Näky " Avatkaa sisimpänne Herralle!"

sinetti1

(sinetti) Viime yönä sain olla ihmeellisessä Herran läsnäolossa. Nukuin pätkittäin ja aina kun heräsin, mielessäni soi tämä kappale:" Tunnen suurta Jumalaa vain vähän."
https://www.youtube.com/watch?v=XhE2i_N7oIo
Tuo kappale soi niin kauan kuin nukahdin ja taas kun jokin minut herätti tuo kaunis laulu soi päässäni, näin myös kaksi näkyä, ensin vain vanhan oven, sitten uudelleen herätessäni näin vanhan, puisen talon, jonka ulko ovi avautui sisään päin... Tuo talo kuvaa hengellistä asumustamme ja sen ovi avautui sisinpään, koin että tämä saattoi olla henkilökohtaista, mutta yhtä aikaa tämä sopii meille kaikille, koen että Herra, meidän Jumala haluaa että opimme tuntemaan häntä enemmän, olemaan avoimia hänelle, aukaisemaan sydämemme kuulemaan häntä ja hänen tulla asumaan sydämeemme kuin tuossa laulussa, KUUNELKAA tuo ihastuttava laulu, avautukaa Herralle, jättäen omat ajatukset sivuun ja oma tahto sivuun, asettuen Jumalan läsnäolon hiljaisuuteen, täysin pyyteettömästi, sanoen: TÄSSÄ MINÄ OLEN, MINÄ OLEN SINUN JA TAHDON ELÄÄ SINUN TAHTOSI! Tämä oli kokemus, jonka halusin ehdottomasti jakaa, sillä uskon, että tätä Herra tahtoo omiltaan tänään, että ANTAUDUMME täysin hänelle. Sydämeni on laulanut tänään: "Kun sydän auki on, tekee Jeesus sinne asunnon!" Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, joka sydämessäni asustaa! Sitä samaa toivon ja siunaan teille.
Helleluja! Aamen!

35

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinetti1

      Room. 10:13-15: Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu." Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niin kuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"

    • sinetti1

      Rooma­laiskirjeen luvussa 8:14-17, ”Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Juma­lan lapsia. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lap­seuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!" Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin peril­lisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkas­tuisimme.”

      • teekioukkunenihne

        He uskovaiset jospa joku lukisi tämän. Lähetä Jeesus minulle vaimo kun olen niin yksinäinen ja se on raskasta. Pyhä henki ja pyhä henki auta


      • Jarmo__EiKirj
        teekioukkunenihne kirjoitti:

        He uskovaiset jospa joku lukisi tämän. Lähetä Jeesus minulle vaimo kun olen niin yksinäinen ja se on raskasta. Pyhä henki ja pyhä henki auta

        Jeesus lähetti Pyhän Henkensä, joka kuulee jokaisen vilpittömän avunhuudon. Ole huoletta ja lepää luottamuksessa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän näkee jokaisen ajatuksesi. Ole siunattu, jos mielesi tahto Jeesuksen luo on vilpitön.
        PS. 6-10 Minä olen uupunut huokaamisesta; joka yö minä itken vuoteeni vesille ja kastelen leposijani kyyneleilläni. Minun silmäni ovat huienneet surusta, vanhenneet kaikkien vastustajaini tähden. Väistykää minusta, kaikki väärintekijät, sillä Herra kuulee minun itkuni äänen. Herra kuulee minun anomiseni, Herra ottaa minun rukoukseni vastaan. Kaikki minun viholliseni joutuvat häpeään ja suuren pelon valtaan; äkisti he joutuvat häpeään, kääntyvät pois.


      • sinetti1
        teekioukkunenihne kirjoitti:

        He uskovaiset jospa joku lukisi tämän. Lähetä Jeesus minulle vaimo kun olen niin yksinäinen ja se on raskasta. Pyhä henki ja pyhä henki auta

        Olet rukouksessamme.


    • sinetti1

      Katsokaa, kuinka Herra omiaan lohduttaa! Katsotaan Room. 8 luvun suurenmoisia jakeita, jotka seuraavat aiemmin lainaami­amme, ”Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrat­tavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Ju­malan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alis­tettu katoavaisuuden alle – ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan, koska itse luoma­kuntakin on tuleva vapaute­tuksi turmeluksen orjuu­desta Jumalan lasten kirk­kauden vapauteen. Sillä me tiedämme, että koko luo­makunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti; eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmäs­sämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruu­miimme lunastusta” (18-23).

      • sinetti1

        Herra puhuu nyt todella vahvasti, tunnen tätä kirjoittaessakin valtavaa Hengen täyteyttä, Kiitos ja Kunnia Herralle!


      • 1Westsider

        "Odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta" joka tapahtuu näin:
        (Matt 24:31) Hän lähettää enkelinsä, suuren pasuunan pauhatessa ja he kokoavat
        hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.


      • sinetti1

        Kun aikanani, sain näyt ja vahvistukset "sinettisormuksestani", olen saanut ymmärtää, että juuri tuo "salmiakki neliön" muoto sormuksessani, kulmat ylös ja alaspäin ja sivuille, on tuon neliön asento, sen tarkoittavan juuri tuota neljää ilman suuntaa, josta Herra sanassaan ilmoittaa, sillä on kohdallani jokin tarkoitus ja hän on siitä muistuttanut minua tämänkin joulun alla ... avoimuus kaikelle eteen tulevalle, on nyt hyvin tärkeää, pieninkin asia voi olla jotain tärkeää, jolla Herra haluaa meille kertovan asioita ja näyttää suuntaa. Hän ilmoittaa meille asioita luonossa ja kaikkialla missä kuljemme, missä puhumme ja toimimme, mitä ajattelemme ...


      • sinetti1

        PSALMIT 19
        1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.

        2. Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
        3. Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
        4. Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
        5. Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
        6. Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
        7. Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
        8. Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
        9. Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
        10. Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
        11. Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
        12. Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
        13. Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
        14. Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
        15. Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.


      • Kiitossinetti
        sinetti1 kirjoitti:

        Kun aikanani, sain näyt ja vahvistukset "sinettisormuksestani", olen saanut ymmärtää, että juuri tuo "salmiakki neliön" muoto sormuksessani, kulmat ylös ja alaspäin ja sivuille, on tuon neliön asento, sen tarkoittavan juuri tuota neljää ilman suuntaa, josta Herra sanassaan ilmoittaa, sillä on kohdallani jokin tarkoitus ja hän on siitä muistuttanut minua tämänkin joulun alla ... avoimuus kaikelle eteen tulevalle, on nyt hyvin tärkeää, pieninkin asia voi olla jotain tärkeää, jolla Herra haluaa meille kertovan asioita ja näyttää suuntaa. Hän ilmoittaa meille asioita luonossa ja kaikkialla missä kuljemme, missä puhumme ja toimimme, mitä ajattelemme ...

        "Hän ilmoittaa meille asioita luonossa ja kaikkialla missä kuljemme, missä puhumme ja toimimme, mitä ajattelemme ..."

        Tänään on "luonnossa" luonnollisuus , aitous kaikki tämä puhdan Luojamme luoma ollut mielessäni. Ajatus vauvasta ja vauvan ensimmäisistä vuosista. Luonnollinen vauva ja luonnollinen tarve olla luonnollisen emonsa hoivassa alkuvuodet. Rikkumaton rakkaussuhde lapsen ja vanhempiensa välillä ja sisarusten välillä.

        Ehkäpä artikkeli HS:ssa 30.12.2015 antoi aihetta ajatella:
        http://www.hs.fi/elama/a1451454823117

        Lasten levottomuus on aiheutettua monella tavalla.

        Artikkelissa myös:"Partasen mukaan tutkimuksissa on näytetty, että äidin stressaaminen raskausaikana voi heijastua itkuisuutena varhaislapsuudessa.

        Siksi vauvaa ei turhaa kannata häiritä muuten kuin luonnollisella musiikin kuulemisella, Partanen suosittaa."

        Olen menneistä vuosikymmenten ympäristön perheseurannasta ja erityisesti omista sekä meteli- että eimetelityöpaikoissa odottamien lasteni levottomuuden tilasta tehnyt omat tutkimukseni. On selvää, että äideillä kuuluisi olla erityinen rauhallinen olotila työssään odotusaikana.
        Luonnollisinta olisi, että ensimmäistään odottava äiti olisi vanhemmuuskoulutuksessa tuon vaadittavan 8 kk:n työssäolon sijaan. Useamman lapsen äiti pitäisi vapauttaa viimeistään odotusajan puolessa välissä pesueensa hoitoon pellkästään.

        Olisi ymmärrettävä kaikilta osin Raamatun Sana tästäkin:
        "Näin sanoo Herra: "Niinkuin äiti lohduttaa lastaan, niin minä teitä lohdutan" Jes.66:13

        Eihän lapsi voi saada vastakaikua, jos oikea emo ei ole lohduttamassa, Ja siihenkin lapsi tarvitsee joka heti lohduttajaa, kun kaipaa äitiään. Tähän ei ole ketään muuta luonnollista lohduttajaa kuin oma äiti.


      • tottatosiaan

        Herra puhuu aina vahvasti Sanassaan. Vahvistavassa totuudessa.


    • sinetti1

      Kirje efesolaisille 3
      1. Sen takia minä, Paavali, teidän, pakanain, tähden Kristuksen Jeesuksen vanki, notkistan polveni -
      2. olette kaiketi kuulleet siitä Jumalan armon taloudenhoidosta, mikä on minulle teitä varten annettu,
      3. että näet tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;
      4. josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,
      5. jota menneiden sukupolvien aikana ei ole ihmisten lapsille tiettäväksi tehty, niinkuin se nyt Hengessä on ilmoitettu hänen pyhille apostoleilleen ja profeetoille:
      6. että näet pakanatkin ovat kanssaperillisiä ja yhtä ruumista ja osallisia lupaukseen Kristuksessa Jeesuksessa evankeliumin kautta,
      7. jonka palvelijaksi minä olen tullut Jumalan armon lahjan kautta, joka minulle on annettu hänen voimansa vaikutuksesta.
      8. Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo: julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta
      9. ja saattaa kaikille ilmeiseksi, mitä on sen salaisuuden taloudenhoito, joka ikuisista ajoista asti on ollut kätkettynä Jumalassa, kaiken Luojassa,
      10. että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon
      11. sen iankaikkisen aivoituksen mukaisesti, jonka hän oli säätänyt Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme,
      12. jossa meillä, uskon kautta häneen, on uskallus ja luottavainen pääsy Jumalan tykö.
      13. Siksi minä pyydän, ettette lannistuisi niiden ahdistusten vuoksi, joita minä teidän tähtenne kärsin, sillä ne ovat teidän kunnianne.
      14. Sentähden minä notkistan polveni Isän edessä,
      15. josta kaikki, millä isä on, taivaissa ja maan päällä, saa nimensä,
      16. että hän kirkkautensa runsauden mukaisesti antaisi teidän, sisällisen ihmisenne puolesta, voimassa vahvistua hänen Henkensä kautta
      17. ja Kristuksen asua uskon kautta teidän sydämissänne,
      18. niin että te, rakkauteen juurtuneina ja perustuneina, voisitte kaikkien pyhien kanssa käsittää, mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on,
      19. ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä; että tulisitte täyteen Jumalan kaikkea täyteyttä.
      20. Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,
      21. hänelle kunnia seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja iankaikkisesti! Amen.

    • sinetti1
      • kysyymmys

        Mita numerot tarkoittavat :)


    • sinetti1

      Evankeliumi Matteuksen mukaan 6
      1. "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
      2. Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      3. Vaan kun sinä almua annat, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
      4. että almusi olisi salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      5. Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      6. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      7. Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
      8. Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
      9. Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
      10. tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
      11. anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
      12. ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
      13. äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta,
      14. Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
      15. mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
      16. Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
      17. Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi,
      18. etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
      19. Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
      20. Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
      21. Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.
      22. Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
      23. Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
      24. Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
      25. Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
      26. Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
      27. Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
      28. Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
      29. Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
      30. Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
      31. Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
      32. Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
      33. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
      34. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

      • piparkakkunen

        Amen! Kiitos Taivaan Isälle, että meistä pidetään hyvää huolta. Sinetille myös kiitos kun tuot tänne rohkaisevaa Sanaa. Siunattua Uutta vuotta 2016 kaikille !


    • Voitele.Herra.sydämet

      Saamme anoa Hengen voitelua sydämen silmiimme Jeesuksen nimessä, ja hyvää ja otollista varmuudella.

      Hyvää uutta vuotta kaikille!

    • sinetti1

      Tämä kappale soi tänään mielessäni ....
      Taivaan Isä pitää huolta lapsistaan...
      https://www.youtube.com/watch?v=EC-DC3U1C5A

    • Ylistyskiitosjakunnia

      Jeesuksen nimessä väistykööt tältä palstalta kaikki rienaajat, pilkkaajat ja
      pimeyden vallat ja voimat.
      Veressä on valtava voima, voima taivaallinen.
      Veressä on valtava voima, voima rakkauden.
      Herra haluaa koota uskovia yhteyteensä ja jakaa heille armolahjojaan, sillä
      nyt jos koskaan niitä tarvitaan. Uskovien sydämissä asuu ylösnousemus-
      voima ja Herra käyttää uskovia välikappaleinaan ja mitä pimeämmäksi
      aika käy sitä kirkkaammin Herran kirkkaus loistaa uskovista, se valo on
      kirkkaampi kuin tähdet.
      Herra tekee ihmeitänsä ja näyttää että Hän on herrojen Herra ja kuningasten Kuningas.
      Lapseni, älkää peljätkö, sillä Minä olen teidän kansanne maailman loppuun saakka.

      • sinetti1

        Aame, Aamen, Aamen!!!


      • Aamen.


    • sinetti1

      Huomenta, tänä aamuna rukouksessa, silmät kiinni tuli näky, jonka koen juuri tähän ketjuun, oli pimeää, niinkuin on, kun silmät on kiinni, mutta sitten huomasin siinä rukoillessani jotain, oli kuin edessäni olisi ollut jokin läpinäkyvä pinta ja näin kuinka ylhäältä, sitä pintaa pitkin valui kaksi pisaraa, ensimmäisenä koin ne kahdeksi kyyneleeksi, mutta koska oli pimeää, en voinut nähdä oliko tuo vettä, verta vaiko kyynelitä, mutta kaikkea tätä on edestämme vuodatettu. Jumala RAKASTAA meitä todella paljon, mutta kuinka moni haluaa tuon RAKKAUDEN ottaa vastaan, muistakaa, Hän RAKASTI ja RAKASTAA meitä ensin.
      Siunattua ja Rakkaudellista Uutta Vuotta kaikille, Jeesuksessa Kristuksessa, 2016!
      Kiitos ja Kunnia olkoon Herrallemme, Jumalallemme!
      Aamen.

      • sinetti1

        .... ja vielä aamuyöllä, kun hetkeksi heräilin, tuli näky jossa oli jokin tiaran tapainen kruunu, jossa oli kirkkaita kiviä, sen muotoa näin huonosti, koska se oli tuotu kuvana aivan eteeni...


      • Kiitossinetti
        sinetti1 kirjoitti:

        .... ja vielä aamuyöllä, kun hetkeksi heräilin, tuli näky jossa oli jokin tiaran tapainen kruunu, jossa oli kirkkaita kiviä, sen muotoa näin huonosti, koska se oli tuotu kuvana aivan eteeni...

        Sananl. 17:6

        "Vanhusten kruunu ovat lastenlapset, ja isät ovat lasten kunnia."


    • sinetti1
      • sinetti1

        Kaltereiden takaa kasvot ihmisen nään.
        Itku tyrmän onkaloista kaikuu pimeään
        ja rauhattomaan uneensa hän nukkuu.
        Kuka huomispäivän jälleen takaisin tois?
        Ihmisarvo myydään tänään halvalla pois
        ja avunhuudot kyynelkaasuun hukkuu.

        Lasittunein silmin äiti etsii lapsiaan.
        Häneltä on sota kaiken vienyt mukanaan
        ja miehensä hän kaatuneen kuuli.
        Kädet, joiden Luoja kerran käski rakastaa
        levittävät vihaa, aiheuttavat kuolemaa
        ja raunioissa vaikeroi tuuli.

        Ja Hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet heidän silmistään
        eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä itkua, eikä parkua,
        eikä kipua ole enää oleva,
        sillä kaikki entinen on mennyt.
        Ja Hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet heidän silmistään
        eikä nälkää ole enää oleva, eikä janoa, eikä sotia,
        eikä vihaa ole enää oleva,
        sillä kaikki entinen on mennyt.

        Pieni lapsi seisoo tyhjä kuppi kädessään.
        Siinä kaikki eväät jotka hän sai elämään
        ja aurinko laskeutuu hiljaa.

        Ehkä ensi vuonna jälleen sateita on,
        ehkä ensi vuonna ruoho peittää aavikon.
        Ehkä ensi vuonna saamme viljaa.

        Ja Hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet heidän silmistään
        eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä itkua, eikä parkua,
        eikä kipua ole enää oleva,
        sillä kaikki entinen on mennyt.
        Ja Hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet heidän silmistään
        eikä nälkää ole enää oleva, eikä janoa, eikä sotia,
        eikä vihaa ole enää oleva,
        sillä kaikki entinen on mennyt.

        Pekka Simojoki
        Jakaranda


    • Seurailija1

      Hei sinetti pitkästä aikaa.. laitoin oman näkyni tänne mutta sitä ei näy missään, en osannut varmaan käyttää tätä.. Otsikko on "Silmäpuoli lato" näetkö sinä sitä missään?

    • Seurailija1

      No nyt se näkyikin ylimpänä, osaatko sinetti tai joku selvittää sitä "Silmäpuoli lato" näkyäni jonka pyysin ..

      • sinetti1

        Ketjut tulee monasti viiveellä ... kävin jo ketjussasi selittelemässä :)


      • Seurailija1

        Kiitos sinetti..


    • Vainpieniosa

      Vain pieni osa pelastuu.
      Seurakunnista arviolta sadasta 4.
      Näin suomessa.

    • kiitosvirsi1

      Kun erään rukouskokouksen alussa lauloimme juuri tuota Sinetin avauksessa linkittämää laulua,niin mietin minkälainen se sydämen asunto oikein on.Ennenkuin laulu oli loppunut,olin saanut vastauksen Herralta Hänen sanastaan,ja se kuului näin:sisältä sen koristeli Jerusalemin tyttärien rakkaus.Tuo kohta löytyy Korkea veisu 3:10.Aarrehan on meillä saviastioissa ja usein näemme vain sen heikon ja hauraan astian.Oi kumpa Pyhä Henki saisi kirkastaa meille voimallisemmin sitä ihmeellistä aarretta jonka Jeesus on meille hankkinut uhrikuolemallaan.Laitan tähän vielä yhden ihanan sanankohdan Ps45:14-16.Ylen ihana on kuninkaan tytär sisäkammiossa,kultakudosta on hänen pukunsa.Kirjailluissa vaatteissa hänet saatetaan kuninkaan tykö.Neitsyet seuraavat häntä,hänen ystävätterensä tuodaan sinun tykösi.Ilolla ja riemulla heitä saatetaan,he astuvat kuninkaan palatsiin.Olkaa siunatut rakkaat sisaret ja veljet.

    • IloitseainaHerrassasi

      Herra käyttää niitä jotka eivät omasta mielestään mitään ole ja Herra on
      heikoissa väkevä, silloin ei voi kerskata mistään muusta kuin Herrasta.
      Kiitos ja kunnia Herrallemme, kolmiyhteiselle Jumalallemme, aina ja ian-
      kaikkisesti.
      Avaa sydämesi Herralle, polvistuen ristin juurelle, tunnustaen siinä
      syntisi, Herra painot poistavi...
      Herra haluaa vapauttaa lapsensa kaikista maallisista murheista, palvelemaan täysipainoisesti ja kokonaisvaltaisesti ilolla Jeesusta Kristusta.
      Lapseni, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä päivää, ettekä hetkeä.
      Olkaa rohkeat, älkää peljätkä, vaan nostakaa päänne.
      Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, silloin pahan palavat nuolet
      eivät osu, vaan ne singahtavat takaisin lähettäjäänsä itseensä.
      Vahvistukaa Herrassa ja Hänen väkevyytensä voimassa !
      Herra on meidän ainut ja vahva turvakalliomme !
      Olkaa kaikki Herran palvelijat siunatut Jeesuksen nimessä.
      Hyvää alkavaa vuotta 2016 kaikille Jeesuksen kanssa !

    • sellanensinetti

      Salmiakkikuvio löytyy moskejoista .

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe