Ei oikein viitsisi yksinkään mennä, mutta olisi kiva käydä teatterissa, konsertissa, elokuvissa, mutta minun tuttuja ei sellaiset kiinnosta tai on vaikea järjestää kun asuu eri paikkakunnilla. Joskus olen yksin käynyt jossain, mutta on se vähän ankeaa, kun kaikki muut on porukassa.
mistä seuraa teatteriin ym?
kultuurielli
3
85
Vastaukset
- tääsuomalainenmies
Hei.kulttuurielli.Missäpäin asut oletko nais vai mies seuraa vailla.Jos olet nainen tässä olisi sinulle suomalainen rehellinen asiallinen ja fiksu mies sinulle vaikka teatteriin tai konserttiinkin.Toivotan sinulle Hyvää vuodelle 2016.Saa nähdä tavataanko.
- kulttuurielli
Periaatteessa sama onko mies vai naisseuraa, mutta naimisissa olen, omaa ukkoa ei vaan teatterit kiinnosta, samoin kuin ei muitakaan minun ikäisiä. Savolainen olen, jos jotakuta kiinnostaisi lähteä seuraksi. Luulen kyllä viihtyväni paremmin naisseurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa237348Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5662422- 1471907
- 951342
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa1091180Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.921031- 721000
- 35897
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10883Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon182872