Minä estäisin tällaisen henkilön syntymän.
jeesus armahtaisi jammu siltavuoren
6
125
Vastaukset
- VesaNasareth
Emme vielä tiedä olisiko Jumalan pitänyt estää sinunkin syntyminen.
- armahtajannimeen
Minä tapoin sinun jumalasi.
- Anonyymi
Kyllähän Jumalan olisi pitänyt estää sinunkin syntyminen siinä tapauksessa. Olet saastainen Jumalan täydellisen pyhyyden edessä. Kaikki nämä tuollaiset lapselliset ruikutukset Jumalaa vastaan perustuvat siihen ajatukseen että luotu ei ole teoistaan vastuussa Luojansa edessä. Mutta niin jammu kuin sinä joudutte vastaamaan teoistanne hänen edessään. Jos jammu olisi pelännyt Jumalaa hän ei olisi tehnyt mitä teko. Teitä yhdistää se että ette pelkää Jumalaa, siksi ikuisuudessa kotiosoitteenne on sama jos et Jeesukseen tule uskomaan.
- Anonyymi
....
Jokaisen ihmisen jota Jumala ei näe Poikansa Jeesuksen kautta puhtaana, hän tuomitsee kadotukseen. He ovat yhtä saatanan kanssa. Heidän luonteensa ja tekonsa ovat perkeleen. Jumalan armo ei ole vain anteeksianto synneistä vaan myös mielenmuutos jonka hän ihmiselle antaa joka Jeesukseen tulee uskomaan. "Jumala vanhurskauttaa sen jolla on usko Jeesukseen", eli Jumala tekee sen ihmisen tiet ja ajatukset itselleen mieluisiksi joka Jeesukseen uskoo. Oikea muutos seuraa oikeaa armoa. - Anonyymi
eli kun olet noin itsevarma sano syntymä aikani 🤔
minua pelottaisi jos olisin uskovainen 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli kun olet noin itsevarma sano syntymä aikani 🤔
minua pelottaisi jos olisin uskovainen 🤣Ei vastausta vaikka kaivoi vanhan juttuni esiin 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis542192Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj701854- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731298Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871109Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089