AA:lta Joulu-huumoria

Tai olisiko Aito avioliitto ry sittenkin oikeasti haluamassa oman pukin kaalimaan vartijaksi?

Itse ainakin nauroin kippurassa kun AA ilmoittaa Facebookissa tyopaikan olevan vapaana Lastensuojelun keskusliitossa.
https://www.facebook.com/avioliitto/

Aika hauskaa, että lastensuojelua vastustava yhdistys haluaa jonkun porukastaan töihin lastensuojelujärjestöön, joka antoi nimensä tasa-arvoista avioliittolakia ajavalle Tahdon2013-kanpanjalle.

Lastensuojelun keskusliitto on myös "yhdenvertaisuus.fi"-kampanjassa julistautunut syrjinnästä vapaaksi alueeksi, joten tuskin he sinne syrjinnässä kunnostautuneita rekrytoisi.
http://www.yhdenvertaisuus.fi/kampanjat/syrjinnasta_vapaa_alue/syrjinnasta_vapaita_alueita/kaikki-julistautuneet/

Tahdon2013-kampanjan puheenjohtaja Senni Moilasen twiitaus työpaikasta on sen sijaan ihan oletetunkin asiallinen:
https://twitter.com/moisenni

16

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunuttu

Selvisit kuitenkin siitä kippurasta? Ja pääsit taas oikaisemaan itsesi, selkähän siinä on vaarassa mennä :)

• Mulla on kyllä eilisen kylpylän vesihieronnan jäljiltä selkä tosi notkeassa kunnossa, mutta toisaalta halkometsässä silmä nyrjähti ja polveen meni roska :)

• Välynäläys

Puolimatka olisi sopiva korkeampaankin virkaan ja hän on sen alan professori.

• Aa-aktiivit haluaa laisiaan konservatiiveja ja fundamentalisteja joka paikkaan.

• Onneksi heitä on niin vähän, eikä virkoja tipu poliiisiopiston palikkatesteillä :)

• tällälainäi

Kyllä, sehän on täysin AA:n agendan mukaista pyrkiä valtaamaan järjestöt sisältäpäin.

• tällälainäi kirjoitti:

Kyllä, sehän on täysin AA:n agendan mukaista pyrkiä valtaamaan järjestöt sisältäpäin.

Niihän se on, mutta mahdollisuudet aika mitättömät, mutta aina kannattaa silmällä pitää ja varoitella, varsinkin kun on kyse mitättömämmistä väliaikaisista viroista, joihin voi päästä vahingossa.

Joku Puolimatka on saanut joskus viran ja on siitä lähtien ollut suuri rasite yliopistolleen, kun kukaan opiskelijoistakaan ei ota hänen juttujaan vakavasti.

• torre11
        tällälainäi kirjoitti:

Mainioita lausuntoja tähän on tullut. Itse olen aivan liian asiapitoinen.

• torre11 kirjoitti:

Mainioita lausuntoja tähän on tullut. Itse olen aivan liian asiapitoinen.

"Itse olen aivan liian asiapitoinen."

Juttu on kyllä aika vakava.
        Minä ainakin olen ollut asialinjalla, eikä siihen ole vaikuttanut kaksi illan aikana nauttimaani Savukatajaa.
        http://www.viinikartta.fi/olut/Prykmestar Savukataja/702496

Maailmalta kuuluu muutoinkin kaikenmoista kummaa.
        Äkväjoen shellinbaarissa joku kertoi Laihian seurakunnan hautaavan vainajansa polvet koukussa parkkipaikkansa alle, säästääkseen polkupyörätelineissä? :(

• Pe.ku kirjoitti:

Onneksi heitä on niin vähän, eikä virkoja tipu poliiisiopiston palikkatesteillä :)

>> Onneksi heitä on niin vähän <<
        Totta ja lisäksi he ovat vähenemään päin.

• tällälainäi kirjoitti:

>> Kyllä, sehän on täysin AA:n agendan mukaista pyrkiä valtaamaan järjestöt sisältäpäin. <<
        Totta.
        Aa-kerhon varsinainen tavoite taitaakin olla hajanaisten konservatiivisten voimien kasaaminen yhden aa-kerhon sisälle ja sitä kautta he yrittävät ajaa noita tavoitteitaan. Jotka ovat käytännössä samat kuin konservatiivisten kristillisdemokraattien tavoitteet.

• yrittänyttä.ei.laiteta

Rahkeet eivät vain riitä siihen, järjestöjen valtaamiseen nimittäin. Tuossa muutoinkin pienessä kerhossa on luultavasti vain aniharvoja sellaisia joilla olisi muodollista pätevyyttäkään sellaisille paikoille järjestöissä joissa voisi vaikuttaa linjauksiin.

Ja eihän yksi ihminen näissä demokraattisen päätöksenteon periaattein toimivissa järjestöissä voi määritellä linjanvetoja, ja se, että nämä onnistuisivat sisältäpäin toteuttamaan onnistuneen "käännytysoperaation" on aika kaukaa haettu mahdollisuus.

Tuo fb:n kommentti taitaa olla yhden reikäpään märkä päiväuni tai toive, että josko joku joukostamme voisi päästä ajamaan asiaamme ja näköjään siellä yksi jo kertookin olevansa sopiva ja joutava tuohon hommaan. No, ei muuta kuin hakupaperit sisään.

Pitää kuitenkin muistaa Lastensuojelun keskusliitolla olevan asiaan jo virallinen kanta eikä järjestön tiedottaja voi tietenkään alkaa vetämään omissa nimissään päinvastaista linjaa.

• yrittänyttä.ei.laiteta kirjoitti:

Rahkeet eivät vain riitä siihen, järjestöjen valtaamiseen nimittäin. Tuossa muutoinkin pienessä kerhossa on luultavasti vain aniharvoja sellaisia joilla olisi muodollista pätevyyttäkään sellaisille paikoille järjestöissä joissa voisi vaikuttaa linjauksiin.

Ja eihän yksi ihminen näissä demokraattisen päätöksenteon periaattein toimivissa järjestöissä voi määritellä linjanvetoja, ja se, että nämä onnistuisivat sisältäpäin toteuttamaan onnistuneen "käännytysoperaation" on aika kaukaa haettu mahdollisuus.

Tuo fb:n kommentti taitaa olla yhden reikäpään märkä päiväuni tai toive, että josko joku joukostamme voisi päästä ajamaan asiaamme ja näköjään siellä yksi jo kertookin olevansa sopiva ja joutava tuohon hommaan. No, ei muuta kuin hakupaperit sisään.

Pitää kuitenkin muistaa Lastensuojelun keskusliitolla olevan asiaan jo virallinen kanta eikä järjestön tiedottaja voi tietenkään alkaa vetämään omissa nimissään päinvastaista linjaa.

>> Rahkeet eivät vain riitä siihen, järjestöjen valtaamiseen nimittäin. <<
        Totta, mutta realiteettien taju ei kuulu aa-aktiivien vahvuuksiin.

• qwertyilija kirjoitti:

>> Rahkeet eivät vain riitä siihen, järjestöjen valtaamiseen nimittäin. <<
        Totta, mutta realiteettien taju ei kuulu aa-aktiivien vahvuuksiin.

AA:lla kyllä on vielä jäljellä muutamia samanmielisiä aiemmissa viroissa.

Opetushallituksen virkamies Pekka Iivonen on yksi heistä ja juuri häntä AA kestitti laivaristeilyllään syksyllä.
        IIvosen toimintaan on puuttunut jo oikeusasiamieskin.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14022684/opetusneuvos-pekka-iivonen-on-kirkon-katyri

• qwertyilija kirjoitti:

>> Onneksi heitä on niin vähän <<
        Totta ja lisäksi he ovat vähenemään päin.

Vaikka on vähän, niin silti ovat haitaksi, jota ei voi sallia.

Ainakun toimintaa ilmenee, niin se on otettava esille vaikka päivittäin, sillä muutoin se menee vaan pahemmaksi.

AA on itse ottanut tämän palstan jakokanavakseen, joten täällä siihen on vastattava, kunnes ylläpito siirtää heidät muualle.
        Heidän asiattomuuksiin on kyllä vastattu asiallisesti.

• qwertyilija kirjoitti:

>> Kyllä, sehän on täysin AA:n agendan mukaista pyrkiä valtaamaan järjestöt sisältäpäin. <<
        Totta.
        Aa-kerhon varsinainen tavoite taitaakin olla hajanaisten konservatiivisten voimien kasaaminen yhden aa-kerhon sisälle ja sitä kautta he yrittävät ajaa noita tavoitteitaan. Jotka ovat käytännössä samat kuin konservatiivisten kristillisdemokraattien tavoitteet.

"Aa-kerhon varsinainen tavoite taitaakin olla hajanaisten konservatiivisten voimien kasaaminen yhden aa-kerhon sisälle ja....."

Niihän se on ja seuraava kokous sitä jatkoa varten heillä on 16.1.2016.
        Heillä vaan meni täysin tupeloinniksi heti alkujaan, kun yhdistyksen nimi on jatkossa väärä ja mikä pahinta munivat itselleen Suomen vihatuimman ryhmän maineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1061
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      745
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      660
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      29
      653
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe