Joko ravintolassa syödä tai ostaa ja tehdä itse. Onko minkä hintasta? Tykkäättekö mausta?
Mistä Stadissa saa kuningasrapua?
10
6138
Vastaukset
- hesitorkku
Kuningasrapu on upean makuinen herkku. Stokkan herkussa maksaa noin 80€/kg.
Itse olen tuonut joka kesä Norjan kalareissulta 5-10 kilon satsin jäälaatikossa.
Sillä on sitten herkuteltu seuraavaan kesään, se säilyy hyvin pakastettuna.
Ravintoloista en osaa sanoa.- seurantakone
Itsekin olen Jäämeren rannallla käynyt mutta en tänne asti tuonut. Minnehän sitä Etelä-Suomeen tuodaan? Kalastaako ne siellä paljon sitä ja minne se viedään, upee merenelävä ylellisyyttä.
- herkkujenherkku
Kalatukku Kokkoselta saa ainakin, ja Heinon Tukusta muistaakseni myöskin. Molemmat sijaitsevat Tukkutorilla.
Kiintiöiden puitteissa norskit kalastaa ja taitaa mennä ympäri maailmaa herkkusuille.
Oikeassa olet, kyllä se on ylellisyyttä, minusta hakkaa meikäläisen jokiravun 100-0.
Ainoa miinus on tuo saatavuus ja hinta. Tulikin sitten jo kaksi miinusta. - seppppo
herkkujenherkku kirjoitti:
Kalatukku Kokkoselta saa ainakin, ja Heinon Tukusta muistaakseni myöskin. Molemmat sijaitsevat Tukkutorilla.
Kiintiöiden puitteissa norskit kalastaa ja taitaa mennä ympäri maailmaa herkkusuille.
Oikeassa olet, kyllä se on ylellisyyttä, minusta hakkaa meikäläisen jokiravun 100-0.
Ainoa miinus on tuo saatavuus ja hinta. Tulikin sitten jo kaksi miinusta.Joo mutta joku esim. Stockahan ottaa välistä reippaasti, mutta mitä nuo muut myyjät ottaa välsitä, vähemmänkö?
Kannattais alkaa itse tuoda Jäämereltä ko. rapua. :)
- saamitätilaa
Stockalta
- Anonyymi
Saisiko joltain ostettua kuningasrapua?helsingissä
- Anonyymi
Kuningas saa rapua laadukkaista ravintoloista. Rapulan saa lähes jokaisesta.
- Anonyymi
Lakkoilevat duunarithan joutavat hakemaan sitä pohjoisesta!
- Anonyymi
Bulevardi 22 rapupuoti myy myös kuningasrapua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199