Yhyy nyyh nyyh

Faninne

"Miksei tissu vastaa meidän spämmeihin ja homottelu-perseviesteihin?"
Tiedätte sen yhtä hyvin kuin minäkin ettei hän alennu teidän tasolle vaan pitää sen oman linjansa kuten aina.
"Yhyy yhyy nyyh niiskun mut kun me halutaan"
Ei se ole koskaan teille ripuliveikoille vastannut ainakaan niinkauan kuin minä muistan.
"Mutkun halutaan yhyy nyyh"
Lainaus tissulta: Asiallisiin viesteihin vastaan.
Nykyään tissu käy kai vaan viikonloppuisin jos ollenkaan ja ymmärrän kyllä jos ei ollenkaan.
Hyvää uutta vuotta aito tissu ja aito kylmis.

16

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karjalatakaisin_

      Aika hyödytöntä on spämmeihin vastata silloinhan syyllistyy itse spämmiin.
      Vois täältä lähteä pois en kaipaa.

    • tissufani

      Tissukin spämmäsi mutta teki sen tyylillä vieläkin puhutaan persekuvista ja konepistoolista ja tullaan pavlaamaan.
      Ripuliperseet ei yllä koskaan samaan vaikka kuinka feikkaisi.

      • tissufani

        Eikun peppukuvista ja reidet :D
        Ja olihan söpö peppu yritin sitä etsiä aijaasta


      • antitissu

        Minusta konepistoolivideo oli uhkaus ja kumma jos sitäkään ei poliiseille ilmoitettu kun nykyaikana säikähdetään kaikkia on se perkele kuma jos hulluille ei lakia löydy.


      • rajujuoppo
        antitissu kirjoitti:

        Minusta konepistoolivideo oli uhkaus ja kumma jos sitäkään ei poliiseille ilmoitettu kun nykyaikana säikähdetään kaikkia on se perkele kuma jos hulluille ei lakia löydy.

        Ovihyökkäyspalstalla ei pienestä hätkähdetä ja vasikoida.


    • Lol
      Hintti
      Äksdee

      • Kuinkahannu

        Pidä sinä tissu pääsi kiinni!!

        George Island on vain se hinta. Miksi ihmeessä jos se on tuollaisena vähä-älyisenä on ärsyyntynyt? Mitäs meinasit ja ravintoloissa käymisen arvoinen Hankasalmi?

        Session ei ole mitään rekisteröityä nimimerkkiä ja spämmää kateellisena ei muuta kuin kirjakieltä.


      • Kuinkahannu kirjoitti:

        Pidä sinä tissu pääsi kiinni!!

        George Island on vain se hinta. Miksi ihmeessä jos se on tuollaisena vähä-älyisenä on ärsyyntynyt? Mitäs meinasit ja ravintoloissa käymisen arvoinen Hankasalmi?

        Session ei ole mitään rekisteröityä nimimerkkiä ja spämmää kateellisena ei muuta kuin kirjakieltä.

        En aina puhu kirjakieltä, hintti


      • alf.hauka1.1.fi.ru

        Tissu puhuu netissä kirjakielellä.


      • alf.hauka1.1.fi.ru kirjoitti:

        Tissu puhuu netissä kirjakielellä.

        Eli siis josmä puhuusin näinnnii sittekkö solis hyvä?


      • pelokas.hauka

        Oletko tissu? Eiku sä oot stalkkeri. Kuka palkkasi sut?


      • pelokas.hauka kirjoitti:

        Oletko tissu? Eiku sä oot stalkkeri. Kuka palkkasi sut?

        En ole stalkkeri enkä tissu


    • buahahaa

      Kukaan ei enään edes muista koko tissua, siksi narsistihintin täytyi tuoda taas itse itseään esille.

      • tissufani

        Ja silti siitä kokoajan puhutte. :DDDDDDDDDDDD


      • buahahaa
        tissufani kirjoitti:

        Ja silti siitä kokoajan puhutte. :DDDDDDDDDDDD

        Älä vitun narsistihintti lässytä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe