Missäs lasten isä oli/on..

äiti

mutta asiaan,Naiset jotka ette kestä elämässä vastoinkäymisiä niin älkää v***ssa tehkö niitä lapsia,ne on syyttömiä teidän mielen ahdinkoon tai jos ihminen elää ylivarojensa niin ei se elämä lopu siihen,mitä siitä jos luottotiedot menee,ei se henki lähde,pitäs löysätä pipoo asioitten suhteen ja laittaa ne toden teolla tärkeysjärjestykseen!!!MUTTA tolle Naiselle tuomio:lukkojen taakse koko loppuelämäksi!!mikään muu ei ota päähän kuin VIATTOMIEN lasten tappaminen,olisi tappanut itsensä!!TOIVOTTAVASTI sillä EI OLE HELPPOA VANKILASSA!!!!!!ei sitä suotta ole vangittu,kyllä KRP osaa hommansa samoin kuin palopäällikkö!!

5

1610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasten tapot on muotia

Tämä lapsensa tuhopolttanut nainenhan sai käskyn ylhäältä tulla mieheksi!!! Ja jokainen tietää miten tullaan mieheksi: tapoja ovat: toisen tappaminen, murhaaminen, raiskaaminen tai muu surmaaminen. On vain niin, että vielä mieheksi tulosta ei palkita Finlandia-mitalilla, toistaiseksi mikään perustelu mieheyden ottamisesta omiin käsiin ei käy mutta aika muuttuu ja varmaan sadan vuoden päästä toiminta tulee lailliseksi.

• joopa joo

mieheksi tulemiseen: täytyy oppia olemaan ajattelematta lapsiaan.

• höpö
        joopa joo kirjoitti:

mieheksi tulemiseen: täytyy oppia olemaan ajattelematta lapsiaan.

Minä ole kyllä mies ja lapseni on minulle kaikki kaikessa. Enkä ole ainoa. Ja tiedän lukuisia naisia kun olen työskennellyt lastenhoitoalalla jotka vähät välittivät lapsistaan. Onneksi suurin osa äideistä ja isistä ei kuulunut tähän ryhmään. Se lapsista välittäminen ei ole sukupuoli vaan persoonakysymys.

• näin on
        höpö kirjoitti:

Minä ole kyllä mies ja lapseni on minulle kaikki kaikessa. Enkä ole ainoa. Ja tiedän lukuisia naisia kun olen työskennellyt lastenhoitoalalla jotka vähät välittivät lapsistaan. Onneksi suurin osa äideistä ja isistä ei kuulunut tähän ryhmään. Se lapsista välittäminen ei ole sukupuoli vaan persoonakysymys.

Äitiydessä ja Isyydessä ei todellakaan ole kysymys sukupuolesta vaan nimenomaan Ihmisen persoonasta!

Piti laittaa ihan isoilla alkukirjaimilla, että ymmärrätte!

• En tajua näitä äitejä jotka suurinpiirtein itkevät jos eivät saa hankituksi lapsia sitten kun ne lapset on hankkittu niin valitetaan seuraavat kymmenen vuotta putkeen,että "lapset on kamalia ja mun mies on ihan tyhmä ja jäkä jäkä jää".Kun hankitte lapsia niin miettikää haluatteko todella hankkia niitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe