1 naisen kanssa oli vaa juttua, ja treffeillä kävin jokusen kerran (ei pillua tullut!)
Ehkä ens vuosi 2016 on parempi! (joo nii vittu varmaan, kun kunnolliset miehet on ilmaa naisille!)
Loppus jo tää vitun paska 2015 vuosi!
23
136
Vastaukset
- Fiksu-ja-kunnollinen
Ensi vuonna naiset panee entistä enemmän jännämiehiä. Naiset vihaa meitä kunnollisia miehiä.
- Onsullaomahanska
Yhden naisen kanssa oli " vaa juttua" ja treffeillä kävit jokusen kerran. Eikä sitä pilua tullut!
Taisivat olla niitä fiksuja naisia jotka eivät jakele itseään kenellekään.
Fiksuja naisia.- kiltti-kunnollinen-mies
Onneksi ees joku yks nainen huomas minun kunnollisuuteni.
Eli vielä on "mahdollisuus" hah nauran itselleni.
- superätmi
Sain seksiä neljältä naiselta tänä vuonna ja kaikilta useampaan otteeseen! Aika hyvin kaltaiseltani ätmiltä.
Mikä saa sinut luulemaan, että ensi vuosi olisi yhtään parempi. Onko jokin muuttunut? Kyllä se on suurella todennäköisyydellä ihan yhtä vitun paska. :)
- kiltti-kunnollinen-mies
Tai sitten mykistelen, ja ajattelen negatiivisesti kun samalla tavalla mennyt jo niin huonosti nais-jutuissa :( tulis jo mukava ja ihana nainen vastaan!
- mietinvaan
Oletko ujo mies?
mietinvaan kirjoitti:
Oletko ujo mies?
Kyllä olen.
- mietinvaan
Itsekin olen ujo. Pitäisi lähestyä erästä ihmistä mutta en uskalla.
mietinvaan kirjoitti:
Itsekin olen ujo. Pitäisi lähestyä erästä ihmistä mutta en uskalla.
Se on kyllä tälleen ujolla vaikea, uskon sen.
- mietinvaan
Oletko lähestynyt tuota yks naista?
mietinvaan kirjoitti:
Oletko lähestynyt tuota yks naista?
Lähestyin sillo joskus, kun se tarvis kyytiä kotiin kun oli kaverin luona ryyppäämässä ja heitin se kotia ja seuraavana päivänä menin käymään sen luona, mut se ei ollut minun tapainen ollenkaan, vaikka kemiat kävikin hyvin yhteen ja päädyttiin pysyä vaa kavereina.
- vihatipunen
Kunnollinen mies ei käytä sanoja: paska, pillu ja vittu.
Nuohan on ihan tavallisia normaalien miehien kieliä.
- vihatipunen
kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:
Nuohan on ihan tavallisia normaalien miehien kieliä.
"normaalien miehien kieliä"....
Tuo ei ollut ainakaan mitään kieltä. - pröööööt
Aika neiti on ellei noita osaa käyttää oikein. Naisseurassa voi lukea reaktiot ja käyttää tilaisuutta pahoitteluun, jos sen sarjan emännät on liikenteessä.
vihatipunen kirjoitti:
"normaalien miehien kieliä"....
Tuo ei ollut ainakaan mitään kieltä.Olinkin sarkastinen.
- vihatipunen
Olinkin sarkastinen.
Hyvähän se on jälkikäteen selitellä...
vihatipunen kirjoitti:
Hyvähän se on jälkikäteen selitellä...
No olet ainakin nimimerkkis ansainnut.
- vihatipunen
No olet ainakin nimimerkkis ansainnut.
Miten niin? Minä olen kiva ja kunnollinen.
vihatipunen kirjoitti:
Miten niin? Minä olen kiva ja kunnollinen.
Vaikutat vittumaiselta ja varmaan näpätät jokaisesta näppyllästä naamastani (vaikka ei olekkaan) olet vähän sen tapainen.
- vihatipunen
Vaikutat vittumaiselta ja varmaan näpätät jokaisesta näppyllästä naamastani (vaikka ei olekkaan) olet vähän sen tapainen.
En tajunnut tuosta lauseesta mitään...mutta se oli varmaan sarkasmia.
vihatipunen kirjoitti:
En tajunnut tuosta lauseesta mitään...mutta se oli varmaan sarkasmia.
Joo sovitaan niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2305099Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583723
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413195Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232376
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo542350UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241997