Kaikkein tunnetuin helluntailais-vaikuttaja Sari Essayah on lapsineen lomalla Dubaissa.
Dubai on öljyllä rikastuneiden upporikkaiden muslimi-miljardoorien rakentama järjetön ökypaikka.
Heidän naisillaan ei ole käytännössä ihmisoikeuksia ja vaikka ovat miljardöörejä ja silti he käyttävät työvoimanaan halpatyövoimaa ja lapsiakin, jotka ovat käytännössä orjan asemassa.
Dubai on valtavalla rahalla ja luontoa tuhoamalla rakennettu keinotekoinen norsunluutorni, jolle ei löydy mistään vertaa.
Sen verran periaatetta on, etten itse sinne menisi vaikka maksettaisiin.
Minkä takia sinne meni rahoittajaksi vielä nyt helluntailaisten esikuvana oleva Sari Essayah.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1451537091893.html
Miksi Sari Essayah valitsi Dubain?
33
403
Vastaukset
- onvamopo.lumihangessa
Onko invamoposi juuttunut hankeen taas?
- TotuuttaJaTosiasioita
Moneenko kertaan on toistettava, että helluntaiuskonto on amerikkalaisten vapaamuurareiden luoma lumeuskonto ja sen todellinen olemus on rahabisnes, yhdessä antikristillisyyden kanssa.
Siksi se sinne meni.
Kun te näette tosiasiat, älkää kiistäkö niitä ja pyrkikö "selittämään" niitä. Katsokaa tosiasioita ja "hyväksykää" ne sellaisenaan ja vetäkää siitä sitten johtopäätöksenne. Se on näin helppoa.
Heittäkää suggestiot roskakoriin. Ei teidän tarvitse puolustella helluntailaisia tai juutalaisia.
Puolustakaa totuutta. Totuus = tosiasiat.
"Mutku eihän Sari ole sellainen". Sari on siellä, tämä on varma tosiasia. Eikä hän taatusti ole tyhmä, vaan tietää mitä tekee.Se oli ensin mustien pieni lahko, mutta sitten tuli vapaamuurarit ku klux klan-miehineen ja ottivat sen omakseen.
Valkoiset helluntailaiset ei suostuneet istumaan samoilla penkeilläkään kuin orjuuttamansa mustat, niinpä liike jakautui 1914.- Magega
niin varmaankin on lumeuskovainen jos helluntailaisuuteen uskoo. Itse uskon etta Jeesus on kuollut, jotta minulla olisi elama. Mohemmin Jumala johdatti minut paikallisseurakuntaan, joka oli helluntaiseurakunta. Siella opin, etta Pyha Henki on annettu meille lohduttajaksi ja opettajaksi. On Jumalan huolenpitoa, etta Han on antanut seurakunnan, jossa opimme toisten kanssa, valilla jopa kantapaan kautta. Minusta on itseasiassa vaarallista (etenkaan uskovaksi itsensa tunnustavan) puhua negatiivisesti mistaan seurakunnasta, koska ne ovat Jumalalle hyvin rakkaita virheineen. Puhut nain Jumalaa vastaan ja sellaisesta joutuu kantamaan vastuun.
- KOOTEEEÄSSÄ.Apua
Magega kirjoitti:
niin varmaankin on lumeuskovainen jos helluntailaisuuteen uskoo. Itse uskon etta Jeesus on kuollut, jotta minulla olisi elama. Mohemmin Jumala johdatti minut paikallisseurakuntaan, joka oli helluntaiseurakunta. Siella opin, etta Pyha Henki on annettu meille lohduttajaksi ja opettajaksi. On Jumalan huolenpitoa, etta Han on antanut seurakunnan, jossa opimme toisten kanssa, valilla jopa kantapaan kautta. Minusta on itseasiassa vaarallista (etenkaan uskovaksi itsensa tunnustavan) puhua negatiivisesti mistaan seurakunnasta, koska ne ovat Jumalalle hyvin rakkaita virheineen. Puhut nain Jumalaa vastaan ja sellaisesta joutuu kantamaan vastuun.
Kuule, minä en teidän uhkailujanne pelkää.
Te ette ole Jumalasta, vaan rikollisia, kuten myös itse, omalla uhkailullasi osoitatkin.
Te ette edusta Jumalaa, enkä osoittaessani teidän omien tekojenne ja sanojenne kautta teidän olevan rikollisia, puhu Jumalaa, vaan teitä vastaan.
Katoppas KOOOOTEEEEÄSSSÄ! Taas ne uhkailee!
Ed. kirjoittajan koneessa ei ole ääkkösiä, joten lienee ulkomaalainen agitaattori. - Anonyymi
Tietää. Ja on niin ulkokultainen.
- Nääo_on_näitä
Kaikkien ateistien isänä ihmettelen mitä kaikkea voi ihmetellä ihminen. Mikä olisi sellainen teko tai paikka mikä ei herättäisi ihmettelyä jopa paheksuntaa poliitikon tekemänä?
- Mitäpätuosta
Mistähän Sarin isä mahtoikaan olla kotoisin,taisi mennä sukuloimaan.
Eipäsilti,siellä ne lomailevat suomentantatkin.- Marokosta
Eikös se isä ollut Marokosta? Aika kaukana Dubaista. Mutta arabi on arabi, veri vetää omiensaluo.
- KTS--
Hienoa. Saadaan Kristillisdemokraateista arabipuolue.
HYVÄ! "Mistähän Sarin isä mahtoikaan olla kotoisin"
Aika hassua, että Sarista on kasvanut isättömänä tollanen nainen.
Silti hänen kannattamansa AA-kerhon mielestä isättöminä lapsista kasvaa pelkkää sontaa.KTS-- kirjoitti:
HYVÄ!Tarkoitatko kristillisen vakaumuksen muuttumista islamilaiseksi?
- Sophia.Valamolainen
KTS-- kirjoitti:
HYVÄ!Juuh. Ja susta tulee sen pääimaami? (Heh...)
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
"Mistähän Sarin isä mahtoikaan olla kotoisin"
Silti hänen kannattamansa AA-kerhon mielestä isättöminä lapsista kasvaa pelkkää sontaa.Siis mitä ?
- Anonyymi
Pe.ku kirjoitti:
"Mistähän Sarin isä mahtoikaan olla kotoisin"
Silti hänen kannattamansa AA-kerhon mielestä isättöminä lapsista kasvaa pelkkää sontaa.No ne on samanlaisia hömpöttäjiä kuin persut
- UneliasEspoossa
Erittäin hyvä kysymys. Minäkin aikoinaan ihmettelin, kun esimieheni, kristillisen järjestön toimitusjohtaja, lähti häämatkalle Arabiemiraatteihin.
- PasiToivonen
Jos Sari viettäisi joka joulu vaikkapa viikon Valamon luostarissa, ortodoksi-äänestäjät saattaisivat muistaa hänet seuraavissa vaaleissa.
Tosin, Valamossa saattaa olla vähän tylsää, paitsi jos haluaa mennä vapaaehtoiseksi talkoolaiseksi kuoriman perunoita ja sipuleita.- Tynnyrin.Täydeltä
Valamossa on tarjolla luostariwhiskyä!
Pasi Toivonen ei kai tiedä, että Valamon luostari on siinä mielessä paljon pahempi kuin Dubai, kueten joku tuossa mainitsikin.
Saas nähdä kuinka kauan Valtio ja verottaja katsoo sormien välistä, kun valtava kaupallinen viskipanimo käyttää pimeää työvoimaa.- SophiaValamolainen
Pe.ku kirjoitti:
Pasi Toivonen ei kai tiedä, että Valamon luostari on siinä mielessä paljon pahempi kuin Dubai, kueten joku tuossa mainitsikin.
Saas nähdä kuinka kauan Valtio ja verottaja katsoo sormien välistä, kun valtava kaupallinen viskipanimo käyttää pimeää työvoimaa.Oho! Milläs tavoin Valamon luostari on Dubaita pahempi?
Ostan vokaalin ja korotan.
- SoWhat1
Eikö jokainen saa lomailla ihan siellä missä haluaa.
Ihmenipotusta. - PasiToivonen
>>valtava kaupallinen viskipanimo käyttää pimeää työvoimaa.>>
Ai että oikein valtava.
Islam on sitten näköjään pienempi paha. Sitäpaitsi ortodoksien äänillä Essayah pääsi eduskuntaan.300 000 litraa vuodessa ei ole mitään pikkupuuhastelua.
Tarkoitatko, että Sari on mukana myös viski-hommissa ja mennyt eduskuntaankin viskiporukan äänillä?
Sittenhän Sarilla olisi paheita silläkin suunnalla.
- PasiToivonen
Mall of Arabia, yli tuhat kauppaa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mall_of_Arabia_(Dubai)
https://www.youtube.com/watch?v=8epXQUO0fG0
http://www.stepbystep.com/wp-content/uploads/2012/08/Mall-of-Arabia-Dubai1.jpg
Mitä Jeesus sanoikaan mammonan palvonnasta? - PasiToivonen
Joulun täysihoitopaketti Valamon luostarissa alk. 269 euroa.
Viikko tammikuussa Jumeirah Beach hotellissa n. 700 euroa. Lennot (2 aikuista, 2 lasta, menopaluu, halvimmillaan 1 300 euroa). Yhteensä 2 000 €. - Kateellinenkoot
Mitä jos tukee ja tapaa vainottuja kristittyjä matkallaan. Mun puolesta ihminen saa matkustaa mihin haluaa ei siihen tarvi lupaa kysyä .
- muttakuneiniinei
Sillä matkan hinnalla tukisi jo aikalailla naapurin työtöntä tai yksinäistä mummoa.
- PasiToivonen
>>Mun puolesta ihminen saa matkustaa mihin haluaa ei siihen tarvi lupaa kysyä .>>
Tietenkin ihminen saa käyttää rahansa miten haluaa, mutta turha tulla leipäjonoon itkemään jos tapahtuu se epätodennäköinen skenaario, että Alex Jonesin ennustukset sittenkin toteutuvat ja maailmantalous ajautuu kaaokseen.
Oman ilmoituksensa mukaan Sari käytti vaaleihin omaa rahaa 28 000 euroa; moni käytti enemmän, mutta itse voin vain unelmoida tällaisista summista.
Toivotan joka tapauksessa hänelle menestystä. - eiuskoisjoseinäkis
On ihmisillä miettimisen aiheet. Mitä se minulle tai kellekkään muulle kuuluu itsekunkin lomailut.
Jos haluaa varmaa lämmintä ja puliukoista vapaata vyöhykettä, Dubai ei liene pahimpia. Äkkilähtöhinnatkaan ei hirveitä.
Lomaillaanhan me tonnin eläkeläisetkin milloin missäkin eikä sekään kuulu kellekään.
Ja onhan nyt varmaan tullut kartoitettua loppujen 199 kansanedustajan lomakohteet yhtä huolellisesti kuin Essayahin. Ihan tasa-arvon vuoksi. - Anonyymi
Onko Sarin isä tehnyt huorin antaessaan siemensä seikkailunhaluiselle äidilleen?
- Anonyymi
Tiedäthän hullut.
- Anonyymi
Muslimiveri vetää puoleensa.
Sinne matka vie. - Anonyymi
Sari Essayahin ollessa poliittinen päättäjä Eduskunnassa ja puolueensa puheenjohtajana tuli suurin muslimivyöry maahamme.
Sari on puoliksi muslimigeeninen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5462076Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851672Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211499Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 561072
- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16838Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813