Jarmo toivottaa rauhallista Joulua kaikille!

Hyvää Joulua!
Tämä on osoitettu kaikille ateisteille ja kelle vaan... Gävlen olkipukki paloi, joka hieman kierolla tavalla profetoi sanan Gävle kautta pahuuteen mutta myös Vaasan kirkkoon, eli luterilaisuuteen. Sitten olkipukki suoraan saatanaan, joka poltettiin tai tuhottiin muuten yli 30 kertaa. Se on Jeesuksen työn alun luku... joka viittaa taas laittomuuden ihmisen tulemukseen. Kukaan ei halua pahalle enää panna vastaan... eikä se ihan siitä ole kyse, vaan suoraan siitä että pahuuden kohteet ovat muutoksessa.
Sitten toivon rukousapua, koska kaaduin jäisellä jalkakäytävällä 20.12. alkuillasta ja olen maannut sairaalassa olkapää murskana kipujen kanssa, jotka ovat äärimmäisen kestämättömiä. Olen kovien kipulääkkeiden varassa nyt seurravat pari viikkoa. Jos jaksatte muistaa minua, niin olis kiva. Kyllä Jeesus musta huolehtii ja kaikella on tarkoituksensa, niin tälläkin. Emme vaan vielä tiedö mikä.

48

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sattumaakoo

      "Sitten toivon rukousapua, koska kaaduin jäisellä jalkakäytävällä 20.12. alkuillasta ja olen maannut sairaalassa olkapää murskana kipujen kanssa, jotka ovat äärimmäisen kestämättömiä. Olen kovien kipulääkkeiden varassa nyt seurravat pari viikkoa. Jos jaksatte muistaa minua, niin olis kiva. Kyllä Jeesus musta huolehtii ja kaikella on tarkoituksensa, niin tälläkin. Emme vaan vielä tiedö mikä."

      kuule jarmo tämähän on varsin mielenkiintoista kun minulle kävi niin että perjantainan 18.12 mulla pamahti umpisuoli ja se meni niin että siin meni 12h puhjetessa eli päivällä kävin terveyskeskuksessa ja kaikki "oli kunnossa" ...

      sitten kävin viel päivällä punttisalillakin ja sitten kun tulin salilta niin tunti siitä niin pahamhti umpisuoli kunnolla päälle ja siitä sitten päivystykseen päijäthämeen keskussairalaan, osastollehan sitä joutu ja lauantainan vasta pääsin illalla josku viiden aikaan leikkaukseen ja sunnuntainan pääsin pois sain 3 viikon sairasloman...

      sitten mun pikku siskolla todettiin pahanlaatuinen rintasyöpä ja joutuu leikkaukseen 31.12...

      sitten mun pikkubroidin nimipäivät on 29.1.1016 ja synttärit heti seuraavana päivänä ja mun pikku broidille kävin iin että se sortu huumemailmaan josta mä tulin just pois ja silt lähti kämppäkin alta...

      itelläkin kun tuli se 7 vuotta uskoni uudistuksesta ja päääsit laskelmissasi siihen että Viimeinen vuosiviikko alkaisi siis edelleenkin 29.1.2016...

      jos kattoo luopumusta ja maailman tilannetta niin tuleva vuosi on varsin mielenkiintonen ja ite luulen että ruutitynnyri räjähtää 2016 tai 2017 vuonna en usko että menee pitemmälle?

      onko tämä kaikki sattumaa? ;)

      • sattumaakoo

        tää vielä pitää laittaa tähän kun paljon rukopuksesta puhutaan liittyy aiheeseen...

        "Siis, jatkan edelleen rukousta puolestasi, ja oletan että tällä palstalla siis on toisiakin, jotka pyytävät sinulle Jumalalta apua ja mitä tarvitset. "

        MINKÄ TAKIA RUKOUKSENNE EI AUTTANUT JA OLLUT MITÄÄN APUA???


    • KTS--

      Minulle ei tapahdu onnettomuuksia mutta se johtuu siitä että siunaan joka päivä palestiinalaisia useaan kertaan.

      Toivotan kristityille Hyvää Joulua ja Jarmolle kuin muillekin parempaa vointia.

      Joulua kiroaville jehoville, adventisteille ja puolijudaistisille meshiaanis-jashualaisille en toivota hyvää joulua enkä mitään muutakaan hyvää!

      • mikäsvika

        "puolijudaistisille meshiaanis-jashualaisille"

        meissä on???

        pelkäättekö meitä? ;)


      • Näkökulmaa1

        Olet näemmä saanut taas uutta puhtia ilkeilyillesi.
        Kukaan ei tässä elämässä selviä ilman kolhuja,etkä sinä KTS--ole poikkeus.
        Poikkeava kyllä olet,ja jotenkin vakavasti mieleltäsi häiriintynyt.
        Sinua voisi kuvailla parhaiten sanalla riivattu.


    • Palstan_seuraaja

      Hyvää Joulua ja uutta vuotta vaan sinnekin.

    • Tuulah1

      hyvää joulua avaukseen. Jumala kuulee rukoukset ja parantaa sinunkin kätesi jarmo, joka liukastumisesta tullut.

    • leppoisia_pyhiä

      Hyvää Joulua sinne kaikille. Jeesuksesta tai muista mielikuvitusötököistä tuskin on apua mutta toivon että lääketiede yhdessä kehosi omien korjausmekanismien avulla auttaa taas sinut jalkeille. Oikein hyvää Joulunaikaa joka tapauksessa!

    • sinetti1

      Siunattua ja Rauhaisaa Joulua sinulle, Jarmo, olet rukouksissamme. Mikään ei ole sattumaa, itsekkin tuon sairaala maailman kokeneena, tiedän että Herra haluaa meidän sieläkin kohtaavan niitä eksyneitä jotka kaipaavat pelastusta. Herra haluaa sinun kohtaavan siellä jonkun tai joitakin, ota se sellaisena vastaan.

      • sinetti1

        Tässä pätkä eräästä sairaala kokemuksestani ja ennen sitä olin käynyt marraskuussa uskonkasteella:

        ... "Sitten minut pysäytettiin, sairastuin vatsatautiini ja jouduin keskussairaalaan viikoksi tiputukseen. Tulehdus arvoni oli korkealla ja tauti ärhäkkä. Se vei todella voimani. Ihmettelin:
        - Herra, Entä ne minun kenkäni…?
        Huomasin kuitenkin pian että kaikella on tarkoituksensa, ihmeelliset ovat herran tiet. Tämän oli tarkoitus tapahtua. Kun pääsin kotia laitoin ystävälleni ja veljelleni sähköpostia:

        - Moi, eilen illalla tulin kotiin. On heikko olo. Lääkkeitä pitää taas popsia. Nukuin tänään puoli kymmeneen, sairaalassa ei saanut oikein nukuttua. Muutkin valitti samaa. Yököt juoksi valvomassa niin ahkerasti ja lisäämässä tippaa. Mutta tuli tunne että tälläkin oli tarkoitus. Maanantai iltana kun tulin osastolle, toisessa sängyssä nainen ihaili kukkiaan. Olivat jo alkaneet jo vähän nuukahtaa. Otti niistä kännykällä kuvia kun vielä kerkisi. Ne olivatkin kauniita, puna/valkoisia. Aamulla ne oli ihme ja

        kumma todella terhakkaasti pystyssä! Nauroin että toin hyviä biokaasuja ja nyt ne terhakoituivat, meitä nauratti. Olin yöllä rukoillut meidän kaikkien puolesta joita huoneessa oli ja niin tein kaikkina iltoina ja öinä kun valvoin sairasvuoteellani. Mielestäni näin usein kirkkaita valon välähdyksiä huoneen seinissä ja katossa. Tunsin että koko tämän ajan oli huone enkeleitä täynnä. Ne kiertelivät sänkyjemme yläpuolella. Työkaverini kävi toisena päivänä katsomassa ja toi tullessaan joulukortin jonka oli aikonut antaa minulle työkeskuksen joululoma päättäjäisissä. Huomasin heti että kortti oli erikoinen, antaja sitä ei kyllä ymmärtänyt, mutta minulle se oli toinen merkki. Sen oli työtoverini käteen varmasti joku ohjannut, näkymätön. Yökkö, ihaili aina korttia yöllä. Siinä oli jotain erikoista, hymyilin että niin minustakin. Siinä kaksi ihmistä kulkivat ulkona keskenään. Taivas oli värjätty kauniin punaiseksi ja maa oli lumivalkoinen. Normaalisti tällaisissa olisi käytetty sinistä sävyä taivaassa mutta nyt se oli punainen, kaunis. Samat värit kuin kukissa, puna/valkoiset. se oli minulle merkki, minulla oli täällä tehtävä. Sitten sinne tuli eräänä päivänä vajaa nelikymppinen nainen joka oli pian uudelleen avioitumassa ja he halusivat yhteisen lapsen. Aloin rukoilemaan heidän puolestaan. Kerran meidän keskustelumme ajautui keskenmenoihin, kerroin että minullakin oli ollut niitä kolme kertaa. Sanoin että heillä oli täysi mahdollisuus onnistua, ei pidä luovuttaa. Nainen sanoi ettei tiennyt mistä johtui, mutta hänelle tuli aivan pakottava tarve kertoa tästä minulle. Kerroin hänelle omia kokemuksiani ja läheisilleni ja tutuille tapahtuneita asioita näissä merkeissä. Kerroin myös uskonkasteeni ja muita vaikuttavia tapahtumia hengentielläni. Nainen kuunteli innoissaan. Hän pyysi että rukoilisin heidänkin puolestaan ja niinhän minä teinkin. Olin ensin päättänyt etten alkaisi puhumaan uskonasioista sairaalassa vaan keskittyisin omaan paranemiseeni ja lepoon mutta toisin kävi. Hän kertoi yllättäen että jo vuosia sitten häneltä oli kysytty, ottaisiko hän Herran vastaan elämäänsä, muttei kokenut olevansa valmis vaikka

        tavallaan uskoikin. Sanoin että tämä saattaa olla lähestymistä siihenkin asiaan, eikä nämä ole pelottavia asioita. Sanoin että se mikä tuntuu hyvältä on yleensä hyvää ja mikä tuottaa pelkoa on yleensä paha tie. Ennen kotia pääsyä hän sanoi minulle että tällä tapaamisella oli tarkoitus, hän koki sen todella vahvasti, minä myönsin hänelle saman, näin minäkin olin kokenut. Jumalan tiet ovat ihmeelliset. Mietin että ne minun punaiset kengät? Eikö minulla pitänyt alkaa helpompi vaihde? Mutta Jumala samalla pysäytti minut, ottamaan sitä rakkautta muilta, nyt oli minun vuoro saada sitä. Ehkä se oli keino pysäyttää läheiseni, etten ole kuitenkaan aivan yhden tekevä, että minutkin pitää ottaa huomioon. Oli ihanaa kuulla kuinka puolestani oli rukoiltu ja annettu rukous pyyntöjä, se on sitä rakkautta.
        Hyvää ja Siunattua Joulua, sitä aitoa!"


      • sinetti1

        jatkuu ....
        " "Näin sairaalassa unta usein kauniista vaalean turkoosista lähteestä johon hiljakseen tippui vettä, rauhoittavasti. Tästä tuli mieleeni psalmi 23:2
        - Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään;
        Virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
        Olin hyvin väsynyt, voimaton, mutta minulla oli todellinen rauha ja rakkaus. Mieheni sanoi kotona että oli parina yönä kuunnellut että pidän kummaa ääntä. Miettinyt että mistä se tulee ja päätynyt että jostain pään alueelta. Aivan kuin sisältäni kuuluisi hiljakseen kuuluvia vesitippojen ääniä. Sanoin että saattaa kuuluakin. Kerroin että jo sairaalassa näin rauhoittavaa unta vesilähteestä joka rauhoittaa minua… Olin todella rauhallinen en antanut minkään ulkopuolisen vaikuttaa minuun. Oli myös ihana tietää että puolestani oli rukoiltu paljon. Ystäväni pieni tytärkin oli rukoillut puolestani. Hän oli mennyt usein yksin saunan lauteille ja siellä rukoillut Jeesukselle omassa rauhassaan! Voi kuinka suloista ja rakasta. Tällä tytöllä on ohjat hyvissä käsissä. Kotona ollessa näin myös kumman unen. Enkelit tulivat luokseni ja alkoivat touhuta jotain kummaa:
        - Tämä täytyy ottaa hänestä pois.
        Olin ihmeissäni:
        - Mikä otetaan minusta pois?
        - Mitä se tekee minussa?
        - En ole koskaan tiennyt että minussa onkaan sellaista?
        Enkelit eivät vastanneet minulle eivät edes katsoneet minuun. He poistivat minusta jonkin vihreän säiliön jossa oli ikkunoita joka puolella pystyrivissä. En tiedä mikä se oli?
        Sitten muutama ilta tämän unen jälkeen katsoin tv7:ltä, Elävä yhteys ohjelman jossa Juha Ketola piti hieman erilaisen ohjelman kuin yleensä olin tottunut näkemään. Hänellä oli henkilökohtainen viesti katsojalle joka oli hyvin sairas. Hän sanoi että hän näkee että tällä ihmisillä on sisällään kuin jokin säiliö ja se on todella täynnä erilaisia tunteita, nyt se

        säiliö täytyy saada pois, että se poistuu juuri tällä hetkellä, tässä yhdessä rukoillessa. VAU! Olisiko voinut olla sama säiliö jonka enkelit minusta unessa poistivat, ihana yhteen sattuma ja niitähän on taas piisannut, enkä niistä ole pahoillani vaikka voimia koittelevatkin, se on sitä uskoa ja rakkautta pyyteettömästi. Se on niin toisenlaista rakkautta mitä ihmiset ovat oppineet ymmärtämään. Se rakkaus on siellä ahdistuksen ja voimattomuuden keskellä, kun itse et enää jaksa kantaa mutta sinua silti kannettaan. Sinä vain luotat ja annat tapahtua, annat rakkauden pulputa omalla voimallaan voimattomuutesi keskeltä. Tämän olen nyt kokenut. Olen nyt pelastettu! Minulle unessa ollessa altaassa kuiskattiin myös nimi, kuka minä olin:
        - Olenko minä Hän?
        Saanko minä pian tietää tämänkin vai jääkö se salaisuudeksi? En valitettavasti muista mikä nimi minulle kuiskattiin, mutta olin hyvin yllättynyt. Minun eteeni on avattu elämää suurempia asioita. Olen ollut siitä hyvin otettu, toivottavasti olen sen arvoinen. Ollessani siellä sairaala vuoteella, aivan riisuttuna henkisesti. Olin todella voimaton, heikko. Täysin Herran luottamuksen varassa:
        - Herra minä rukoilen tässä hiljaa, kaikkien näiden huoneessa olevien puolesta ja muidenkin tässä sairaalassa… sinä tiedät heikkouteni, en saa kaikkia sanoja ja ajatuksiani, en jaksa, mutta sinä tiedät ne, tiedät syvimmätkin ajatukseni joita itse en edes tunnista, kuule rukoukseni, ota ne vastaan, niin kuin olet luvannut. Tunnen että olemme nyt yhtä. Olen nyt täysin avoin sinulle tässä heikkoudessani, en pääse pakoon enkä haluakkaan. Tunnen että rakkaus on äärimmillään tässä ja nyt, kaikki turha pois riisuttuna. Sinä olet tieni tänne johdattanut, näytä sinä mitä minun tulee tehdä?
        - Onko tämä täydellinen Usko?"


      • kgtkfkrkkkkoo

        ripaus nöyryyttä tekstiin olisi nostanut pyhyytesi tasoa ihmisten silmissä.ja hiukan vähemmän itsesi ja ainutlaatuisen uskon korostusta niin puhtain paperein olisit läpäissyt ulkokultaisuuden seulan.


      • sinetti1

        ... tuo teksti on arkistostani, vuodelta 2010, jolloin uskoni syveni uskon kasteen myötä ja aloin kirjoittamaan uskontietäni, päiväkirjan omaisesti, tuo oli katkelmaa sieltä ...


    • sinetti1

      JESAJA 9
      1. Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat
      kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus.
      2. Sinä lisäät kansan, annat sille suuren ilon; he iloitsevat sinun edessäsi, niinkuin elonaikana iloitaan, niinkuin saaliinjaossa riemuitaan.
      3. Sillä heidän kuormansa ikeen, heidän olkainsa vitsan ja heidän käskijänsä sauvan sinä särjet niinkuin Midianin päivänä;
      4. ja kaikki taistelun pauhussa tallatut sotakengät ja verellä tahratut vaipat poltetaan ja tulella kulutetaan.
      5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
      6. Herraus on oleva suuri ja rauha loppumaton Daavidin valtaistuimella ja hänen valtakunnallansa; se perustetaan ja vahvistetaan tuomiolla ja vanhurskaudella nyt ja iankaikkisesti. Herran Sebaotin kiivaus on sen tekevä.
      7. Herra lähetti sanan Jaakobia vastaan, ja se iski Israeliin,
      8. ja sen sai tuntea koko kansa, Efraim ja Samarian asukkaat, mutta he sanoivat ylpeydessään ja sydämensä kopeudessa:
      9. "Tiilikivet sortuivat maahan, mutta me rakennamme hakatuista kivistä; metsäviikunapuut lyötiin poikki, mutta me panemme setripuita sijaan".
      10. Silloin Herra nostatti sitä vastaan Resinin ahdistajat ja kiihoitti sen viholliset,
      11. aramilaiset edestä ja filistealaiset takaa, ja he söivät Israelia suun täydeltä. Kaikesta tästä ei hänen vihansa ole asettunut, ja vielä on hänen kätensä ojennettu.
      12. Mutta kansa ei palannut kurittajansa tykö, eivätkä he etsineet Herraa Sebaotia.
      13. Sentähden Herra katkaisi Israelilta pään ja hännän, palmunlehvän ja kaislan, yhtenä päivänä.
      14. Vanhin ja arvomies on pää, mutta profeetta, joka valhetta opettaa, on häntä.
      15. Ja tämän kansan johtajat tulivat eksyttäjiksi, ja johdettavat joutuivat hämminkiin.
      16. Sentähden Herra ei iloitse sen nuorista miehistä eikä armahda sen orpoja ja leskiä, sillä he ovat kaikki jumalattomia ja pahantekijöitä, ja jokainen suu puhuu hulluutta. Kaikesta tästä ei hänen vihansa ole asettunut, ja vielä on hänen kätensä ojennettu.
      17. Sillä jumalattomuus palaa tulena, kuluttaa orjantappurat ja ohdakkeet ja sytyttää sankan metsän, niin että se savuna tupruaa ilmaan.
      18. Herran Sebaotin vihasta maa syttyy palamaan, ja kansa on kuin tulen syötävänä; toinen ei sääli toistansa.
      19. Ahmivat oikealta, mutta on yhä nälkä, syövät vasemmalta, mutta eivät saa kylläänsä; jokainen syö oman käsivartensa lihaa:
      20. Manasse Efraimia ja Efraim Manassea, molemmat yhdessä käyvät Juudan kimppuun. Kaikesta tästä ei hänen vihansa ole asettunut, ja vielä on hänen kätensä ojennettu.

    • InhottavaRealisti

      Jarmolle myöskin hyvää joulua ja paranemisia! Eivät raajoihin kohdistuvat vaivat kovin mukavia ole.

      Kovasti tekisi mieleni kommentoida joitakin kohtia tästä ketjusta, mutta jääköön nyt joulun kunniaksi väliin.

    • Jarmo__EiKirj

      Kiitos kaikille myötätunnosta. Mulla on kaksi asentoa jossa saan nukuttua. Se on älyttömän hyvä asia ja verenpurkauma on tosi iso joka kielii paranemisen alkaneen.

    • taustailijanykyään

      Rauhallista joulua sinne sairaalaan myöskin sinulle Jarmo, ja paranemisia. Jumalan siunausta myöskin.

      Ja se Gävlen olkipukki on vielä pystyssä, ainakin 20 tuntia sitten oli. Se palanut pukki oli Örebron kuusipukki.

    • Kuolinhaava

      Huomatkaa, että Antikristus lyödään profetian mukaan alas mutta hän nousee sitten sairasvuoteelta takaisin toimintaan. Onko suuri ennusmerkki, että alas lyömisen päivä oli juuri 20.12.?! Mayaintiaanien mukaan juuri 2012 oli valtava merkitys!

      Tämän täytyy olla suuri ennusmerkki!

      • KTS--

        Jarmoako veikkaat antikristukseksi jonka kuolinhaava paranee?
        Onko se Inarin ukko sitten se väärä profeetta?

        Pohtikaaammmmme...


      • Antikristuksenairuet
        KTS-- kirjoitti:

        Jarmoako veikkaat antikristukseksi jonka kuolinhaava paranee?
        Onko se Inarin ukko sitten se väärä profeetta?

        Pohtikaaammmmme...

        Jarmon ja veijosen mielestä kaikkein tärkeintä on koko ajan ollut oikean antikristuksen odotus. Huomaammehan tästäkin ketjusta, kuinka pienikin epäilys väärän antikristuksen suuntaan on jarmon mielestä väärin ja on ohjattava ajatukset hänen valitsemansa antikristuksen odotukseen takaisin. Siinä mielessä joko jarmo tai veijone on antikristuksen airut. Valitettavasti kumpikaan ei osaa vakuuttavasti perustella miksi juuri hänen antikristuksensa on se oikea. Täytyy siis vain valita jompi kumpi. Jarmohan kannattaa muistaakseni Osama bin Ladenia ja veijone Gorbaa. Siinä on siis fifty-sixty -mahdollisuus valita väärä antikristus ja sehän tarkoittaa armotonta iankaikkista kidutustuomiota helvetissä jos valitsee väärin!


      • anttiristus
        Antikristuksenairuet kirjoitti:

        Jarmon ja veijosen mielestä kaikkein tärkeintä on koko ajan ollut oikean antikristuksen odotus. Huomaammehan tästäkin ketjusta, kuinka pienikin epäilys väärän antikristuksen suuntaan on jarmon mielestä väärin ja on ohjattava ajatukset hänen valitsemansa antikristuksen odotukseen takaisin. Siinä mielessä joko jarmo tai veijone on antikristuksen airut. Valitettavasti kumpikaan ei osaa vakuuttavasti perustella miksi juuri hänen antikristuksensa on se oikea. Täytyy siis vain valita jompi kumpi. Jarmohan kannattaa muistaakseni Osama bin Ladenia ja veijone Gorbaa. Siinä on siis fifty-sixty -mahdollisuus valita väärä antikristus ja sehän tarkoittaa armotonta iankaikkista kidutustuomiota helvetissä jos valitsee väärin!

        törkeetä laittaa sanoja puolustuskyvyttömän suuhun.


      • Onpasheikko
        anttiristus kirjoitti:

        törkeetä laittaa sanoja puolustuskyvyttömän suuhun.

        Onko antikristus todella niin heikko? Hänestähän piti tulla suorastaan koko maailman ylivaltias? No, jorma ja veijone varmaan osaavat selittää antikristuksen asiantuntioina.


      • Näkökulmaa1

        :DD


    • InhottavaRealisti

      On tämä vähän tragikoomista touhua: Jarmo makaa toipilaana, mutta silti ovat Antikristukset ja muut höpinät kehissä mukana! Se on sanottava, että tämä keskustelu on lopullisesti romahtanut tasolle, joka on jo pelottavan matala.

      Toisaalta, kun palstakeisari taas aktivoituu numerosarjoineen ja copypastetuksineen, putoamme taas syvemmälle alennustilaan. Se on saavutus sinänsä.

      • KTS--

        Hlystien radenije-rituaali

        Hlystien hengellisenä päämääränä oli Kristuksen uudelleensyntyminen sielussa vanhan syntisen minän kuolettamisen kautta.

        Liike oli askeesimyönteinen, mutta harrasti hurmoksellisia öisiä kokouksia.

        Liikkeen teologiassa tavallisesta ihmisestä saattoi tulla Kristus tai Jumalansynnyttäjä, kunhan lihanhimo oli ensin kuoletettu Pyhän Hengen asettuessa ruumiiseen.

        Tämä tapahtui ekstaattisen tanssimisen ja seksuaaliorgioitten kautta niin sanotussa radenije-rituaalissa.

        Rituaaliin osallistujat lauloivat "itseäni ruoskin, Jeesusta etsin" ja tanssivat villisti ympyrää.

        Rukouksenpitäjä ("profeetta") ruoski osanottajia molemmille olkapäille.

        Tanssi päättyi ekstaattiseen lattialle taintumiseen, jonka aikana harrastettiin sukupuolista kanssakäymistä.

        Tämä nähtiin Pyhän Hengen vaikutuksena sekä synnin katoamisen merkkinä. Kollektiivisen synninteon nähtiin ikään kuin poistavan synnin rituaalisesti.


      • KTS--

        "Toisaalta, kun palstakeisari taas aktivoituu numerosarjoineen ja copypastetuksineen, putoamme taas syvemmälle alennustilaan. Se on saavutus sinänsä."

        -----------------

        onko palstakeisari ja inhottavarealisti eunukkeja? ;)

        Eunukki (kastraatti eli kuohilas) on mies, jonka kivekset ja mahdollisesti myös muut sukupuolielimet on poistettu kastraatiolla. Vanhimmat merkinnät eunukeista ovat Sumerista 2000-luvulta eaa.

        Seuraavina vuosisatoina ja -tuhansina eunukit hoitivat yhteiskunnallisia tehtäviä useissa kulttuureissa. Eunukit ovat palvelleet sotilasjohtajina, laulajina, uskonnon merkkihenkilöinä, virkamiehinä ja haaremien vartijoina.

        Lapsena kuohituille eunukeille ei tule murrosikää.

        Heillä on pysyvästi esimerkiksi korkea ääni sekä vähän karvoitusta ja fyysistä voimaa.

        Heidän rasvakudoksensa määrä ja sijoittuminen vartaloon voivat olla naismaiset. Aikuisena kuohituilla eunukeilla on samoja ominaisuuksia lievempinä.

        Monet eunukit olivat arvostettuja palvelijoita.

        Heihin luotettiin paljon, koska heillä ei ollut mieshormonin vähäisyyden takia voimakasta sukupuoliviettiä ja heidän luonteensa oli rauhallinen.

        Eunukit saivat vartioida haaremia, koska uskottiin, että he eivät tunteneet haaremin naisiin seksuaalista vetoa.

        Eunukeille voitiin myöntää korkeita virkoja, koska ei ollut pelkoa, että he lisääntymiskyvyttöminä olisivat voineet perustaa perinnöllistä dynastiaa.

        Lapsena kuohitut eunukit ovat pysyvästi impotentteja, mutta aikuisena kuohittu eunukki voi saada erektion, jos häneltä ei ole poistettu siitintä.

        Rooman valtakunnassa jotkut naiset suosivat eunukkeja rakastajinaan.

        Tähän perusteena saattoi olla paitsi se, että kyseinen nainen ei halunnut tulla raskaaksi, myös se, että eunukit pystyvät säilyttämään erektion poikkeuksellisen pitkään.

        Tunnettuja eunukkeja

        Varhaiskristillisen kirkkoisä Origeneksen (n. 185–254) on väitetty itse leikanneen sukuelimensä pois.

        Kastraattilaulajista tunnetuin oli Carlo Maria Broschi eli taiteilijanimeltään Farinelli (1705–1782).

        Sun Yaoting (1902–1996) oli Kiinan viimeinen eunukki. Hänen isänsä oli kastroinut hänet toivoen pojan pääsevän keisarilliseen hoviin. Keisari Pu Yi kuitenkin menetti asemansa ennen kuin toive toteutui.

        Rooman keisari Nero meni naimisiin Sporus-nimisen kastroidun nuorukaisen kanssa.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eunukki


      • KTS--

        Eunukkien uusi tuleminen

        18:52 | 31.5.2014

        http://www.tiede.fi/blogit/kasikopelolla/eunukkien_uusi_tuleminen

        Yllättävän moni mies on eunukki

        Kun mieheltä poistetaan kivekset, hänestä tulee eunukki. Mutta millaista on olla eunukki?

        Ensimmäiset vaikutukset ovat seksuaalisia. Eunukkien seksuaaliset halut vaimenevat, mutta eivät katoa kaikilta kokonaan.

        Monet eunukit voivat halutessaan saada erektion, joskin heidän erektionsa eivät enää ole kovin voimakkaita.

        Eunukit voivat edelleen saada myös orgasmeja.

        Osalla orgasmit ovat kuivia, osalla nestemäisiä; yhdistävä piirre on, että siittiöitä ei enää synny.

        Monet eunukit sanovat voivansa kontrolloida seksuaalisia halujaan täysin toisin kuin ennen kastrointia.

        Testosteronin puute aiheuttaa myös muita fyysisiä muutoksia.

        Monilla ihokarvat muuttuvat ohuemmiksi, sileämmiksi ja katoavat usein kokonaan. Hiustenlähtö sen sijaan usein pysähtyy, jos se oli ongelmana ennen testosteronituotannon loppumista.

        Monet eunukit ovat myös raportoineet, että kasvojen karvoitus sekä kainalo- ja häpykarvat pysyisivät entisellään.

        Lihasmassa korvautuu rasvakudoksella, minkä vuoksi monet saavat vartaloonsa feminiinistä pyöreyttä, ja koska lihaksia on vähemmän, heillä on entiseen verrattuna vähemmän voimaa.

        Monet eunukit kokevat samanlaisia kuumia aaltoja kuin vaihdevuosissa, mutta ne ovat yhtä yksilöllisiä kuin naisillakin.

        Puheääni säilyy samana kuin se oli ennen eunukiksi tulemista.

        Monet kokevat myös muuttuneensa leikkauksen jälkeen huomattavasti empaattisemmiksi.

        Mutta miksi puhua tällaisesta aiheesta? Eivätkö eunukit kuulu menneeseen maailmaan? Eivähän nämä asiat kosketa kuin marginaalista osaa väestöstä?

        Ei aivan. Eturauhassyöpä on miesten toiseksi yleisin syöpä. Jos ensikäden hoidot eivät auta, edessä on joko kirurginen tai kemiallinen kastraatio.

        Pelkästään Yhdysvalloissa on yli 600 000 jomman kumman kastraation läpikäynyttä miestä, eli käytännössä he ovat eunukkeja.

        Eräs modernien eunukkien tutkija on Dalhousie -yliopiston anatomian professori Richard Wassersug. Alunperin sammakkoita- ja matelijoita tutkinut biologi kiinnostui eunukeista kun hänestä itsestään tuli sellainen eturauhassyövän myötä. Selvitettyään lukuja hän oivalsi, ettei maailmassa ole koskaan ollut niin paljon eunukkeja kuin nyt.

        Eunukit ovat osoittautuneet hedelmälliseksi tutkimusalueeksi.

        Wassersug on paljastanut, että eunukkien ympärillä on olemassa oma alakulttuurinsa, jossa ihmiset tietoisesti haluavat eunukeiksi.

        Syitä on monia. Osa miehistä on seksi- tai pornoaddikteja, jotka hankkiutuvat eroon sukuvietistään päästäkseen eroon addiktiostaan.

        Osa miehistä on pedofiilejä, jotka pelkäävät vahingoittavansa muita; osa taas homoseksuaaleja, joiden on vaikea hyväksyä tätä puolta itsestään.

        Tällaiset tapaukset eivät ole tuntemattomia historiassakaan. Boston Corbett oli mies, joka tunnetaan presidentti Abraham Lincolnin ampujan, John Wilkes Boothin tappajana.

        Vaimonsa menettämisen jälkeen tämä syvästi uskonnollinen hatuntekijä kiinnostui prostituoidusta siinä määrin, että asiasta tuli hänelle ongelma. Hän leikkasi itse saksilla omat kiveksensä, ja kirjatietojen mukaan söi lounaan ennen kuin lähti hakemaan lääkäriltä apua verenvuotoon.

        Wassersugin lista ei kuitenkaan lopu tähän.

        Hän on tavannut miehiä, jotka ovat saaneet pakkomielteen kastrointiin nähtyään lapsena eläinten kastroinnin.

        Lopuksi tulevat vielä miehet, joiden fantasiana on tulla kastroiduksi. He löytävät toiveidensa toteuttajan usein miehistä – tai joskus naisista – joiden vastaavana fantasiana on kastroida mies.

        Yli puolet näistä alakulttuurien eunukeista menettävät kiveksensä maallikon käsissä.

        Wassersugin mielestä on tärkeätä puhua eunukeista, sillä tarinalla on surullisemmatkin kasvot.

        Monille vastoin tahtoaan eunukeiksi tulleille miehuuden menettäminen on kova paikka.

        Siksi hän muistuttaa, että eunukit olivat kauan sitten yhteiskunnan arvostettuja jäseniä.

        He olivat usein orjia, jotka oli ryöstetty Afrikasta tai Euroopasta Lähi-itään tai Aasian valtakuntiin.

        Täällä heistä tuli korkeita virkamiehiä ja sotapäälliköitä.

        Vaikka meillä on taipumus pitää eunukkeja ei-miehekkäinä, heitä arvostettiin armeijoissa nimenomaisesti strategisen kyvykkyytensä ansiosta.

        Ihmisille, joille eunukiksi tuleminen on ollut tietoinen valinta, ratkaisu on Wassersugin mukaan ollut pääsääntöisesti ollut hyvä.


      • tästäkeskustelusta

        tulee mieleen yksi kohta Jesajasta

        Luku 56:3

        3. Älköön sanoko muukalainen, joka on Herraan liittynyt: Herra erottaa minut peräti kansastaan, ÄLKÖÖNKÄ KOUHITTU sanoko: Minä olen kuiva puu.


      • Näkökulmaa1

        On taas saanut nauraa lukiessani kommentteja.
        Aloittaja toivottaa hyvää joulua,ja kertoo tapaturmasta,mutta keskustelut kääntyy eunukkeihin:DD


      • näkyvää

        Siis montako tragigoomista ehdit peräkkäin jo kirjoittaa eri nimmareilla. Älä viitsi leikkiä, kaikki läpinäkyy.


    • Hieman hidasta kirjottaa yhdellä kädellä mutta yritän ja kiitän tässä heti alkuun osaa teitä suomastanne myötätunnosta... kun toiset edelleen näkisivät minut oikein mielellään vain kidutuspaalussa tai vielä mieluummin helvetin tulilla grillissä. Katsotaan sitten miten käy, koska jokainen tietää herransa ja se joka ei tiedä, hän ei tunne sanaakaan, koska sana vahvistaa jonka henki todistaa oikeaksi. Tästä syystä yksikään Jeesuksen oma ei elä pimeässä, joka tarkoittaa myös ettei yksikään epävarma elä valossakaan, vaan palvelee pimeyttä.
      KooTeeÄssähän se täällä näköjään on riehunut, kuten arvaa, lähinnä homoeroottisseksuaalisesti johon kuuluu oikeastaan kaikki muukin saastaisuus.
      Mä oon saanu kannustavia maileja eri puolilta Suomea ja joka päivä olen hieman vireämpi kuin eilen. Kipulääkkeiden tarvekin vähenee asteittain.

      • sinetti1

        Kiva kuulla että paranemisesi edistyy ja ole avoin, siinä levossa, mihin sinut on nyt asetettu, sillä uskon, että Herralla on siellä sinulle työsaraa... mikään ei ole sattumaa... nyt rukouksesi on vahvimmillaan, heikkoudessasi.


      • sinetti1

        Herra kädelläsi...
        https://www.youtube.com/watch?v=fvVfPyserJM


      • sinetti1

      • exsatanistii

        "KooTeeÄssähän se täällä näköjään on riehunut, kuten arvaa, lähinnä homoeroottisseksuaalisesti johon kuuluu oikeastaan kaikki muukin saastaisuus."

        -------------------------------

        Demoniset voimat ja orjapalvelijat, ne ihmiset, jotka palvelevat saatanaa, voivat liikkua niin peitteen yläpinnalla kuin sen alapuolellakin, ja toimia siellä.

        Sieltä korkeudesta he hallitsevat ja kontrolloivat tapahtumia alhaalla.

        Kun he ovat saattaneet työnsä päätökseen, he poistuvat tuolta peitteeltä, katolta. Tämän kaiken he tekevät liiton kautta, joka antaa yhä uudelleen heille voimaa.

        Miten se tapahtuu?

        Se tapahtuu niiden uhrien kautta, joita ihmiset tuovat alttareille.

        Oli erilaisia uhreja: taikuutta, veriuhreja, ihmis- ja eläinuhreja; jopa abortit ja sodat

        toimivat uhreina.

        Uhri voidaan suorittaa seksuaalisen moraalittomuuden muodossa, kaikenlaisten seksuaalisten perversioiden kautta.

        Nämä uhrit vahvistavat demoneita ja antavat niille uutta voimaa."


      • Pyhäjärjestys1

        Eiköhän oteta Kaikkivaltiaan Pyhä Sana ja Laki tässäkin elämän perustaksi, etenkin nyt, kun Suomenmaa on siirtynyt jo Koraanin ja profeetta Muhammadin ilmoittaman oikean Islamin alaisuuteen.

        Varkaiden nimet ja yhteystiedot otettakoon selville ja laitettakoon julkiseksi niin tiedetään, mistä tavoittaa sitten, kun aletaan käymään ns. islamilaista oikeutta.

        Varkaan ja varkauden Jumalan oikeuden mukainen tuomitseminen, rangaistukset ja korvaukset:

        Yleislinjaus varastamiseen:

        "Älä varasta." (2.Ms.20:15 & 5.Ms.5:19)

        "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa." (2.Ms.20:17)

        "Älä himoitse (tavoittele) lähimmäisesi vaimoa. Älä halaja lähimmäisesi huonetta, älä hänen peltoansa, älä hänen palvelijaansa, palvelijatartansa, härkäänsä, aasiansa, äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.' (5.Ms.5:21)

        "Varkailta taasen, olkootpa mies- tai naispuolisia, leikatkaa kädet. Se on palkka heidän omista teoistaan ja muita varoittava kuritus Jumalalta. ALJAH (Jumala) on mahtava, viisas.

        Mutta ken tekee katumuksen ja parannuksen pahoista teoistaan, häntä kohtaan on ALJAH (Jumala) sääliväinen. ALJAH (Jumala) on totisesti armahtava, laupias."

        (Koraani 5:38-39)

        "Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen.

        Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt.18:8-9 & Mark.9:43-48)

        "Joka varastaa Aadamin (ihmisen) ja joko myy hänet tahi pitää häntä hallussansa, se rangaistakoon kuolemalla." (2.Ms.21:16)

        "Jos joku tavataan siitä, että hän on varastanut jonkun veljistään, israelilaisista, ja kohdellut häntä tylysti tai myynyt hänet, niin varas kuolkoon. Poista paha keskuudestasi." (5.Ms.24:7)


    • Tässä ketjussa ei sitten ole minun kirjoituksiani vaan jonkun pyhän perkeleellisen laitalahkolaisen nikkivarkaus.

      Sitä ne jaksaa kyllä mutta mitään hyödyllistä eivät tee!

      • Näkökulmaa1

        KTS--
        25.12.2015 0:12 Mikäli ei ollut sinun kirjoittamasi,niin perun vastaukseni siihen,poistaa sitä en nyt voi.

        -Hyvää uutta vuotta sinullekin.


      • hyvävelijärjestelmä

        toimiiko kts ja näkökulmaa yhessä?

        onko nämä tehnyt "molotov-trippentrop" sopimuksen?


      • biisiäpukkaa

      • Näkökulmaa1
        hyvävelijärjestelmä kirjoitti:

        toimiiko kts ja näkökulmaa yhessä?

        onko nämä tehnyt "molotov-trippentrop" sopimuksen?

        Toimiiko yhdessä,ja missä?
        Kai nyt keskustella saa.En oikein ymmärtänyt kysymystä.
        Silloin kun teen virheen,osaan myös pyytää anteeksi kun vastaan johonkin viestiin,ja oikeastaan syytön minä siihen olen jos joku tekeytyy toiseksi.
        On niin käynyt omallekin nikilleni.
        Muuten etkö tiedä mikä hyvävelijärjestelmä on.Se on vapaamuurarit joita vihaan enemmän kuin saatanaa.


    • Näkökulmaa1

      Nyt on myöhäistä toivottaa hyvää joulua,mutta toivotan pikaista paranemista,ja hyvää uutta vuotta,kohtahan uusi vuosi alkaa,ja saa nähdä mitä vuosi 2016 tuo mukanaan.

    • taustailijanykyään

      Jarmolle:

      Nyt on Gävlen pukki poltettu tänään aamulla varhain.

    • Se pitää toki paikkaansa että siunaan toistuvasti palestiinalaisia ja saan siitä SELLAISIA siunauksia että onni on myötä, onnettomuudet pysyvät poissa ja viholliset kaatuvat oikealta ja vasemmalta!

      HYVÄ!

    • KTS--

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe