Kiinnostutko naisesta joka nauraa vitseillesi?

Kultamarja

Eli jos nainen olisi just a friend, mutta nauraa makeasti vitseillesi, niin lisääkö se miehen mielenkiintoa naista kohtaan? Jos hän siis on jotakuinkin normaali ja perusviehättävä...

26

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultamarja

Voisitko viehättyä naisesta siksi että hän, kuten sanottua, nauraa jutuillesi ja samalla esim. koskee käsivarteesi? Lisääkö se pisteitä?

• makeasti

Makeasti nauramisella ei ole juurikaan merkitystä. Koskettelu on kokonaan toinen asia. Minusta kasivarren koskettelu on kauniisti esitetty ”tarjous” joka jää mieleen.

• Kultamarja

Juu mutta ilman naurua ei ole luonnollista syytä koskettaa. Btw.

• raineampuja
        Kultamarja kirjoitti:

Juu mutta ilman naurua ei ole luonnollista syytä koskettaa. Btw.

Minä tykkäisin koskettaa sinua peräaukkoon ;)

• Kultamarja

Koskettele kuule ihan vaan omaas pipipää. Ai täällä onki tämmönen meininki...

• Kultamarja

Lisään vielä tuohon aloitukseeni, että itse en ole edes perusviehättävä, ja vaikka nauran miehille (väkinäistä tekonaurua), minusta eivät miehet kiinnostu.

• makeasti

Niin arvelinkin. Sinusta oikein huokuu alemman tason naiseus.

• Kultamarja

:D No nyt naurattaa! Susta vissiin hehkuu jotain paljon korkeampaa...

• Kultamarja

Tähän ilmestyi näköjään toinen Kultamarja, selvyydeksi ilmoitettakoon...

En koskaan naura tekonaurua. En edes osaa. En ole koskaan opetellut ja itse asiassa vasta tänään aihetta netissä tutkiessani olen eka kertaa elämässäni kuullut/oppinut, että jotkut harrastavat tekonaurua. Miten sen edes voi saada kuulostamaan aidolta, sehän vaatii näyttelijänlahjoja. Jos mua ei naurata, niin saatan jotenkin hymyillä ja hymähtää, ettei tulis ihan tyhmä tilanne. Tai kommentoida jotain.

En tiedä olenko viehättävä, mutta jostain syystä useampi tyyppi on viime päivinä yrittänyt päästä sänkyyni. En sitten tiedä, onko se nykyaikana merkki tykkäämisestä vai halveksunnasta. Toivottavasti ekasta. En ole päästänyt.

• oöihöilujlk
        Kultamarja kirjoitti:

Tähän ilmestyi näköjään toinen Kultamarja, selvyydeksi ilmoitettakoon...

En koskaan naura tekonaurua. En edes osaa. En ole koskaan opetellut ja itse asiassa vasta tänään aihetta netissä tutkiessani olen eka kertaa elämässäni kuullut/oppinut, että jotkut harrastavat tekonaurua. Miten sen edes voi saada kuulostamaan aidolta, sehän vaatii näyttelijänlahjoja. Jos mua ei naurata, niin saatan jotenkin hymyillä ja hymähtää, ettei tulis ihan tyhmä tilanne. Tai kommentoida jotain.

En tiedä olenko viehättävä, mutta jostain syystä useampi tyyppi on viime päivinä yrittänyt päästä sänkyyni. En sitten tiedä, onko se nykyaikana merkki tykkäämisestä vai halveksunnasta. Toivottavasti ekasta. En ole päästänyt.

Ne jotka yrittävät päästä sänkyysi ovat ätminkäisiä, jotka naisivat vaikka miten rumaa naista.. joka olet (ruma nainen)

• Kultamarja

Itse olet.

• Kultamarja

Sitähän mää tässä oon ihmetelly, et niin hyvännäköset miehet olisivat halunneet. Ja muutenki kivat ja fiksut. Ihan tosi vaikeeta oli kieltäytyä. Mutta eihän tuollainen nyt sovi. Aikuisille ihmisille.

• Kultamarja

Tai ei kai se minkäänikäisille hyvä ole.

• Kultamarjan
        Kultamarja kirjoitti:

Tai ei kai se minkäänikäisille hyvä ole.

takapuoli tuoksahtaa koira-asennossa.

• Kultamarja

Puhu vaan itestäs taliaivo.

Harmi että täällä on paikalla lähinnä pahasti häiriintyneitä kirjoittelijoita... ois kai tästä aiheesta jotain kivaakin keskustelua voinut käydä. No, ehkäpä jossain muualla sitten.

• ei.edellinen
        Kultamarja kirjoitti:

Puhu vaan itestäs taliaivo.

Harmi että täällä on paikalla lähinnä pahasti häiriintyneitä kirjoittelijoita... ois kai tästä aiheesta jotain kivaakin keskustelua voinut käydä. No, ehkäpä jossain muualla sitten.

Miinne palstalle mentäis ;) Petankkille, siellä ei oo muita.. http://keskustelu.suomi24.fi/harrastukset/pelit/petankki

• Kultamarja

Ei anna kyllä hyvää kuvaa miehen logiikasta vastaukset tässä ketjussa.

• ymmärrätkö
        Kultamarja kirjoitti:

Ei anna kyllä hyvää kuvaa miehen logiikasta vastaukset tässä ketjussa.

mut tuu petankkille??? Toi ylempi linkki.

• SeuraavaKyssä

Kaikkihan noin tekee. Ei se riitä vielä mihinkään.

• Kultamarja

Ai naiselta miestä kohtaan?? Älä viiti... ;)

Pointsi oli vaan et onko se plussaa muiden juttujen joukossa. :)

• emmätiedä

Ööh, kuulostaa ahdistelulta.

• Kultamarja

Pöh. En oo kokenu reaktiota että joku vaikuttaisi ahdistuneelta.

Enkä ole mikään ammattinauraja. En edes sen kummempi miesten iskijä, koska olen oikeastaan valinnut osani sinkkuna... mut nyt vaan rupesi aihe kiinnostamaan. Ei nyt sen suuremmin, mut mulla on tapana kiinnostua pienistä, hassuista yksityiskohdista. Kiinnostaisi oppia enemmän miehen sielunelämästä, mutta en nyt sitten tiedä poikkeaako se naisen sielunelämästä paljoakaan vai voinko päätellä asiat siitä, miten itse reagoin mihinkin...

Siis. Kiinnostus heräsi just siitä et oon kokenu jonkun kerran, et miehen kiinnostus mua kohtaan herää sen jälkeen, kun ihan muuten vaan olen nauranut hänen jutuilleen. Mut on todella helppo saada nauramaan. Varsinkin kun yksin elän ja yleensä ei kauheasti ehkä naurun aiheita ole...

• Kultamarja

Lisäks aika usein omissa kuvioissani musta tuntuu, et naiset ei osaa arvostaa miesten vitsejä. Tai en tiiä mikä siinä on et mua ne naurattaa ihan huomattavasti ja monesti oon ainut joka nauraa... mikä lie sit siinä..

• mitenhölmöolin

Mää kerroin aikoinani mun ystävälleni blondivitsejä virtuaalisesti..Tein sen vilpittömästi ja luulin että ne huvittivat häntä..Jälkeenpäin ajattelin,että hitto miten hölmö olin kertoessani niitä..Joskus ihminen on niin typerä luottamuksessaan toisiin ihmisiin..Ja jos vielä vakavempia asioita kertoo...tunteita tms...jessus sentään..

• Hgty

Hgtyujh

• en välttämättä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe