Tuolla eräässä keskustelussa pisti silmääni kirjoitus, jossa uskova kritisoi sitä kun naiset pukeutuvat hyvin paljastavasti ja että nuoret naimattomat miehet joutuvat tällöin syntiin tms. kohdatessaan sellaisen naisen joka "paljastelee" paikkojaan muodoillaan juoksemalla esim. urheilutrikoissaan ohitse!?
Kirjoittaja sanoi naimattomat miehet? Avioliitossahan miehet eivät sitten enää katselekaan muita kuin omaa vaimoaan ja kirjoittajalla tekee pahaa kun naimattomat miehet katselevat naisia sillä silmällä kun heidän tulisi jäädä ennemmin auton alle tai kävellä päin pylväitä tai puuta!
Se, että uskovien pitäisi päättää naisten pukeutumisestakin ja miten naimattomien miesten tulee kohdata tällainen heitä "kauhistuttava nainen", joka on pukeutunut hyvin paljastavasti niin on kyllä sellaista järjetöntä, mitä en ole koskaan aikaisemmin oikein ymmärtänyt.
Moisilla "uskovien kielloilla" ei kyllä maailmassa koskaan jälkeläisiä kenellekään syntyisi tai elämä ei ikävä kyllä olisi enää kenellekään elämisen arvosta kuin ehkä vähemmistöllä Suomessa.
Uskovat haluavat puuttua naisten pukeutumiseen ja tasa-arvoiseen avioliittoon. Mihin muihin asioihin haluatte sen "syntisen nokkanne" vielä työntää!?
Uskova haluaa päättää naisten pukeutumistyylistä?!
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449271
- 785802
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414306- 583824
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313409- 472638
- 342172
- 401970