Mukavaa viikonloppua nainen! :).
30
181
Vastaukset
- pimeänpäässävaloa
Kiitos samoin...
- kiitossamoin
Plenty of fish in the sea? :)
- Kultasein
olet tehnyt suuren vaikutuksen <3
- Jamuistakäydäulkona
Hyvää viikonloppua Onnille. :)
Kiitos ja pieni vitsi :).
Jänis, orava, siili ja etana pelasivat pokeria ja joivat kaljaa, kuten tyyliin usein kuuluu. Parin tunnin pelailun jälkeen juomat loppuivat ja kortilla arvottiin, kuka lähtee hakemaan lisää lähikaupasta. Noutajan rooli osui etanalle.
Etanan lähdettyä kaljan hakuun muut yrittivät kuluttaa aikaa ja alkoivat viimein tuskastua: "Missä hitossa se kaveri viipyy?" "Tässähän kuollaan kohta janoon!"
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan mä en lähde ollenkaan!"- lisätilaus
Onnii kirjoitti:
Jänis, orava, siili ja etana pelasivat pokeria ja joivat kaljaa, kuten tyyliin usein kuuluu. Parin tunnin pelailun jälkeen juomat loppuivat ja kortilla arvottiin, kuka lähtee hakemaan lisää lähikaupasta. Noutajan rooli osui etanalle.
Etanan lähdettyä kaljan hakuun muut yrittivät kuluttaa aikaa ja alkoivat viimein tuskastua: "Missä hitossa se kaveri viipyy?" "Tässähän kuollaan kohta janoon!"
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan mä en lähde ollenkaan!"..... Olipa hyvä vitsi.
- ex-morkkis
Onnii kirjoitti:
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan mä en lähde ollenkaan!"ajattelin että olen se etana kun mulla kestää aina mutta repesin XD
kiitos muuten tämän päiväisestä todella paljon. - pikkukb
Onni
Tosi hyvä vitsi
Yleensä en edes ymmärä vitsejä - hihihhihihhi
Onnii kirjoitti:
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan mä en lähde ollenkaan!"hihihihihihihiihhihiihhihiihhih
- Tosihauska
Onnii kirjoitti:
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan mä en lähde ollenkaan!":DD Tää kolahti minuunkin :)
- hiljaajahitaasti
Onnii kirjoitti:
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan mä en lähde ollenkaan!"Luin ja hyvät naurut sain! Kyllä nauru tekee hyvää.
- Hassuvitsi
Onnii kirjoitti:
Eteisestä kuului etanan närkästynyt ääni: "Jos siellä ruvetaan vittuilemaan mä en lähde ollenkaan!"hahahaha
ex-morkkis kirjoitti:
ajattelin että olen se etana kun mulla kestää aina mutta repesin XD
kiitos muuten tämän päiväisestä todella paljon.Kiitos, eipä mitään :).
pikkukb kirjoitti:
Onni
Tosi hyvä vitsi
Yleensä en edes ymmärä vitsejäKiitos, olkaa hyvä vain :).
hiljaajahitaasti kirjoitti:
Luin ja hyvät naurut sain! Kyllä nauru tekee hyvää.
Kiitos, mukavaa jos naurattaa :).
- savukoneen_sielunelämä
Yleensä savun tuprahtaminen mistä tahansa koneesta on merkki siitä että koneessa on jotakin vikaa. Poikkeuksen tähän yleisesti tunnettuun sääntöön tekee savukone, josta ilmestyvät savupilvet ovat nimenomaan merkki siitä että se toimii.
- savustus_pönttö
Onko savustus pönttö pönttö vai kone?
- lohta_vai_kuhaa
Onko Onni kalamies? Minä olen tykästynyt savuloheen. Sähkösavustimessa lohta valmistan ja valkoviinin kanssa sitä nautiskelen. Tuletko Onni völjyyn?
- musta2
ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059