Tositarkoituksella vai ei ?

Nnnaaaaaaaiiinen

Varsinkin nettideitit koitetaan lokeroida vakavaan tutustumiseen ja kevytmieliseen tuttavuuteen. Monet, varsinkin naiset voivat saada pettyä karusti siihen että tositarkoituksella seuraa etsivät miehet etsivätkin tositarkoituisella pillua.
Oletteko te hakeneet seuraa tositarkoituksella vai kevytmielisesti? Mihin ne ovat johtaneet ja onko vastapuoli ollut yhtä tosissaan/ ei tosissaan kun mitä on antanut ymmärtää?
Itselläni on kokemusta 17 vuoden ajalta liitoista ja seurustelusta ja olen nytkin avoliitossa. Näin taaksepäin katsottuna voin vain todeta että JOKAINEN todella vakava suhteeni on alkanut kevytmielisellä paneskelulla.

Puolisoni voisi ilmaista karkeasti näin:
-Yhdenyön yökerhopano rakastui minuun ja minä häneen
-Seksipalstapano rakastui minuun ja minä häneen
-Työpaikansyrjähyppääjä rakastui minuun ja minä häneen
-Seksipalstapano rakastui minuun ja minä häneen. Ja ketään minun ei ole tarvinnut pettää. Ja romantiikkaa ja onnea riittää.

En tiedä olenko vain kaupunkilainen mutta mielestäni alkavassa suhteessa on jo jotain todella pahasti pielessä jos kokee luonnolliseksi olla koskematta henkilöön josta on kiinnostunut tositarkoituksella.

18

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM-automaatti

Tosi nuorten keskuudessa ja WT-piireissä homma toimii noin.

• Nnnaaaaaaaiiinen

No joo siis miehet ollu tavattaessa 20v 33v 22v ja 19v.
        En tiedä voiko varakkaat olla WT väkeä joten en tiedä kuulunko siihen. Koulutettukin olen. :D

• Nikkenakertaja

Onhan se apukoulukin kai koulutus? :D

Ulosannista päätellen.

• Siinä on vaan se homma, et harva mies suhtautuu kovinkaan vakavissaan naiseen, jonka bonjaa seksipalstalta ja ehkäpä se selittää sen miks parisuhteesi eivät tapaa kestää kuin sen minkä vakipanonaan jaksaa pitää jonkun vuoden.
      Toisaalta koskaan ei voi tietää mistä se kiinnostava partneri löytyy...Kyllähän mies voi rakastua huoraankin, eihän siinä mitään.

• Nnnaaaaaaaiiinen

Kyllä huora yhtä näistä miehistä 7 vuotta katseli ja muitakin yli3v. :)

• Minä olen yleensä hypännyt sänkyyn ensimmäisenä yönä tositarkoituksella.

Tarkoitus on siis ollut hyvä, mutta mieli on saattanut aamulla muuttua. Tai se on muuttunut viikon, kuukauden tai vuoden päästä. Mistä tosissaan olemisen asteen voi tietää muut kuin hitaaseen tutustumiseen ja korkeaan moraaliin luottavat neitsytsedät?

Toki totuus on, että useampi soveltuu seksiin kuin parisuhteeseen. Mutta tämäkään asia ei selviä kuin sängyn kautta. Onpa sitten ensikosketus netistä, baarista tai jostain muualta.

• Nnnaaaaaaaiiinen

Tarkalleen ottaen vain kahden kanssa menin ensitapaamisella sänkyyn, toisen kanssa lähes heti ja toisen kanssa noin neljän tunnin juttelun ja flirttailun jälkeen.
        Näitä kahta muuta katselin noin kuukauden ennen seksiä muttei se poista sitä tosiasiaa että kyse oli "kevytmielisestä panemisesta" alkuun.

• Nnnaaaaaaaiiinen kirjoitti:

Tarkalleen ottaen vain kahden kanssa menin ensitapaamisella sänkyyn, toisen kanssa lähes heti ja toisen kanssa noin neljän tunnin juttelun ja flirttailun jälkeen.
        Näitä kahta muuta katselin noin kuukauden ennen seksiä muttei se poista sitä tosiasiaa että kyse oli "kevytmielisestä panemisesta" alkuun.

Ei kai tässä aikarajat ole tärkeitä vaan ajatus.

• Ei ole kenenkään tarvinnut pettyä siinä mielessä meikäläiseen. Olen aina ollut tositarkoituksella liikenteessä, mutta joko naiset eivät kiinnostu tarpeeksi tai ovat olleet vain panon perässä. Eli mikään ei ole johtanut mihinkään.

• trollibensa

No jos tositarkoituksella haluat naisen löytää, niin ei kannata tuoda esille olevasa tositarkoituksella liikkeellä.

Yksinkertaista deittilogiikkaa.

• Nnnaiinenn

AIVAN!!!! Tätä juuri tarkoitan. Miehet jotka vakavissaan kertovat etsivänsä kumppania vaikkapa tyyliin...."nyt on kaikki muu hoidettu, on työ asunto rahaa ja kaikki kunnossa vain nainen puuttuu" niin vakavasti parisuhdetta mainostavat miehet on turn off. Siitä saa vähän sellaisen kuva kun luulisivat että nainen "hankitaan", eikä naiseen rakastuta. Kun elää elämää niin että vasta esim.2013 päättää että nyt voisin alkaa etsiä puolisoa niin ei se nainen etsimällä löydy etkä varsinkaan rakastu toivomassasi aikataulussa. Rakkaudella ei oo mitään aikatauluja.

• Nnnaiinenn kirjoitti:

AIVAN!!!! Tätä juuri tarkoitan. Miehet jotka vakavissaan kertovat etsivänsä kumppania vaikkapa tyyliin...."nyt on kaikki muu hoidettu, on työ asunto rahaa ja kaikki kunnossa vain nainen puuttuu" niin vakavasti parisuhdetta mainostavat miehet on turn off. Siitä saa vähän sellaisen kuva kun luulisivat että nainen "hankitaan", eikä naiseen rakastuta. Kun elää elämää niin että vasta esim.2013 päättää että nyt voisin alkaa etsiä puolisoa niin ei se nainen etsimällä löydy etkä varsinkaan rakastu toivomassasi aikataulussa. Rakkaudella ei oo mitään aikatauluja.

Pätee myös naisten osalta joiden "juoksut on juostu" ja on "aika vakiintua ja perustaa perhe".

Naisilla kaiken lisäksi elämän eri vaiheisiin sopii erilaiset miehet. Joku saa naiselta osakseen nuoruuden kauneuden, seksin, parisuhteen ja rakkauden. Joku toinen on naisen luokittelun mukaan taas beta-elättäjä ja aisuri, joka saa nuolla jännäpoikien spermat kurppanaisen käytetystä pillusta.

• Nnnaiinenn
        super-atm kirjoitti:

Pätee myös naisten osalta joiden "juoksut on juostu" ja on "aika vakiintua ja perustaa perhe".

Naisilla kaiken lisäksi elämän eri vaiheisiin sopii erilaiset miehet. Joku saa naiselta osakseen nuoruuden kauneuden, seksin, parisuhteen ja rakkauden. Joku toinen on naisen luokittelun mukaan taas beta-elättäjä ja aisuri, joka saa nuolla jännäpoikien spermat kurppanaisen käytetystä pillusta.

"Pätee myös naisten osalta joiden "juoksut on juostu" ja on "aika vakiintua ja perustaa perhe". "

Joo noi on ihan sairaita vitsejä. Luulen et joku WT-horo vois kirjottaa itsestään tollasta.

Kun on nöyrä elämän edessä niin käsittää ettei siitä mitään hyvää seuraa kun MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ haluan jonkun kumppanin ja lapsen NYT. Pakko saada koska MINÄMINÄMINÄ haluan. Ihan sama mitä on puuhaillut menneisyytensä ihminen niin pitäisi käsittää ettei oikea puoliso lasta tekemään tipahda silloin kun itse tahtoisi. Kun kaksi tällaista MINÄMINÄ ihmistä menee yhteen ja tekee lapsia niin ero on 150% varma kun se muilla on vain 45% varma.

Itse harrastan jännämiehiä keinolla millä tahansa läpi elämän. Tämän olen vakaasti päättänyt. Mutta olen erilaimen siinä suhteessa etten tee lapsia enkä myöskään ikinä katselisi toisten lapsia.

• 10plus4

Käytännössä aina minä olen ollut ainakin jossain määrin tositarkoituksella liikkeellä. Siis sillä tavalla että en ole ollut vain yhden yön panoa hakemassa jos olen naisen kanssa samaan sänkyyn päätynyt.
      Eihän siinä ensitapaamisessa tai muutaman tapaamisen jälkeen ole vielä voinut toista niin hyvin tuntea että vois heti sanoa että tämän kanssa olisi valmis olemaan loppuelämän yhdessä. Se on ollut sellaista tutumista, se seksikin siis. Joidenkin kauniiden ja mukavien naisten kanssa siitä on ehkä alkanu haaveilemaan yhteiselosta ja pysyvästä suhteesta sen parin seksikerran jälkeen. Mutta ne naiset on sitten ollu niitä joille itse ei ole kelvannut suhteeseen.

• gggggghhhhhh

Ajan haaskausta.

• Avioliittoni alkoi aikoinaan yhden yön jutuksi tarkoitetusta tapaamisesta, sittemmin olen netin kautta tapaamieni miesten kanssa aloittanut suhteen seksillä ja osan kanssa siitä on kehittynyt suhde, osan kanssa ei.

"En tiedä olenko vain kaupunkilainen mutta mielestäni alkavassa suhteessa on jo jotain todella pahasti pielessä jos kokee luonnolliseksi olla koskematta henkilöön josta on kiinnostunut tositarkoituksella."

Osittain samaa mieltä, eli jos toinen ei herätä halua koskea, niin ennuste ei ole hyvä. Ei se silti tarkoita, että ensitapaamisella pitäisi seksiä harrastaa. Mutta jos tapaamisen päätteeksi tuntuu, että toista voi kätellä tai sitten vain toivottaa heipat ilman että on halua edes halata, niin ei se kovin isosta kiinnostuksesta viesti.

• Tämä on kyllä vaikea asia.

Itse en usko, että voisin ajatella seksipalstapanon olevan pysyvä kumppanini. En usko, että naisella, joka on aktiivinen jossain seksipalstalla, kestää vuosien myötä itsehillintä, niin että tyytyisi vain yhteen ihmiseen.

Syrjähyppääjä on melkein sama asia. Uskon aika pitkälle lauseeseen: kerran pettäjä aina pettäjä.

Baaripano on ehkä tässä suhteessa paras. Baaripanon kelvollisuus parisuhteeseen riippuu paljon siitä, että miten hän on sielä baarissa käyttäytynyt yleisesti ottaen. Jos on ollut kovin huomion hakuinen , niin pitkään epäröisin, mutta jos taas on esim tyttöporukassa ollut pitämässä hauskaa eikä ole antanut kaikkien miesten lääppiä, niin voisin hyväksyäkin.

• Kaksinaismoralismi

Ai aattelisitko olevas Ensimmäinen Baaripano naiselle? :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1525
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      170
      1285
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1122
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1117
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      251
      1077
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      14
      1010
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      883
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      55
      862
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      859
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      795
    Aihe