Onnetonta touhuahan tämä on

mies40vee123

En kyllä olisi uskonut että ihan näin onnetonta sentään mitä aluksi luulin. Kuvallinen proliifi oli suoli24:ssa ja e-kontaktissa kuukauden ajan. Muutamia yhteydenottoja tuli naisilta jotka asuivat ihan eri puolella Suomea tai olivat sellaisia jotka eivät kiinnostaneet kyllä yhtään. 8 kpl jopa flirttejä.

Harvoin olen elämäni aikana näin typerään ilmiöön / asiaa törmännyt.

Kiitos.

63

494

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenosa

Ajatella, kuukausi online eikä ainuttakaan yhteydenottoa parikymppisiltä misseiltä.

Turhaa on, niin turhaa.

• mies40vee123

No siis odotin jotain vähänkään mielenkiintoisia kontakteja -5 vuotta omaa ikääni nähden. Ihan kamalia naisia... Valitettavasti vaan taitaa olla niin, että tavalliset naiset ovat netissä "uskomattomat kauniita" ja näihin tavallsiin naisiin on sitten lähes mahdotonta saada mitään kontaktia.

• panoministeri

Juuri näin se on. Itse treffailen ja sekstailen näitä "uskomattoman kauniita" naisia vaivattomasti ulkopuolella nettiä, mutta kun kokeilin nettideittiä niin olin näille täyttä ilmaa :D Nettideiteissä tosiaan tavisnainenkin luulee olevansa prinsessa.

• panoministeri kirjoitti:

Juuri näin se on. Itse treffailen ja sekstailen näitä "uskomattoman kauniita" naisia vaivattomasti ulkopuolella nettiä, mutta kun kokeilin nettideittiä niin olin näille täyttä ilmaa :D Nettideiteissä tosiaan tavisnainenkin luulee olevansa prinsessa.

Tuo on asia, jota en varmaan koskaan opi ymmärtämään: jos kerran livenä käy flaksi, niin minkä ihmeen takia pitää hakea netin kautta?

• maoon34

Juuri samaa olen minäkin aina ihmetellyt :-D

• panoministeri
        helka kirjoitti:

Tuo on asia, jota en varmaan koskaan opi ymmärtämään: jos kerran livenä käy flaksi, niin minkä ihmeen takia pitää hakea netin kautta?

Koska ravintoloissa/keikoilla/festareilla jne käynti käy töissä ja pelkän parisuhteen/seksin takia siellä ei kovin kauaa jaksa käydä. Periaatteessa netti olisi paljon helpompi ja tehokkaampi kanava, mutta valitettavasti se ei toimi.

• kkkliiou

Millainen profiiliteksti sulla oli -joku koukku täytyy olla.. Oliko vaan perustietojen luettelua, kuten yleensä?

• mies40vee123

Ai mikä ihmeen koukku? Ihan tavallinen tylsä profiiliteksti: harrastan sitä ja tätä, teen välillä töitäkin jne, tällasta tylsää tekstiä vaan...

• Nnnaiinenn
        mies40vee123 kirjoitti:

Ai mikä ihmeen koukku? Ihan tavallinen tylsä profiiliteksti: harrastan sitä ja tätä, teen välillä töitäkin jne, tällasta tylsää tekstiä vaan...

No haluaisitko itse tutustua noin tylsään tyyppiin?

• mies40vee123 kirjoitti:

Minkä ajattelit sitten saavan naisen kiinnostumaan sinusta, jos itsekin toteat, että tekstisi oli tylsä? Se että satut olemaan tietyn ikäinen, asut tietyllä seudulla, olet sinkku ja vailla seuraa ei vielä tee sinusta kiinnostavaa.

• Hieno juttu. Mulla on käynyt kuukauden aikana yksi nainen katsomassa profiiliani mutta ei sitten kirjoittanut mitään.

• sensiitäsaa

kun tavismiehetkin on vaan niin nirsoja... kutosen ukolle ei kelpaa samantasoset naiset ja sitten tullaan tänne itkeen katkeruutta kun ne kympin missiprinsessat ei kiinnostu, voi myäääää!!!!

• hahahahashaha

Voi jumalauta että vituttaa nää viestit :D Tuolla treffeillä ei ole yhtäkään "missiprinsessaa". Ongelma on siinä että ei-siiderivalas 30v urheilua harrastava TAVALLINEN nainen luulee olevansa joku missiprinsessa kun miehiä on siellä 3 kertaa enemmän. Tälläisen tavisnaisen miespuoliset vastineet eivät tosiaankaan pääse näiden naisten kanssa treffeille, vaan nämä akat nussituttavat itseään niillä miesmallitason tyypeillä ja sitten märisevät kun suhdetta ei syntynytkään.

• varmaanjuu

Siis siellä ei oo edes ketään jonka nirsoudessas kelpuuttaisit? :D ja sitten ulistaan täällä kun edes ne kasitason "tavis"naiset (tai sun tälläsiks arvioimat missiprinsessat) ei kiinnostu siitä kutosen "tavis"miehestä... ettei nyt vaan ois se oma tasos turhan yläkanttiin arvioitu? ;) jotainhan tossa pielessä on. Mites ne "TAVALLISET" naiset voi edes päästä nussituttaan itteensä miesmalleilla?

• hahahahashaha kirjoitti:

Voi jumalauta että vituttaa nää viestit :D Tuolla treffeillä ei ole yhtäkään "missiprinsessaa". Ongelma on siinä että ei-siiderivalas 30v urheilua harrastava TAVALLINEN nainen luulee olevansa joku missiprinsessa kun miehiä on siellä 3 kertaa enemmän. Tälläisen tavisnaisen miespuoliset vastineet eivät tosiaankaan pääse näiden naisten kanssa treffeille, vaan nämä akat nussituttavat itseään niillä miesmallitason tyypeillä ja sitten märisevät kun suhdetta ei syntynytkään.

"nämä akat nussituttavat itseään niillä miesmallitason tyypeillä ja sitten märisevät kun suhdetta ei syntynytkään"

Märisevät missä? Jollain nettipalstalla? Mitä jos lakkaisit lukemasta sitä palstaa, niin ei tarvitsisi "kuulla" märinää? Joka tapauksessa jos me naiset teemme huonoja valintoja, niin ihan itse kannamme niistä seuraukset. Ei tuo tasoajattelu saa ketään kiinnostumaan vastakkaisesta sukupuolesta. Voitte (tasoajattelijat) vaikka kuinka pitkään ja paljon jankuttaa siitä, minkä tasoinen kenellekin kuuluu, mutta väitän että kiinnostus joko syntyy tai on syntymättä ihan tasoon katsomatta. Toisaalta väitän, että yksilön taso määräytyy sen mukaan, millaiset ihmiset häneen ottavat yhteyttä. Jos olet omasta mielestäsi seiska mutta saat aloitteita vain nelosilta, tasosi on nelonen. Mikäli olet eri mieltä ja taso onkin jotain, minkä ihan itse saa määritellä, niin salli nyt sitten ihmeessä myös tavisnaisille taso 8-10 eli se, että heille kuuluu miesmalli.

• jotaintolkkuajo

Jo se kun mies yli 50v ja hakee 18-100 v naista, ei ole kiinnostava ollenkaan.

• Sehän hakee silloin keskimäärin 59-vuotiasta.

• tolokunukko

Eli mies ei ole miettinyt ikää ollenkaan, ja lienee ns. pakollinen kohta mihin pitää kirjoittaa jotain? Onko tuo nyt paha asia? Todennäköisestihän ne kumppanit kuitenkin löytyy läheltä omaa ikää, niin mitäpä sitä erikseen rajaamaan. Hassua, että naiset yleisesti loukkaantuu tästä, jos miehellä on heidän omaa ikäänsä alempi alaraja kumppanille.

• todellinenelämämukavempi

Niin se taitaa olla, kokeilin kerran, oli joku Lara-niminen jonka kanssa juttelimme, sai muistaakseni lähettää 3 viestiä toiselle maksuttomasti, sitten olisi muuttunut maksulliseksi.

Silloin lopetin, en viitsinyt maksaa.

Mukavempaa se on todellisessa elämässä, kesällä kun olin juuri tulossa kesämökiltä vanhempien luota niin joku tyttö tuli juttelemaan (oli tulossa kertomansa mukaan kuntosalilta) viereen kaikkea ja että:

Ei ollut löytänyt kesäheilaa vielä, sanoi, yksillä treffeillä oli käynyt ja juonut lasillisen viiniä, mutta että ei ollut oikein sitten toiminut.
      - Olikohan tuo vihje että olisi pitänyt pyytää sitä treffeille ;)

• laivat2

No olisit pyytänyt! Siitähän se olisi selvinnyt.

• todellinenelämämukavempi

En pyytänyt joo, oli kiire ja ukkospilvet lähestyivät taivaalla uhkaavasti ennakoiden sadetta.

Lähteässämme eri suuntiin sanoin että: Toivottavasti tavataan uudestaan.

• Casanoova

No mitä laitoit,syytä itteäs

• Nainen.44--

jaa, olet nirso mies

• onneavaan-

Minun profiilia on käyny katsomassa 270 naista ja olen vastannut 140 naiselle eikä kukaan vastannut takaisin.

• Eikä vieläkään ole tullut mieleesi, ettei nettideittailu ehkä ole sinun kohdallasi kovin toimiva vaihtoehto...

• samakokemus

minä vastasin kahdelle miehelle, kumpikaan ei vastannu takas..

• tavallinenmuija

Asia tasoittuu kun tulee ikää lisää. Meitä vanhempia naisia kun on enemmän kuin miehiä eikä kannata kuvitella mitään viestejä saavansa. Ainakaan tavallisen näköinen nainen.
      Ihmetyttää, että samat naamat ovat aina siellä. Eikö kukaan muka löydä ketään?
      Mulla käynyt kuukauden aikana alle 10 katsomassa, mutta viestejä tasan nolla.

• maija.meikäläinen

Viikossa käy profiilia katsomassa noin 5 miestä. Kiitän vierailusta aina viestillä, mutta yhtäkään viestiä en ole saanut takaisin. Johtuu ehkä siitä, kun on ihan tavallinen nainen, eikä mikään miss maailma. Ne vierailulla käyneet miehetkään eivät kyllä ole olleet mitään mister universumeita (kuvista päätellen), vaan ihan tavallisen näköisiä suomimiehiä, mutta ei heille silti taida kelvata oman tasoinen tavisnainen.

• Suunnilleen sama kokemus parin vuoden takaa. Tein aloitteita vain miehille, joiden kriteereihin varmasti mahduin, mutta vain pari vastasi ja ylläpiti hyvää-päivää-kirvesvartta -keskustelua hetken aikaa.

• Kiitävainjoskiinnostaa
        maija.meikäläinen kirjoitti:

Viikossa käy profiilia katsomassa noin 5 miestä. Kiitän vierailusta aina viestillä, mutta yhtäkään viestiä en ole saanut takaisin. Johtuu ehkä siitä, kun on ihan tavallinen nainen, eikä mikään miss maailma. Ne vierailulla käyneet miehetkään eivät kyllä ole olleet mitään mister universumeita (kuvista päätellen), vaan ihan tavallisen näköisiä suomimiehiä, mutta ei heille silti taida kelvata oman tasoinen tavisnainen.

Profiilin katsominen ei vielä ole merkki kiinnostuksesta. Varsinkaan silloin, jos profiileja selataan iän tai jonkun muun yksittäisen asian perusteella. Omassa profiilissani vierailevat ovat 80-90% 0-5v vanhempia naisia. Hyvin todennäköisesti etsivät vain iän perusteella, muita näinkään lähelle osuvia yhteisiä toiveita ei juurikaan ole. Ihan turha lähetellä edes kiitoksia vilkaisusta.

• tavallinen.40

Olen jotain 60 tavis naiselle vastannut mutta eihän niitä kiinnosta tavis mies joka on ihan hyvä mies, ei ryyppää eikä käy baareissa. Naiset haluaa mister univerumin, naiset on kyllä käynyt profiilia katsomassa mutta eihyän niille kelpaa.

• tavis1910

Keksi itsellesi uusia harrastuksia ja mielenrauhan vuoksi poista nettideittiprofiili. Been there done that. Itsekin 40 mies ja tullut siihen tulokseen, että normaaleja 40 sinkkunaisia ei ole kuin jossain leffoissa. Ne, ketkä on tässä ikäluokassa sinkkuja, ovat sitä jostain hyvästä syystä:
        a) sitoutumiskammoisia
        b) sohvaperunoita
        c) katkeria
        d) ne tuhat muuta syytä

• niinsurullista

Ilmiönä säälittävä ja surullinen:( En ymmärrä kuinka ihmiset jaksaa!!!!!!

• Livefani

Nettideittailu on täyttä roskaa. Itse olen niin kärsimätön luonne, että haluaisin tavata nopeasti ja nähdä onko tästä mihinkään. En ole etsimässä mitään kirjekaveria tai virtuaalista kumppanuutta. Platonisista suhteista olen saanut tarpeekseni.

Työ vie aikaa joten en ehdi paljoa harrastaa tai pyöriä missään mistä saisi laatuseuraa. Netti on vihonviimeinen kanava ja vääristää ihmisten minäkuvat ja käytöstavat.

Luulisi, että yksinkertainen perusviesti olisi ok. Kiitos, olen löytänyt jo seuraa, mulla ei ole aikaa uusille tuttavuuksille tms. Tuloksena moukkamainen hiljaisuus.

Ihan sama mitä kirjoitat, pitkän romaanin tai onlinerin, tulos on sama. Hiljaisuus.

Kuitenkin samat tyypit pyörivät kuukaudesta toiseen etsimässä "seuraa" ja en tiedä vastaavatko he kenellekkään. Saako joku oikeasti kicksit kun on "virtuaalisesti" haluttu ja kuvaa kehutaan.

Yksi nainen sentään oli rehellinen ja sanoi, että ei uskalla tavata. Arvostan tämmöistä selkärankaisuutta.

• kmkmk

Hienosti kiteytytty

• dhdhdjsskk_kksisiis

Monilla se seuranhaku ei varmaan ole kovin aktiivista tarkoituskaan olla. Profiili on ja seuraillaan mitä tapahtuu, ilman suurempia tunnekuohuja.

• hjgfkjhklh

Hmmm.. En ole omasta mielestäni mitään erityisen kaunis.. Saan ihan älyttömästi yhteydenottoja ilmeisesti siksi, etten koskaan onnistunut saamaan lasta, ja nyt on miesten arvioiden mukaan liian myöhäistä. (En siis mainitse lapsettomuuden syystä profiilissa -vaan sen "etten halua lapsia" koska se ei onnistu.) Tämä aihe lienee jollain tavalla tabu? Olen usein miettinyt, että lapsettomuus on ehkä ollut AINOA syy ottaa minuun yhteyttä? (Todella loukkaavaa..)

• hkjgjhgkjhglh

Haluaisin siis kysyä treffipalstoilla roikkuvilta miehiltä: Onko lapsi / lapset TODELLA kiinnostusta vähentävä tekijä? Ainoastaan yksi lapseton mies on myöntänyt, että etsii nimenomaan lapsetonta naista.. Noin kymmenestä vastauksesta olen lukenut mielipiteen rivien välistä -vaikka miehellä itsellään olisi vaikka kolme pientä lasta!! Itselleni tämä tilanne (lapsettomuus) on aiheuttanut niin suurta tuskaa, etten edes löydä oikeita sanoja kuvaamaan sitä..

• On se. Tietenkin. Eri asia jos mies on kiinnostunut perhe-elämästä, mutta jollei, niin onhan se.

• dkdkkdkdkdk_jjsjsj

Musta taas päinvastoin. Miehet, joilla lapsia, etsivät nimenomaan naisia, joilla lapsia. Oletuksena kai, että meidän lapsettominen elämäntapa on niin erilainen ja siihen vaikea sovittaa mukaan lapsia.

• 40_ja_sinkku

Eivät nämä nettideitin mitään deittailua ole, sillä ainakaan naiset eivät halua tutustua keneenkään, samat ilmoitukset näyttävät olevan vuosikausia, yhteydenottoja tulee varmasti satoja.
      Voi kysyä miksi naiset pitävät ilmoitusta jos ei ole aikomustakaan vastata. Onko ilmoitus vain mainos jonka tiedon toivotaan leviävän omaan elinympäristöön ja nostavan kiinnostusta livenä. Viittaavatko naiset näihin ilmoituksiin kiinnostaville miehille fb:ssä ja livenä. Onko jotain naisen logiikkaa laittaa deitti-ilmoitus ja olettaa sen lisäävän mahdollisuutta kumppanin löytymiseen vaikka ilmoituksiin ei ole tarkoitusta vastata. On tietenkin mahdollista että osa ilmoituksista on katkeruus-mielenosoitus-kostoa eli herkun tarjoamista ilman että on tarkoituskaan antaa herkkua. Osa ilmoituksista on selvästi ns. feikkejä.

Nettideitti ei todellakaan ole väylä kumppaninhakuun, vaikka se teoriassa voisi olla sitä. Valitettavaa se on siinä että internet on tullut normaalin kumppanin etsinnän tilalle (baariin ja kännit) ja näin ollen ihmiset eivät enää löydä toisiaan, ehkä tästä on seurausta miljoona yksin asujaa suomessa.

• Voi jeesusmaaria... se, että naiset eivät halua tutustua sinuun ei tarkoita, että he eivät haluaisi tutustua _keneenkään_. Joka ikinen nettideittailua (nykyisin enimmäkseen Tinderiä) käyttävä ystäväni haluaa tutustua miehiin ja vastailee ja käy treffeillä. Samoin itse aikoinani. Ei olisi tullut mieleenikään tuhlata aikaa netissä roikkumiseen ellei olisi ollut haave tavata sitä kautta joku.

Yritä ymmärtää: naiset haluvat tutustua miehiin, mutta kohdallesi ei ole vielä osunut sellaista naista, joka olisi halunnut tutustua sinuun.

Mitä jos itse yrittäisit kiinnostua niistä naisista, jotka eivät saa satoja vastauksia?

• 40_ja_sinkku
        helka kirjoitti:

Voi jeesusmaaria... se, että naiset eivät halua tutustua sinuun ei tarkoita, että he eivät haluaisi tutustua _keneenkään_. Joka ikinen nettideittailua (nykyisin enimmäkseen Tinderiä) käyttävä ystäväni haluaa tutustua miehiin ja vastailee ja käy treffeillä. Samoin itse aikoinani. Ei olisi tullut mieleenikään tuhlata aikaa netissä roikkumiseen ellei olisi ollut haave tavata sitä kautta joku.

Yritä ymmärtää: naiset haluvat tutustua miehiin, mutta kohdallesi ei ole vielä osunut sellaista naista, joka olisi halunnut tutustua sinuun.

Mitä jos itse yrittäisit kiinnostua niistä naisista, jotka eivät saa satoja vastauksia?

Missä sitten on vika jos saa jatkuvasti varmasti suuria määriä viestejä mutta miestä ei löydy ja ilmoitus on deittisivuilla ties kuinka kauan.

Yleensä ottaen erilaisia vaatimuksia miehelle taitaa olla vähän liikaa, eli ns. ulkoiset seikat estävät tutustumista miehiin. Uskoisin että jos joku on vilpittömän kiinnostus toisesta henkilöstä täytyy siinä olla myös jotain sopivaa toisinpäin, jonkinlainen sympatia kun on usein molemminpuolista siksi että sympatiaa ei synny ilman jonkinlaista samanlaisuutta (jos unohdetaan pelkkä kuolaaminen).
        Toiseksi ilmoitus ja kuva eivät kerro ihmisestä yhtään mitään todellisuudessa, sen millanen ihminen on livenä tietää vain livenä. Kun teoriassa riman ylittäviä kumppaniehdokkaita löytyy, niin näitä kumppaniehdokkaita pitää tavata kymmeniä että tapaa sen joka ylittää riman myös livenä eikä vaan paperilla.
        Se että naisilla on korkea ulkoinen vaatimustaso aiheuttaa sen että ehkä ilman moninaisia ulkoisia statuksia riman ihmisenä ylittävät kumppaniehdokkaat jäävät tutustumatta.
        Kun mikään paperilla lueteltu ei kerro välttämättä ihmisestä mitään, "eivät halua tutustua sinuun" on nurinkurista koska tietokoneen ruudulla ei voi sanoa mitään toisesta tai "sinusta" vaan kaikki kumppaniehdokkaat ovat tuntemattomia ilman tutustumista.

Livenä esim. baarissa ihminen tekee saman esikarsinnan 10 minuutissa, mihin nettideittaamisessa menee 5 vuotta ja 100 treffiä, plus karsinnassa ovat myös paperistatukseltaan epäkelvot jotka saattavatkin olla livestatukseltaan kelvollisia.

• 40_ja_sinkku

Lisäksi se että nainen lopulta tapaa nettideittien kautta sopivan kumppanin, ei tarkoita sitä että tämän sopiva kumppani pitäisi naista sopivana kumppanina, sopivuudenhan pitää olla molemminpuolista.

• 40_ja_sinkku kirjoitti:

Missä sitten on vika jos saa jatkuvasti varmasti suuria määriä viestejä mutta miestä ei löydy ja ilmoitus on deittisivuilla ties kuinka kauan.

Yleensä ottaen erilaisia vaatimuksia miehelle taitaa olla vähän liikaa, eli ns. ulkoiset seikat estävät tutustumista miehiin. Uskoisin että jos joku on vilpittömän kiinnostus toisesta henkilöstä täytyy siinä olla myös jotain sopivaa toisinpäin, jonkinlainen sympatia kun on usein molemminpuolista siksi että sympatiaa ei synny ilman jonkinlaista samanlaisuutta (jos unohdetaan pelkkä kuolaaminen).
        Toiseksi ilmoitus ja kuva eivät kerro ihmisestä yhtään mitään todellisuudessa, sen millanen ihminen on livenä tietää vain livenä. Kun teoriassa riman ylittäviä kumppaniehdokkaita löytyy, niin näitä kumppaniehdokkaita pitää tavata kymmeniä että tapaa sen joka ylittää riman myös livenä eikä vaan paperilla.
        Se että naisilla on korkea ulkoinen vaatimustaso aiheuttaa sen että ehkä ilman moninaisia ulkoisia statuksia riman ihmisenä ylittävät kumppaniehdokkaat jäävät tutustumatta.
        Kun mikään paperilla lueteltu ei kerro välttämättä ihmisestä mitään, "eivät halua tutustua sinuun" on nurinkurista koska tietokoneen ruudulla ei voi sanoa mitään toisesta tai "sinusta" vaan kaikki kumppaniehdokkaat ovat tuntemattomia ilman tutustumista.

Livenä esim. baarissa ihminen tekee saman esikarsinnan 10 minuutissa, mihin nettideittaamisessa menee 5 vuotta ja 100 treffiä, plus karsinnassa ovat myös paperistatukseltaan epäkelvot jotka saattavatkin olla livestatukseltaan kelvollisia.

"Missä sitten on vika jos saa jatkuvasti varmasti suuria määriä viestejä mutta miestä ei löydy ja ilmoitus on deittisivuilla ties kuinka kauan."

En tiedä. En itse tunne ketään, joka pitäisi ilmoitusta jossain ilman että hakee seuraa ja vastaa sellaisille, joista kiinnostuu. Enkä muista, että tällä palstalla olisi ollut naista (tai miestä) joka olisi kertonut, että pitää profiilia mutta ei vastaa kenellekään. En viitsi käydä katsomassa, mutta kun viimeksi uteliaisuudesta kävin (loppusyksystä jonkun tällaisen keskustelun yhteydessä), niin niistä miehistä joille itse kirjoitin keväällä 2014, oli ainakin kaksi edelleen hakemassa seuraa. Joidenkin miesten nimimerkeistä näkee, että vuosia on kulunut siitä kun profiili on tehty, eli sama juttu se on kummallakin sukupuolella.

Se, mikä nyt kannattaa joka tapauksessa muistaa on, että eivät ihmiset muuta käytöstään vaikka siitä täällä valitettaisiin tai sitä paheksuttaisiin. Jos haluaa olla mukana nettideittailumaailmassa niin se on vain hyväksyttävä, että siellä on myös niitä joille ei kelpaa kukaan, jotka eivät oikeastaan edes hae mitään, jotka hakevat aina jotain parempaa jne. Ei se valittamalla muuksi muutu. Keskustella tottakai voidaan siitä, miksi joku toimii jollakin tavalla, mutta itse olen sitä mieltä, että jos jokin vapaaehtoinen asia tuottaa enemmän mielipahaa kuin -hyvää, niin siitä kannattaa luopua.

• Sellaista tuolla näkee kyllä palstoilla missä viimeisin kirjautuminen mainitaan, että kirjauduttu on viimeksi joskus kuukausia sitten tai vieläkin pitempi aika sitten. Eli ovat unohtaneet profiilinsa sinne tai jotain.
        Ja joskus joku tekee itsestään monta profiilia yhtäaikaa olemaan, mutta ei ikinä kirjaudu niihin profiileihinsa uudelleen.

• Miiinaaa

Joo sama täällä. Tavannut noin kymmenkunta miestä sieltä. Nuorempaa ja vanhempaa. Eipä ole kukaan napannut. Lyhyeen jäi tämä kokeilu,mutta nyt sitä yksinoloa osaa arvostaa oikeestaan enemmän. Ei oikeaa fiilistä saa aikaan kun yks tuhannesta ja mää en ainakaan suostu tapaamaan enää yhtäkään,vaan sen mahdollisen ,joka saa jalat alta. Sitä ennen mieluusti yksin oleilen :)

• Sinkkunen40

Olen todella samaa mieltä nettitreffeistä. Kokeilin joku vuosi sitten ja se on oikeasti kuin etsisi neulaa heinäsuovasta ja työlästä kuin mikä. Siis kun vertaa vaikkapa baari-iltaan jossa voi kohtuuhelposti alkaa juttelemaan ja näkee heti onko välissä edes jonkinlaista kipinöintiä. Kirjoittelu ja eri ihmisten kanssa kahvilla käynti on aikaavievää kun muutenkin varsinkin meillä 40 ihmisillä voi aika olla kortilla lasten ja työn vuoksi. Baarireissutkin kyllä jääneet varmaan monilta.

Sitä mietin että miksiköhän sellaista keskustelupalstaa ei oikein ole jossa voisi suoraan sopia treffejä. Että miksi aina täytyy väkertää se pitkä deitti-ilmo johon ei sitten kuitenkaan tule vastauksia. :D eiks olisi helpointa vaikka tässä vain ilmoittaa että viestit kiitos meiliini. Ai niin mutta se ei ole sallittua eikä maksakaan mitään? Ikärajojen valvominen mahdotonta?

• Eikös chatit ole juuri sellaisia foorumeita, joissa voi sopia treffit ihan vain juttelemalla ilman profiilin väkertämistä? Tai jos rekisteröit nimimerkkisi niin näiden Suoli24-keskustelujenkin kautta voit saada treffiehdotuksia, jos joku kiinnostuu jutuistasi.

• turhaataaskin

neljän vuoden aikana kolme kertaa deitti sivustoilla ja itsensä hajottamista näyttää olevan. Ensimmäinen mies jota tapailin joitakin kuukausia katosi kuin pieru saharaan. toinen mies myös muutaman kuukauden kuluttua ilmoitti teksti viestillä (huom 43v mies) että oli löytänyt "sopivamman". kolmatta tapailin kaksi vuotta kun puheissa alkoi olemaan "olen sinkku" viittauksia. vanhoista oppineena tein tarkastuksen deittien tarjonnasta, ei kauaa tarvinnut selata kun tuttu profiili tuli vastaan.
      kyllä syö uskoa että noiden kautta todellista suhdetta saa aikaan. näille kolmelle oli tarjolla keskiverto akka, nauran ja hymyilen, en nalkuta, ymmärrän oman ajan tarpeen ja kavereiden kanssa ajan vieton. no en kelvannut, enään en viitsi edes itseäni tyrkylle laittaa. kaikille on kuulemma joku jossain, se minulle tarkoitettu on jossain muualla kuin netti deiteissä.. toivottavasti tavataan

• 40v-sinkkumies

Mitäs tapailet komeita pelimiehiä. Selasillaon sutinaa joka puolella etteivät ehdi yhden kanssa olla.

• 40v-sinkkumies kirjoitti:

Mitäs tapailet komeita pelimiehiä. Selasillaon sutinaa joka puolella etteivät ehdi yhden kanssa olla.

Minä en löydä edellisen kirjoittajan tekstistä mainintaa, että olisivat olleet komeita. Missä hän niin sanoi?

• harmistus

Nettideittailussa ei ole tänä päivänä mitään järkeä tai ainakin minusta tuntuu siltä.

Olen 34v sinkkumies ja pitänyt profiilia ilmaisilla sivustoilla monta vuotta. Naisten suunnalta ei tule ikinä aloitteita. Itse olen tehnyt aloitteen ainakin 200 eri naiselle, suurin osa ei vastaa yhtään mitään. Olen viestitellyt noin 50 eri naisen kanssa, lähes kaikki lopettavat viestittelyn kuin seinään ekan tai tokan viestin jälkeen...

Yksikään nainen ei ole kiinnostunut minusta sen vertaa, että olisi lähtenyt edes treffeille.

Mitä naiset etsivät?
      Miksi kunnollinen mies ei kelpaa?
      Miksi nainen tekee deitti-ilmoituksen, jos ei kerta oikeasti ole etsimässä suhdetta?
      Paljonko alle 35v naiset saavat miehiltä viestejä?

• asiantuntijas

Kuvattoman ja perus "plaaplaa tykkään matkustelusta ja syvällisistä jutteluista" feikkiprofiilin tehneenä voin kertoa että 25-30vnainen saa vähintään kymmeniä viestejä viikossa. Nätti kuvallinen saa satoja avauksia kuukaudessa. Iso osa näistä on sontaa, mutta kyllä siellä niitä asiallisiakin viestejä on ja paljon.

Että sinänsä tää on ihan turhaa touhua tavismiehelle. Mitkä ovat mahdollsiuudet, että lähetät viestin juuri sillä hetkellä, kun naisella ei ole mitään muuta viritystä menossa ja se sattuu olemaan sillä tuulella että vastaa JUURI sinulle? Nimittäin seuraavana päivän se sun viestisi on jo siellä listan alimmaisena ja nainen ei edes muista viestiäsi. Eli ellet ole tätä naista huomattavasti näyttävämpi ja/tai osaa kirjoittaa kirjailijan lailla... niin noh suosittelen unohtamaan koko jutun.

• asiantuntijas
        asiantuntijas kirjoitti:

Kuvattoman ja perus "plaaplaa tykkään matkustelusta ja syvällisistä jutteluista" feikkiprofiilin tehneenä voin kertoa että 25-30vnainen saa vähintään kymmeniä viestejä viikossa. Nätti kuvallinen saa satoja avauksia kuukaudessa. Iso osa näistä on sontaa, mutta kyllä siellä niitä asiallisiakin viestejä on ja paljon.

Että sinänsä tää on ihan turhaa touhua tavismiehelle. Mitkä ovat mahdollsiuudet, että lähetät viestin juuri sillä hetkellä, kun naisella ei ole mitään muuta viritystä menossa ja se sattuu olemaan sillä tuulella että vastaa JUURI sinulle? Nimittäin seuraavana päivän se sun viestisi on jo siellä listan alimmaisena ja nainen ei edes muista viestiäsi. Eli ellet ole tätä naista huomattavasti näyttävämpi ja/tai osaa kirjoittaa kirjailijan lailla... niin noh suosittelen unohtamaan koko jutun.

Lisään vielä sen verran, että omalla paikkakunnalla on 350 naisten ilmoitusta ja 1100 miesten ilmoitusta. Tuollainen 3:1 sukupuolijakauma on täysin sairas ja tekee koko hommasta käytännössä mahdotonta tavismiehelle. Tietty jos kelpuuttaa sieltä ne kassi-alma tason akat nii homma voi toimia...

• kyo
        asiantuntijas kirjoitti:

Tämä. Kerran eräs naispuoleinen ystäväni teki kokeilumielessä kuvallisen profiilin s24-treffeihin, tiedoikseen kertoi ainoastaan; ikänsä, ihmissuhdestatuksensa, sekä kaikki mahdolliset kiikarissa olevat kohteet ja yksi lyhyt lause itsestään. Loppuun hymiö.
        24:n tunnin aikana profiilia kävi katsomassa parisataa henkilöä, viestejä tuli noin viisikymmentä, joista puolet turhia tyyliin: moro!, mitä kuuluu? Suoranaisia törkyviestejä tuli yhtä paljon kuin asiallisiakin, noin 5kpl.
        Oli ilmeisen huvittavaa huomata kuinka vähän vaivaa, jos ollenkaan naisen tarvitsee tehdä nettitreffeillä tutustuakseen ihmisiin. Siihen riittää yksi tai kaksi kuvaa keskivertonaisesta kauniilla hymyllä varustettuna ja lauseen tynkä. Seuran saanti on taattua.

Ja nyt jos vielä jotkut ihmettelee miksi naiset eivät vastaa kaikkiin viesteihin! :D Enemmän vie aikaa karsia ja blokata tyyppejä, kuin vastailla niille kiinnostaville ihmisille.

• ylijäämävarasto

Jos naiset kerta saavat massoittain viestejä, miksi deittisivustoilla on samat naiset kuukaudesta toiseen?

Syy on hyvin selvä: Suurin osa netin naisista on niitä, joilla on luonteessaan tai ulkonäössään sellainen ominaisuus, ettei tosielämässä käy ollenkaan flaksi. Niinpä nettitreffeilläkään kukaan mies ei ole halukas jatkamaan juttua, vaan ottaa jalat alle...

• LoveGame

Kokemuksesta sanoisin, että ainakin osa suht ookoo näköisistä naisista hakevat tuolta vain egobuustausta.

Tuohan on monille vain helppoa mieskatalogiselailua ja parisuhdeshoppailua. Aina löytyy uusi, ehkä mielenkiintoisempi mies lirkuttelemaan kunnes on aika siirtyä seuraavaan.

Välttämättä ei johda edes treffailuun, koska virtuaalinen omakuva on muokkautunut epärealistiseksi.

Kukapa ei nauttisi vastakkaisen sukupuolen huomiosta ja kehuista. Ehkä se luo heille tarvittavaa itsevarmuutta irl.

• kyo kirjoitti:

Tämä. Kerran eräs naispuoleinen ystäväni teki kokeilumielessä kuvallisen profiilin s24-treffeihin, tiedoikseen kertoi ainoastaan; ikänsä, ihmissuhdestatuksensa, sekä kaikki mahdolliset kiikarissa olevat kohteet ja yksi lyhyt lause itsestään. Loppuun hymiö.
        24:n tunnin aikana profiilia kävi katsomassa parisataa henkilöä, viestejä tuli noin viisikymmentä, joista puolet turhia tyyliin: moro!, mitä kuuluu? Suoranaisia törkyviestejä tuli yhtä paljon kuin asiallisiakin, noin 5kpl.
        Oli ilmeisen huvittavaa huomata kuinka vähän vaivaa, jos ollenkaan naisen tarvitsee tehdä nettitreffeillä tutustuakseen ihmisiin. Siihen riittää yksi tai kaksi kuvaa keskivertonaisesta kauniilla hymyllä varustettuna ja lauseen tynkä. Seuran saanti on taattua.

Ja nyt jos vielä jotkut ihmettelee miksi naiset eivät vastaa kaikkiin viesteihin! :D Enemmän vie aikaa karsia ja blokata tyyppejä, kuin vastailla niille kiinnostaville ihmisille.

"Oli ilmeisen huvittavaa huomata kuinka vähän vaivaa, jos ollenkaan naisen tarvitsee tehdä nettitreffeillä tutustuakseen ihmisiin."

Jos mainitsemasi nainen sai _viisi_ asiallista vastausta, niin millä tavalla hänen on helppoa nettitreffeillä tutustua ihmisiin? :o Todennäköisyys, että niiden viiden joukossa olisi sellainen, jonka kanssa puolin JA toisin kolahtaa, on pieni.

• kyo
        helka kirjoitti:

"Oli ilmeisen huvittavaa huomata kuinka vähän vaivaa, jos ollenkaan naisen tarvitsee tehdä nettitreffeillä tutustuakseen ihmisiin."

Jos mainitsemasi nainen sai _viisi_ asiallista vastausta, niin millä tavalla hänen on helppoa nettitreffeillä tutustua ihmisiin? :o Todennäköisyys, että niiden viiden joukossa olisi sellainen, jonka kanssa puolin JA toisin kolahtaa, on pieni.

Ilmaisin asian huonosti, tarkoitukseni oli kirjoittaa ennemminkin - 5 erinomaista aloitusviestiä -, kaiketi siellä joukossa oli kymmenkunta muutakin joiden kanssa viestittely olisi ollut mahdollista.
        Noh, äkkiseltään tuntuu naisen kannalta varsin helpolta, kerran 24:n tunnin jälkeen profiilin luomisesta on jo noinkin paljon tullut yhteydenottoja.

• mies40vee123

Tästähän onkin näköjään tullut pitkä viestiketju... Luulin vaan, että nelikymppisille tämä netti olisi aika sopiva vaihtoehto, kun baarit ja muut on jo kauan aikaa sitten jäänyt taakse, mutta eipä sitten näin ollutkaan.

Itse en aio tässä maassa enää monia vuosia olla, vaan lähden ihan muualle. Jonnekin missä ilmastokin on vähän mukavampi. Lapsetkin on jo onneksi aika isoja.

• onnetonmies----

Onhan se onnetonta kun ei naisia kiinnosta yhtään tutustua.

• Edwardo_E-romanssi

Eihän tämä mitään rakettitiedettä ole. Epäsuhta sukupuolijakaumassa ja nuorehkojen naisten suuri haluttavuus tekee nuorehkoista naisista ylikorostuneen haluttuja treffipalveluissa. Taitaa toki suurin osa miehistä olla enimmäkseen tuheron perässä mutta kuitenkin. Nelikymppiset taas ovat jo vahva ja itsenäinen nainen-moodissa, joten eivät hekään mihinkään välimallin miehiin tyydy, varsinkaan kun muistot ovat täynnä kuumia ja kosteita nuoruuden romansseja komistusten kanssa. Nettimaailmassa siis pitää olla aikamoinen mies, jos haluat muidenkin haluamaa seuraa vikitellä, muuten ei kyllä erotu satojen joukosta. Vanha viidakon laki kilpailusta pitää kutinsa siis tälläkin saralla. Raihnainen ja nilkuttava viidakkosika on huomattavasti helpompi saalis kuin uljas kirahvi, joka yhdellä potkulla tiputtaa nälkäiset hyeenat kuin ätmi naapurin kurpan räkyttävän puudelin.

Itse aikanaan testailin hieman vastausprosentteja kuva näkösällä ja ilman. Ilman kuvaa vastausprosentti huiteli jossain 80 paikkeilla, kun taas kuva esillä prosentit olivat jotain nelisenkymmentä, eli ero oli selkeähkö. Ulkonäkö siis korostuu netissä, mutta lannistumalla ei silti palkintoa tipu, vaan ennemminkin pitäisi kaivaa taistelija-asennetta joka piupaut piittaa pienistä töyssyistä tiessä. Naiset toki ottivat itse myös yhteyttä toisinaan, mutta aika vähäinen ilmiö se oli kaikkinensa. Naisten taso oli yleisesti sellaista 8-10. Osa puhtaasti kauniimpia ja osa taas henkevyyteen kallellaan olevia keskimääräisen kaltaisia tai kauniimpia. Oma ulkonäkö lienee joku about 8,5 erilaisin metodein pääteltynä. Treffeilläkin tuli lopulta aika monien kanssa käytyä ja lopulta löysin yhden varteen otettavan, jonka kanssa tätänykyäkin tulee kokeiltua yhteiseloa. Itsellä ikää 30 ja vikitellyillä naisilla valtaosin 20-30.

Joten en osaa pitää naisia niin kranttuina mitä miehet täällä yleisesti paasaa. Osaan toki viettelemisen salat keskimääräistä reippaasti paremmin mutta silti. Luulenkin että paasaavilla miehillä on hieman häikkää tasojen kanssa, jos vastauksia tulee aivan minimaalisesti. Ei kai typerä ja laiskakaan odota suuria rikkauksia ja kunniaa kotona kattoon räkimällä? Vaikka naisissa jako ei ole yhtä karkea haluttuihin ja ei-haluttuihin kuin miehissä, niin onhan se nyt selvää että kaksikymppinen kaunokainen saa huomattavan paljon enemmän viestejä kuin kolmekymppinen orastavasti tätiytynyt tavis. Jos nuoremmat eivät siis tunnu vastailevan setämiesten limaposteihin, niin ehkä vika ei ole pelkästään naisissa? Vai valitsisivatko paasaajat erittäin kuvitteellisessa tilanteessa satojen naisten joukosta itseä hieman vanhempia yksinhuoltajamatameja nuorten kaunokaisten sijaan kun he niin kivasti osaavat sanoa moi?

Olisi hyvä ymmärtää ettei kenelläkään kuulu mitään tässä maailmassa. Se on jokaisen omien kykyjen mukaan kahmittava sen mitä saa. Viimeinen sika vatukossa jää ilman. Ihmisten välinen sutina taitaa olla kapitalismia melkolailla puhtaimmillaan missä kysyntä, tarjonta ja päivän markkinahinta määrittää kaiken. Pennosilla ei olla isoja kihoja ja shorttailla sikari huulessa myhäillen. Jos ei synny kullattu purjevene hanurissa, niin ura on aloitettava pulloja keräilemällä tai kaupan kiireapulaisena. Kouluja alalla ei ole vaan on tyytyminen elämäm kouluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3457
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1348
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1306
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe