Kannattaa erota kirkosta nyt eikä ylihuomenna, niin välttää koko vuoden 2016 tulojen kirkollisveron. Joku muukin huomannut: http://www.eroakirkosta.fi/static/ek-tilastot/
Jos eroaa tammikuussa, joutuu silti maksamaan koko vuoden tuloista kirkollisveroa. Se on kyllä ihan väärin. eihän esim. ammattiliiton tulosidonnaista jäsenmaksua tarvi maksaa kuin siihen asti kun on jäsen. Mutta pitää alkaa maksa heti kun liittyy ja rupee tööihin.
Kirkko sallii uusien jäsenten vapaamatkustajuuden jopa miltei koko vuodeksi eli koko loppuvuodeksi.
Hyvä tietää kirkosta eroamisesta
VapaaMatkustamaan
3
70
Vastaukset 3
- juudassentään
Maksetaanko minulle 25 vuoden verot takaisin jos nyt liityn takaisin kirkkoon?
- kaksinaamaista
Eikö olekin metkaa. Kirkollisista arkipyhistä maksettava korvaus kyllä kelpaa, vaikka ei kuulu kirkkoon. Miksi työnantajat velvoitetaan tuollaiseen turhakkeeseen?
- saatanankirkko
"Miksi työnantajat velvoitetaan tuollaiseen turhakkeeseen?"
Elä muuta sano. Kerro myös, että miksi firmat maksavat kirkollisveroa?
Meiltä meni firma konkurssiin, mutta eipä näkynyt pappia firman hautajaisissa, vaikka veroja on maksettu vuosikymmeniä kirkolle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821008
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 46547
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505