Hereillä :(

eitääkaikillesovi

Todellakin avautui tämä maailma täysin erilaisena ... todella pienen ajan sisällä. Kuuppa meinasi seota kun "Pyhä Henki" heräsi vauhdilla.
Mutta mitä nyt? V#tuttaa vaan ja masentaa:( Heränneitä ei juurikaan näy ja unessa olevat on idiootteja.
ois saanu jäädä kyllä väliin,enemmän vaan masentaa ku miettii maailman menoja

Nytkö ventataan että Muukalaiset tulevat? Tai Jeesus?

Vai voisiko ihmiset muuttua ja milläköhän aikataululla?(täällä kotopuolessa ei näy ei kuulu)

Tekis mieli etelään asuun,mut ei voi kun on sitonut elämänsä niin kovasti ettei pakoon pääse :( Jonnekkin temppeliin asuun

26

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitääkaikillesovi

      Tai sitten tää onkin helvetti meikäläiselle ja on vaan kestettävä kunnes kaikki muuttuu paremmaksi ? raskasta sanon minä. mutta oli se vaan mahtava tunne kun energia virtasi lävitse oikein kunnolla ja olo oli jumalainen viikon ajan

      • eitääkaikillesovi

        Näkyjä,edellinen maan päällä käyty elämä vilahti,sain kuin telepaattisesti sanan jota en ole saanut käännetyksi :/ Ja sitten yksin miettii että mitäköhän hittoa mulle tapahtuu


      • eitääkaikillesovi
        eitääkaikillesovi kirjoitti:

        Näkyjä,edellinen maan päällä käyty elämä vilahti,sain kuin telepaattisesti sanan jota en ole saanut käännetyksi :/ Ja sitten yksin miettii että mitäköhän hittoa mulle tapahtuu

        Vinkiksi vaan kaikille jotka eivät ole heränneet , älkää sitoko itseänne elämässä mihinkään lujaa koska kun tämä tapahtuu niin pitää päästä liikkumaan/toimimaan vapaasti uusin silmin ja ajatuksin.
        Itse en tätä pyytänyt milläänlailla, tämä tungettiin minulle kuin väkisin.
        Herätettiin varoittamatta unesta ja kaikki ystävät ihmettelevät mitä minulle on käynyt. Yritä nyt selvittää unipäille tätä sitten :(

        tämä varmaan luokitellaan lähi tulevaisuudessa sairaudeksi, vaarallinen ja tarttuva , kyllä tähän joku piikki keksitään vielä ja sitten ollaan enemmän kusessa taas.

        Masentavaa anyway,mutta aion ottaa tästä kaiken irti. jos nyt aukesi mahdollisuus oppia jotain selittämättömiä temppuja niin aion ne oppia.
        Temppuja on tullut tehtyäkin mutta vahingossa .

        Rauhaa,valoa ja rakkautta niille jotka kyentyvät alistumaan välittömästi suuremman edessä ...itse taidan olla tällä hetkellä kiirastulessa ellen jopa helvetissä.(olotilojahan nuo ovat vain)
        ja täällä ei ole kiva olla jos "Pyhä Henki" huohottaa rinnassa ja puheen muuttaa "hengelliseksi". vanha on kadonnut, ymmärrystä vailla.

        Tää "henkimaailma" on ihan pyllystä,pitäs saada enemmän sakkia ja nopeesti!

        HUOH :(


    • ancient-egyptian

      Leimahdus ei oo vielä valaistuminen. Hiipuu aikanaan. Nyt tiedät että mihin suuntaan kehitys tulee menemään, kevyempään suuntaan.

      Mä olen neuvonut näitä leimahtelijoita käymään lenkillä, niin ei hurahda siihen oloon. Tuollainen leimahdus tuo tavallaan uskon vahvistusta, että on jotain suurempaakin elämää olemassa.

      • eitääkaikillesovi

        Hmmm.. Mites tää leimahdus muutti minun puhetyylinkin kokonaan?
        Kaikki vanhat "arvot" ovat kadonneet.. pihalle kun menee niin joka ihmisestä huomaa millä ns. tasolla menevät..
        2 herännyttä on tullut vastaan kadulla. tuntemattomia ihmisiä mutta ovat tulleet suoraa luokseni juttelemaan aiheesta ..aivan kun oltaisiin tunnettu pitkän aikaa. Ykseyttäkö? Kyllä

        enkä ole hurahtanut aiempaan olotilaani koska sekin kääntyi lopulta helvetiksi jolloin koin "henkisen" kuolemani


      • siihentottuuvähitellen

        Leimahdus aloittaa henkisen kasvun vaiheen. Se on semmoinen energiasysäys, kontakti omaan todellisempaan itseen. Todellinen itse on kaiken ulkoaopitun ulkopuolella, se on vain sellainen kun se on. Menestystä "herännäisyyteen".


      • eitääkaikillesovi

        Joo kyllä sitä tuli oltuakin täynnä sitä "energiaa" kunnes se loppui ja alkoi näyt demoneista ja kaikesta vastaavasta,kesti noin 2 päivää todellista helvettiä.
        ja se helvetti tyhjensi minun pääni täysin.
        Olen joutunut opettelemaan ystävieni nimet uudelleen,tutut eivät olekkaan tuttuja.


    • ancient-egyptian
      • eitääkaikillesovi

        Ehkäpä olen oivaltanut jotain sellaista mitä nämä Rakkaus valo ihmiset eivät ole .

        Jossain vaiheessa syttyy sota heränneiden ja unisten välille,siihen ei kauaa mene.

        Ihmiset pelkäävät


      • siihentottuuvähitellen
        eitääkaikillesovi kirjoitti:

        Ehkäpä olen oivaltanut jotain sellaista mitä nämä Rakkaus valo ihmiset eivät ole .

        Jossain vaiheessa syttyy sota heränneiden ja unisten välille,siihen ei kauaa mene.

        Ihmiset pelkäävät

        Elikkä tuo tietoisuus on uskomusten ulkopuolella, rakkaus valoihmiset uskonnotkin on uskomuksia. Niillä pääsee johonkin asti, mutta uskonnot jää uskomuksiksi.


      • eitääkaikillesovi

        Niinhän tämä on, mutta nyt kun uusin silmin näkee kaiken niin kyllä sieltä raamatustakin löytyy ihan selkeät ohjeet kuinka saavuttaa tämä.

        Eli saat päättää millä mausteilla otat uuden tietoisuutesi ... mausteina toimivat niin jeesus,buddha , valot ja rakkaudet jne.

        Minä vain päätin olla ottamatta mausteita joten helvetti kuvaa tätä erinomaisesti :D


      • eitääkaikillesovi

        Ja näky että jokin suuri on tulossa . Toivotaan että kerkee tulemaan ennen kun henki jättää tän pelikentän.
        Ja se suuri tulee aiheuttamaan tälle pallolle paniikin ja pahan , tuota suurta voi sanoa nimellä jeesuskin..mutta kellään ei todellakaan ole hajuakaan kuka tuo kyseinen valopäitten kuningas onkaan todellisuudessaan


      • hänviihtyyseurassamme
        eitääkaikillesovi kirjoitti:

        Ja näky että jokin suuri on tulossa . Toivotaan että kerkee tulemaan ennen kun henki jättää tän pelikentän.
        Ja se suuri tulee aiheuttamaan tälle pallolle paniikin ja pahan , tuota suurta voi sanoa nimellä jeesuskin..mutta kellään ei todellakaan ole hajuakaan kuka tuo kyseinen valopäitten kuningas onkaan todellisuudessaan

        "Hän muutti kaiken, hän muutti kaiken, mun jeesukseeniii muuuttiiii muun."

        Näin menee laulun sanat. Oikeassahan laulu on. Aiheuttaa tietysti erilaisia juttuja koska sisin itsemme on vastakohta materiaaliselle maailmanmenolle. Voi sanoa jeesukseksi, jumalaksi, buddhaksi, valoksi, avataaraksi, pyhäksi hengeksi, elämäksi, tietoisuudeksi, itseksi - kaikki tarkoittaa itseasiassa samaa. Sitä joka muuttaa kaiken.


      • eitääkaikillesovi
        hänviihtyyseurassamme kirjoitti:

        "Hän muutti kaiken, hän muutti kaiken, mun jeesukseeniii muuuttiiii muun."

        Näin menee laulun sanat. Oikeassahan laulu on. Aiheuttaa tietysti erilaisia juttuja koska sisin itsemme on vastakohta materiaaliselle maailmanmenolle. Voi sanoa jeesukseksi, jumalaksi, buddhaksi, valoksi, avataaraksi, pyhäksi hengeksi, elämäksi, tietoisuudeksi, itseksi - kaikki tarkoittaa itseasiassa samaa. Sitä joka muuttaa kaiken.

        Kiitos! Mutta mitäs nyt? Autiolle saarelle asumaan?:D


      • eitääkaikillesovi
        hänviihtyyseurassamme kirjoitti:

        "Hän muutti kaiken, hän muutti kaiken, mun jeesukseeniii muuuttiiii muun."

        Näin menee laulun sanat. Oikeassahan laulu on. Aiheuttaa tietysti erilaisia juttuja koska sisin itsemme on vastakohta materiaaliselle maailmanmenolle. Voi sanoa jeesukseksi, jumalaksi, buddhaksi, valoksi, avataaraksi, pyhäksi hengeksi, elämäksi, tietoisuudeksi, itseksi - kaikki tarkoittaa itseasiassa samaa. Sitä joka muuttaa kaiken.

        Ja miksei tästä ilmiöstä puhuta kunnolla ääneen?? Ja paljonko meitä on nyt? Kokoajan tulee lisää sen tiedän kyllä mutta mutta....


      • UusiSeikkailu

        Meitä on ihan sopivasti. Kun alat tasaantua, tulee helpompaa.


      • se_oudon_näköinen

        Olet tullut hulluksi höhöö, näitkö minut tänään kun tulin vastaan.


    • Ja miksei tästä ilmiöstä puhuta kunnolla ääneen??

      puhumattomuuteen on mm. sellainen syy ettei monikaan halua siihen kahelien joukkoon jonne hänet noiden kokemusten kertomisen vuoksi usein heitetään.

      • eitääkaikillesovi

        Kyllä minä olen puhunut ja kyllä...lääkärissäkin tulee käytyä :D
        nooo jos joskus saisi papereihin että "herännyt":D


      • kahdellatapaa
        eitääkaikillesovi kirjoitti:

        Kyllä minä olen puhunut ja kyllä...lääkärissäkin tulee käytyä :D
        nooo jos joskus saisi papereihin että "herännyt":D

        Näin se menee:
        1. äkillinen reaktio, mikä aiheuttaa monesti lievää epävakautta ---> pillereitä purkista ja ehkä diagnoosi
        2. hidas reaktio, jolloin ehti paremmin sopeutua ---> terveyttä

        Kummassakin tapauksessa reaktio on sama, nopeus vain vaihtelee. Prosessien pitäis olla riittävän hitaita, että ei tarvii kummastella että mitä nyt.

        Jos prosessi tulee ilman henkisiä harjoituksia, voi kerralla pläjähtää semmoinen annos uutta, että sitä sitten ihmetellään. Henkiset harjoitukset tähtää juuri tuohon prosessin jatkuvuuteen ja sopivaan hitauteen, että ehti jäsentää ja järkeistää kokemusta ihan ite.


    • liianhereillä

      Eikö lääkäristä saa mieliala lääkkeitä.

    • galactic-teacher.a
    • TaivaanIsä

      Se on vaan se psykoosi mikä kolkuttelee oven takana. Ei jeesus, ei jumala vaan psykoosi.

      • AnakinSkywalker

        Ei se mitään. Kun se selviää siitä, niin siitä tulee oikeesti valaistunut ajan mittaa. Olen koettanut saada häntä lenkille, mutta katsotaan lähteeks vai onko vaan himassa.


    • UusiSeikkailu

      Voi vähän psykoosinkin puolelle heittää kun maailmankuva mullistuu totaalisesti. Erona kuitenkin on että kun selkeys lisääntyy, ei tarvitse reagoida niin, että ympärillä olevat ahdistuvat. Oppii puhumaan ja vaikenemaan oikeissa kohdissa. Ei tartte hermostua provoista. Heränneet tunnistavat toisensa tavatessaan kyllä, kun jonkin aikaa on vietetty yhdessä.

    • KveekariSimo

      Juu, muistan sen yön, kun kaikki loksahti paikalleen. Tän jälkeen luin Raamattua ihan uudella ymmärryksellä. Ihmisten kanssa toimiminen muuttui, ja näin jumalallisen kipinän kaikissa. Pitkät kiertomatkat tuli tutkittua gnostilaisuutta, ruusuristiläisyyttä ja teosofiaa, kunnes kveekarius sai kaiken aukeamaan (toimi mulle, ei välttämättä sulle). Oli kiva tavallaan palata "kotiin" kun ev. lut. -ympyröissä nuorena vaikutin.

      Mut hei voimia hereillä pysymiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe