Jumala käskee käyttämään säästyneet rahat lähimmäisten auttamiseksi.
Vastaukset 6
- Toiminoikein
Paljonko laitoit
- jum-ala
En muuten käske, mutta itse olen kyllä eronnut kirkosta.
- jum-ala
Itse laitan rahaa tuonne.
http://www.pelastakaalapset.fi/?gclid=CPWzrrr0g8oCFSEMcwodo6kMiQ Eroaminen kiihtyy vuoden lähetessä loppuuaan, joten eipä ole kaikuneet kuuroille korville Herran viisaat sanat. Vielä ehtii, keskituloinen säästää 500 - 600 euroa vuodessa sanoutumalla irti kaapupukuisten taikureiden laitoksesta.
- erttkkl
Jumala on perustanut kirkon, ja ei kehoita ketään eroamaan kirkosta. Vaan "käskee kaikkkia ihmisiä kakkialla tekemään paranuksen ja uskomaan synnit anteeksi Jeesuken nimessä!" Eli liittymään kirkkoon!
Maksamalla kirkollisveroja,kirkko pystyy auttamaan diakonian kautta käyhiä enemmän! Ja kirkossa pysymällä saa diakonian kautta enemmän avustuksia kuin on maksanut kirkollisveroja!- juoppopappi
Kirkonväki pistää rahan ja kaiken hyödyn omaan taskuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618