muuten väärän mielipiteen omaavia saa putsata pois, ja sehän on vaan Herran työtä. Silmä silmästä, paitsi jos kyseessä on väärinajattelijan silmä. Näitä porsaanreikiä jyrbä ja kaltaisensa ovat porailleet varmaan niin kauan kuin uskontoja on ollut olemassa.- Jyriboikanen
Niiiin, on se kumma että evokit jaksavat nähdä pahana sen että pahat poistetaan?
Ei kai tuohon aivopiereskelyyn muuta syytä voi olla kuin se että he tunnistavat itsensä noiksi pahoiksi.
Se huvittava piirre tässä on että vaikka jyri puhuu pahojen poistamisesta niin evokit yrittävät aovopieraista nuo pahat viattomiksi toisinajattelija-uhreiksi, hehe.
Ja ovathan pahat hyviksiin verrattuna tietenkin toisinajattelijoita, he ovat suuntautuneet pahuuteen eivätkä siksi ole mitään viattomia uhreja.
Seuraavaksi evokki tietenkin aivopieraisee että jokaisella on universaali oikeus valita elämåntapansa, ja että mitä se kenellekään toiselle kuuluu jos joku haluaa olla paha, hehe.
No, miten on? Eikö niin että pahojen pahuus häiritsee muiden elämää sillä pahuus ilmenee siinä että paha vahingoittaa tavalla tai toisella kanssaihmisten elämää.
Isisläiset ja evomoraaliset ovat hyvä esimerkki tästä, eikö totta?
Siis universaali oikeus vaatii sitä että heidät putsataan pois täältä vahingoittamasta omaa ja toisten elämää.
Ja vielä yksi kysymys evokeille: Mikä siinä hyvässä moraalisesti oivallisessa elämäntavassa on niin vastenmielistä että sitä pitää kaikin tavoin moittia?
Moraalikysymykset eivät kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821