Onneksi ei vielä ole näitä karaavaanari porukoissa http://mvlehti.net/2015/12/19/heinolan-vokssa-rahina-poliisit-paikalle-jo-toista-kertaa-tana-iltana/
Karavaanarit
11
<50
Vastaukset
- Onhanniitä
Kyllä karavaanariporukkaan kuuluu poliisejakin!
- tiukka.linja
Mutta onneksi ei suvakkeja !
- Kuuluu
tiukka.linja kirjoitti:
Mutta onneksi ei suvakkeja !
Kyllä poliisiporukkaan kuuluu suvakkejakin!
- paluu.lento
Ei niitä kauaa katella !
- Puhaltelija
Mutta entäs Rumatikkejä?
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Reinoni lähti muuanne Kuopiosta!!!
- JoksunReino
Ei ole vielä Joksuani täällä Lukkarinkadulla näkynyt. Joksu taitaa olla Tuurissa tähylemässä Rumatikkeja.
- Joksu_on_suloinen
Reinohöpöttäjä Joksu on lähtenut "MUUANNE " Tuurista.
Olisiko Fiatti tarvinnut Deltta-autoa matkalla Tuurista_Kuopioon?
- Rumatikkikölienee
Onko sillä halvemmalla kukaan kokeneempikaravaanari yrittänyt lämmitellä pakkaskelillä?
- Olemme_huolissamme
Kuka hullu , muu kuin Reinohöpöttäjä Joksu ota sellaista riskiä, lähteä nyt rumatikillä pakkasella liikkeelle
- pölkypää
te varavaanarit olette kusipäitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749