DOCTOR WHO 10. KAUSI

sciffari

Mitä olen palstoilta lukenut niin sarja uudistuu kokonaan, uusi opening, uusi käsikirjoitustiimi, uudet kumppanit. Sarjaa aletaan filmaamaan varmaan tuossa helmikuun ja maaliskuun aikana ja sarja esitetään 2017 alkaen joten valitettavasti emme tule doctor whota näkemään vielä 2016. Halloween ja jouluspesiaalit kuitenkin saamme ehkä nähdä näiden kausien 9 ja 10 välillä. Pidetään peukkuja.

Ps. Katsoin juuri dvd:ltä Doctor Who jouluspesiaalin: The Time of the Doctor. Vielä odottelen televisiosta sitä tämän vuoden jouluspessua.

Ja ilman kummempaa spekulointia pistetään tähän loppuun vielä tämmönen topic: Kuka on seuraava tohtori?

15

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whoviaaani

      Jep, voipi olla että tohtori regeneroituu jo aiemmin seuraavalla kaudella, ehkä poikkeuksellisesti jo kauden PUOLESSA VÄLISSÄ. Capaldihan on ilmoittanut haluavansa siirtyä innokkaasti jo muihin projekteihin ja että tohtorin hommat eivät enää innosta, mikä vauhdittaa käsikirjoittajia tohtorin tappamisessa. Seuraavasta tohtorista ei ole mitään hajua kun capaldi ja smith tulivat aivan puun takaa. Saa nähdä minkälainen kasvo sieltä tulee! :D

      • sarjadiggari

        "tohtori regeneroituu jo aiemmin seuraavalla kaudella, ehkä poikkeuksellisesti jo kauden PUOLESSA VÄLISSÄ"

        Tämähän olisi hyvä uutinen. Mistä lähteestä tuollaisen tiedon löysit, vai onko tuo vain omaa arvailuasi?
        Sitä nyt en kyllä ymmärrä, miksei tuota joulujaksoa (The Husbands of River Song) näytetty heti edellisten jaksojen perään. Briteissähän se tuli 25.12.2015, ja siinä ois ollu pitkästä aikaa River Song mukana. Vaikka tiedänhän minä miksei näytetty: jakson esitysajankohtana tuli taas telkusta jotain vitun lätkää (Jääkiekon Nuorten MM : RUS - FIN).


      • Whoviaaani
        sarjadiggari kirjoitti:

        "tohtori regeneroituu jo aiemmin seuraavalla kaudella, ehkä poikkeuksellisesti jo kauden PUOLESSA VÄLISSÄ"

        Tämähän olisi hyvä uutinen. Mistä lähteestä tuollaisen tiedon löysit, vai onko tuo vain omaa arvailuasi?
        Sitä nyt en kyllä ymmärrä, miksei tuota joulujaksoa (The Husbands of River Song) näytetty heti edellisten jaksojen perään. Briteissähän se tuli 25.12.2015, ja siinä ois ollu pitkästä aikaa River Song mukana. Vaikka tiedänhän minä miksei näytetty: jakson esitysajankohtana tuli taas telkusta jotain vitun lätkää (Jääkiekon Nuorten MM : RUS - FIN).

        http://metro.co.uk/2015/11/06/doctor-who-episodes-halved-for-series-10-so-peter-capaldi-can-work-on-other-projects-5483696/


        Tässäpä tämä, on muutes eri minkä oon lukenu mutta käytännössä samaa asiaa.


      • sarjadiggari

      • sarjadiggari
        sarjadiggari kirjoitti:

        "tohtori regeneroituu jo aiemmin seuraavalla kaudella, ehkä poikkeuksellisesti jo kauden PUOLESSA VÄLISSÄ"

        Tämähän olisi hyvä uutinen. Mistä lähteestä tuollaisen tiedon löysit, vai onko tuo vain omaa arvailuasi?
        Sitä nyt en kyllä ymmärrä, miksei tuota joulujaksoa (The Husbands of River Song) näytetty heti edellisten jaksojen perään. Briteissähän se tuli 25.12.2015, ja siinä ois ollu pitkästä aikaa River Song mukana. Vaikka tiedänhän minä miksei näytetty: jakson esitysajankohtana tuli taas telkusta jotain vitun lätkää (Jääkiekon Nuorten MM : RUS - FIN).

        "Sitä nyt en kyllä ymmärrä, miksei tuota joulujaksoa (The Husbands of River Song) näytetty heti edellisten jaksojen perään..."

        Urheiluohjelmat on kyllä pahimman luokan kirous, ja niistä perkeleistä joutuu vielä maksamaan veroa (kiroilen siis sitä, kun jonku helvetin lätkän takia ohjelmat siirtyvät).
        No näyttäähän Yle tuon joulujakson silti tammikuussa: "Olemme hankkineet myös Doctor Who'n jouluspesiaalin The Husbands of River Song, joka esitetään Kakkosella 3.1.2016 klo 19.10." http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/26/doctor-who-yhdeksas-kausi-tulossa


      • Sciffari

        Mäkin oon lukenu vähäsen ja voin ehkä sanoo että oon väärässä siinä että Doctor Whota ei tuu tänä vuonna ku ne spesiaalit, mut tosta linkistä vois päätellä että tulee 6 jaksoa tohtoria tänä vuonna spessut ja sitten ens vuoden puolella loput 6 jaksoa. Mutta tosiaan jos doctor who tiimi tekee kahta eri sarjaa bbc:llä (en muista se toisen nimeä), ja capaldi on muissa hommissa, ni vähän kyl tuntuu siltä että doctor who on hetken hiatuksella jossakin välissä.


      • Sciffari
        Sciffari kirjoitti:

        Mäkin oon lukenu vähäsen ja voin ehkä sanoo että oon väärässä siinä että Doctor Whota ei tuu tänä vuonna ku ne spesiaalit, mut tosta linkistä vois päätellä että tulee 6 jaksoa tohtoria tänä vuonna spessut ja sitten ens vuoden puolella loput 6 jaksoa. Mutta tosiaan jos doctor who tiimi tekee kahta eri sarjaa bbc:llä (en muista se toisen nimeä), ja capaldi on muissa hommissa, ni vähän kyl tuntuu siltä että doctor who on hetken hiatuksella jossakin välissä.

        Hupsista, tämä vastaus oli tarkotettu "whoviaanille"


    • JEREMyIAS

      JEREMY CLARKSON TOP GEARISTA ON SEURAAVA TOHTORI.

      • iamthedoctor

        mistä tiiät


    • iamthedoctor

      ei ei ei capaldi on yks parhaita miks se lähtee se oli mulle kova paikka ku smitti lähti mutta nyt jo capaldi :(

      • niiih

        Onhan se tän vuostuhannen neljänneksi paras tohtori. Toistaiseksi.


    • Sciffari

      Hei taas. Tilannepäivitystä tänne tulin kirjoittelemaan. Näemme Jouluspesiaalin tänä vuonna normaalisti joulukuun lopulla.

      10. Tuotantokausi alkaa sitten huhtikuussa 2017 jaksolla "a star in her eye"

      Steven Moffat lähtee kuvioista tämän tuotantokauden jälkeen ja chris chibnall jatkaa tilalla (joo joo, old news) kuhan mainitsin.

      http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/peter-capaldi-leaving-doctor-who-7245477
      Tuoreempaa linkkiäkin kaiketi löytys mutta alkaa väsy olla näinä yön pikkutunteina...zzzzzz

      • sarjadiggari

        Piti oikein katsoa, onko Chris Chibnall ennen tehnyt Doctor Whota. Kirjoittanut näköjään sellaiset jaksot kuin The Power of Three (2012), Dinosaurs on a Spaceship (2012), Pond Life (2012), Cold Blood (2010), The Hungry Earth (2010) ja 42 (2007).

        Toivottavasti hän ei valitse uudeksi tohtoriksi toista samanlaista itseään täynnä olevaan vanhaa rokkariksi itseään luulevaa kääkkää kuin mitä Capaldi on.

        Mulla on vieläkin muutama Capaldin jaksoa katsomatta. Ei vaan jaksa.


      • sarjadiggari

    • Millanes

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe