.. olisi tervetullut:), kun Tenavatamine lopetti.
Uusi kirpputori Nummelan keskustaan!
4
803
Vastaukset
- asianajajat
Kannatetaan=)
- 0d0tan
Joko on avattu!?
- mamaforfour
Miksi Tenavatamine lopetti? Viisi vuotta, suotta? Kannatetaan????? Ihana paikka tuo oli ja yrittäjä aivan ihana, mutta eiköhän se kerro jotain, jos lopettaa kaiken sen jälkeen? Liikaa kirppiksiä samalla alueella ja se paras luopui :( Jokin mättää. Itse sain myytyä pienten lasteni vaatteet Tenavatamineessa mutten muilla kirppiksillä. Alakerran kirppis...? Miksi samaan taloon tuli toinen kirppis?
- HollywoodHills
Kirpputorin perustaminen ei ole niin helppoa kuin voisi luulla !
Pitää hakea kaikenmaailman lupia jotta saa ottaa vastaan toisten tavaroita sekä jonkun on myös vartioitava ettei tavarat mene ohi kassan !
Ehdotankin että jokin seura ottasi hoitaakseen kirpparin ja siten jäsenet saisivat hyvää koulutusta että miten liikettä pidetään ja samalla joku % palkkio myydyistä pöydistä / tavaroista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913