)Golf kyynärpää(

Botoksia

Oletteko kokeilleet golf tai tenniskyynärpäähän botoks pistosta onko hyötyä?

14

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilatesrulla

Minulla parani hierojalla kyseiset vaivat.

Toki pitää rasitusta vähentää ja ergonomiaa parantaa jatkossa.

Halvin hoito on pilatesrulla, jos vain pystyt kivulta hieromaan ihan itse ne lihakset vetreiksi.

Botoxia ei laiteta tietääkseni kuin dystoniaan ja migreeniin sekä hortoniin.

Tässä lisää:

http://www.timonen.fi/vaivat-jannetuppitulehdus-if.html

• Botokia
      • pilatesrulla

Kävin itse. Hieroi lihakset vetreiksi.

Mieheni paransi ite itsensä pilatesrullalla.

• Botoksia
      • pilatesrulla

Hieroi kaikki lihakset. Ja naksautteli hiukan rintarangan niveliä auki. Ne saa ite myös auki pilatesrullalla.

Tästä on jo 10 vuotta aikaa.

Pilatesrulla on hyvä valinta, mutta pitää hieroa kovaa, jotta lihakset vetreytyvät. Harva sihen pystyy ite, kun sattuu niin perhanasti.

• pilatesrulla
    • Valppaana

Nuo on hyvät ohjeet, mutta ensin on kyynärpää saatava kivuttomaksi. Eli heti kun kyynärpää ei ole enää kipeä, niin venyteltävä päivittäin! Ihmisillä joilla taipumus tähän vaivaan niin oireettomana päivittäin on oltava aktiivinen ennalta ehkäisyyn! Se jos mkä on vaikeinta kaikessa tässä! Mukavuuden haluinen ja laiska lyllerö ei viitsi tehdä mitään ellei ole pakko ja silloinkin ensin koittaa kaikki mahdolliset hainrusto ym. pillerit ja vaiva ehtii kroonistua!

• pilatesrulla

Kivuttomaksi?

Juurikin silloin kun kipua on, niin lihakset ovat jumissa ja pitää lihaksia venytellä.

Miten tää aloitus onkin 2:ssa eri paikassa?

Kannattaa mennä kunnon hierontaan 5-10 kertaa, niin johan helpottaa lihasjumit.

Mulla oli käsi vuoden kipeä, kun 7 eri lekuria antoi väärän diagnoosin.

Lopulta sain tuon venytysohjeen, joka ei kauheasti auttanut, kun lihakset oli ihan jumissa.

Sitten löysin Timosen mainoksen ja hän sai lihakset rennoiksi ja kivun pois.

Kipu johtuu siitä, kun lihakset ovat jumissa ja aineenvaihdunta sun muut ei toimi lihaksessa.

Joku koulutettu osaa tarkemmin kertoa tuosta.

• parhatNeuvot

asia koskettaa monia on siksi tärkeä ja kahdessa paikasa!

• teragigantti

Hierontaahan juuri ei missään nimessä saa käyttää tulehtuneen paikan hoitoon. Kivut ja tulehdukset on ensin saatava loppumaan ja sitten aloitettava kevyellä lihaskuntoutuksella. Kun paikat on terveenä, niin sitten vasta hierontaa päälle.

• pilatesrulla

Mikä tulehdus?

Ei mulla mitään tulehdusta ollut.

Lihastulehdus on oikea sairaus ja tenniskyynärpää ei ole sellainen.

• sompiotarja

Harvoin on tulehdus yleensä vain ärtynyt ja silloin voi hieroa heti!

• pilatesrulla

Lihastulehdus on yleensä autoimmuunipohjainen sairaus, jossa elimistössä muodostuu vasta-aineita lihassolujen aineosia vastaan (ks. «Autoimmuunisairaudet»1). Seurauksena on hiljalleen kytevä lihaskudoksen tulehdusreaktio. Syytä tulehdusreaktion alkamiseen ei tiedetä.

Tavallisin puhkeamisikä on 50–70 vuotta, mutta sairaus voi ilmetä myös nuoremmilla. Oireena on lihasten heikkous symmetrisesti molemmin puolin. Joskus lihaksissa esiintyy arkuutta. Sairaudesta on myös muoto, jossa esiintyy iho-oireita (dermatomyosiitti). Hoitona on kortisonihoito (tavallisimmin prednisoloni), jota joudutaan käyttämään pitkään. Kortisonin hyöty taudissa on kuitenkin rajallinen, samoin kuin muiden hoidossa käytettävien immuunipuolustusta heikentävien lääkkeiden.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00041

• Niksausniksaus

Olen kärsinyt ko vaivasta kauan. Itse hieroin kättä ja venyttelin ja laitoin salvaa muttei mikään auttanut. Kunnes menin "nikamanniksauttajalle" muussa asiassa, ja mainitsin tästä tenniskyynärpäästä . Hän hieroi ja manipuloi selästä ja kas kummaa, sen reissun jälkeen en ole tästä vaivasta kärsinyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe