..että voiko henki paeta jos pieraisee OIKEIN kunnolla?
Vastaukset 10
- huonoilmasisään
hyväilmaulos
- syränsuurilehteinsyömmes
osaatko sanoa mämmiä syöden määsnääs nääsmääs sääs?
- eppäiltkös
joo ilman muuta henki lähtee käy katsomassa hautausmaalla sillä hän se lukee monessa kivessä että henkilähti silloi ja silloin
- 151515
Jos on rullaluistimet jalassa, ja tulee valtava pieru, niin liikkuuko eteenpäin?
Kerrotaan puliukkojen Vantaan lentoasemalla ryyppäilleen polttoainetta. Pian ukko oli yksin ja kaverilta tuli soitto: "Älä hyvä mies pieraise. kun tein niin lensin jo Keravalle."
- tervepaperinen
Voi voi voi, ei tietenkään. Jos ei piere niin on jotenkin viallinen(sairas)!
- vähennä.kaasua.komisario
Kyllä lähtee. Pidättely pidentää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459