Edes skeptikot eivät pysty estämään

viisauden.sanoma

Anna-Maija Pirttiä-Backman saa opettaa suurta oppiaan suurille joukoille Yliopistolla. eikä yksikään skepo pysty sitä estämään. Mahtaa kyllä harmittaa?

Tehdäksesi hyvää sinun on tunnettava todellinen tieto. Ilman sitä epäonnistut. Tule siis opettelemaan se.

25

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisauden.sanoma

      Siis Anna-Maija Pirttilä-Backman. Opetelkaa tuntemaan tämä nimi, sillä kuulette hänestä vielä. Jos ette ole jo kuulleet. Valaistuneemmat ovat.

      • viisauden.sanoma

        Mutta aintenussa hyprtävät Kristityt veljeni eivät kuule kuin viinan kutsun.


      • Jeesuksella.eroon.viinas
        viisauden.sanoma kirjoitti:

        Mutta aintenussa hyprtävät Kristityt veljeni eivät kuule kuin viinan kutsun.

        Hah, tänäänkin vain 6 euroa Alkoon.. Olen aivan varmasti holisti, mutta en alko-.


      • Mitä-selität

        Tuskin sosiaalipsykologian proffalla mitää järkyttävän uutta annettavaa on. Ja miksi skepojen pitäisi muka puuttua sosiaalipsykologian opetukseen? Eihän se tietenkään mitään täsmätiedettä ole, mutta eivätmuutkaan humanistiset tieteet ole sen kummempia.


      • viisauden.sanoma

        Niin, sitähän minäkin, että joka paikkaan nokkansa tunkevat skepotkaan eivät löydä tästä mitään, mihin tarttua. Se takuulla harmittaa heitä.

        Einsteinin oppi se vasta masentaakin skepoja. Monet heistä eivät edes ymmärrä sitä niin paljon, että pystyisivät kritisoimaan. Ei siis auta kuin niellä.


      • ikäviätotuuksia

        "Einsteinin oppi se vasta masentaakin skepoja. Monet heistä eivät edes ymmärrä sitä niin paljon, että pystyisivät kritisoimaan. Ei siis auta kuin niellä."

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805137648885_ul.shtml

        Eipä tuo minua millään lailla masenna, mutta uskovilla näyttää aina olevan suuria vaikeuksia sen nielemisessä.


      • onko.tietoa
        ikäviätotuuksia kirjoitti:

        "Einsteinin oppi se vasta masentaakin skepoja. Monet heistä eivät edes ymmärrä sitä niin paljon, että pystyisivät kritisoimaan. Ei siis auta kuin niellä."

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805137648885_ul.shtml

        Eipä tuo minua millään lailla masenna, mutta uskovilla näyttää aina olevan suuria vaikeuksia sen nielemisessä.

        Onko Einstein ollut selvinpäin tuota kirjoitaessaan?


    • iisauden.sanoma

      KanssaKristityillekin tärkeitä taitoja olisi nämä, ainaisen pallihien nuuskimisen ja evankeloisimisen sijaan!

    • En tunne miestä, sanoi Manninen Jeesukseta.

      Mutta ei syytä huoleen.

      Fiksut ajattelevat itse, muista ei ole niin väliä.

    • vm41

      Kyllä Anna-Maija tulee pian tunnetuksi koko kansalle, kunhan joku ehtii kriminalisoida hänen touhunsa väittämisineen, sekä rahankeruineen.
      Sitä paitsi kirjoista lukemaansa hänkin vain toistaa, ei omasta päästään.

      • viisauden.sanoma

        Hyvä mies, etkö osaa lukea? Ei pääsymaksua.

        Anna-Maija voi kohottaa tietoisuutesi tasolle, jolla ymmärrät kaiken paremmin ja voit saavuttaa vaikka ties mitä sen avulla.

        Anna kaikentäyttävän rakkauden vaikuttaa myös elämässäsi.


      • Mitä-sekoilet

        Anna-Maija ei kohota kenenkään tietoisuutta ihmeellisille tasoille. Ei hän nyt maailman ainoa sosiaalipsykologi ole, eikä tietääkseni mitenkään poikkeuksellinen.


      • viisauden.sanoma
        Mitä-sekoilet kirjoitti:

        Anna-Maija ei kohota kenenkään tietoisuutta ihmeellisille tasoille. Ei hän nyt maailman ainoa sosiaalipsykologi ole, eikä tietääkseni mitenkään poikkeuksellinen.

        Kuka tahansa Anna-Maijan kaltainen kohottaa ihmisen tietoisuuden tasolle, jolla se pitäisi ollakin. Lisäksi Anna-Maija on tuonut suomalaiseenkin tietoisuuteen alan uusinta tietoa.


      • viisauden.sanoma

        Jos lisäksi osaat tuntea suurta rakkautta, pystyt Anna-Maijan jakaman viisauden avulla käyttämään sitä paremmin, kun tiedät miten se vaikuttaa. Rakkauden mekanismit, esimerkiksi pakolaisten tai maahanmuuttokriittisten rakastaminen, ovat vaikeita asioita. Ne eivät amatöörimäisin ottein onnistu, ellei tiedä miten rakkauden toimet vaikuttavat kohteisiinsa.


      • kljjllkkjljl
        viisauden.sanoma kirjoitti:

        Kuka tahansa Anna-Maijan kaltainen kohottaa ihmisen tietoisuuden tasolle, jolla se pitäisi ollakin. Lisäksi Anna-Maija on tuonut suomalaiseenkin tietoisuuteen alan uusinta tietoa.

        Ei proffa ainakaan itse tuollaisia väitä. En tiedä, mistä olet sanut tuollaista päähäsi, mutta hömppäähän tuo on. Toki proffa tuo alan uusinta tietoa julki, kuten kaikki muutkin tukijat.


      • viisauden.sanoma
        kljjllkkjljl kirjoitti:

        Ei proffa ainakaan itse tuollaisia väitä. En tiedä, mistä olet sanut tuollaista päähäsi, mutta hömppäähän tuo on. Toki proffa tuo alan uusinta tietoa julki, kuten kaikki muutkin tukijat.

        No, hän nyt vain on kunnon tiedenaisen tapaan turhan vaatimaton.


    • EttäSiisKuka

      Voisikohan joku kertoa kuka tai mikä hän on ja mitä hän opettaa?

      • Hesan yliopiston sosiaalipsykologian professori. Siitä voi päätellä, mitä hän opettaa. Ollut yhtenä kirjoittajana mm. kirjoissa Arjen sosiaalipsykologia ja Arvot, moraali ja yhteiskunta.


      • VaiEttäSellainen
        agnoskepo kirjoitti:

        Hesan yliopiston sosiaalipsykologian professori. Siitä voi päätellä, mitä hän opettaa. Ollut yhtenä kirjoittajana mm. kirjoissa Arjen sosiaalipsykologia ja Arvot, moraali ja yhteiskunta.

        Sittenpä en ymmärrä (eikä varmaan kukaan muukaan vähänkään järkevä), miksi skeptikot muka haluaisivat kieltää häntä puhumasta.


    • tulihan.se.sieltä

      Noin, tänään ja parina päivänä jo tässä aiemmin on aiheenamme ollut: "kuinka käytän Googlea ja löydä'n sieltä mielenkiintoista tietoa". Kurssillemme osallistuneet ateistit ovat nyt saaneet osasuorituksensa valmiiksi ja opinnäytetyö hyväksytään seuraavan oppilaan kohdalla: Agnoskepo.

      • En ole ateisti.


      • he-he-heh
        agnoskepo kirjoitti:

        En ole ateisti.

        Olet varma, että ainakin joku jumala on olemassa?


      • minä olen olemassa


      • tulihan.se.sieltä
        agnoskepo kirjoitti:

        En ole ateisti.

        Se tietysti paljolti selittää menestystäsi. Sinuna en kuitenkaan alkaisi kehumaan tällä julkisesti, maailma on täynnään kateellisia, ja heistä osa on ateisteja. He ilmaisevat kateuttaan juuri kyselemällä jotain sellaista kuin "uskot sitten vähintään yhteen Jumalaan".

        Itse he uskovat sekä inflaatiokentän romahtamiseen että evolutioon.

        Ei kai olisi oikein korrektia kutsua heitä höppänöiksikään.


    • uteliaana-kyselen

      Aikooko hän tehdä jalovaarat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe