Missäs lasten isä oli/on..

äiti

mutta asiaan,Naiset jotka ette kestä elämässä vastoinkäymisiä niin älkää v***ssa tehkö niitä lapsia,ne on syyttömiä teidän mielen ahdinkoon tai jos ihminen elää ylivarojensa niin ei se elämä lopu siihen,mitä siitä jos luottotiedot menee,ei se henki lähde,pitäs löysätä pipoo asioitten suhteen ja laittaa ne toden teolla tärkeysjärjestykseen!!!MUTTA tolle Naiselle tuomio:lukkojen taakse koko loppuelämäksi!!mikään muu ei ota päähän kuin VIATTOMIEN lasten tappaminen,olisi tappanut itsensä!!TOIVOTTAVASTI sillä EI OLE HELPPOA VANKILASSA!!!!!!ei sitä suotta ole vangittu,kyllä KRP osaa hommansa samoin kuin palopäällikkö!!

5

1580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasten tapot on muotia

Tämä lapsensa tuhopolttanut nainenhan sai käskyn ylhäältä tulla mieheksi!!! Ja jokainen tietää miten tullaan mieheksi: tapoja ovat: toisen tappaminen, murhaaminen, raiskaaminen tai muu surmaaminen. On vain niin, että vielä mieheksi tulosta ei palkita Finlandia-mitalilla, toistaiseksi mikään perustelu mieheyden ottamisesta omiin käsiin ei käy mutta aika muuttuu ja varmaan sadan vuoden päästä toiminta tulee lailliseksi.

• joopa joo

mieheksi tulemiseen: täytyy oppia olemaan ajattelematta lapsiaan.

• höpö
        joopa joo kirjoitti:

mieheksi tulemiseen: täytyy oppia olemaan ajattelematta lapsiaan.

Minä ole kyllä mies ja lapseni on minulle kaikki kaikessa. Enkä ole ainoa. Ja tiedän lukuisia naisia kun olen työskennellyt lastenhoitoalalla jotka vähät välittivät lapsistaan. Onneksi suurin osa äideistä ja isistä ei kuulunut tähän ryhmään. Se lapsista välittäminen ei ole sukupuoli vaan persoonakysymys.

• näin on
        höpö kirjoitti:

Minä ole kyllä mies ja lapseni on minulle kaikki kaikessa. Enkä ole ainoa. Ja tiedän lukuisia naisia kun olen työskennellyt lastenhoitoalalla jotka vähät välittivät lapsistaan. Onneksi suurin osa äideistä ja isistä ei kuulunut tähän ryhmään. Se lapsista välittäminen ei ole sukupuoli vaan persoonakysymys.

Äitiydessä ja Isyydessä ei todellakaan ole kysymys sukupuolesta vaan nimenomaan Ihmisen persoonasta!

Piti laittaa ihan isoilla alkukirjaimilla, että ymmärrätte!

• En tajua näitä äitejä jotka suurinpiirtein itkevät jos eivät saa hankituksi lapsia sitten kun ne lapset on hankkittu niin valitetaan seuraavat kymmenen vuotta putkeen,että "lapset on kamalia ja mun mies on ihan tyhmä ja jäkä jäkä jää".Kun hankitte lapsia niin miettikää haluatteko todella hankkia niitä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5117
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      25
      3460
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2795
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1810
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      251
      1392
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1356
    9. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      0
      1220
    10. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1068
    Aihe