Jumala käskee käyttämään säästyneet rahat lähimmäisten auttamiseksi.
jumala käskee eroamaan kirkosta
6
201
Vastaukset
- Toiminoikein
Paljonko laitoit
- jum-ala
En muuten käske, mutta itse olen kyllä eronnut kirkosta.
- jum-ala
Itse laitan rahaa tuonne.
http://www.pelastakaalapset.fi/?gclid=CPWzrrr0g8oCFSEMcwodo6kMiQ Eroaminen kiihtyy vuoden lähetessä loppuuaan, joten eipä ole kaikuneet kuuroille korville Herran viisaat sanat. Vielä ehtii, keskituloinen säästää 500 - 600 euroa vuodessa sanoutumalla irti kaapupukuisten taikureiden laitoksesta.
- erttkkl
Jumala on perustanut kirkon, ja ei kehoita ketään eroamaan kirkosta. Vaan "käskee kaikkkia ihmisiä kakkialla tekemään paranuksen ja uskomaan synnit anteeksi Jeesuken nimessä!" Eli liittymään kirkkoon!
Maksamalla kirkollisveroja,kirkko pystyy auttamaan diakonian kautta käyhiä enemmän! Ja kirkossa pysymällä saa diakonian kautta enemmän avustuksia kuin on maksanut kirkollisveroja!- juoppopappi
Kirkonväki pistää rahan ja kaiken hyödyn omaan taskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288