Kokematon mies ei saa naista

Kokematon-atm

Sain pakit naiselta koska olen kokematon. Sanoin naiselle ihan reilusti että en ole koskaan seurustellut ja nainen piti sitä hyvin outona eikä aluksi uskonut että joku voi olla kokematon 30 vuotiaana. Sanoin olleeni ujo nuorena että en lähesty naisia kovin helposti. Netissä olen yrittänyt naisiin tutustua ja yhden kanssa kävin treffeillä ja sitten kerroin että olen kokematon seurustelussa. Nainen sitten lähetti viestin myöhemmin että ei halua enää tavata.

20

210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokematon-atm

On yksi toinen nainen joka on mielestäni kokematon, ei ole ainakan seurustellut 10 viime vuoden aikana ja olen sitä useasti pyytänyt leffaan ja baariin mutta on sanonut että haluaa olla vain kaveri. Käski veljeni sanomaan minulle että en yrittäis iskeä sitä naista mutta olen minä jopa seksiäkin vonkannut.

• kysyn-vaan

Mikset vaan runkkaa ja jätä naiset kokeneille ytmeille.

• Pikkuvinkkin

Miksi sun pitäis niitä nussia kun naisille löytyy meitä kokeneitakin miehiä? Jää silleen heille parempi olo. Varsinkin jos aninen on neitsyt tai muten melko kokematon.

Opiskele vaikka insinööriksi ja osta skoda tai volvo.

• Naisasialooseri1

Älä hyvä mies paljasta kokemattomuuttasi! Valehtele niin, että korvat heiluu ja esitä kokenutta ja itsevarmaa, niin minäkin teen ja hyvin menee läpi. Tietysti tämä toimii vain naisiin, jotka eivät minua entuudestaan tunne.

• etytjkuikf

Eikö oo vähän ristiriitaista, että peittelet kokemattomuuttasi samalla kun juokset paljon naisissa? Vai mihin se kokemattomuus loppuu tarkalleen?

• veio1
        etytjkuikf kirjoitti:

Eikö oo vähän ristiriitaista, että peittelet kokemattomuuttasi samalla kun juokset paljon naisissa? Vai mihin se kokemattomuus loppuu tarkalleen?

Heh, taisit paljastaa ja osua ytimeen.

• Naiset ovat putkiaivoja joten ehdottomasti jos nainen on seurustellut, niin sinunkin on sanottava seurustelleesi...Tyhmää pilata mahdollisuutensa heti ensimetreillä ja tehdä teffeistä joku masentunut vuodatus seurustelemattomuudesta/kokemattomuudesta. Ei se herätä naisessa mitään positiivista, joten shut the fuck up!

• dgsgsg

Aikamoiseen tilanteeseen kuitenkin joutuu kokemattomana, jos nainen kysyy esim. että "onko sulla ollut pitkiä vai lyhyitä suhteita?". Jos vastaa että lyhyitä niin se saa jonkun häntäheikkikuvan joka on naisen kiinnostukselle yhtä kuin tunnustaisi kokemattomuutensa. Jos taas vastaa että pitkiä niin saattaa tulla jotain kiperiä jatkokysymyksiä joiden kanssa nousee pala kurkkuun ja alkaa takeltelemaan kun ei kokemattomana keksi heti järkeviä vastauksia. Minulta tällaisia naiset kyselleet netissä ja on siinä jonkin aikaa joutunut miettiä vastausta, naamatustenhan siinä menisi aivan puihin ja viimeistään paljastuisi että jätkähän valehtelee.

• Anonyymi

Miehet ne niitä putkiaivoja oli, ei naiset. Sulla menee sukupuolet sekaisin.

• veio1

Olet törmännyt alkoholistinaisiin joilla ei välttämättä ole oireena alko vaan jokin muu alkoholistin oireilu. Nuo naiset hakevat itselleen puudutusta ja valtaa mieheen jotta voivat ohjailla kunhan saavat miehen koukkuun itseensä puuduttamisen kautta.
      He hakevat miehiä jotka näyttelevät itsevarmoja ja kokeneita, niitä jotka ovat itsestään eksyneitä kuten kyseinen nainenkin on. He ovat eksyneet todellisista tarpeistaan ja käyttävät korvikkeina toista ihmistä.

• Kaikkeasitäkuuleekin

"Mä oon mies,on nimein Kalle,Kalle Armas Johanson,
      oon kolmekymmentä vähän alle,mut viellä puhdas ja viaton.
      Naisia enmä koskaan vaali,en tartu heidän kahleisiin.
      Mä olen Helsingin ideaali,sill`Mammani mun sanoi niin.",
      Hölmö,ei miehessä kiinnosta heidän kokeneisuus ,vaan luonne.
      Joitakin naisia kiinnostaa miehen rahapussi,pankkitilit ja osakkeet,silloin
      ei kai kysytä edes luonnetta ja kokeneisuutta,silloin sellaiset naiset opettaa sinut
      kokeneeksi.

• ytm-panomies

Ämätöörin virhe sanoa ettei ole kokemusta. Ei työhaastattelussakaan sanota että ei ole tehnyt töitä aiemmin ja jos sanoo niin ei varmaan saa mitään töitä. Sanoo vaan että on seurustellu pari kertaa. ei siinä sen kummempia tarvii alkaa selittää ja kannattaa kysellä naiselta kaikkea että juttu menee itsestä poispäin niin nainen unohtaa sitten sinut eli miehen.

• Anonyymi

Nainen sivusta;
        Nimenomaan unohtaa, jos mies yrittää välttää vaustausta johdattelemalla vastakysymyksillä naista vastaamatta itse naisen ensin esittämään kysymykseen. Toisia treffejä ei tule ja jos mies ei vastaa kysymyksiin niin treffit jää sitten siihen ja nainen lähtee kotiin.
        Miehestä ei jää silloin rehellistä vaikutelmaa.
        Älkää pitäkö naisia tyhminä. Jos nainen huomaa valheen, ei hän halua olla enää missään tekemisissä valehtelijan kanssa.

• helmiä.sioille

Kokenut mieskin on joskus ollut kokematon.

Ei mulla muuta...

• 6p8

Täysin oikeaa toimintaa naiselta! Kokematon mies ei ansaitse suhdetta, sillä kokemattomuus on TÄYSIN YLIVOIMAISESTI pahin turn-off miehessä! Kokematon mies on saastainen jätekasa joka pitäisi polttaa elävältä!

• Anonyymi

Naisella on oikeus tehdä esivalinta toisilla naisilla.

• Ei tuota tarvitse erikseen mainostaa. Ymmärtääkseni nykyisellä kumppanilla, jonka kanssa olen ollut yksissä pian 30 vuotta. oli tuo sama tilanne. Sen ehkä nainen saattaa arvata ja aavistaa, mutta eipä tuolla tiedolla mitään tee. Jos sitä seurustelemattomuutta erikseen mainostaa, naiselle tulee paineita, miten olla se ensimmäinen.

• Anonyymi

Voihan näin käydä naisellekin. Erästä miestä tapailin n. 3-4 kertaa, ja viimeisellä kerralla tulin paljastaneeksi, että olin seukannut ekan kerran vasta 22-vuotiaana. No, heti tuli kommentti että: "Se on outoa." Kun selitin, että se johtui siitä että olin "epäsuosittu", tokaisi hän suoraan: "Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko suosittu." Hän kertoi myös olleensa nuorena ujo, mutta siitä huolimatta seurustelleensa jo normaalissa iässä.

En tiedä loppuiko tapailumme juurikin tuon "oudon seurustelemattomuuteni" takia.

Kirjatumaton palstalutka

• Anonyymi

No ei tuo mitään haittaa. Jokainen aloittaa joskus.

• Anonyymi

Olet liian kunnollinen ja kiltti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2243
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2166
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2044
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1578
    5. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      27
      1377
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      912
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      894
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      34
      863
    Aihe