Vuoden kurppa 2015 -äänestys

atännä

Parisuhteissa ryvettyneestä kiltistä tytöstä kuoriutui uhmakas fitness-hirmu. Aristelee miessuhteita, koska tietää olevansa pohjimmiltaan edelleen ihan yhtä kiltti.

bi-nainen

Elää nörttimaailman suihkuseurapiirien kuplassa. Tekee "fiksuja" aloituksia, joihin ei juuri vastata.

että.silleen

Sosiaalialan yrittäjyys vähän jäi, yövuoro ja Il Divo tuli.

helka

Mielikuvitusmiesystävä.

PikkuLikka

Tuli jätetyksi, autoflagelloi vähättelemällä kuuluvasti omaa haluttavuuttaan. Pitää mielenosoituksellisesti jalkojaan ristissä, koska ei saanut juuri sitä yhtä tiettyä pippeliä.

vihatipunen

Heräsi eräänä päivänä ja tajusi tulleensa vanhaksi. Mihin se elämä oikein meni? Tästä shokista hän ei ole vieläkään toipunut.

Ken on heistä kaikkein kurppein? Kisaan voi ilmoittaa muitakin ehdokkaita.

20

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

Annan ääneni antamasi listan ulkopuolelle eli nimimerkki Nnnnnainen, vai miten se meni, joka usein kehuskelee jännäopanoillaan ja olikohan joku N39 myös joka ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän mitä väärää on irto/jännäpäanoiluissa. Näille molemmille jaettu ykköskurppasija.

• 31514631643

Se joka jatkuvasti kirjoittaa ExPUA:lle useilla eri nimimerkeillä :D

• vihatipunen

Shokkitilassa olen kyllä lähiaikoina ollut mutta se on kyllä johtunut ihan jostain muusta kuin siitä, että olen tajunnut tulleeni vanhaksi. Sitäpaitsi, mun elämä alkaa vasta koska mulla ei ole enää ketään, kenestä tarvitsisi olla huolissaan. Kunhan nyt ensin saan kaikki käytännön asiat järjestymään.

• Mulle on aina tullut sellainen kuva, että laahustat junan perässä ja toivot, että se pysähtyisi ja ottaisi takaisin kyytiin.

• HC-ätmel kirjoitti:

Mulle on aina tullut sellainen kuva, että laahustat junan perässä ja toivot, että se pysähtyisi ja ottaisi takaisin kyytiin.

Vittuilu lienee toisinaan hiukan epäsopivaa?

• PikkuLikka kirjoitti:

Vittuilu lienee toisinaan hiukan epäsopivaa?

En ole koskaan vittuillut vihatipuselle.

• HC-ätmel kirjoitti:

Ai jaa, minä varmaan erehdyin sitten. Sori.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

No kyllä muuten olet. En mä tuota junahommaakaan ihan tajunnut.

• kisunkaa
        HC-ätmel kirjoitti:

Eikös tuo ole ihan vittuiluksi tulkittava tuo junavertaus?

• vihatipunen kirjoitti:

No kyllä muuten olet. En mä tuota junahommaakaan ihan tajunnut.

Pöh, olet varmaan silloin vittuiltunut ilman mitään syytä. :-I

• kisunkaa kirjoitti:

Eikös tuo ole ihan vittuiluksi tulkittava tuo junavertaus?

Naiset aina tulkitsee kaiken haluamallaan tavalla. :-I

Tarkoitin että olen aina aistinut pientä depistä.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

Aina? En nyt muista kauanko olet tänne kirjoitellut mutta kyllä tässä on ollut vähän masentavia nämä viime vuodet.

Ja sitä paitsi tämä koko äänestys on vittuilua.

• 12121212

Palstan tarjokkaista vihatipunen on ykkösnainen. Mukavan oloinen ja hauskalla tavalla sarkastinen, mikä on harvinaista. Nykypäivänä on muotia olla "sarkastinen", mikä oikeasti tarkoittaakin ärsyttävää ja typerää.

Harmi kun on jäänyt ilman miestä, tuossa joku ätmi hukkaa ihan oikean tilaisuuden.

• PikkuLikka
        12121212 kirjoitti:

Palstan tarjokkaista vihatipunen on ykkösnainen. Mukavan oloinen ja hauskalla tavalla sarkastinen, mikä on harvinaista. Nykypäivänä on muotia olla "sarkastinen", mikä oikeasti tarkoittaakin ärsyttävää ja typerää.

Harmi kun on jäänyt ilman miestä, tuossa joku ätmi hukkaa ihan oikean tilaisuuden.

Juu, sarkasmiapa hyvinkin.. :D

• vihatipunen kirjoitti:

Aina? En nyt muista kauanko olet tänne kirjoitellut mutta kyllä tässä on ollut vähän masentavia nämä viime vuodet.

Ja sitä paitsi tämä koko äänestys on vittuilua.

"Aina" tarkoittaa tietenkin niin kauan kuin olen täällä kirjoituksiasi lukenut. Jos sama ajanjakso sattuu seuraamaan jotain akuutteja masennuksen aiheita, en tietenkään voi sitä tietää.

Ja siitä tässä aloituksessa oikeastaan onkin kyse: olen luetellut aloitusviestiin omat, rajalliset näkemykseni palstan naisten patologioista. Ne voi halutessaan vapaasti haastaa tai jättää kokonaan huomiotta. Kukin asianomainen tietää tykönään, onko jutuissani perää vai ei.

Ylitin ehkä jonkin rajan. Pyydän anteeksi.

• kisunkaa
        HC-ätmel kirjoitti:

Yritin, mutta en osannut tulkita muuten kuin vittuiluna. Noin ilmaistuna se taas näyttää paljon neutraalimmalta.
        Se vikahan näissä tekstimuotoisissa keskusteluissa on, että tulkinnanvaraa jää usein liikaakin.

• Naishenkilö
        HC-ätmel kirjoitti:

Mietippä jos sulle itsellesi joku kommentoisi noin, kuten sä äsken teit vihatipuselle.
        Huomaatko miten ajattelet eri tavalla kun se kohdistuisikin suhun..
        Jos mä noin kirjoittaisin miehelle, tietäisin vittuilevani.
        Voisit pyytää vihatipuselta anteeksi. Hän pahoitti mielensä ihan syystä.

• vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

"Aina" tarkoittaa tietenkin niin kauan kuin olen täällä kirjoituksiasi lukenut. Jos sama ajanjakso sattuu seuraamaan jotain akuutteja masennuksen aiheita, en tietenkään voi sitä tietää.

Ja siitä tässä aloituksessa oikeastaan onkin kyse: olen luetellut aloitusviestiin omat, rajalliset näkemykseni palstan naisten patologioista. Ne voi halutessaan vapaasti haastaa tai jättää kokonaan huomiotta. Kukin asianomainen tietää tykönään, onko jutuissani perää vai ei.

Ylitin ehkä jonkin rajan. Pyydän anteeksi.

Kyllähän mä välillä muistelen vanhoja mutta kukapa ei (siis jos on muisteltavaa)? Siitä ehkä se vaikutelma, että juna on jättänyt. Kyllä täällä enemmänkin asemalle jääneitä on ne, jotka haaveilee setämiehenä teinineitsyen korkkaamisesta.

• 12121212

Nyt ei ole helppoa valita.

ätännällä on vahvaa kurpistelua - todistellaan vahvuutta (niin henkistä kuin fyysistä) ja ehkä vahvimpana kurpismin merkkinä sitä kuinka vientiä riittää. Toisaalta ä on hauskakin, ja sellaista jopa nuorekasta elämäniloa on välillä havaittavissa.

PikkuLikka lienee kilpasiskojaan nuorempi (?), no trophy for LittleKitty.

vihatipunen on aivan liian mukava ja kokematon.

että.silleen on vahva kandidaattti. Eläkeläismummojen poikabändi Il Divo nostaa pisteitä, samoin kuin jatkuva työstä ja arkipuuhista kirjoittelu. Ei silti voita tällä kertaa.

bi-nainen taitaa myös olla <30v, eikä siksi pärjää vanhemmille.

Olen ikävä kyllä unohtanut nimimerkin joka kirjoittelee jatkuvasti siitä kuinka vientiä riittää, papereita kysellään raflassa, yms.

Äänestän siis helkaa. Eronnut, naimisissa työnsä kanssa, feministi, yrittää olla sarkastinen vaikkei hallitse lajia, on maininnut ettei ole erityisen naisellinen. Nämä riittävät.

• flowersreally

Vuoden kurppa on hcätmel, joka leikkii palstan peluria. Liiallinen negaaminen kurppaannuttaa nuorenkin (?) miehen jättäen jälkeensä kitkerän katkeran maun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      230
      5099
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4141
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3723
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3470
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3195
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2376
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      54
      2350
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      24
      1997
    Aihe