http://keskustelu.suomi24.fi/t/14024132/onko-lapinsomalipaska-kuuro
Hyysäri hörhöt istuvat koneidensa ääressä kamelitaluttajien mulkku suussa ja mollaavat kanta Suomalaisia ! S "24;sesta on tullut täysin kamelintaluttaja fanien baana, ja baana menee täysin vituiksi ennen kuin loppuu kokonaan !
Moderointi on jo baanalta lopetettu kokonaan !
Late Lapista. SSSS Ry!
S24,n VALLANNEET HYYSÄRI HÄIRIKÖT!
26
201
Vastaukset 26
- olethan.lapin.Somali
Mee nyt saatanan päähörhö hevonvittuun ulisemaan, ja jätä palsta ihmisten käyttöön. Helevetin somalipaska olet, mutta miksi nimesi on Suomalainen, siis kuinka se on mahdollista.
- SuvakinElämää
Suvakki aisankannattajan tyttöystävä ja paras kaveri lähtenyt ulkoilemaan ja jättänyt suvakin näpläämään näppäimistöä. Suvakki käyttää aikansa s24 sivulle purkautuen tietenkin.
- jogurtti12
Jos kirjottaisi kauniinpaa kieltä niin vistintäsi olisi sujuvampaa mutta suurinpiirtein noni se menee.
- Pöytä-seurue
Hyvää Joulua Pekka Hakalalle ja kiitos viimeisestä!
- hienostimenee
Nämä ajat ovat kaltaisellesi jakomielitautiseelle kulta-aikoja, sillä kukaan ei välitä siitä mitä teet mutta monella on tunteet pinnassa tietämättään miksi? Ja mitäpä kolmkymmentävuotias aikuinen mies muuta tekisi? Töitä ei löytynyt, eikä elämä muutenkaan mennyt kuten normaalilla ihmisellä, sen jälkeen päädyit istumaan haaleine muistoinesi lapsuudenkotisi peräkammariin josta et koskaan ymmärtänyt lähteä. Sillä välin muut sisaruksesi ja jopa vanhempasi muuttivat mutta sinä et katsonut tarpeelliseksi. Luustosi tottui outoon asiantilaan ja lähes surkastuneet kätesi lepäävät hiirellä kun ryhditön olemuksesi etsii öisin vastetta netistä, aina uudet ja uudet ihmiset huomaavat sinut mutta koska maailmasi on pieni, että ymmärrä että ne ihmiset eivät ole koskaan samoja.
Perhe olisi ollut kiva mutta kukaan nainen ei halunut asuntoosi asettua, etkä sinä muuttaa pois. Kaikki ympärilläsi saivat lapsia ja kasvoivat ihmisinä, lopuksi he koulunsa päätyttyä ostivat talon kun et itse saanut aikaiseksi edes ajokorttia. Vika elämäsi epännostumisiin oli aina yhteiskunnassa ja muissa, vain Wow:issa voit vielä olla oikeamielinen rankaisija ja sankari.Tulitko sitten kertomaan omista kokemuksistasi! No eipä ne paljoa kiinnosta ketään !
Late Lapista. SSSS Ry!- Doktor_Sykerö
Onnneksi nuo mielenvikaiset eivät ole vaarallisia niin kauan kuin ne häiriköivät täällä, eikä lähde kaduille ihmisten sekaan!
Doktor_Sykerö kirjoitti:
Onnneksi nuo mielenvikaiset eivät ole vaarallisia niin kauan kuin ne häiriköivät täällä, eikä lähde kaduille ihmisten sekaan!
Niin joo onhan se noinkin !
Late Lapista. SSSS Ry!- Hörneillä_notkunut
Late_Lapista1 kirjoitti:
Niin joo onhan se noinkin !
Late Lapista. SSSS Ry!Late .
Mitä jos vähentäisit snadisti tota netissä tsittaamista ja keskittyisit siihen toiseen harrastukseesi.
https://www.youtube.com/watch?v=JNj9UJmAnC4 Mitähän jos hinttimurteen vääntäjä keskittyisit vai itse siihen homoiluun !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Sepeli_saappassa
Suksikaa vittuun koko aivoton hyysäri sakki!
- Heppu_hei_hei
Suomi24:n ylläpito on poistanut viestin sääntöjen vastaisena.
Suvakki aisankannattajan tyttöystävä ja paras kaveri lähtenyt ulkoilemaan ja jättänyt suvakin näpläämään näppäimistöä. Suvakki käyttää aikansa s24 sivulle purkautuen tietenkin.- Sepe_komppulainen
Suvakit ovat paskasakkia !
- Hyi_helevetti
Sepe_komppulainen kirjoitti:
Suvakit ovat paskasakkia !
haisevatkin ihan neegerille !
- Sepeliä_saappaassa
Niin haisevat!
- Harry_Renlin
Sepeliä_saappaassa kirjoitti:
Niin haisevat!
Ja haju ei kun pahenee, ilmojen lämmetessä !
- Synnitön
On synti kun foorumi häiriköiden temmellyskentäksi !
- Sepeliä_saappaissa
Näin on valitettavasti !
- Ällöpito9v
Noin se vain on !
- onhan.se.lapin.somali
Tarkotatkos Lapin somaalin fania, eli minua ?
- Sepeliä_saappaassa
onhan.se.lapin.somali kirjoitti:
Tarkotatkos Lapin somaalin fania, eli minua ?
Olet kusipäiden kunkku!
- Insinööri.sipilä
Palstalla tosiaankin tarvittaisiin jonkinlaista sensuuria ! Mustalaiset ja somalit riehuvat täällä hulluina!
- Rudof_Närpiaho
Tarvittaisiin paljonkin sensuuria !
- Huomioija71v
Palsta menee paskaksi ennen kuin loppuu kokonaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa601322Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu125685VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495