mä oon jaakko ja 9v ja kävi hupsusti kera
olin kookaupassa ja mun luokkalaisia tyttöjä tuli sinne ja niilla oli kuumat katseet ja mulla tuli heti mieleen pyllytys ja kysyin niiltä et halluks ne panna ja ne sano joo
sit mentii meille ja laitettii kermavaahtoo pyllyyyy ja tuntu kivalta mut sitt niitten piti mennä syämääm
mulla ois kysmys
dragonfuckker
4
70
Vastaukset
- Uujeeww
Aiku kivaa
Kerro lisää. Miksi kermavaahtoa?
- Märkäles
Älä kerro lisää, vaan mene hoitoon.
Suljetulle osastolle, vailla nettiä, ja puhelinta.. Märkäles kirjoitti:
Älä kerro lisää, vaan mene hoitoon.
Suljetulle osastolle, vailla nettiä, ja puhelinta..Jos yhdeksänvuotiaat tekee keskenään jotain se ei ole tuomittavaa vaikkei yleistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192586
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842433Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1381321Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2351170- 1051127
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37940Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46927Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32854- 132820
- 43754