Rahkosella on samanlaiset jutut kuin mummomuorista vihakirjoituksia suoltavalla häiriköllä.
AA-kööri on kovin pieni, joten eiköhän sen johto muutenkin ole tämän palstan vakiokirjoittajia.
Tuolla sivulla seulotaan asiantuntevasti paljon AA-johdon kirjoituksia.
https://fi-fi.facebook.com/vastustamme
Tällä palstalla on vuoden aikana nähty miten pieni ryhmä yrittää sabotoida asiallisia keskusteluja, mutta onneksi se on vähitellen koko ryhmä hiipumassa.
Rahkonen palstalla?
30
72
Vastaukset
- juupanjoopa
Alussa ottivat jo tarkotuksella tämän ykköspaikaksi, syynään arkkipiispan iloitseminen
- Sodankylässä.ahistaa
Eikö olekin kurjaa kun homotajille ja setalle on vastavoima? En muuten ole sinulta lukenut yhtään asiallista aloitusta tai kommenttia. Olet sairastunut ilmeisesti sen myötä kun on ihmisä jotka sanovat homoidesta ja avioliitosta ihan eri mielipiteensä kuin sinulla ja setalla on?
- huvittaa.vain
Vastavoima? Kerho joka on julkisuuskuvansakin vajakkiensa myötä onnistunut pilaaman täysin. Ennen itkitte ettei media huomioi. Nyt on aihetta kiittää ettei huomioi.
Vitsiän tuo puuhakerho on. - hömpsönpömpsön
huvittaa.vain kirjoitti:
Vastavoima? Kerho joka on julkisuuskuvansakin vajakkiensa myötä onnistunut pilaaman täysin. Ennen itkitte ettei media huomioi. Nyt on aihetta kiittää ettei huomioi.
Vitsiän tuo puuhakerho on.Vastavoima joka on saanut tämänkin palstan jomottajat käyttämään päivittäin tunteja ajastaan yrittämällä levittää valheita yhdistyksestä.
Että sellainen vastavoima! - hömpsönpömpsön
Korjaan:
Vastavoima joka on saanut tämänkin palstan HOMOTTAJAT käyttämään päivittäin tunteja ajastaan yrittämällä levittää valheita yhdistyksestä.
Että sellainen vastavoima! hömpsönpömpsön kirjoitti:
Korjaan:
Vastavoima joka on saanut tämänkin palstan HOMOTTAJAT käyttämään päivittäin tunteja ajastaan yrittämällä levittää valheita yhdistyksestä.
Että sellainen vastavoima!Vastavoima on näköjään nyt uusi iskusana. Mutta tämä vastavoima ei ole hyvä. Kaikki menee eteenpäin huomaamatta "vastavoimaa". Se on vain teidän voimanne.
huvittaa.vain kirjoitti:
Vastavoima? Kerho joka on julkisuuskuvansakin vajakkiensa myötä onnistunut pilaaman täysin. Ennen itkitte ettei media huomioi. Nyt on aihetta kiittää ettei huomioi.
Vitsiän tuo puuhakerho on.Kyllä juu.
Alla Senni Moilanen ja kumppanit luovuttavat Tahdon2013- aloitetta eduskunnalle 13.12.2013.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/eduskunnan-lakivaliokunta-on-hylannyt-aloitteen-tasa-arvoisesta-avioliittolaista/3483768
Kohta puoliin vihakirjoituksen myötä pois potkittu Rahkonen joutuu samaan tilanteeseen.
Uutiseen tullee aloitteen lisäksi ilmoitus siitä että kuvassa oleva Rahkonen halusi riisua muslimit alostomiksi ja hävittää heidän rakennuksensa maan tasalle.
Ei hääppöstä mainetta ole jatkossakaan tarjolla.- kalikkakalahti
"Eikö olekin kurjaa kun homotajille ja setalle on vastavoima?"
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. - hau-wiu-wouuuu
kalikkakalahti kirjoitti:
"Eikö olekin kurjaa kun homotajille ja setalle on vastavoima?"
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.Älä älise kestä se kuin koira!
torre12 kirjoitti:
Vastavoima on näköjään nyt uusi iskusana. Mutta tämä vastavoima ei ole hyvä. Kaikki menee eteenpäin huomaamatta "vastavoimaa". Se on vain teidän voimanne.
Juu, ei oe iso vastavoima.
Se nähtiin Tampereen ja Helsingin lipunlevitys-tapahtumissakin.
Ne piti olla massatapahtumia, mutta ei näkynyt kuin kymmenkunta omasta porukasta, eikä yhtään ulkopuolista.
Kuvaavaa oli se kun Turunen ja Rahkonen saivat kahdestaan vääntää lippua sitten kasaan omienkin jo häipyessä.Kyllähän aina vastavoima on tarpeen, siitähän se hyvä keskitie yleensä muotoutuu kun aikaa kuluu. Äärilaidat hiljenee…
mummomuori kirjoitti:
Kyllähän aina vastavoima on tarpeen, siitähän se hyvä keskitie yleensä muotoutuu kun aikaa kuluu. Äärilaidat hiljenee…
Tällainen vastavoima on aina ollut. Mutta kaikki on mennyt kuten lainsäätäjät ja kansa on halunnut ja päättänyt.
Oluttakin on saanut elintarvikeliikkeistä jo kymmeniä vuosia ja naiset ovat saaneet alkaa papeiksi myös lähes 30 vuotta.
- kerro.asiasi
Minä olen Rahkonen. Mitä asiaa?
- enole
mutta huolesi koskettaa minua syvästi
rukoilen puolestasi Jumala Lapsi - Hyvää.kuuluu.kiitos
Iloksesi Peku kerron, että päivittäin tulee uusia jäseniä ja kannatusjäseniä Aito avioliitto yhdistykseemme. Oletko sinäkin iloinen kun kansalaisaloite keräsi 106 000 kannatusta vaikka sinä ennustit 700?
Näinkin se käyntisi yhsistyksen kokouksessa Heurekassa mutta tule seuraavan kerran selvinpäin. Ole siis tervetullut taas!
ps. Kansalaisaloitteen ollessa vireillä kerroit, että kannattajien nimet on kaikkien nähtävissä julkisesti. Missä ne on kun minä en tiedä mitän siitä?- KysynTotuutta
No paljonkos yhdistyksessä on jäseniä nyt? Ja paljon oli 6kk sitten? Kerro niin nähdään miten paljon teitä on.
Kerro samalla mitkä yritykset ovat mukana tukemassa aloitettanne?
Mitkä ammattiliitot?
Ja ennen kaikkea mitkä Suomalaiset lastensuojelujärjestöt?
Eikä nyt mitään selityksiä mitä näihin kysymyksiin yleensä saa, vaan ihan rehellisesti ja suoraselkäisesti kerro vastaukset, ei sen pitäisi olla vaikeaa, eihän? - Kuulukohyvää
KysynTotuutta kirjoitti:
No paljonkos yhdistyksessä on jäseniä nyt? Ja paljon oli 6kk sitten? Kerro niin nähdään miten paljon teitä on.
Kerro samalla mitkä yritykset ovat mukana tukemassa aloitettanne?
Mitkä ammattiliitot?
Ja ennen kaikkea mitkä Suomalaiset lastensuojelujärjestöt?
Eikä nyt mitään selityksiä mitä näihin kysymyksiin yleensä saa, vaan ihan rehellisesti ja suoraselkäisesti kerro vastaukset, ei sen pitäisi olla vaikeaa, eihän?Olis kiva saada vastaus hyvää.kuuluu.kiitos nimimerkiltä.
”AA-kööri on kovin pieni, joten eiköhän sen johto muutenkin ole tämän palstan vakiokirjoittajia.”
Vaikka kiusaus on suuri noin olettaa, koska käytetään jatkuvia nimimerkkien vaihtoa ja näin piiloudutaan, niin silti ei kannata tehdä tuosta totuutta. Ehkä niin on, ehkä ei.Oletan, että aa-yhdisttyksessäkin ajatellaan, että some-keskusteluilla on oma merkityksensä yleisen mielipiteen muodostumisen kannalta.
Siksi oletan, että nuo taktikoinnin taitajat eli konservatiiviset kristityt ovat organosoidusti läsnä myös tällä pastalla. (varmaan muillakin.)
Näin siksi, että juuri kristillisdemokraatit ovat olleet se puolue, joka solmi vaalilittoja ja kykeni levittämään äänestäjilleen tiedon siitäkin kenelle se ääni pitää nyt antaa. Lopputulos oli, että kristillisdemokraatit voitti jokaisen vaaliliiton eli tuo tarkka äänten kohdistaminen esim juuri kahdelle omalle ehdokkaalle oikeasti toimi.
Eli koska heillä oli kyky ohjata äänestäjiäänkin, niin miksi heillä ei olisi kykyä järjestää omat faninsa tällekin palstalle.
Organisoidun ja sponttaanin aa-fanin voisi erottaa siitä, että organisoitu ei spämmää raamattua, ei vetoa Jumalaan, eikä muistuta Sodoman ja Gomorran kohtalosta.
Minusta sitä raamattuspämmiä on ollut todella vähän eli voi hyvinkin olla, että nämä palstan aa-aktiivit tekevät vapaaehtoistyötään ihan organisoidusti, rekkaamattomilla kertanikeillä esiintyen, keskusteluketjuja sotkien ja aa-kerhoa puolustaen.
Varmaankin aa-kerhon vetäjiä tämä palsta voisi kiinnostaa, koska eiköhän täällä ole nähty suurinpiirtein kaikki ne kuviteltavissa olevat versiot, joilla aa-kerhoa voi kampittaa.
Jos ne voittaisi täällä, niin ne voittaisi missä tahansa (vitsi oli, osaksi).- totuusesiin6
Aa-kerhon höpinöihin on loppujen lopuksi helppo vastata täällä(kin) - totuuden kertomin riittää kumoaaan kaikki heidän juttunsa.
qwertyilija kirjoitti:
Oletan, että aa-yhdisttyksessäkin ajatellaan, että some-keskusteluilla on oma merkityksensä yleisen mielipiteen muodostumisen kannalta.
Siksi oletan, että nuo taktikoinnin taitajat eli konservatiiviset kristityt ovat organosoidusti läsnä myös tällä pastalla. (varmaan muillakin.)
Näin siksi, että juuri kristillisdemokraatit ovat olleet se puolue, joka solmi vaalilittoja ja kykeni levittämään äänestäjilleen tiedon siitäkin kenelle se ääni pitää nyt antaa. Lopputulos oli, että kristillisdemokraatit voitti jokaisen vaaliliiton eli tuo tarkka äänten kohdistaminen esim juuri kahdelle omalle ehdokkaalle oikeasti toimi.
Eli koska heillä oli kyky ohjata äänestäjiäänkin, niin miksi heillä ei olisi kykyä järjestää omat faninsa tällekin palstalle.
Organisoidun ja sponttaanin aa-fanin voisi erottaa siitä, että organisoitu ei spämmää raamattua, ei vetoa Jumalaan, eikä muistuta Sodoman ja Gomorran kohtalosta.
Minusta sitä raamattuspämmiä on ollut todella vähän eli voi hyvinkin olla, että nämä palstan aa-aktiivit tekevät vapaaehtoistyötään ihan organisoidusti, rekkaamattomilla kertanikeillä esiintyen, keskusteluketjuja sotkien ja aa-kerhoa puolustaen.
Varmaankin aa-kerhon vetäjiä tämä palsta voisi kiinnostaa, koska eiköhän täällä ole nähty suurinpiirtein kaikki ne kuviteltavissa olevat versiot, joilla aa-kerhoa voi kampittaa.
Jos ne voittaisi täällä, niin ne voittaisi missä tahansa (vitsi oli, osaksi).Näille uusille evankelikaalisille fundamentalistille liikkeille on tyypillistä nykyteknologian käyttäminen eli ”evankelioiminen” internetissä. Se on siis olennainen osa heidän uskonelämäänsä.
Täällä on kyllä välillä tavallisia konservatiivejakin, mutta he ovat nyt olleet vähemmistönä. Ikävä kyllä. Heillä ei ole niin ehdottomia näkemyksiä kuin edellisillä.
En ole niin perehtynyt tuon KD puolueen dynamiikkaan jotta voisin mitään tarkkaa sanoa. Ehkä puolue vetää tietynlaisia uskovia puoleensa? Oletan että hekin ovat menettäneet jäseniä Perussuomalaisille.
Tuo Aa-kerhon toiminta on ollut aivan uudenlaista toimintaa. Todellakin siihen ei liity olevinaan uskonto vaikka se on merkittävin tekijä. Jotenkin sillä koetetaan nyt kalastella niitä uskovia, jotka muuten karsastavat esim. Patmoksen ja Ahvion poliittista uskontoa. Asiat ”puetaan” muotoihin, joihin on esim. tavallisen konservatiivin helpompaa lähteä mukaan. Sekaan sitten ujutetaan kaikenlaista Turusen tutkimuksia, joilla mielipiteitä hiljalleen ohjataan myönteisemmäksi tuolle joukolle. Toki muualtakin kuin pelkästää Patmoksesta on henkilöitä mukana.
No, ei keskustelun pitäisi mitään kilpailua olla. Mieluummin niin että se herättää ajatuksia ja laittaa jokaista miettimään tarkemmin. Asioiden pitää riidellä eikä ihmisten.
- hullujako.ovat
Pitääköhän nämä aa-kerholaiset heidän fb-sivulta poimittuja kuvakaappauksia asiallisena puheena?
- ihmettelen.vain
Raamattua (paljon), homovihaa, rasismia, uskovien vainoja, salaliittoja... Näistäkö aineksista keskiverto aa-kerholainen on rakennettu?
Ei ihme jos täysipäinen ei halua tulla yhdistetyksi kyseiseen kerhoon.
https://www.facebook.com/vastustamme/photos_stream - Näiköoikein
ihmettelen.vain kirjoitti:
Raamattua (paljon), homovihaa, rasismia, uskovien vainoja, salaliittoja... Näistäkö aineksista keskiverto aa-kerholainen on rakennettu?
Ei ihme jos täysipäinen ei halua tulla yhdistetyksi kyseiseen kerhoon.
https://www.facebook.com/vastustamme/photos_streamTuolla taitaa olla ihan aa-kerhon aktiivijäsentenkin kommentteja. Hyvässä seurassa näyttävät olevan, samanhenkisten hihhulien joukossa.
ihmettelen.vain kirjoitti:
Raamattua (paljon), homovihaa, rasismia, uskovien vainoja, salaliittoja... Näistäkö aineksista keskiverto aa-kerholainen on rakennettu?
Ei ihme jos täysipäinen ei halua tulla yhdistetyksi kyseiseen kerhoon.
https://www.facebook.com/vastustamme/photos_streamTokihan he itse ovat huomanneet, ettei heitä pidetä kovin fiksuina kannanotoiltaan ja olen huomannut monen arkailevan esim kesällä kampanjateltalla oloaan.
mummomuori kirjoitti:
Ehkä eivät ilkeä kommentoida jottei paljastu nimet? Mikä on ihan ok.
Se on porukka, joka saa kehuja puheistaan vain omalta väeltä. Se ei nyt riitä.
- japysysiellätunturimökis
Kirjota peku sinä vaan niistä oravanpyynneistäsi ja kuun tuijottamisesta könkhäällä
- TottaTaitaaOlla
Kieltämättä monet foorumilla olevat eri nimimerkkien kommentit muistuttavat tyyliltään esim aitoavioliiton facebook sivun "aitoavioliitto" nimen alla olevia kommentteja. Ylimielisyyttä ja alentuvaa suhtautumista molemmissa.
Se on sitä erikoista suutausta, joka sallii itselleen sellaista minkä toisilta kieltää. Aikamoista lakiuskoa siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550