Montako leukaa saatte pojat vedettyä?

salimimmukka

Sexyintä miehessä on hauikset....
Mites on palstapojat, montako leukaa nousee? Yksi existäni veti helposti 30, toinen ei saanut edes kolmea leukaa.... =)

53

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexypodari

      1 leuka ja 2 kättä

    • atännä

      No eikä ole hauis mitään. Eikä leukojakaan pelkällä haballa vedellä, vaan myös selän lihaksilla. Eikä nämä palstapojat vetele leukoja, vaan..

      Tää taas tykkää sopusuhtaisista reisilihaksista... <3

    • 72v

      Yksi käsi, yksi leuka. Kaksi kättä, sätkimättä 10 leukaa. Enempää en ole kokeillutkaan kymmeniin vuosiin. Lisäpainojen kanssa en enää vetele.

      • atännä

        Jos tuo 72 on ikäsi vuosina, niin arvostukseni, hyvä tulos.


      • 72v
        atännä kirjoitti:

        Jos tuo 72 on ikäsi vuosina, niin arvostukseni, hyvä tulos.

        6krt/vko, yhteensä noin 10h. Takana kilpaura 60-luvulla. Nyt viimeiset 12-vuotta vaihotehto päivittäiselle dokaamiselle. Hohto karisee mutta eukko kannustaa!


      • atännä
        72v kirjoitti:

        6krt/vko, yhteensä noin 10h. Takana kilpaura 60-luvulla. Nyt viimeiset 12-vuotta vaihotehto päivittäiselle dokaamiselle. Hohto karisee mutta eukko kannustaa!

        Harrastuspiireissä näkee silloin tällöin vanhempia miehiä, jotka ovat hyvässä kunnossa. Ero saman ikäiseen treenaamattomaan on valtava. Jo kävelystä näkee, kuka on kunnossa ja kuka ei. Elämän laatuun kannattaa kyllä panostaa.


    • kilttiatm

      Osoittavatko kämmenet poispäin vai kohti? Poispäin saan vedettyä 20, kohti jaksan 15. Enemmänkin menee, jos en tee niin puhtaasti.

    • Varmaan joku 25, mutta vedän yleensä 20kg lisäpainoilla 10sarjoja useilla erilaisilla otteilla.

      • 72v

        Ennen olkaleikkausta parhaakseni jäi alhaalta lähtien 5 toistoa 55kg:n lisäpainolla. Aloitus ylhäältä niin 60kg:lla ykkönen.


    • sexyintämiehessä

      -1-

    • En tiennytkään, että leukoja hauislihaksilla vedetään. Hyvin harva saa yhdellä kädellä yhtään leukaa. Moni tosin luulee sen tehneeensä, kun pitää tangosta kiinni yhdellä kädellä ja toisella kädellä ranteestaan. Silloin ihminen tosiasiassa vetää molemmilla käsillä. Kolmanneksi homman puhtaudella on melkoisesti merkitystä. Fitness-kisoissa riittävällä heijaustyylillä niitä menee melkein tuplamäärä puhtaaseen suoritukseen verrattuna.

      • atännä

        :) Ei fitness-kisoissa vedellä leukoja. Tarkoitit varmasti crossfit-kisoja, joissa voidaan tehdä perhos-, kippi- tai tiukkoja leukoja. Tai rinta tankoon -leuanvetoja. Tai muscle uppeja. Mutta noi on kaikki ihan eri liikkeitä ja ottaa eri lihoille.


      • atännä kirjoitti:

        :) Ei fitness-kisoissa vedellä leukoja. Tarkoitit varmasti crossfit-kisoja, joissa voidaan tehdä perhos-, kippi- tai tiukkoja leukoja. Tai rinta tankoon -leuanvetoja. Tai muscle uppeja. Mutta noi on kaikki ihan eri liikkeitä ja ottaa eri lihoille.

        Jep, niitäpä hyvinkin. Taisi ajatus vähän katketa. ;-)


      • salimies12

        Yleensä ne on fyysisesti heikot ihmiset jotka saivartalee suoritustekniikoista. Vedäpä itse se 35 leukaa superepäpuhtaasti - luulen ettei taida onnistua.

        Esim. itse en saa käytännössä ollenkaan enempää leukoja vaikka miten riuhtoisin verrattuna siihen mitä saan puhtaalla tekniikalla. Myöskään runkkupenkkimaksimini ei ole kuin korkeintaan viitisen kiloa parempi kuin puhtaalla kisanostotyylillä johtuen siitä että ojentajat ovat kehityksessä rintaa jäljessä.

        Eli eipä se suoritustekniikan epäpuhtauden tuoma etu ole ollenkaan niin yksiselitteinen kuin mitä maallikot lässyttävät. Varsinkaan moninivelliikkeissä, toki joku hauiskääntö liikkeenä muuttuu tyystin toisenlaiseksi jos siitä ruvetaan hirveästi alaselällä tai olkapäillä heijaamaan.


      • salimies12 kirjoitti:

        Yleensä ne on fyysisesti heikot ihmiset jotka saivartalee suoritustekniikoista. Vedäpä itse se 35 leukaa superepäpuhtaasti - luulen ettei taida onnistua.

        Esim. itse en saa käytännössä ollenkaan enempää leukoja vaikka miten riuhtoisin verrattuna siihen mitä saan puhtaalla tekniikalla. Myöskään runkkupenkkimaksimini ei ole kuin korkeintaan viitisen kiloa parempi kuin puhtaalla kisanostotyylillä johtuen siitä että ojentajat ovat kehityksessä rintaa jäljessä.

        Eli eipä se suoritustekniikan epäpuhtauden tuoma etu ole ollenkaan niin yksiselitteinen kuin mitä maallikot lässyttävät. Varsinkaan moninivelliikkeissä, toki joku hauiskääntö liikkeenä muuttuu tyystin toisenlaiseksi jos siitä ruvetaan hirveästi alaselällä tai olkapäillä heijaamaan.

        Minä olen heivaamalla saanut 18 leukaa ja kun testari tuli paikalle, sain 12. Penkistä meni vahtimalla sama 90, mikä on ihan kohtuutulos keski-ikäiselle, treenaamisen lopettaneelle.

        Tosin vaihdoin jo työpaikkaa ja lopetin inhoamani salitreenin.


      • 72v

        Millä lihaksilla? Vetäessäni yhdellä kädellä olen kylki edellä rekkiin nähden.
        Kahden käden vetona en hyväksyisi vastaavaa sätkimistä.

        Myötäotteella, retkulla vetäessä, rytmitys ratkaisee. Hiemankaan telinevoimistelua harrastanut pystyy mahapotkulla keventämään "vetoa" hyvin paljon.
        Crossfitin vedot eivät oikeastaan ole leuanvetoja.

        Katsoin yhdet crossfit kisat tv:sta. Minuutin vatsat, rekissä roikkuen, nilkat rekkiin oli kokeiltava. Ennen minuutin täyttymistä alkoi hapottaa ja 26:n pari viimeistä oli vedettävä yksittäisinä.
        En voi edes kuvitella vetäväni ko. kisan lyhyillä palautuksilla vastaavaa kisaa läpi edes pienillä vastuksilla. Ukko happanisi tönköksi hyvin varhain.

        Sama tapahtui kun vedin, omasta mielestäni vahvavatsaisena, netistä katsomani fitness jenkkitytön 20-minuutin vatsatreenin. Alku ei tuntunut missään mutta loppuunkaan en päässyt.


    • m-i-e-s

      Aamupäivää. Pojat ovatkin täällä jo tuloksiaan kertoneet.

      Tämä aihe ei koske meitä miehiä ja mikäli sinusta seksikkäintä miehessä on hauikset, niin miksi pojilta kyselet, kun ei heillä mitään lihaksia ole? =)

      Me miehet vedellään naisia ja on saattanut joissakin yksilöissä olla 20kg lisäpainot. =)
      Aikuisia miehiä harvemmin kiinnostaa tangot ja mikäli kiinnostaa, kiinnostus on luonnollista. Se mikä tapahtuu salilla tms. myös jää salille tms.

    • Joskus 25 vuotta sitten vedin muistaakseni 16 tai 17, ilman mitään harjoittelua. luulisin että pienellä harjoittelulla pääsisin vieläkin samaan

    • HC-ATM

      Alle 180

    • palstapoju

      Mulla on 3 leukaa mutta pystyn vetämään leukaan vaikka kaikkia vastaantulioita.

    • Naisasialooseri1

      Lutkahan sinä olet, ja luulet vielä olevasi hyväkroppainen vaikka oikeasti olet samanlainen läski kuin sohvalla makaavat naiset. Oikeasti lihaksikkaat miehet eivät jaksa kovin montaa leukaa vetää, fitnesrimpulat eri asia

      • Njäähäää

        Kyllä jaksavat, jos ovat tehneet siellä salilla jotain muutakin kuin jotain vitun hinttibodausta. Mitä hyötyä on lihasksista, jos niistä ei löydy edes voimaa?


      • nihhhhhhhhhhh

        Kyllä se aika harvinaista on että joku 120- tai 130-kiloinen liharekka jaksaisi vetää enemmän kuin 10 leukaa.


    • Hjallis saa helposti 3 leukaa tekemättä mitään.

      • tittidiididii

        Hihihihihihihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiii,~~ Taiat olla hjuumor miähiä.


      • Oletko tittidiididii muuten minkä ikäinen?


    • Mies3210
      • 3leukaa2pakaraa

        Minkä ihmeen kolmen tonnin? 1200lb=544,3108kg.


      • Mies3210
        3leukaa2pakaraa kirjoitti:

        Minkä ihmeen kolmen tonnin? 1200lb=544,3108kg.

        http://www.dailyfailcenter.com/54717

        2840 kg.

        Aiemmastakin kuvasta varmaan hölmömpikin näki, ettei olleet mitkään pikkuraudat kyseessä.


      • Mies3210
        3leukaa2pakaraa kirjoitti:

        Minkä ihmeen kolmen tonnin? 1200lb=544,3108kg.

        Nojoo, mun moka, ekassa kuvassa ilmeisesti vain se 1200 paunaa. No henki olisi palstan leuanvetäjiltä mennyt senkin alla.


      • 150kg
        Mies3210 kirjoitti:

        http://www.dailyfailcenter.com/54717

        2840 kg.

        Aiemmastakin kuvasta varmaan hölmömpikin näki, ettei olleet mitkään pikkuraudat kyseessä.

        Tollanen vanne ei millään helvetilläkään voi painaa 1420 kg


      • Mies3210
        150kg kirjoitti:

        Tollanen vanne ei millään helvetilläkään voi painaa 1420 kg

        Hyvä huomio. Vaikea tosiaan uskoa. Mutta "virallisena" totuutena tuo luku kulkee käsittääkseni myös Guinnessin ennätyksissä.


    • TrainTrain24

      3 x 8 vastaotteella menee jalkatreenin päälle ja hauis päivänä myötäotteella lopuks jotain 4-12, selkäpäivän päätteeks 4-12 vastaotteella...

    • vatsalihasfani

      Itseäni viehättää vatsalihakset (:

    • Vitsipalsta

      Ei ole 72v miestä tällä palstalla oikeasti.
      Katsokaa kirjoitustyyliä.
      Kuka vanhamies tänne kirjoittelisi ja se eukkokin muka on?
      Voi voi..
      Pullako se siellä kukkuu!

      • salaliittohörhökö

        Ootsä joku salaliittohörhö?


    • leukaonhyväliike

      23 taisi mennä viimeksi kun kokeilin. Myötäotteella. Muscle uppeja menee kippaamalla muutama, mutta paikaltaan roikkuen ei vielä ihan nouse.

      • atännä

        Minäpäs saankin muscle uppeja tiukkanakin ;)


      • Leukaonhyväliike
        atännä kirjoitti:

        Minäpäs saankin muscle uppeja tiukkanakin ;)

        Oho. Aika harvinaista. Crossfittanhommia treenattu?


      • 2666

        Ainakin osa näyttää photoshopatuilta.


      • kananjalka

        Mä varmaan menisin hyvin tuohon kuvakavalkaadiin. Pohkeiden treenaus ei ole ollut ihan mun juttuni, ja shortsit jalassa näytän juurikin kuvien kaltaiselta. Saattaa hämmentää joitakin jos sattuvat kyykkypäivänä paikalle. Paljon kyykkyä---> Vähän pohkeita. Kontrasti on vuosien saatossa melkoinen.


    • 5352

      Leuanvetotulos ei kerro vielä paljon jollei tiedä ihmisen painoa.

      • kysyvä

        Mitä se sitten kertoo jos tietää ihmisen painon? Leukoja lastetaan kappaleina. Ei painona. Ellei ole lisäpainoleuanvedosta kyse. Tai no kilpatasolla sillä on merkitystä, kun siinä on painoluokat


      • nihhhhhhhhhhh
        kysyvä kirjoitti:

        Mitä se sitten kertoo jos tietää ihmisen painon? Leukoja lastetaan kappaleina. Ei painona. Ellei ole lisäpainoleuanvedosta kyse. Tai no kilpatasolla sillä on merkitystä, kun siinä on painoluokat

        No 50 kg painava henkilö joka vetää 20 leukaa on selvästi heikompi kuin 100 kg painava joka vetää 10 leukaa koska painomäärä jota pitää vetää on vähäisempi vaikka toistoja olisikin enemmän.


      • kysyvä

        Mutta se 50kg henkilö vetää kuitenkin 2x määrän toistoja. Ja työn määrä on tuossa karkeasti ottaen sama. Niitä toistoja tässä kysyttiin. :D ( Kuhan saivartelen) Jos on vahva niin voi vetää isonakin monta leukaa...


    • 52523623

      Eniten taitaa vaikuttaa leveä selkälihas eikä niinkään hauikset.

    • Kaksi leukaa löytyy. Leuannostoja ei onnistu varmaan yhtään, mutta en ole kokeillutkaan aikoihin.

    • En tiedä. Yhdeksännellä luokalla myötäotteella 3.

      Nykyään pitäisi kaiken järjen mukaan mennä enemmän, mutta varmaa se ei ole.

    • Naisasialooseri1

      Enemmän kuin yhdelläkään YTM kaverillani

    • muttiedättekömitä

      mä pystyn vetää leukoja kyrvälläni 10 kpl... ;)

    • voimailija

      Ite vetänyt joskus sätkimättä ihan puhtaasti leukoja jotain yli 20 leukaa.myötäotteella.

    • 13 viime kesänä sain. Painoa oli silloin 65kg. Ja ihan kunnollisia, et oli alhaalla kädet suorina. Aika monet tekee vaan sellasii puolikkaita...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe