poikaystävä ja viiltely

ShEdE

Minua tässä pelottaa kun nykyisen exä:ni kanssa meni poikki juuri viiltelyn takia...nytten minua pelottaa miten nykyinen poikaystäväni suhtautuu siihen?Olen kyllä ilmoittanut viilteleväni ja hän sanoin että;ei jätä minua sen takia mutta ei haluaisi että viiltelen....
Pelkääkö/vieroksuuko kundit viilteleviä tyttöjä....vai onko aihe vaan niin arka/uusi etteivät he oikeen ymmärrä asiaa.......?

20

5187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiska

      Riippuu, kato. Mun ex-kimmakaveri viilteli partaveitsellä pitkiä haavoja mulle jalkoihin ja käsivarsiin. En oikein "ymmärtänyt asiaa".

      • ShEdE

        Nohh.....Minä viiltelen puukolla ja partakoneen terillä[niillä ei kyllä saa paljon minkaanlaista jälkeä ellei paina kunnolla :S]...
        En minä sitä mun ihanaa poikakamua viiltele,se vois kyllä jo pelottaa kaikkia....
        Itteäni minä vain...Ja yleensä vain käteen......


      • girl who believes in death
        ShEdE kirjoitti:

        Nohh.....Minä viiltelen puukolla ja partakoneen terillä[niillä ei kyllä saa paljon minkaanlaista jälkeä ellei paina kunnolla :S]...
        En minä sitä mun ihanaa poikakamua viiltele,se vois kyllä jo pelottaa kaikkia....
        Itteäni minä vain...Ja yleensä vain käteen......

        mäki oon viillelly itteeni pian 5 vuotta. vanhemmat ei oo viä saannu tietää muttta kaverini ovat. he ovat uhanneet kertoa luokanvalvojalleni mutta sanoin heille että lopeta ja he lupasivat pitää suunsa kiinni. tietenkin valehtelin koska olen jäännyt pahasti koukkuun. en pysty lopettamaan.vanhempani ovat hakanneet mua. masennuin ja aloin viiltelee. viiltelen viä tänä päivänäki.haluaisin lopettaa mutta en pysty...oon yrittäny pari kertaa itsemurhaa mutta joku mut on aina pysäyttänyt. tässä oli mun pieni tarina. kiitti kun kuuntelit.


    • Bme666

      me likkani kaa viillellää iha siks ku se on kivaa. tehää erilaisii kuvioita sun muuta :P puudutus aineella

      • juupa juu

        mitä iloa on vaan viillellä?!sairastahan tuo on!


    • Zebster

      Mitä v*ttua? Eikös tuo ole angstisten teinien juttu?

      • teini angt.... x)

        hahhaa...tuo on jo ihan harhaa että se ois teinien juttu.....
        no ehkä jotkut TEINIT tekee niin..mutta suurimmalla osalla on paha olla.... :(


    • B_Bobby

      Jos on pakko viillellä, niin hommaa puupalikoita tms. ja vuole niitä. Tee vaikka puurokauha tai voiveitsi. Jos teet useita, niin voit vaikka myydä niitä.

      Toinen vaihtoehto on viiltelyn asteittainen vähentäminen. Leikkaa vaikka kynsiä ja sitten voit ruveta puristeleen finnejäsi naamasta tai kaverisi pepusta.

      Kyllä se siitä...

    • kerkko

      hei, kuule viiltelijä. Kannattaa hankkii elämä, ni ei mee kaikki aika tollaseen turhanpäiväseen. Voisit vaikka ilmoittautua johonkin järjestöön vapaaehtoseks ja lähde sit sitä kautta maailmalle auttamaan ihmisiä joilla oikeesti on asiat huonosti! Eli siis tee jotain järkevää ja auta niitä jotka haluu oikeesti elää ja pyydä sit vaikka sielä jossain kaukaisilla mailla joitakin sellasii ihmisii viilteleen sua, jotka on jo tottunut tappaan muita! Luulis olevan niille helppo nakki ja sit ei sun tarvis enää ruikuttaa ja marista.

      • ShEdE

        juuh...kiitos kaikille omista mielipiteistä.... :)
        lissäää saa vielä laitella....


    • Mei_

      olen mietiskellyt sama asiaa viimeaikoina. poikaystäväni ei ole vielä huomannut mitään, olemme seurustelleet yli vuoden mutta olen aloittanut vasta viimeaikoina. haluaisin kertoa hänelle mutta en uskalla. Käytän usein pitkähihaisia vaatteita sekä irtohihoja salatakseni kaiken...
      kuvittelen samoin, että kundit vieroksuvat viilteleviä tyttöjä.
      Ehkä se riippuu ihmisestä miten suhtautuu.
      En välitä mitä muut ajattelevat, välitän ainoastaan siitä mitä jätkä ajattelee.

      ShEdE, minkä ikäinen olet muuten..? Ihan näin ohimennen kysyn. Minusta on tyhmää että ihmiset kuvittelevat tämän olevan jotakin teiniangstia. ehei. ei ollenkaan.

      • ShEdE

        Minustakin jotenkin tuntuu että kundit välttelee viilteleviä tyttöjä...Minusta ihmiset saavat ajatella mitä haluavat,siis että onko se viiltely teini angstia vai ei...Minä oon 15 vuotta...Mutta itse en ainakaan tee sen takia että oisin joku teiniangst,viiltelen kun mulla on paha olla ja kun en voi puhua/purkaa tunteitani kellekkään...Vanhempani ovat mitä ovat,niille en voi puhua,ne ei kuitenkaan ymmärtäis...Ja ystävät asuvat kaukana,ja puhelimella soittaminen on kallista...Varsinkin usein viikonloput on vaikeita,joutuu vaan kotona olemaan kun täällä taajamassa ei oikeen pääse minnekkään...Ja vanhemmat tappelee niin paljon että päähajoo,ja ne tappelee yöllä...Mä oon usein välikappaleena.....:(
        Minäkin salailen käsiäni irtohihoilla ja ranteenlämmittimillä ym.
        Olen kyllä kertonut poikakaverilleni viiltelystäni mutta en tiedä sitten mitä se oikeesti ajattelee siitä,se vain sanoi että: En mä sua sen takia jättäs...ja sitten se sano että se ei ite vois kyllä tehä semmosta ja usein se kyselee mitä järkeä siinäkin on...Kertaakaan se ei kuitenkaan ole nähny mun käsiä,vielä...Reaktio voi tietenkin silloin olla vähän toinen...Ehkä se ei vielä ymmärrä miten vakavaa se on,tai miltä se edes näyttää...Koska se sanoi ettei oo koskaan nähny kenenkään viiltelevän/viiltely jälkiä....Että nyten pelottaa että mitä sitten tapahtuu kun se näkee.......
        Mei_ ,Minkäs ikäinen itse olet..?Kiitos mielipiteestäsi,muitakin rakentavia mielipiteitä saa tulla.. :)


    • äippä

      mikä ois nyt tärkeempää poikaystävä vai sinä itse? voisitsä miettiä vaika näitä asioita tarkkaan mielessäs: voinko tehdä jotain tuolle viiltelylle ja miks ylipäätään jatkan sitä? kantsisko mun yrittää hakea apua siihen? haluanko päästä eroon viiltelystä? Nyt tuntuu, ett tärkeintä sulle on jättääkö poikaystävä. Paneude ja keskity itsesi hoitamiseen-se on minun mielestä tärkeintä. Hae apua nyt heti.Mene poikaystävän kanssa yhdessä tai mielummin kerro äidille-varatkaa aika esi.terveyskeskukseen tai psykiatriselle sair.hoitjalle mielenterveystoimistoon. Olet masentunut ja itsevihan täyttämä-hyljätty olo? Apua saat jos sitä itse päätät ja haluat olla autettavana. Vaikka kuinka tuntuu pahalta ja vaikealta aloitta juttelu aiheesta kotona, niin olen varma, että loppujenlopuksi kaikki asiat alkavat kääntyä parhain päin. ei hetkessä vaan pikkuhiljaa. halaus sinulle!

      • viiltely

        viiltely on ihan tyhmää, vaikka itekkin joskus harrastan. mulla on poikakaveri (ollaan seurusteltu 3 v) se on 21 ja minä 19. se on uhannu jättää minut monesti sen takia, mutta ei oo sitä vielä tehny. minä en viiltele muulloin kun sillon jos me tapellaan poikakaverin kanssa ja suutun kunnolla. päässä ikäänkuin naksahtaa joku ja pitää mennä vessaan ja ottaa partakone. mikään muu ei auta, mutta kun sen tekee niin tulee parempi olo. se on totta! mielisairasta, mutta joskus vaan vituttaa niin paljon että on pakko! ei ne miehet tosiaan taida tykätä viiltelevistä tytöistä!


    • suvi

      rakastansinua ihan villisti

    • ShEdE

      Siis mitä vittua....?!?!?!Kuka kirjottelee minun nimi merkillä????????????
      Voi vittu mitä paskaa....!!!

    • eipelota

      Minua ei ainakaan pelota viiltelevä tyttö. Päinvastoin, teen sitä itsekkin. Omasta mielestäni viillot ovat kauniita ja koristavat ihmiskehoa

    • j k

      vai nin

    • PartaveitsetParralle

      Ehkä se viiltely ei itsessään ole se pahajuttu, onhan se tavallaan verrattavissa esim lävistyksiin tai tatuointeihin (Vaikka onkin hienon sijasta ruman näköistä.)

      Mutta jos joku sitä tekee se tarkoittaa että sillä ei ole kaikki hyvin. Yleensä odotetaan että osataan purkaa tunteita terveemmin.

    • Viiltelytyttö

      Itse en poikaystävälleni ole vielä kertonut viilteleväni sillä en halua että hän jättää mut. Muutenkin olen juuri murrosiässä enkä haluaisi että mut tuomitaan. Kaikki jotka viiltelee tietää sen tuskan eikä ulkopuoliset ymmärrä meitä niinkuin me haluttaisiin. Miten pystyisin kertomaan viiltelystäni poikakaverilleni jos en ole edes muille kertonut?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe