1 naisen kanssa oli vaa juttua, ja treffeillä kävin jokusen kerran (ei pillua tullut!)
Ehkä ens vuosi 2016 on parempi! (joo nii vittu varmaan, kun kunnolliset miehet on ilmaa naisille!)
Loppus jo tää vitun paska 2015 vuosi!
23
142
Vastaukset
- Fiksu-ja-kunnollinen
Ensi vuonna naiset panee entistä enemmän jännämiehiä. Naiset vihaa meitä kunnollisia miehiä.
- Onsullaomahanska
Yhden naisen kanssa oli " vaa juttua" ja treffeillä kävit jokusen kerran. Eikä sitä pilua tullut!
Taisivat olla niitä fiksuja naisia jotka eivät jakele itseään kenellekään.
Fiksuja naisia.- kiltti-kunnollinen-mies
Onneksi ees joku yks nainen huomas minun kunnollisuuteni.
Eli vielä on "mahdollisuus" hah nauran itselleni.
- superätmi
Sain seksiä neljältä naiselta tänä vuonna ja kaikilta useampaan otteeseen! Aika hyvin kaltaiseltani ätmiltä.
Mikä saa sinut luulemaan, että ensi vuosi olisi yhtään parempi. Onko jokin muuttunut? Kyllä se on suurella todennäköisyydellä ihan yhtä vitun paska. :)
- kiltti-kunnollinen-mies
Tai sitten mykistelen, ja ajattelen negatiivisesti kun samalla tavalla mennyt jo niin huonosti nais-jutuissa :( tulis jo mukava ja ihana nainen vastaan!
- mietinvaan
Oletko ujo mies?
- kiltti-kunnollinen-mies
mietinvaan kirjoitti:
Oletko ujo mies?
Kyllä olen.
- mietinvaan
Itsekin olen ujo. Pitäisi lähestyä erästä ihmistä mutta en uskalla.
- kiltti-kunnollinen-mies
mietinvaan kirjoitti:
Itsekin olen ujo. Pitäisi lähestyä erästä ihmistä mutta en uskalla.
Se on kyllä tälleen ujolla vaikea, uskon sen.
- mietinvaan
Oletko lähestynyt tuota yks naista?
- kiltti-kunnollinen-mies
mietinvaan kirjoitti:
Oletko lähestynyt tuota yks naista?
Lähestyin sillo joskus, kun se tarvis kyytiä kotiin kun oli kaverin luona ryyppäämässä ja heitin se kotia ja seuraavana päivänä menin käymään sen luona, mut se ei ollut minun tapainen ollenkaan, vaikka kemiat kävikin hyvin yhteen ja päädyttiin pysyä vaa kavereina.
- vihatipunen
Kunnollinen mies ei käytä sanoja: paska, pillu ja vittu.
- kiltti-kunnollinen-mies
Nuohan on ihan tavallisia normaalien miehien kieliä.
- vihatipunen
kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:
Nuohan on ihan tavallisia normaalien miehien kieliä.
"normaalien miehien kieliä"....
Tuo ei ollut ainakaan mitään kieltä. - pröööööt
Aika neiti on ellei noita osaa käyttää oikein. Naisseurassa voi lukea reaktiot ja käyttää tilaisuutta pahoitteluun, jos sen sarjan emännät on liikenteessä.
- kiltti-kunnollinen-mies
vihatipunen kirjoitti:
"normaalien miehien kieliä"....
Tuo ei ollut ainakaan mitään kieltä.Olinkin sarkastinen.
- vihatipunen
kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:
Olinkin sarkastinen.
Hyvähän se on jälkikäteen selitellä...
- kiltti-kunnollinen-mies
vihatipunen kirjoitti:
Hyvähän se on jälkikäteen selitellä...
No olet ainakin nimimerkkis ansainnut.
- vihatipunen
kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:
No olet ainakin nimimerkkis ansainnut.
Miten niin? Minä olen kiva ja kunnollinen.
- kiltti-kunnollinen-mies
vihatipunen kirjoitti:
Miten niin? Minä olen kiva ja kunnollinen.
Vaikutat vittumaiselta ja varmaan näpätät jokaisesta näppyllästä naamastani (vaikka ei olekkaan) olet vähän sen tapainen.
- vihatipunen
kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:
Vaikutat vittumaiselta ja varmaan näpätät jokaisesta näppyllästä naamastani (vaikka ei olekkaan) olet vähän sen tapainen.
En tajunnut tuosta lauseesta mitään...mutta se oli varmaan sarkasmia.
- kiltti-kunnollinen-mies
vihatipunen kirjoitti:
En tajunnut tuosta lauseesta mitään...mutta se oli varmaan sarkasmia.
Joo sovitaan niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673