Loppus jo tää vitun paska 2015 vuosi!

kiltti-kunnollinen-mies

1 naisen kanssa oli vaa juttua, ja treffeillä kävin jokusen kerran (ei pillua tullut!)
Ehkä ens vuosi 2016 on parempi! (joo nii vittu varmaan, kun kunnolliset miehet on ilmaa naisille!)

23

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiksu-ja-kunnollinen

      Ensi vuonna naiset panee entistä enemmän jännämiehiä. Naiset vihaa meitä kunnollisia miehiä.

    • Onsullaomahanska

      Yhden naisen kanssa oli " vaa juttua" ja treffeillä kävit jokusen kerran. Eikä sitä pilua tullut!
      Taisivat olla niitä fiksuja naisia jotka eivät jakele itseään kenellekään.
      Fiksuja naisia.

      • kiltti-kunnollinen-mies

        Onneksi ees joku yks nainen huomas minun kunnollisuuteni.
        Eli vielä on "mahdollisuus" hah nauran itselleni.


    • superätmi

      Sain seksiä neljältä naiselta tänä vuonna ja kaikilta useampaan otteeseen! Aika hyvin kaltaiseltani ätmiltä.

    • Mikä saa sinut luulemaan, että ensi vuosi olisi yhtään parempi. Onko jokin muuttunut? Kyllä se on suurella todennäköisyydellä ihan yhtä vitun paska. :)

      • kiltti-kunnollinen-mies

        Tai sitten mykistelen, ja ajattelen negatiivisesti kun samalla tavalla mennyt jo niin huonosti nais-jutuissa :( tulis jo mukava ja ihana nainen vastaan!


      • mietinvaan

        Oletko ujo mies?


      • kiltti-kunnollinen-mies
        mietinvaan kirjoitti:

        Oletko ujo mies?

        Kyllä olen.


      • mietinvaan

        Itsekin olen ujo. Pitäisi lähestyä erästä ihmistä mutta en uskalla.


      • kiltti-kunnollinen-mies
        mietinvaan kirjoitti:

        Itsekin olen ujo. Pitäisi lähestyä erästä ihmistä mutta en uskalla.

        Se on kyllä tälleen ujolla vaikea, uskon sen.


      • mietinvaan

        Oletko lähestynyt tuota yks naista?


      • kiltti-kunnollinen-mies
        mietinvaan kirjoitti:

        Oletko lähestynyt tuota yks naista?

        Lähestyin sillo joskus, kun se tarvis kyytiä kotiin kun oli kaverin luona ryyppäämässä ja heitin se kotia ja seuraavana päivänä menin käymään sen luona, mut se ei ollut minun tapainen ollenkaan, vaikka kemiat kävikin hyvin yhteen ja päädyttiin pysyä vaa kavereina.


    • vihatipunen

      Kunnollinen mies ei käytä sanoja: paska, pillu ja vittu.

      • kiltti-kunnollinen-mies

        Nuohan on ihan tavallisia normaalien miehien kieliä.


      • vihatipunen
        kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:

        Nuohan on ihan tavallisia normaalien miehien kieliä.

        "normaalien miehien kieliä"....

        Tuo ei ollut ainakaan mitään kieltä.


      • pröööööt

        Aika neiti on ellei noita osaa käyttää oikein. Naisseurassa voi lukea reaktiot ja käyttää tilaisuutta pahoitteluun, jos sen sarjan emännät on liikenteessä.


      • kiltti-kunnollinen-mies
        vihatipunen kirjoitti:

        "normaalien miehien kieliä"....

        Tuo ei ollut ainakaan mitään kieltä.

        Olinkin sarkastinen.


      • vihatipunen
        kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:

        Olinkin sarkastinen.

        Hyvähän se on jälkikäteen selitellä...


      • kiltti-kunnollinen-mies
        vihatipunen kirjoitti:

        Hyvähän se on jälkikäteen selitellä...

        No olet ainakin nimimerkkis ansainnut.


      • vihatipunen
        kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:

        No olet ainakin nimimerkkis ansainnut.

        Miten niin? Minä olen kiva ja kunnollinen.


      • kiltti-kunnollinen-mies
        vihatipunen kirjoitti:

        Miten niin? Minä olen kiva ja kunnollinen.

        Vaikutat vittumaiselta ja varmaan näpätät jokaisesta näppyllästä naamastani (vaikka ei olekkaan) olet vähän sen tapainen.


      • vihatipunen
        kiltti-kunnollinen-mies kirjoitti:

        Vaikutat vittumaiselta ja varmaan näpätät jokaisesta näppyllästä naamastani (vaikka ei olekkaan) olet vähän sen tapainen.

        En tajunnut tuosta lauseesta mitään...mutta se oli varmaan sarkasmia.


      • kiltti-kunnollinen-mies
        vihatipunen kirjoitti:

        En tajunnut tuosta lauseesta mitään...mutta se oli varmaan sarkasmia.

        Joo sovitaan niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe