Raamattu auttaa krapulaan

kannattaa.lukea

Sitä lukiessa on taas hyvä muistaa Uuteen Vuoteen herätessä, että viinan juominen, juopuminen ja kaikki sen seuraukset ovat oma valinta. En halua mitenkään syyllistää, mutta niin se vain on.

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa.kokeilla

      Jos sinua lyö riittävän kovin Raamatulla päähän, sekin auttaa. Lyönnin pitää olla todella kova noin puupäisen kaverin kanssa.

      • kannattaa.lukea

        Alkoholistit ovat usein myös väkivaltaisia. He ovat aina valmiita puolustamaan hulttioelämäntapaansa mitä kovaäänisemmin.

        Keskiolut tulisi palauttaa viinakauppaan ja viinakortit ehdottomasti takaisin käyttöön. Niin kauan kuin on ihmisiå, jotka eivät osaa pitää huolta itsestään, tulee yhteiskunnan ottaa vastuu.


      • kannattaa.kokeilla
        kannattaa.lukea kirjoitti:

        Alkoholistit ovat usein myös väkivaltaisia. He ovat aina valmiita puolustamaan hulttioelämäntapaansa mitä kovaäänisemmin.

        Keskiolut tulisi palauttaa viinakauppaan ja viinakortit ehdottomasti takaisin käyttöön. Niin kauan kuin on ihmisiå, jotka eivät osaa pitää huolta itsestään, tulee yhteiskunnan ottaa vastuu.

        Raamatulla päähän lyöminen on vanha uskonnollinen rituaali. Aivan niin kuin noitavainotkin. Raamatulla päähän lyömisen vaikutus on sitä parempi, mitä voimakkaammin lyödään. Tämä perustuu ilmeisesti siihen, että Herra auttaa sitä, joka kovasti yrittää. Näin ollen Herra auttaa enemmän sellaista, joka lyö Raamatulla 50 newtonin voimalla kuin sellaista, joka lyö vain 20 newtonin läpsäyksen.


      • syntymävika.päässä

        Jos Raamatulla "lyöminen" sattuu, on päässä ollut vikaa jo alunperinkin. Pehmeään päähän uppoaa vaikka mikä, jopa ateistien ja vaparien propaganda. Useinhan tuollaisten heikommalla päällä varustettujen perheiden lapset päätyvät muuttamaan Helsingin slummeihin ja ryhtyvät siellä, esi-isiensä puolustaman uskon vastaisesti, Jumalan kieltäjksi. Sitten monet heistäkin käyttävät huumeita, pillereitä ja viinaa. Terveyskeskuslääkärin tulisi kirjoittaa heille lähete lähimmälle rukoushuoneelle ja reilu kuuri itsesääliä, itseinhoa ja katumusta vähintään pari vuotta ympäri vuorokauden nautittuna. Loppuisi se juopottelu ja heikkopäisyys.


      • voihan.puhuva.aasi
        syntymävika.päässä kirjoitti:

        Jos Raamatulla "lyöminen" sattuu, on päässä ollut vikaa jo alunperinkin. Pehmeään päähän uppoaa vaikka mikä, jopa ateistien ja vaparien propaganda. Useinhan tuollaisten heikommalla päällä varustettujen perheiden lapset päätyvät muuttamaan Helsingin slummeihin ja ryhtyvät siellä, esi-isiensä puolustaman uskon vastaisesti, Jumalan kieltäjksi. Sitten monet heistäkin käyttävät huumeita, pillereitä ja viinaa. Terveyskeskuslääkärin tulisi kirjoittaa heille lähete lähimmälle rukoushuoneelle ja reilu kuuri itsesääliä, itseinhoa ja katumusta vähintään pari vuotta ympäri vuorokauden nautittuna. Loppuisi se juopottelu ja heikkopäisyys.

        Uskovaiseen päähän uppoaa kaikki potaska hyvin helposti. Se johtuu uskovaisten herkkäuskoisuudesta. Heitä voi hoopottaa ihan kuinka paljon tahansa ihan millä jumalapropagandalla hyvänsä. Sitä he eivät pidä heikkopäisyytenä.


      • kannattaa.lukea kirjoitti:

        Alkoholistit ovat usein myös väkivaltaisia. He ovat aina valmiita puolustamaan hulttioelämäntapaansa mitä kovaäänisemmin.

        Keskiolut tulisi palauttaa viinakauppaan ja viinakortit ehdottomasti takaisin käyttöön. Niin kauan kuin on ihmisiå, jotka eivät osaa pitää huolta itsestään, tulee yhteiskunnan ottaa vastuu.

        Alkoholivero pitäisi poistaa, samoin melkein kaikki juotavaksi tarkoitetun alkoholin myyntirajoitukset.


    • kannattaa.lukea

      Lisään avakseeni: Uskovaiset jumaltuvat usein ja käyttääntybät kuin humalaiset. KanssKristittyjen huumeiden ja viinankäyttöä paheksun, sekä pallihien nuuskintaa. Pääsiäisenä Jeesusta isketään kantanalla korvan taa, ja lihat paistaan Jeesuksen vielä sätkiessä kuolintanssiaan taustalla.

      Teistit raiskaavat toisiaan ja Jeesusta. VÄkivaltaa tehdää Kristeilyohjuksilla ja M1-sarjan aseilla. Kristityt tappavat, varastavat ja polttavat kaiken.

      Kristityt vihaavat Lestadiolaisuutta ja nuuskivat pallihikeään sieraimiinsa.

      • kirjoita.virheittä

        Lastenkirjailija on siis hereillä jo hämärän aikaan. Ihmekös tuo, kun jututkin ovat hämäriä. Milloin kaikentietävä herää antamaan "älykkäitä" iskuja ihmisten yksityisyyteen? Vai onko hän taas masentunut omasta mitättömyydestään?


      • kannattaa.lukea

        No, poistappa avaukseni nimim. kirjoita.virheittä on tyypillinen Helluntalaisuuden uhri, 100nanpalvoja ja aivokulut vamppi. PULPETTI hah hah!


    • Raamatun lukemisella vain pahentaa krapulan oireita ja sillä voi saada myös krapulan ilman juomista.

    • tehdäänpä.lupaus

      Hieno aloitus juuri näin vuoden alkuun. Kannattaisi monen muistaakin tämä pitkin vuotta.

    • Puolesta pullosta valkkaria ei kummoista krapulaa saa aikaan. En siis tarvitse Raamattua siitä selvitäkseni. Mutta jos krapulassa jotakin luen suosin jotakin kevyttä, esim. juoppohullun päiväkirjoja.

      • huulipunat.viinissä

        Valkkaria? Herran Jumala, oletko homo vai nainen?


      • kannattaa.lukea

        Avaaja vastaa: Olen homo, Jeesuksen nimessä. Ja vedän viinaa kun Lestadiolaisten vanhempieni silmät välttävät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe