Vuoden kurppa 2015 -äänestys

atännä

Parisuhteissa ryvettyneestä kiltistä tytöstä kuoriutui uhmakas fitness-hirmu. Aristelee miessuhteita, koska tietää olevansa pohjimmiltaan edelleen ihan yhtä kiltti.

bi-nainen

Elää nörttimaailman suihkuseurapiirien kuplassa. Tekee "fiksuja" aloituksia, joihin ei juuri vastata.

että.silleen

Sosiaalialan yrittäjyys vähän jäi, yövuoro ja Il Divo tuli.

helka

Mielikuvitusmiesystävä.

PikkuLikka

Tuli jätetyksi, autoflagelloi vähättelemällä kuuluvasti omaa haluttavuuttaan. Pitää mielenosoituksellisesti jalkojaan ristissä, koska ei saanut juuri sitä yhtä tiettyä pippeliä.

vihatipunen

Heräsi eräänä päivänä ja tajusi tulleensa vanhaksi. Mihin se elämä oikein meni? Tästä shokista hän ei ole vieläkään toipunut.

***

Ken on heistä kaikkein kurppein? Kisaan voi ilmoittaa muitakin ehdokkaita.

20

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

      Annan ääneni antamasi listan ulkopuolelle eli nimimerkki Nnnnnainen, vai miten se meni, joka usein kehuskelee jännäopanoillaan ja olikohan joku N39 myös joka ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän mitä väärää on irto/jännäpäanoiluissa. Näille molemmille jaettu ykköskurppasija.

    • 31514631643

      Se joka jatkuvasti kirjoittaa ExPUA:lle useilla eri nimimerkeillä :D

    • vihatipunen

      Shokkitilassa olen kyllä lähiaikoina ollut mutta se on kyllä johtunut ihan jostain muusta kuin siitä, että olen tajunnut tulleeni vanhaksi. Sitäpaitsi, mun elämä alkaa vasta koska mulla ei ole enää ketään, kenestä tarvitsisi olla huolissaan. Kunhan nyt ensin saan kaikki käytännön asiat järjestymään.

      • Mulle on aina tullut sellainen kuva, että laahustat junan perässä ja toivot, että se pysähtyisi ja ottaisi takaisin kyytiin.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Mulle on aina tullut sellainen kuva, että laahustat junan perässä ja toivot, että se pysähtyisi ja ottaisi takaisin kyytiin.

        Vittuilu lienee toisinaan hiukan epäsopivaa?


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Vittuilu lienee toisinaan hiukan epäsopivaa?

        En ole koskaan vittuillut vihatipuselle.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        En ole koskaan vittuillut vihatipuselle.

        Ai jaa, minä varmaan erehdyin sitten. Sori.


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        En ole koskaan vittuillut vihatipuselle.

        No kyllä muuten olet. En mä tuota junahommaakaan ihan tajunnut.


      • kisunkaa
        HC-ätmel kirjoitti:

        En ole koskaan vittuillut vihatipuselle.

        Eikös tuo ole ihan vittuiluksi tulkittava tuo junavertaus?


      • vihatipunen kirjoitti:

        No kyllä muuten olet. En mä tuota junahommaakaan ihan tajunnut.

        Pöh, olet varmaan silloin vittuiltunut ilman mitään syytä. :-I


      • kisunkaa kirjoitti:

        Eikös tuo ole ihan vittuiluksi tulkittava tuo junavertaus?

        Naiset aina tulkitsee kaiken haluamallaan tavalla. :-I

        Tarkoitin että olen aina aistinut pientä depistä.


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        Naiset aina tulkitsee kaiken haluamallaan tavalla. :-I

        Tarkoitin että olen aina aistinut pientä depistä.

        Aina? En nyt muista kauanko olet tänne kirjoitellut mutta kyllä tässä on ollut vähän masentavia nämä viime vuodet.

        Ja sitä paitsi tämä koko äänestys on vittuilua.


      • 12121212

        Palstan tarjokkaista vihatipunen on ykkösnainen. Mukavan oloinen ja hauskalla tavalla sarkastinen, mikä on harvinaista. Nykypäivänä on muotia olla "sarkastinen", mikä oikeasti tarkoittaakin ärsyttävää ja typerää.

        Harmi kun on jäänyt ilman miestä, tuossa joku ätmi hukkaa ihan oikean tilaisuuden.


      • 12121212 kirjoitti:

        Palstan tarjokkaista vihatipunen on ykkösnainen. Mukavan oloinen ja hauskalla tavalla sarkastinen, mikä on harvinaista. Nykypäivänä on muotia olla "sarkastinen", mikä oikeasti tarkoittaakin ärsyttävää ja typerää.

        Harmi kun on jäänyt ilman miestä, tuossa joku ätmi hukkaa ihan oikean tilaisuuden.

        Juu, sarkasmiapa hyvinkin.. :D


      • vihatipunen kirjoitti:

        Aina? En nyt muista kauanko olet tänne kirjoitellut mutta kyllä tässä on ollut vähän masentavia nämä viime vuodet.

        Ja sitä paitsi tämä koko äänestys on vittuilua.

        "Aina" tarkoittaa tietenkin niin kauan kuin olen täällä kirjoituksiasi lukenut. Jos sama ajanjakso sattuu seuraamaan jotain akuutteja masennuksen aiheita, en tietenkään voi sitä tietää.

        Ja siitä tässä aloituksessa oikeastaan onkin kyse: olen luetellut aloitusviestiin omat, rajalliset näkemykseni palstan naisten patologioista. Ne voi halutessaan vapaasti haastaa tai jättää kokonaan huomiotta. Kukin asianomainen tietää tykönään, onko jutuissani perää vai ei.

        Ylitin ehkä jonkin rajan. Pyydän anteeksi.


      • kisunkaa
        HC-ätmel kirjoitti:

        Naiset aina tulkitsee kaiken haluamallaan tavalla. :-I

        Tarkoitin että olen aina aistinut pientä depistä.

        Yritin, mutta en osannut tulkita muuten kuin vittuiluna. Noin ilmaistuna se taas näyttää paljon neutraalimmalta.
        Se vikahan näissä tekstimuotoisissa keskusteluissa on, että tulkinnanvaraa jää usein liikaakin.


      • Naishenkilö
        HC-ätmel kirjoitti:

        Naiset aina tulkitsee kaiken haluamallaan tavalla. :-I

        Tarkoitin että olen aina aistinut pientä depistä.

        Mietippä jos sulle itsellesi joku kommentoisi noin, kuten sä äsken teit vihatipuselle.
        Huomaatko miten ajattelet eri tavalla kun se kohdistuisikin suhun..
        Jos mä noin kirjoittaisin miehelle, tietäisin vittuilevani.
        Voisit pyytää vihatipuselta anteeksi. Hän pahoitti mielensä ihan syystä.


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        "Aina" tarkoittaa tietenkin niin kauan kuin olen täällä kirjoituksiasi lukenut. Jos sama ajanjakso sattuu seuraamaan jotain akuutteja masennuksen aiheita, en tietenkään voi sitä tietää.

        Ja siitä tässä aloituksessa oikeastaan onkin kyse: olen luetellut aloitusviestiin omat, rajalliset näkemykseni palstan naisten patologioista. Ne voi halutessaan vapaasti haastaa tai jättää kokonaan huomiotta. Kukin asianomainen tietää tykönään, onko jutuissani perää vai ei.

        Ylitin ehkä jonkin rajan. Pyydän anteeksi.

        Kyllähän mä välillä muistelen vanhoja mutta kukapa ei (siis jos on muisteltavaa)? Siitä ehkä se vaikutelma, että juna on jättänyt. Kyllä täällä enemmänkin asemalle jääneitä on ne, jotka haaveilee setämiehenä teinineitsyen korkkaamisesta.


    • 12121212

      Nyt ei ole helppoa valita.

      ätännällä on vahvaa kurpistelua - todistellaan vahvuutta (niin henkistä kuin fyysistä) ja ehkä vahvimpana kurpismin merkkinä sitä kuinka vientiä riittää. Toisaalta ä on hauskakin, ja sellaista jopa nuorekasta elämäniloa on välillä havaittavissa.

      PikkuLikka lienee kilpasiskojaan nuorempi (?), no trophy for LittleKitty.

      vihatipunen on aivan liian mukava ja kokematon.

      että.silleen on vahva kandidaattti. Eläkeläismummojen poikabändi Il Divo nostaa pisteitä, samoin kuin jatkuva työstä ja arkipuuhista kirjoittelu. Ei silti voita tällä kertaa.

      bi-nainen taitaa myös olla <30v, eikä siksi pärjää vanhemmille.

      Olen ikävä kyllä unohtanut nimimerkin joka kirjoittelee jatkuvasti siitä kuinka vientiä riittää, papereita kysellään raflassa, yms.

      Äänestän siis helkaa. Eronnut, naimisissa työnsä kanssa, feministi, yrittää olla sarkastinen vaikkei hallitse lajia, on maininnut ettei ole erityisen naisellinen. Nämä riittävät.

    • flowersreally

      Vuoden kurppa on hcätmel, joka leikkii palstan peluria. Liiallinen negaaminen kurppaannuttaa nuorenkin (?) miehen jättäen jälkeensä kitkerän katkeran maun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe