YLEn televisioinnit delta-aikaan

Antero.Karpalo

Toivottavasti tulevat arvokisalähetykset eivät ole tällaista leegoilua, mitä tuo Riku Salmisen studiotyöskentely edustaa. Niitä ei nimittäin jaksa sitten katsoa.

Kloppihan on pahempi sählääjä kuin Niki Juusela. Siinä varsinainen delta-kaksikko. YLE-jääkiekon tulevaisuus?

1

138

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero.Karpalo

YLEllä on nyt käynyt myös pieni keskisuuri kämmi televisiointivalintojen suhteen: Ruotsi-Slovakia -puolivälierää ei näytetä. Vaikka siitä tulee välierävastus myöhemmän FIN-CAN -ottelun voittajalle ja kaikkea...

Muutenkin nyt olisi ollut paikka tarjota penkkiurheilukansalle oikein massiivisen hieno kiekkopaketti U20-kotikisojen tiimoilta näyttämällä perä perää kaikki tänään pelattavat neljä puolivälieräottelua pitkänä suorana lähetyksenä, mahd. päällekkäisyyksiä tarvittaessa koosteilla tukien. Taatusti on viihdyttävää ja kiihkeää jääkiekkoviihdettä luvassa joka ainoassa matsissa.

Miksi tärkeää ja kiinnostavaa puolivälierää ei näytetä, ja sen sijaan jotain paljon merkityksettömämpiä alkulohkopelejä on näytetty?

Tällaisiin asioihin toivoisi tarkkuutta. Juuselat ja Salmisetkin jotenkin kestää, jos ei muuten niin kertomalla itse kovaan ääneen nykyaksentilla huonoja vitsejä lähetyksen päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1424
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      982
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      65
      863
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      815
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      733
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      123
      448
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      43
      445
    10. Laittasit nyt vaan vielä

Viestin mies, kuitenkin haluut laittaa 🫢
      Ikävä