Oletteko kokeilleet golf tai tenniskyynärpäähän botoks pistosta onko hyötyä?
)Golf kyynärpää(
14
159
Vastaukset
- pilatesrulla
Minulla parani hierojalla kyseiset vaivat.
Toki pitää rasitusta vähentää ja ergonomiaa parantaa jatkossa.
Halvin hoito on pilatesrulla, jos vain pystyt kivulta hieromaan ihan itse ne lihakset vetreiksi.
Botoxia ei laiteta tietääkseni kuin dystoniaan ja migreeniin sekä hortoniin.
Tässä lisää:
http://www.timonen.fi/vaivat-jannetuppitulehdus-if.html - Botokia
Timoselle menisin jos olisi lähempänä. Käypäöhoidossa botoksia pidettiin yhtenä hoitomuotona. http://www.kaypahoito.fi/web/kh/potilaalle/suositus?id=khp00065
Kävitkö itse Timoisella vai jollain muulla ja hieroiko kättä vai niskaa?- pilatesrulla
Kävin itse. Hieroi lihakset vetreiksi.
Mieheni paransi ite itsensä pilatesrullalla.
- Botoksia
Siis tuommoisella pyöritellään kipeää kyynärpäätä?
https://www.budgetsport.fi/eco-body-hierova-pilatesrulla/6420613981970/dp
Itse olen koittanut omatoimisesti hieroa kipeää kohtaa, tuloksetta! Hieroiko Timonen kyynärpäätä ja niska hartiaseutua vai mistä kohtaa tarkallen hän hieroi ja niksauttiko myös niveliä?- pilatesrulla
Hieroi kaikki lihakset. Ja naksautteli hiukan rintarangan niveliä auki. Ne saa ite myös auki pilatesrullalla.
Tästä on jo 10 vuotta aikaa.
Pilatesrulla on hyvä valinta, mutta pitää hieroa kovaa, jotta lihakset vetreytyvät. Harva sihen pystyy ite, kun sattuu niin perhanasti.
- pilatesrulla
Tässä tuo venytysohje
https://www.youtube.com/watch?v=VLyg3FbQz28
Tuo kolmas venytys. - Valppaana
Nuo on hyvät ohjeet, mutta ensin on kyynärpää saatava kivuttomaksi. Eli heti kun kyynärpää ei ole enää kipeä, niin venyteltävä päivittäin! Ihmisillä joilla taipumus tähän vaivaan niin oireettomana päivittäin on oltava aktiivinen ennalta ehkäisyyn! Se jos mkä on vaikeinta kaikessa tässä! Mukavuuden haluinen ja laiska lyllerö ei viitsi tehdä mitään ellei ole pakko ja silloinkin ensin koittaa kaikki mahdolliset hainrusto ym. pillerit ja vaiva ehtii kroonistua!
- pilatesrulla
Kivuttomaksi?
Juurikin silloin kun kipua on, niin lihakset ovat jumissa ja pitää lihaksia venytellä.
Miten tää aloitus onkin 2:ssa eri paikassa?
Kannattaa mennä kunnon hierontaan 5-10 kertaa, niin johan helpottaa lihasjumit.
Mulla oli käsi vuoden kipeä, kun 7 eri lekuria antoi väärän diagnoosin.
Lopulta sain tuon venytysohjeen, joka ei kauheasti auttanut, kun lihakset oli ihan jumissa.
Sitten löysin Timosen mainoksen ja hän sai lihakset rennoiksi ja kivun pois.
Kipu johtuu siitä, kun lihakset ovat jumissa ja aineenvaihdunta sun muut ei toimi lihaksessa.
Joku koulutettu osaa tarkemmin kertoa tuosta. - parhatNeuvot
asia koskettaa monia on siksi tärkeä ja kahdessa paikasa!
- teragigantti
Hierontaahan juuri ei missään nimessä saa käyttää tulehtuneen paikan hoitoon. Kivut ja tulehdukset on ensin saatava loppumaan ja sitten aloitettava kevyellä lihaskuntoutuksella. Kun paikat on terveenä, niin sitten vasta hierontaa päälle.
- pilatesrulla
Mikä tulehdus?
Ei mulla mitään tulehdusta ollut.
Lihastulehdus on oikea sairaus ja tenniskyynärpää ei ole sellainen.
- sompiotarja
Harvoin on tulehdus yleensä vain ärtynyt ja silloin voi hieroa heti!
- pilatesrulla
Lihastulehdus on yleensä autoimmuunipohjainen sairaus, jossa elimistössä muodostuu vasta-aineita lihassolujen aineosia vastaan (ks. «Autoimmuunisairaudet»1). Seurauksena on hiljalleen kytevä lihaskudoksen tulehdusreaktio. Syytä tulehdusreaktion alkamiseen ei tiedetä.
Tavallisin puhkeamisikä on 50–70 vuotta, mutta sairaus voi ilmetä myös nuoremmilla. Oireena on lihasten heikkous symmetrisesti molemmin puolin. Joskus lihaksissa esiintyy arkuutta. Sairaudesta on myös muoto, jossa esiintyy iho-oireita (dermatomyosiitti). Hoitona on kortisonihoito (tavallisimmin prednisoloni), jota joudutaan käyttämään pitkään. Kortisonin hyöty taudissa on kuitenkin rajallinen, samoin kuin muiden hoidossa käytettävien immuunipuolustusta heikentävien lääkkeiden.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00041 - Niksausniksaus
Olen kärsinyt ko vaivasta kauan. Itse hieroin kättä ja venyttelin ja laitoin salvaa muttei mikään auttanut. Kunnes menin "nikamanniksauttajalle" muussa asiassa, ja mainitsin tästä tenniskyynärpäästä . Hän hieroi ja manipuloi selästä ja kas kummaa, sen reissun jälkeen en ole tästä vaivasta kärsinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871016- 191013
- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99815- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?66742