Lahti-Heinola 4. tie tänään, automaattisen siirrettävän peltipoliisivolkkarinne kulmassa välähti. Ajoin kohtaa ohi 3 kertaa, motarilla 2 kaistaa menoväylää, hämärät 80 ja 60 nopeusrajoitukset selkeällä menoväylällä!? Työkonekin pientareelle oli tuotu, päivällä kyllä työntekijöitä ei näkynyt eikä koneet liikkuneet. Niin ja Lahden suuntaan, kas kummaa, aivan 100% vastaava kattaus parin kilometrin päässä Lahden suuntaan, siis toiseen motarin suuntaan. Tähänkö on tultu, poliisi lavastaa sakkorysiä!! Selityshän teillä tottakai ja tarkistettuna on, pulinat pois, sehän on selvä. Tulen olemaan ehkäpä 2-3000 € köyhempi, hämärien rajoituskilpien minulta huomioimatta jääminen maksoi 3 viikon työni. Eipä huvita juuri töihin mennä, ei ainakaan mitään kuntatyönantajalleni hyödyllistä tehdä. Täytyypä tarkailla, tuleeko vastaani poliisien sukulaisia.
Otan itselleni samat oikeudet kuin teillä. Olempa ollut tyhmä, kun olen elänyt Suomen lakeja kunnioittaen jo 52 vuotta, huiputtaa ja valehdella siis saa.
Hävetkää Poliisit.
Kirjeeni poliisille, lavastettu sakkorysä
Ettanainsuomessa
3
218
Vastaukset
- Omankädenoikeustulee
Poliisi lavastaa sakkorysiä. Millaisessa Suomessa nykyisin elämme?
Mielestäni peltipoliisin yläpuolella pitäisi olla nopeusliikennemerkki, tietäisi mitä sai ajaa! Muuten olet epävarma, mikä nopeus oli!
- Skarppina
Varmasti olet epävarma jos teet kaikkea muuta kun ajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178