Näky " Kuningatar nostetaan"

sinetti1

(sinetti) Tänään näin pitkästä aikaa näyn, tosin se oli heikko. Näyssä oli enkeleitä molemmin puolin avointa hautaa, tai haudalle se ainakin näytti. Näillä enkeleillä oli siivet ja ne kumartuivat kohti hautaa ja nostivat sieltä naisen, jolla oli jonkinlainen kruunu päässään....
Tämä sai minut mietteliääksi, mitä tuo tarkoittaa? Oliko se edes näky? Oliko tuo nainen Isebel? Vai tarkoittiko se sitä, että nyt on Estereiden aika nousta? Herra vahvistakoon tätä näkyä, jos se sitä oli, mutta en sitä uskalla koettelematta hyljätäkkään? Koetellaan sitä siis yhdessä, josko se herättää jollekkin teistä jotain, tuossa jo pieniä arvailujani annoin... olisiko kyse jostakin kuningattaresta?
Herran Rauhaa meille hänen omilleen, olkoon hänen siunauksensa yllämme. Ylistäen kiitämme Herraamme, Jeesusta Kristusta! Kiitos ja Kunnia! Kiitos ja Kunnia!
Aamen.

67

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinetti1

      Löytyihän se sieltä, Matt. 12:
      42. Etelän kuningatar on heräjävä tuomiolle tämän sukupolven kanssa ja tuleva sille tuomioksi; sillä hän tuli maan ääristä kuulemaan Salomon viisautta, ja katso, tässä on enempi kuin Salomo.

      • sinetti1

      • kiitossinetti

        Sananl. 17:6

        Vanhusten kruunu ovat lastenlapset, ja isät ovat lasten kunnia.

        Me isovanhemmat voisimme vapaina eläkepäivinämme tehdä pelastustyötä, kun viisaus lisääntyisi. Olisi juuri NYT suuri rukousaihe. Tulevaa kansaamme pelastamaan ja nimenomaan omaa jälkeläiskansaansa. Mitä teemme naapurin hyväksi voi koitua oman lapsenlapsenlapsemme hyväksi korkoineen.


    • sinetti1

      Johanneksen ilmestys 17
      1. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
      2. hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
      3. Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      4. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
      5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
      6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
      7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
      8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
      9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
      10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
      11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.
      12. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ovat kymmenen kuningasta, jotka eivät vielä ole saaneet kuninkuutta, mutta saavat vallan niinkuin kuninkaat yhdeksi hetkeksi pedon kanssa.
      13. Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle.
      14. He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."
      15. Ja hän sanoi minulle: "Vedet, jotka sinä näit, tuolla, missä portto istuu, ovat kansoja ja väkijoukkoja ja kansanheimoja ja kieliä.
      16. Ja ne kymmenen sarvea, jotka sinä näit, ja peto, ne vihaavat porttoa ja riisuvat hänet paljaaksi ja alastomaksi ja syövät hänen lihansa ja polttavat hänet tulessa.
      17. Sillä Jumala on pannut heidän sydämeensä, että he täyttävät hänen aivoituksensa, yksimielisesti, ja antavat kuninkuutensa pedolle, kunnes Jumalan sanat täyttyvät.
      18. Ja nainen, jonka sinä näit, on se suuri kaupunki, jolla on maan kuninkaitten kuninkuus."

      • tähtitaivass

        Tähän tuo sinun näkysi varmasti liittyy, että pedon valtakunta rakentuu kovaa kyytiä meidän ihmiskunnan keskellämme nyt. Lopun aikaa eletään, ja ajat tulevat kovenemaan.

        Jeesuksen tulokin onneksi lähestyy!


    • InhottavaRealisti

      Eipä tuo tekstiesi perusteella lainkaan harvinaiselta tunnu, että Sinä näitä "näkyjä" näet...

      Edelleenkin kehoittaisin Sinua pohtimaan sitäkin vaihtoehtoa, että näkysi ovat oman mielesi tuotteita: selvältä vaikuttaa, että jatkuvasti uskon asioita pohdit, joten kai ymmärrät alitajuntasikin aiheen parissa työskentelevän?

      • sinetti1

        ... ja vastauksesi niin arvattava ja läpi käyty ... ei mitään uutta siinäkään...


      • InhottavaRealisti
        sinetti1 kirjoitti:

        ... ja vastauksesi niin arvattava ja läpi käyty ... ei mitään uutta siinäkään...

        Totta kai on. En nimittäin ikinä ole saanut Sinulta kysymykseeni rehellistä ja avointa vastausta, jossa kertoisit ottaneesi huomioon senkin vaihtoehdon, jota esitin!

        Profeetoiksi mielivät ihmiset kertovat mieluusti näyistään ja enneunistaan. Kovasti niitä tuntuu joillakin olevan, mutta ilmeisesti ne pitäisi aina vain uskoa? Arvioimaan niitä tietenkään ei pysty kuin vain toinen uskova? Etkö näe siinä minkäänlaista ongelmaa?

        Oletko ikinä miettinyt sitä, onko uskonnollisten unien tai uskonnollisia viitteitä sisältävien näkyjen näkeminen kovin kummallista, jos olet vahvasti uskonnollinen ja HALUATKIN kokea yliluonnollisia asioita?

        Kun näet "näkyjä", mitä tapahtuu? Onko kukaan ulkopuolinen, puolueeton tarkastelija tutkinut Sinua näkyjesi aikana? Jos ei, miksi ei? Jos taas on, mitä Sinulle on sanottu?

        Ovatko nämä kokemuksesi Sinulle niin tärkeitä ettet edes halua ajatella niiden olevan jotain muuta kuin yliluonnollista alkuperää musertuisiko näkemyksesi todellisuudesta, jos niin olisi?


      • sinetti1

        ... kyllä olemme keskustelleet, jos sallinet yhtään muistella, mutta sinulle ei kelpaa muu kuin oma ajatus mallisi ....


      • InhottavaRealisti
        sinetti1 kirjoitti:

        ... kyllä olemme keskustelleet, jos sallinet yhtään muistella, mutta sinulle ei kelpaa muu kuin oma ajatus mallisi ....

        Olemme tainneet keskustella, mutta miksi et voisi iloksemme laittaa esiin vastauksia vielä kerran? Kertaushan on opintojen äiti?


    • filade

      Ajatus: profetianäky alkavan vuoden valvomiselle, varoa tulevia eksytyksiä;
      Benny Hinn sanoi nähneensä Aimeen haudan molemmin puolin yli kaksimetriset enkelit kumartuneina haudan puoleen. Hinn sanoi tunteneensa valtavan voitelun ollessaan siinä haudan äärellä. Hän tunsi kuinka "Jumalan voima" tuli hänen yllensä ja hän uskoi voitelun lähteneen Aimeen, ruumiista (Aimee Semplee MacPherson)(haudasta).
      David Herzog kertoi että Herra käski häntä koskettamaan Ruth Heflinin kuollutta ruumista, jolloin saisi kaksinkertaisen osan, tarkoittaen sillä Jumalan voiman kaksinkertaista osaa. Koskettaessaan kuollutta ruumista hän tunsi kuinka ikään kuin sähkövirta olisi iskenyt häneen. David sanoi sähkövirran olleen ylösnousemuksen kirkkautta.
      Raamattu kieltää osallisuutta vainajahenkiin;
      3Moos.20:6. Jos joku kääntyy vainaja- tai tietä­ jähenkien puoleen ja lähtee haureellisesti seuraamaan niitä, minä käännyn sitä ihmistä vastaan ja hävitän hänet
      kansansa keskuudesta.

    • Kiitos Sinetti viestistäsi.

      Tuli ajatus, että voisiko tuo nainen kuvata seurakuntaa, eli Kristuksen, Kuninkaan, morsianta ?
      Ja, naisen haudasta nostaminen, seurakunnan "ylösnousemusta", ei vielä Taivaaseen, vaan jonkinlaista ajallista uutta herätystä, viimeisen kerran ?

      En oikein osaa ajatella näyn tarkoittavan mitään pahaa, koska näit enkelien nostavan naisen ylös. Enkelithän ovat niitä "palvelukseen lähetettyjä", heitä varten, jotka saavat autuuden periä.

      Enkelithän tekivät myös Jeesukselle palvelusta sekä 40 päivän paaston ja paholaisen kiusaamisten jälkeen, että myös Öljymäellä, kun Jeesus oli ahdistuksessa.

      Näitä tuli mieleen, mutta mitään varmuutta ei tuosta näystäsi minulla ole.

      • sinetti1

        ... kiitos AO, tuo vastauskin kävi mielessäni, mutta nuo raamatulliset kohdatkin, kuuluvat Jumalan suunnitelmiin. filadelin vastaus oli myös hyvin kiinnostava, koska tuo Hinnin näky oli hyvin samankaltainen, minä en tosin tunnistanut tuota naista, muutenkuin että hänellä oli tuo kruunu tummilla hiuksillaan, joten koin hänet kuninkaalliseksi, koen kuitenkin että sen sanoma on tärkeää, ei pelottavaa, sillä siinä on Jumalan suunnitelmallisuutta...


      • sinetti1

        ... ja vielä lisään, että nuo näkyni enkelit nostivat tuon naisen ylös, eivät vain olleet kumartuneina haudan puoleen ja todella, nuo enkelit vaikuttivat kookkailta...


      • sinetti1

        ... totisesti, tuo nainen saattaa olla myös, "maassa", "maailmassa, asuva morsian ....


      • Näkökulmaa1

        Minulle tuli näystäsi mieleeni Kristuksen morsian,joka nostetaan haudoistaan yhdessä vielä maan päällä olevien Jumalan Kristittyjen kanssa Herraa vastaan.
        Heitä ei siis viedä taivaaseen vaan yläilmoihin vastaanottamaan Herraa,jolloin heidät siirretään turvapaikkaan,jonka on Jumala heille valmistanut.
        Jos tahdotte raamatunpaikkoja tähän voin ne hakea,mutta oletan teidän raamatun sanan muutoinkin tuntevan.


      • Näkökulmaa1
        Näkökulmaa1 kirjoitti:

        Minulle tuli näystäsi mieleeni Kristuksen morsian,joka nostetaan haudoistaan yhdessä vielä maan päällä olevien Jumalan Kristittyjen kanssa Herraa vastaan.
        Heitä ei siis viedä taivaaseen vaan yläilmoihin vastaanottamaan Herraa,jolloin heidät siirretään turvapaikkaan,jonka on Jumala heille valmistanut.
        Jos tahdotte raamatunpaikkoja tähän voin ne hakea,mutta oletan teidän raamatun sanan muutoinkin tuntevan.

        Lisäys.
        Minulla oli paha tunne vuodesta 2015 noin vuosi sitten,ja nyt vielä pahempi aavistus on vuodesta 2016.
        Vuosi 2015 oli kaaoksen aikaa
        Kaaosta tullaan lisäämään,ja pedon aika lähestyy vääjäämättä,mutta kaaoksen kautta pedon palvelijat valmistavat pedolle ja väärälle profeetalle tien tulla,kun aika on kypsä.

        Tämä on ehkä rauhoittava asia niille jotka uskovat tulevansa temmatuksi,joutumatta lainkaan vainotuiksi,mutta en näe raamatun tukevan tälläista uskoa.
        Ei Herra Jeesus suotta kehoittanut valmistaumaan koetukseen,ja rukoilemaan siinä kestävyyttä,jos kristityn elämä olisi yhtä pilvissä liitelemistä.

        Se on kaikkea muuta,se on sotilaan osa eturintamissa,silloin kun kyse on Jumalan palvelijoista,vaikka kullakin oma tehtävä kykynsä mukaan,joko jaloa tai halpaa käyttöä varten,mutta kaikki parhaaksi,ja Kristuksen kunniaksi.

        "Kestävyydellä ymmärtäisin Jumalan lähettämää Pyhän Hengen voimaa,ja johdatusta,sillä ilman Jumalaa emme voi mitään tehdä."


      • sinetti1

      • sinetti1

        Kun Herra tulee hakemaan morsiantaan, tulee meidän silloin olla hyvin AVOIMINA Hänen edessään! Tämä on tärkeä viesti hänen omilleen.


      • KTS--
        sinetti1 kirjoitti:

        Kun Herra tulee hakemaan morsiantaan, tulee meidän silloin olla hyvin AVOIMINA Hänen edessään! Tämä on tärkeä viesti hänen omilleen.

        Et sitten vielä kaksimielisempää ilmaisua keksinyt kaiken maailman virnuilijoitten käyttöön?


      • sinetti1

        ... no, se kertokoon virnuilijoiden mielentilasta, jos sitä käyttävät, peilaavat omaa tilaansa ... oikealla asenteella olevat ymmärtävät mitä tarkoitan ...


      • sinetti1

        .. ja niille jotka eivät ymmärtäneet, puhuin hengellisestä avoimmuudesta ....


      • Näkökulmaa1
        sinetti1 kirjoitti:

        Tässä ketjussa on tähän ketjuun liittyvää, lohduttavaa sanomaa, Herran omille: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14031102/naky-quot-avatkaa-sisimpanne-herralle!quot#comment-82382285

        Voihan se tietysti tuomiotakin tarkoittaa tuo näkysi.
        Viimeisiä päiviä elellään,ja tälle ajalle on tyypillistä se,että pahuus lisääntyy,ja pyhät pyhittyy.
        Näin täytyy tapahtua,sillä niin on Jumala määrännyt.
        Jos elämme,saamme nähdä kaiken muuttuvan hyväksi Jeesuksen saapuessa.
        Tosin sitä ennen tapahtuu paljon pahoja asioita,varmasti myös hyviä.
        Paljon tulee ihmisiä vielä uskoonkin,mutta sitten tuleekin loppu nykyiselle aikakaudelle,ja alkaa uusi hyvä aika,niin eläimille kuin ihmisille.

        Ilm.21:4. Ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki." Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet."


    • valvotaan

      Näkysi johdosta nousi mieleeni muutamia Raamatun jakeita.

      Room. 13:11-12 Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme.

      12. Yö on pitkälle kulunut ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot ja pukeutukaamme valkeuden varustuksiin.

      Ef.5:14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"

      Ilm. 3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

      • sinetti1

        Aamen!
        Tuosta sanomasta jokin aika sitten tein keskustelu ketjuakin, sillä tuota Herra on o yrittänyt teroittaa meille jo jonkin aikaa, mieleesi nousi oikeita ja tärkeitä Sanan paikkoja.


    • InhottavaRealisti

      Sinä ET Sinetti ilmeisesti halua ajatella sitä, että näkysi ja unesi olisivat oman mielesi tuotosta? Miksi et? Etkö kestäisi sitä?

      • sinetti1

        Näin kieltäisin uskoni, pois se minusta, johon sinä pyrit. Ennemmin olen se kuuluisa "Jumalan hullu" kuin itseensä ja kaikkeen kyllästynyt epäilijä. Tämä riittäkööt vastaukseksi.


      • sinetti1

        ... tämä vielä kerron; joskus kun olen aivan omissa ajatuksissani, saan yhtä aikaa näyn, joka ei kuvaa yhtään sitä mitä juuri mielessäni olin ajatellut, vaan näky on aivan muuta, ja joskus tuo näky voi osittain mennä ohi, kun en ollut tyhjentänyt mielestä omia ajatuksiani, jotka estivät tuon näyn saamista, siis kaksi aivan erillistä tapahtumaa, joten se siitä... ja tämänkin tulet kumoamaan...


      • Huomenta Sinetti !

        "Anna palaa vaan", kyllä sinua kuunnellaan !

        Hyvää alkavaa vuotta sinulle !

        t.AOAOAOAOAO


      • sinetti1

        Huomenta, sinä ihana AO! Siunattua alkavaa vuotta sinullekkin ja teille kaikille Herran omille ja myös teille jotka Häntä etsitte! Tulkoon Uudesta Vuodesta hyvä ja rakentava, tulkoon Taivaan Isän perheeseen paljon uusia luomuksia, meidän siskoja ja veljiä!
        Aamen!


      • InhottavaRealisti
        sinetti1 kirjoitti:

        Näin kieltäisin uskoni, pois se minusta, johon sinä pyrit. Ennemmin olen se kuuluisa "Jumalan hullu" kuin itseensä ja kaikkeen kyllästynyt epäilijä. Tämä riittäkööt vastaukseksi.

        Itseensä ja kaikkeen kyllästynyt epäilijä? Sekö on ainoa vaihtoehto sille, että kieltäytyy rationaalisesta ajattelusta?

        Jokainen saa uskoa omalla tavallaan. Kysymys on siitä, mitä siitä uskosta sitten seuraa! Jos usko edellyttää sitä, että kieltäytyy ajattelemasta asioita loppuun asti, jossakin on ongelma ja paha onkin.

        On erittäin epärehellistä ja joiltakin osin jopa vaarallistakin lähteä erilaisten näkyjen ja vaikkapa ylimääräisten äänien suhteen siitä oletuksesta liikkeelle, että kyseessä on automaattisesti yliluonnollisen toimijan tuotos.


      • sinetti1

        ... näinhän sinä aikoinasi olit yksi niistä, jotka ajoivat "yksin armosta", pois täältä, sinun ajatuksesi ovat täysin "maailmasta", mitä ilmausta meiltä uskovilta edes ymmärrät, valitettavasti olemme eri taajuudella, ääripäitä toisillemme, joten keskustelustamme ei tule mitään, jollei mitään ihmettä tapahdu, joten sitä odotellessa.


      • InhottavaRealisti
        sinetti1 kirjoitti:

        ... näinhän sinä aikoinasi olit yksi niistä, jotka ajoivat "yksin armosta", pois täältä, sinun ajatuksesi ovat täysin "maailmasta", mitä ilmausta meiltä uskovilta edes ymmärrät, valitettavasti olemme eri taajuudella, ääripäitä toisillemme, joten keskustelustamme ei tule mitään, jollei mitään ihmettä tapahdu, joten sitä odotellessa.

        Kuulehan nyt... Minä kyllä muistan nimimerkin "Yksin armosta". En kyllä ajanut häntä täältä "pois" vaan hän teki päätöksensä aivan itse. Muistan kyllä elävästi senkin, miten huonosti häntä kohtelivat uskovaiset kirjoittajat! Samaa mieltä en todellakaan kaikesta ollut kuin Yksin armosta, mutta keskustelemaan hänen kanssaan kykeni, toisin kuin nykyisten palstan uskovaisten!

        Puheet "maailmasta" ja muista vastaavista käsitteistä ovat tuttua uskovaisten retoriikkaa. Sanoja vailla merkitystä.

        Mieleeni tulee eräs iäkäs sukulaiseni, joka kuulee harhaääniä ja esim. kuvittelee välikatossa olevan ihmisiä, jotka ovat ajamassa häntä pois kodistaan. Sinun maailmassasi tuon tyyppistä ongelmaa ilmeisesti hoidettaisiin rukouksilla ja pään päälle taputtelulla? Vai olisiko käypä hoito esim. sitä, että hänelle kerrottaisiin välikatossa olevan demoneja?

        Keskustelustamme ei tule mitään, koska Sinä et siitä halua tulevan mitään. Pitäydyt omassa maailmankuvassasi niin tiukasti kiinni, että kieltäydyt edes ajattelemasta muita vaihtoehtoja kokemuksillesi kuin vain sitä, joka sopii uskoosi. Minä uskon kyllä varmasti tarinoihisi, jos Sinä kykenet todistamaan ettei taustalla voi olla mikään omaan päähäsi tai psyykeesi liittyvä asia. Sinä taas toteat kylmän viileästi, että olet mieluummin sairas kuin terve, jos terveys vaarantaa uskosi? Huh huh!


      • sinetti1

        ... aivan kuin Paavali, jolla oli sairautensa "piikkinä lihassaan, muituttaen nöyryydestä.


      • sinetti1

        Yksin armosta oli ja on todella hyvä ystäväni, meillä oli todellinen yhteys Pyhän Hengen kautta. On jäänyt elävästi mieleeni se kuinka hän kertoi minulle sormuksesta unessaan, jonka Jeesus oli antanut juuri minulle, vaikkemme olleet koskaan nähneet toisiamme, oli hän varma että se olin minä, vasta tämän jälkeen kerroin näyistäni tuosta sormuksesta, jonka hän unensa kautta kuvasi minulle... tätä en tule unohtamaan koskaan, se oli yksi tärkeimpiä todistuksia uskovien yhteydestä, tuolloin olin opetuslapsi1, kuten muistanet, meidän päällemme heitettiin hirvittävää saastaa ja pilkkaa, mutta kyllä se on kasvattanutkin ...


      • sinetti1

        ... lisään vielä sen verran, että nuo sormus näkyni olin saanut jo paljon ennemmin, kuin yksin armosta kertoi minulle tuosta unestaan, mutten ollut kertonut niitä hänelle, ennekuin sitten kun hän kertoi tuon unensa minulle, voitte arvata, että olin koneeni takana suu auki ihmeestä....


      • Mitäoletvaillamiksi

        Realistille: "Jumala muuttaa myös mieliä - kukaan ei ole mahdoton tapaus Hänelle"


      • voittosaatossa
        sinetti1 kirjoitti:

        ... aivan kuin Paavali, jolla oli sairautensa "piikkinä lihassaan, muituttaen nöyryydestä.

        Mikä sairaus. Sehän oli saatanan enkeli joka sitä rusikoi. Enkeleitä on mustia ja valkoisia. Persian enkeliruhtinas jne.kaksipäinen. Estihän se evankelioimastakin. Enkelit ilmestyy. Voi ilmoittaa asioita. Kysehän on taivaallisista vai missä luulet tämän planeetan kelluvan ja mihin taivas loppuu. Hengität sitä. Sota on jo voitettu sillä Jeesus on korotettu. Ei pidä ylpeillä niin. Armosta pelastutaan. Ettei kukaan kerskaisi.


      • ihmettäkaikki
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Kuulehan nyt... Minä kyllä muistan nimimerkin "Yksin armosta". En kyllä ajanut häntä täältä "pois" vaan hän teki päätöksensä aivan itse. Muistan kyllä elävästi senkin, miten huonosti häntä kohtelivat uskovaiset kirjoittajat! Samaa mieltä en todellakaan kaikesta ollut kuin Yksin armosta, mutta keskustelemaan hänen kanssaan kykeni, toisin kuin nykyisten palstan uskovaisten!

        Puheet "maailmasta" ja muista vastaavista käsitteistä ovat tuttua uskovaisten retoriikkaa. Sanoja vailla merkitystä.

        Mieleeni tulee eräs iäkäs sukulaiseni, joka kuulee harhaääniä ja esim. kuvittelee välikatossa olevan ihmisiä, jotka ovat ajamassa häntä pois kodistaan. Sinun maailmassasi tuon tyyppistä ongelmaa ilmeisesti hoidettaisiin rukouksilla ja pään päälle taputtelulla? Vai olisiko käypä hoito esim. sitä, että hänelle kerrottaisiin välikatossa olevan demoneja?

        Keskustelustamme ei tule mitään, koska Sinä et siitä halua tulevan mitään. Pitäydyt omassa maailmankuvassasi niin tiukasti kiinni, että kieltäydyt edes ajattelemasta muita vaihtoehtoja kokemuksillesi kuin vain sitä, joka sopii uskoosi. Minä uskon kyllä varmasti tarinoihisi, jos Sinä kykenet todistamaan ettei taustalla voi olla mikään omaan päähäsi tai psyykeesi liittyvä asia. Sinä taas toteat kylmän viileästi, että olet mieluummin sairas kuin terve, jos terveys vaarantaa uskosi? Huh huh!

        Pahat ihmiset voi tehdä kyllä kiusaa vanhuksille mutta enkelit myös demonit puhuu kyllä ja vaivaa ihmisiä joskus. Ihmisessä voi olla henkiä . Ne lähtee Jeesuksella siksi on hyvä olla risti sekä raamatun lauseita ja rukousta . Hengelliset asiat on hengellisiä ja jotkut ihmiset ovat hengellisiä . Taivaassa ollaan kokonaan hengellisiä. Näkyvät ja näkymättömät. Ikuiset ja katoavat. Ihailkaa lumihiutaleita joita leijailee taivaasta ...


    • PasiToivonen

      Neitsyt Maria nostetaan ylös haudasta...

      • Kutenmyös

        muut Kristuksessa kuolleet.


      • sinetti1

        Amen. Näin tapahtukoon.


    • InhottavaRealisti

      Kuten huomaamme, olennaisinta on siis saada profetioita. Epäolennaista on pohtia sitä, saattaisiko niille olla esim. jokin terveydellinen syy.

      • sinetti1

        1. Kor. 12:31-13:3 Pyrkikää osallisiksi parhaista armolahjoista. Vieläpä minä osoitan teille tien, joka on verrattomasti muita parempi. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulla ei olisi rakkautta, en olisi mitään. Vaikka jakelisin kaiken omaisuuteni nälkäisten ruokkimiseksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, se ei minua mitään hyödyttäisi.

        1. Kor. 14:1 Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, etenkin profetoimisen lahjaa.


    • Näkökulmaa1

      Mietin joskus miksi ivailijat sitten käy kristittyjen keskustelupalstoilla,ehkä he ovat etsikkoajassa,koska raamattu kuitenkin kiinnostaa,ja tahtovat monesti tuoda raamatun tulkintojaan esille,vaikkei heidän raamatun tuntemisensa usein ole edes välttävä,vaikka poikkeuksia heissäkin on.
      KTS tahtoo vain ivailla ja ärsyttää,mitä hän siitä hyötyy,en tiedä,enkä juurikaan kunnioita tyyppiä,joka ei osaa edes perustella sanomisiaan.

      • InhottavaRealisti

        Minun näkökulmastani katsottuna melkoinen osa täällä mellastavista uskovaisina esiintyvistä ihmisistä valehtelee ja kertoo puolitotuuksia. Eikö siihen saisi puuttua?

        Olen jatkuvasti yrittänyt saada täällä keskustelevia uskovaisia keskustelemaan faktapohjilta. Tällä tarkoitan sitä, että jutut eivät jäisi pelkäksi yksipuoliseksi uskonnolliseksi julistukseksi, vaan niitä myöskin tarkasteltaisiin neutraalisti. Jostakin syystä tämä vain ei millään kelpaa uskovaisille nikeille. Miksiköhän?

        Mitä PAHAA siinä on, jos vaikkapa kysyn Westsiderilta sitä, mitä lääkärit tekivät hänen väitetyn ihmeparantumisensa suhteen? Eikö sitä saisi kysyä? tai, mitä PAHAA siinä on, jos Sinetiltä kysyn, onko hän ottanut enneuniensa suhteen huomioon muutkin kuin yliluonnolliset syyt? Eikö mitään saa ikinä epäillä? Ovatko uskovaisina esiintyvät kirjoittajat täysin ulkopuolella kaiken normaalin arvioinnin?


    • sinetti1

      Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti. Vastaan muutamaan kohtaan, ketään osoittamatta nimellä. En useinkaan vastaa, jos viestit on profosoivia ja pilkallisia sisällöiltään (lähetteitä lääkärille ym.) tai jos koen viestin sellaiseksi; ettei siihen ole juurikaan lisäämistä, sillä mitä sitä kaikuna toimia. Mutta yksi tärkeä syy on myös se, minkä uskon Herran tarkoitukseksi, etten liikaa omiani selittele, sitä minkä Hän on antanut, sillä siihen tulee liikaa lihan/astian makua, tästä Jumala varoitti Jeremiaakin ja näin uskon Hänen puhuneen minullekkin. Kaikkea hänen ihmeitään ei uskovakaan kykene selittämään, vaikka kuinka heiltä sitä tivataan. Monesti kun jotain saa Jumalalta jää itsekkin uskovana hämmentyneeseen tilaan, kuinka suuri ja ihmeellinen Hän on. Onkin hyvä tarkistella myös saamaansa myös Sanan kautta, joka tukee saatua.

      • sinetti1

        Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne. Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta." (2Piet, 1:19-21)


      • sinetti1

        1:19 Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;

        1:20 sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä.

        1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.

        1:22 Mutta olkaa sanan tekijöitä, eikä vain sen kuulijoita, pettäen itsenne.

        1:23 Sillä jos joku on sanan kuulija eikä sen tekijä, niin hän on miehen kaltainen, joka katselee kuvastimessa luonnollisia kasvojaan;

        1:24 hän katselee itseään, lähtee pois ja unhottaa heti, millainen hän oli.

        1:25 Mutta joka katsoo täydelliseen lakiin, vapauden lakiin, ja pysyy siinä, eikä ole muistamaton kuulija, vaan todellinen tekijä, hän on oleva autuas tekemisessään.

        --

        Olemme Jumalan sanan kautta uudestisyntyneet (18). Se ei tarkoita, että me sen jälkeen olisimme vain suunsoittajia ja toimettomia (19). Liiasta puhumisesta syntyy tarpeetonta vihaa, mikä ei ole oikein Jumalan edessä.

        Vanha sananlasku sanoo: ”Vaikeneminen on kultaa”.

        Raamatussa ovat taas sanat: ” Kultaomenia hopeamaljoissa ovat sanat, sanotut aikanansa” (Snl 25:11).

        Molempiin sanontoihin liittyy syvä viisaus: aika on vaieta, aika on puhua.

        ”Aika on reväistä rikki ja aika ommella yhteen. Aika on olla vaiti ja aika puhua” (Saarnaja 3:7.).

        Vihainen ihminen on usein suulas. Vihastuessaan ihminen ei sanoja säästele. Hän kuvittelee vihansa oikeutetuksi ja syyttelee muita tai jopa Jumalaakin

        Rauhallisuus ja kärsivällisyys on valttia ihmisten välisissä suhteissa.

        Ottakaamme Jaakobin sanoista vaarin: ”Olkaamme herkkiä kuulemaan, hitaita puhumaan, hitaita vihaan” (j.19).

        -

        Jumalan sana meidän tulisi ottaa vastaan kaikessa hiljaisuudessa (21).

        Kun sana on meihin istutettu, pitäisi sen antaa myös rauhassa kasvaa ja vahvistua meissä. Sanan kuuleminen ei kuitenkaan saa jäädä vain kuuntelemiseksi, vaan meidän pitäisi olla myös sanan tekijöitä (22).

        Ei tunnu uskottavalta, jos suullamme väitämme tuntevamme Jumalan, mutta teoillamme kiellämme hänet.

        Jeesuksen kylväjävertauksessa (Luuk. 8:4-15) kerrotaan, kuinka moneen erilaiseen maaperään kylväjän siemen (tark. Jumalan sanaa) putosi; osa tien oheen (5), osa kalliolle (6), osa orjantappurain sekaan (7) ja osan pudotessa hyvään maahan.

        Vain hyvään maahan pudonnut siemen tuotti hedelmää. Jeesus selittää: ”..mikä hyvään maahan putosi, ne ovat ne, jotka sanan kuultuansa säilyttävät sen vilpittömässä ja hyvässä sydämessä ja tuottavat hedelmän kärsivällisyydessä”(15).

        Jaakob vertaa välinpitämätöntä sanankuulijaa ihmiseen, joka hajamielisesti katsoo peilistä kuvaansa, mutta hänelle ei jää mitään mielikuvaa itsestään (23,24). Todellinen sanankuulija taas pysyy ”vapauden laissa”; hän vilpittömästi pyrkii muistamaan käskyjä ja noudattamaan niitä (25).


      • nimmariton
        sinetti1 kirjoitti:

        Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne. Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta." (2Piet, 1:19-21)

        Hyvää Uutta Vuotta kaikille Profetia-palstalaisille


    • sinetti1

      Hyvää Uutta Vuotta myös teille kaikille, 2016.

      Tätä haluan meille kaikille tulevaisuuteen, älkäämme katsoko menneeseen, vaan siihen hyvään tulevaan, joka meille on luvattu Jeesuksessa Kristuksessa:

      1. Kor. 13:1–8, 13 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. Rakkaus ei koskaan katoa. Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.

      Tästä on tullut ohjenuorani ja kutsumukseni....

      • InhottavaRealisti

        Sinun Sinetti on näemmä TÄYSIN mahdotonta puhua asioista kiertelemättä. Taitohan se on sekin.

        Viestisi ydin tuntuu olevan se, että mitä ikinä sanotkin, siitä ei voi syyttää Sinua eikä sitä pysty kukaan muu arvioimaan kuin uskovainen. Hallelujaat siis sille!


      • nimmariton
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Sinun Sinetti on näemmä TÄYSIN mahdotonta puhua asioista kiertelemättä. Taitohan se on sekin.

        Viestisi ydin tuntuu olevan se, että mitä ikinä sanotkin, siitä ei voi syyttää Sinua eikä sitä pysty kukaan muu arvioimaan kuin uskovainen. Hallelujaat siis sille!

        Onko sydämesi jostakin katkera realistisuudessaan?


      • InhottavaRealisti

        No ei oikeastaan. Alan tympääntyä ihmisiin, jotka hakeutuvat KESKUSTELUPALSTOILLE, mutta haluavat vain julistaa. Näkemyksiäni uskovaisuuden nurjista puolista nämä ihmiset vain vahvistavat.


      • Äläenääpilkkaa

        Lue Raamattua ja keskustele asiallisesti sieltä esiintulevista ajatuksistasi. Mikä sinua estää alkaa oppia? Usko tulee kuulemisesta, kuuleminen Jumalan Sanan kautta ; tuttua sanaa, mutta sopii tähänkin. Uskon tietä pohjimmiltasi halajat, näin näen ja kolkuttavalle avataan, mutta kolkuta totuudessa.


    • PotutOnLoppu

      3.4.2014

      Vilnan Gaonin sanoma 1700-luvulla

      Kun kuulette, että Venäjän joukot valtaavat Krimin, tietäkäätte, että
      messiaaninen aika on alkanut ja hänen askeleensa alkavat kuulua. Sitten kun
      kuulette, että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on
      syytä laittaa yllenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa, että Messias
      tulee millä hetkellä hyvänsä.

      *******************************************************************************
      31.3.2014

      Nimimerkin "Manta" saama sanoma helmikuun alussa 2014

      Olen kahdenkymmenen uskossaolovuoden aikana nähnyt unia ja saanut profetioita, jotka ovat toteutuneet aina hyvin tarkasti, jopa kirjaimellisesti. Sen tähden rohkenen nyt tuoda julki tämän mitä aloin kokea helmikuun ja maaliskuun aikana tänä keväänä vuonna 2014.

      Helmikuun alussa minut herätettiin aamuyöllä ja minulle sanottiin, että ruuan hinta nousee rajusti ja ruoka loppuu kaupoista. Kuulin kehotuksen: osta säilyvää ruokaa nyt kun sitä vielä saa.

      • filade

        Minut "herätettiin" tänä aamuna varhain jossa sanottiin; vieläkö nukut kun kello on jo kymmenen."


    • hhhhhhhhhhfd

      se ei tarkoita mitään muuta kuin että Hilary Clintonista tulee amerikan yhdysvaltojen naispresidentti! Sama suuntaista profetoi Brian Carn (vähän eri sanoin, ja epävarmasti tosin).

    • kekkonenkekkonen

      17.8.2013

      Nimimerkin "Sisar Kymistä" saama sanoma

      Olin ylistämässä Herraa ja kesken kaiken sain kehotuksen: Tutki Kekkosen valtakautta!

      Yritin sitä tutkia ja ihmettelin mistä on kyse. Luin miten hallituksia kaatui hänen valtansa aikana ja miten suomettuminen alkoi.

      Onko kenellekkään muulle tullut vastaavaa ilmoitusta?

    • sinetti1

      Kysymys: Kuinka voin antaa anteeksi minua vastaan rikkoneille?

      Vastaus: Jokainen on joutunut väärinteon, loukkauksen tai synnin kohteeksi jossakin elämänsä vaiheessa. Kuinka kristittyjen tulisi reagoida tällaisen rikkomuksen tapahtuessa? Raamatun mukaan meidän pitää antaa anteeksi. Ef. 4:32 julistaa, “Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisellenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.” Samoin Kolossalaiskirjeen 3:13 ilmoittaa, "...kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa." Molempien raamatunkohtien avainkohta on antaa muille anteeksi niin kuin Jumala on antanut meille anteeksi. Miksi me annamme anteeksi? Koska meille on annettu anteeksi! Sen sijaan niille, jotka eivät ole kristittyjä, Jumala ei ole antanut anteeksi ja heillä ei ole voimaa tai tahtoa antaa muille anteeksi.

      Anteeksiantaminen olisi helppoa, jos meidän vain tarvitsisi antaa anteeksi sitä meiltä murhemielin ja katuen pyytämään tulevilta. Raamattu kehottaa meitä antamaan anteeksi, ilman mitään ehtoja, meitä vastaan rikkoneille. Anteeksiantamisesta kieltäytyminen osoittaa henkilön olevan kaunaisen, katkeran ja vihaisen. Mitkään näistä eivät ole oikean kristityn tuntomerkkejä. Isä meidän -rukouksessa me pyydämme Jumalaa antamaan meille anteeksi niin kuin mekin annamme anteeksi meitä vastaan rikkoneille (Matt. 6:12). Jeesus sanoi Matt. 6:14-15:ssa, "Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi; mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne." Muiden Jumalan anteeksiantoa käsittelevien raamatunkohtien valossa Matt. 6:14-15 on parhaiten ymmärrettävissä sanomalla, että ne jotka kieltäytyvät antamasta anteeksi muille, eivät itse ole kokeneet Jumalan anteeksiantoa.

      Me teemme syntiä Jumalaa vastaan aina rikkoessamme hänen käskyjään. Tehdessämme väärin jotakuta kohtaan, me emme tee syntiä ainoastaan häntä kohtaan, vaan myös Jumalaa kohtaan. Miettiessämme, kuinka mittaamattomasti Jumala antaa anteeksi kaikki meidän syntimme ymmärrämme, että meillä ei ole mitään oikeutta olla olematta armollisia muita kohtaan. Me olemme tehneet syntiä Jumalaa vastaan suunnattoman paljon enemmän kuin kukaan voi koskaan tehdä meitä kohtaan. Jos Jumala on anteeksiantanut meille niin paljon, kuinka me voimme kieltäytyä antamasta anteeksi muille niin vähän? Jeesuksen vertaus Matteus 18:23-25:ssä on voimakas esimerkki tästä totuudesta. Jumala on luvannut antaa anteeksi meille kaiken, kun me käymme hänen luokseen sitä pyytäen (1. Joh. 1:9). Meidän muille osoittama anteeksianto ei saisi tuntea mitään rajoja, samoin kuin Jumalan anteeksianto on rajaton (Luuk. 17:3-4).

    • sinetti1
      • kiitossinettiketjusta

        Voi, kiitos sinetti. Katsoin ennen joulua mainosta ko ohjelmasta ja päätin katsoa ja kokonaan sitten unohdin. Sopii jo tässäkin unohduksessa itselleni pienissä ja suurissa asioissa valvokaa ja rukoilkaa. Ja katsoin samantien kaikki kolme ohjelmaa. Ilpoisten piirissä valtaisa kuulijoiden joukko tiistai-iltaisin ja ihmelliset ihanat tilaisuudet Herraa lauluin ylistäen ja rukoupalveluineen. Annen laulunäänikin on aivan ihmeellinen. Ja tosiaan, jo kotioveltamme voimme evankelioida.


      • sinetti1

        Eilen minäkin katselin paljon ohjelmia tv7:ltä ja Pyhän Hengen vaikutus oli valtava. Ohjelmissa kosketeltiin hyvin juuri näitä asioita, jotka viime päivinä ovat koskettaneet. Voi, kuinka useasti olen haaveillut pääseväni tuonne Martin kirkkoon, mutta matka on liian pitkä toteutuakseen, onneksi on nyt ihanat ohjelmat Ilpoisten piiristä.


      • TheChosenOne2016
        sinetti1 kirjoitti:

        Eilen minäkin katselin paljon ohjelmia tv7:ltä ja Pyhän Hengen vaikutus oli valtava. Ohjelmissa kosketeltiin hyvin juuri näitä asioita, jotka viime päivinä ovat koskettaneet. Voi, kuinka useasti olen haaveillut pääseväni tuonne Martin kirkkoon, mutta matka on liian pitkä toteutuakseen, onneksi on nyt ihanat ohjelmat Ilpoisten piiristä.

        Mikään tv-kanava ei ole Pyhän Hengen asialla. Kirjoittelet tänne hallusinaatioitasi jotka ovat Luciferin tuotosta. Näin sen viime yönä näyssäni.


      • sinetti1

        Kerrohan lisää näystäsi, että sitä voi koetella, onko se lusiferin tuotosta?


      • TheChosenOne2016
        sinetti1 kirjoitti:

        Kerrohan lisää näystäsi, että sitä voi koetella, onko se lusiferin tuotosta?

        Ääni sanoiu: tv7 on rahan keräystoimintaa Mellerille ja muille. Se ei ole Jumalan asialla. Minun näkyni on oikea, sinun ei.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe