Stockmann autosta kun tilaa huoltoajan niin aika onkin "neuvotteluaika" työn vastaanottajan kanssa. Huoltoon menee aikaa tunti, mutta Stokkan systeemin takia auton saa vasta neljältä vaikka auton veisi kahdeksaksi aamulla.
Tästä asiasta ei pysty neuvottelemaan.
Erään suuren automerkin Suomessa huolloista vastaava henkilö kertoi, etteivät hyväksyisi jälleenmyyjältään moista menettelyä.
Asiakkaan täytyy tietää milloin auto on valmis etukäteen. Mikäli ongelmia ilmenee huollon yhteydessä niiden korjauksista keskustellaan puhelimitse asiakkaan kanssa.
Asiakaspalvelu törkeän huono Stockmann Auton huollossa
13
4994
Vastaukset
- tietoa
vielä missä kaupungissa ja millaista autoa olit huollattamassa.
- ???
Huollon PITÄÄ toimia paikkakunnasta ja automerkistä riippumatta.
- koska
??? kirjoitti:
Huollon PITÄÄ toimia paikkakunnasta ja automerkistä riippumatta.
Olen itse asiassa vakavasti harkinnut auton ostoa stockalta, mutta jos paikallinen huolto on persiistä niin pitääpi ottaa tuokin huomioon.
Nin että mikä liike ja minkä automerkin huolto tarkemmin ottaen, please! - Työsuhdeautoilija
koska kirjoitti:
Olen itse asiassa vakavasti harkinnut auton ostoa stockalta, mutta jos paikallinen huolto on persiistä niin pitääpi ottaa tuokin huomioon.
Nin että mikä liike ja minkä automerkin huolto tarkemmin ottaen, please!Jos asut pääkaupunkiseudulla niin kierrä Porvoon, Järvenpään, Lohjan ja muiden pikkupaikkakunnan automyyjillä.
Heillä yhdenkin auton myyminen on iso asia ja palvelu on sen mukaista. Stokkan autoon kun menee niin jotain valkopaitaisia äijiä istuu lasikopeissaan ja lukevat kauppalehteä.
Kesällä olisin koeajanut erään mallin perjantai iltapäivällä, mutta auton olikin jo ottanut joku henkilökuntaan kuuluva ja häipynyt jonnekin. Myyjä käski tulla uudestaan. Fiksu myyjä olisi ottanut yhteystiedot ja sitten soittanut että nyt koeajolle. Myöhemmin kävin koeajamassa auton Stokkalla, mutta auto tilattiin ihan muualta.
Huollot olen teettänyt Järvenpäässä, korjaamopäällikkökin on sen näköinen, että hän osaa autoa huoltaa.
- systeemejä
Piruako viet autoasi aamulla. Vie se kello 14.00 niin ei tarvitse odotella. Kas kun et vie jo viikkoa aikaisemmmin.
- konsultti
On niin, että monet varsinkin merkkikorjaamot elävät vielä aikaa, jossa asiakas oli olemassa korjaamoa varten. Tätä nykyä alalla kuin alalla ollaan siirrytty ajatteluun (ja käytäntöihin), jossa korjaamo on olemassa asiakasta varten.
esim 1: kaikki syyt, miksi auton saa vasta klo 16, vaikka sen olisi aamulla vienyt (ja se olisi valmis aiemminkin), ovat tekosyitä. NE EIVÄT MUA KIINNOSTA!
esim 2: Jos et saa puhelimella ketään kiinni, selitys on se, että (ylimielisesti): "no katsos ei me joudeta täällä jokaiseen puheluun vastaamaan, kun meitä on vaan kaksi tässä ja tiskilläkin on koko ajan porukkaa." KUN SE EI MUA KIINNOSTA!
Stocka elää monilta osin asiakaspalvelun pimeää keskiaikaa. Minkäs teet kun norsuunluutornissa on saanut elää.- tippaakaan
Minua ei kiinnosta tippaakaan sinun huoltovaikeutesi koska sinä odotat tulonsiirtoja minulta itsellesi.
Perkele, maksa niin sinua palvellaan äläkä vingu kuin hiiri ilmaista juustoa. - duunari
tippaakaan kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tippaakaan sinun huoltovaikeutesi koska sinä odotat tulonsiirtoja minulta itsellesi.
Perkele, maksa niin sinua palvellaan äläkä vingu kuin hiiri ilmaista juustoa.Heh, taidat olla asiantuntija.
Kyllä sinne maksetaan, ja paljon. Ei kai tässä mistään maksamisesta ollut kyse, vaan palvelusta ja systeemeiden avuttomuudesta.
- Tietysti se
Että et puhunut ruotsia, nenääsi honottaen.
- Passat vm 03
On todettu samaa. Pahinta on kun "huoltoneuvojan neuvotteluaika" on aamukahdeksalta. Siinä on jonossa parikymmentä ukkoa jättämässä avaimia ja kello on puoli yhdeksän kun tiskille pääsee.
Huoltoneuvojan pitäisi nyt tulla tarkastamaan auto asiakkaan kanssa ja käyttää siihen 15 minuuttia, mutta en koskaan ole nähnyt että ne sällit kävisivät ulkona muuten kuin tupakalla.
Asiakkaan pitää allekirjoittaa lappu, jossa on lueteltu työt ja huollossa vaihdettavat varaosat.
Aina - siis aina - siellä on viidellä eurolla lasinpesunestettä. Vaikka säiliö olisi täynnä.
Tämä johtuu siitä, että 15 minuutin tarkistuksen aikana patalaiskan huoltoneuvojan pitäisi tarkastaa tämäkin konepellin alta ja Stokkan pomot kontrolloivat tällä onko ulkona käyty vai ei.
Tässä olemattoman lasinpesunesteen myynnissä on älyttömän hyvä kate, mutta tämäntyyppinen huijaaminen on myös huomioitu rikoslaissa.- Toinen Joke
Minua on myös ihmetyttänyt tuo lasinpesuneste asia, huollon yhteydessä aina lisäävät lasinpesunesteen, kassalla ilmoitan etten maksa, kun en ole pyytänyt lisäämään, muttaman mutta mutta änkytyksen jälkeen laskua pienennetty. Pieni raha, mutta periaatteesta en maksa.
- Golf 1998
Toinen Joke kirjoitti:
Minua on myös ihmetyttänyt tuo lasinpesuneste asia, huollon yhteydessä aina lisäävät lasinpesunesteen, kassalla ilmoitan etten maksa, kun en ole pyytänyt lisäämään, muttaman mutta mutta änkytyksen jälkeen laskua pienennetty. Pieni raha, mutta periaatteesta en maksa.
Tere
Itselläni on kokemuksia Keravalta Auto Toivosesta, nykyisin toimii nimellä Autotalo Laakkonen.
Asiaan: Vein auton huoltoon muutama vuosi sitten ja täytin pissapojan viereisellä huoltamolla piripintaan, silti laskussa oli jokunen euro laskua pissapojan täyttämisestä. Huollon välissä ilmoittivat että jakopään hihna olisi syytä vaihtaa, kyselin hintaa Toivoselta, VW Merituulesta ja Herttoniemestä; kaikilla oli hinta sama 270e. Huollon jälkeen auto toimi moitteettomasti paitsi ettei takalasin pesuri toiminut ennen eikä jälkeen huollon.
Sovin siis hihnan vaihtotyön seuraavalle viikolle. Auton hain illalla ja ihmetys oli melkoinen kun sain laskun kotiin: 509,30e. Soitin ja kyselin korajustyön perään, sain joitain epämääräisiä selityksiä vesipumpusta ja muusta. Ilmoitin että, koska niistä ei ollut mitään sovittu niin en myöskään maksaa ylimääräistä. Tässä vaiheessa kyselin myös pissapojan täytön perusteista edellisen huollon osalta. Kuuleman mukaan huoltomies tarkistaa pesurin toiminnan ja täyttää tämän jälkeen säiliön, kun ilmoitin että takalasin pesuri ei toiminut ennen huoltoa eikä myöskään huollon jälkeen, lupasivat alentaa laskua ko. viidellä eurolla. Otin yhteyttä paikalliseen kuluttajaneuvojaan joka kehoitti maksamaan sovitun 270e. Maksoin summan ja ekan karhukirjeen saatuani ilmoitin Toivoselle, että voivat tästä lähin selvittää asiaa kuluttaja-asiamiehen kanssa. Tämän koommin en ole asiasta kuullut mitään.
Ymmärrän toki, että huollossa lasku voi kasvaa vesipumpun uusimisen, hihnan kiristäjän osalta, mutta mielestäni toimenpiteistä pitäisi ilmoittaa etukäteen. Näin sanoo myös kuluttajansuojalaki.
Sen koommin en ole Auto Toivosen tai Laakkosen palveluja tarvinnut.
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille.
- huolto
on varmasti ainakin mekanikonkadulla suomein huonoin, sen takia minulla ei enää koskaan tule olemaan volkkaria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802