Male Edge venyttimestä kokemuksia?

ohut_ja_jotain15luusta

Koska koolla on väliä ainakin seksiseuraa hakeville naisille, eikä se muitakaan varmastikaan haittaa, on aika tehdä asialle kaikki voitava. Bathmatea olen jo kokeillut ja jonkin verran se on tulosta tuonutkin. Käyttö on vain jäänyt liian vähäiseksi kun ei jaksa sen veden kanssa läträtä. Nyt olis mielessä hankkia Male Edge venytin,kun sen on myös havaittu oikaisevan penistä. Se olis hyvä lisä, sillä omani on melko käyrä sivulle.

Kokemuksia kyseisestä venyttimestä tai venyttämisestä yleensä?

20

6357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kohta saat neuvoja ilman kokemusta. Niitä ovat saaneet kaikki, jotka ovat tehneet jotain peniksensä koon hyväksi. Laiskat pikkumunat kertovat, että penistä ei voi suurentaa ;D

      Jotkut kehuu Bathmatea, tai jotain muita alipainepumppua. Itse en pysty sanomaan niistä juuta enkä jaata. Kauhean näkoisen kullin saa kyllä pumppaamalla, mitä olen kuvissa niitä nähnyt.

      Venyttimistä olen kuullut, että ne ennemminkin auttavat lepopituuteen. Sehän se on monille miehille se tärkeämpi asia, koska melkein jokaisen kulli kasvaa riittävän isoksi erektioon tullessaan.
      Mutta se saunassa mukavasti reiden päällä loikoileva iso veltto, sehän se meillä miehillä on haaveena. Siitä se jäykistyessään toki pienenee, mikäli palstan "aisantuntijoihin" on luottamista...:D

      Eiköhän tuo Male Edge ole samaa sarjaa Jes Extenderin ja Andropenis-laitteen kanssa. Pieniä eroja varmaan käytössä. Saatanan kalliita ainakin ovat.

      • ohut_ja_jotain15luusta

        Hinta ei ongelma, jos on hyvä. Lepopituudessa muutos olis kyllä erityisesti tarpeen, kun mulla vetäytyy kokonaan kasaan levossa.


      • ohut_ja_jotain15luusta kirjoitti:

        Hinta ei ongelma, jos on hyvä. Lepopituudessa muutos olis kyllä erityisesti tarpeen, kun mulla vetäytyy kokonaan kasaan levossa.

        Ei muuta kuin hommiin. Kasvatuksessa ja kokemuksissa auttavat asiaa käsittelevät sivustot.

        Tämä on kullikateellisten ja katkeroiden palsta. Itse olen täällä tarkkailemassa asioiden kulkua. Vielä menee hyvin. Asko lepäilee krapulaunilla. Kohta alkaa tapahtua.
        Kasvata sinä itsellesi megaleka! Tai sen kokoinen kuin hyväksi näet.


      • Voi-vitun-pelle-olet
        h-x kirjoitti:

        Ei muuta kuin hommiin. Kasvatuksessa ja kokemuksissa auttavat asiaa käsittelevät sivustot.

        Tämä on kullikateellisten ja katkeroiden palsta. Itse olen täällä tarkkailemassa asioiden kulkua. Vielä menee hyvin. Asko lepäilee krapulaunilla. Kohta alkaa tapahtua.
        Kasvata sinä itsellesi megaleka! Tai sen kokoinen kuin hyväksi näet.

        Homo taas käynyt yksin keskustelua.


      • Voi-vitun-pelle-olet kirjoitti:

        Homo taas käynyt yksin keskustelua.

        Nolo olet.


      • Hyppää-jojoon
        h-x kirjoitti:

        Nolo olet.

        Älä ole nolona muuta kuin itsestäsi vitun mielisairas hinaaja.


    • ohut_ja_jotain15luusta

      ei taida oikeita kokemuksia löytyä?

    • Huracan111
      • ohut_ja_jotain15luusta

        Kiitos. Tutustun noihin.


    • VittuMitäPaskaaaaa

      Kaikenlaiseen paskaan tyypit hurahtaaki... nämä ja monet muut kasvattaa lähinnä niitä myyvien puoskareiden pankkitilin saldoa. Itsellesi saat mitä milmeisimmin erektio-ongelmia, tunto-ongelmia, hermovaurioita, verenkiertohäiriöitä, repeymiä, hiertymiä, yms.....

      • Tiedät mistä kirjoitat. Tuliko sinulle pysyviä vaurioita vai pääsitkö säikähdyksellä?


      • qw3re4tyuhij
        h-x kirjoitti:

        Tiedät mistä kirjoitat. Tuliko sinulle pysyviä vaurioita vai pääsitkö säikähdyksellä?

        Venyttymiin en ole vähäisiä rahojani hassannut, mutta renkaasta on kyllä tullut pysyvä tuntohäiriö ja se oli sentään vain kuminen rengas, mut tuli käytettyä vähän turhan rajusti ja kauan...


    • ExVenyttelijä

      Olen ennenkin tänne kirjoitellut kokemuksia venyttimistä, mutta vastataan nyt tähänkin. Lähinnä siksi, että odotukset pysyisivät realistisina, eivätkä kaikki uskoisi markkinamiesten 4cm parissa kuukaudessa -lupauksiin.

      Käytännössä kaikki venyttimet toimivat samalla tavalla: Penistä pidetään jatkuvan venytyksen alaisena monta tuntia päivässä, monen kuukauden ajan. Venyttimestä ei siis ole mitään apua, jos sitä kokeilee pari viikkoa, tai pitää liian lyhyitä aikoja kerrallaan, tai ei jaksa venytellä riittävän montaa kuukautta. Se vaatii oikeasti paljon aikaa ja kärsivällisyyttä.

      Jossain väitetään että kasvu perustuisi siihen että jatkuvassa venytystilassa olevaan penikseen alkaa kasvamaan uusia soluja ja siksi penis pitenee. Minä en usko tuohon. Väitän että kasvu perustuu lähinnä siihen että peniksen ligamentit alkavat vähitellen löystyä ja siksi penis hieman pitenee. Siihen viittaa myös se että yleensä pituuden kasvu on lähinnä lepotilan kasvua, kun taas erektiopituuden kasvu on paljon pienempää.

      Sitten se käytäntö: 6-8 tuntia päivässä monen kuukauden ajan. 6-7 päivää viikossa. Jos esim pidät viikon tauon, tulee takapakkia. Voi kuulostaa helpolta, mutta ei tod ole sitä. Valtaosa meistä käy töissä tai koulussa ja nukkuu. Vapaa-aikaa ei kauheasti ole. Vaikka mainoksissa sanotaan että venytin ei näy, niin oikeasti pitää olla aika löysät housut jotta se ei näy. Jos teet fyysistä työtä, voit unohtaa samantien sen että käyttäisit venytintä töissä. Venytin paikoillaan ei tee mieli paljon liikkua, esim kyykistyminen on melko mahdotonta. Sen lisäksi venytintä täytyy löysätä ja kiinnittää uudelleen 1-2h välein, eli pitää olla wc tms lähellä. Toimistotöissä pystyt pitämään, jos kehtaat ja on joku löysä paita ettei pullotus näy. Urheilu yms on täysi mahdottomuus venyttimen kanssa.

      Jos sinulla on pieni terska, venytin ei pysy helposti paikoillaan, vaan joudut kiristämään sen tiukalle. Se tarkoittaa että joudut avaamaan sen useammin. Jos et avaa ajoissa, se SATTUU. Siis oikeasti sattuu ihan helvetisti.

      Minä pidin venytintä yli puoli vuotta, mutta en läheskään aina sitä 6-8 tuntia. Lepopituus kasvoi 1-2cm, erektiopituus vähemmän. Ei tainnut olla sen arvoista, mutta jokainen arvioikoon itse että kannattaako.

      • Asiallinen kertomus.
        On täällä aiemminkin kerrottu, että ei ne sentit ilmaiseksi tule. Kellä aikaa on, halua kovasti ja kokee peniksensä pieneksi, ja kuvittelee parin sentin auttavan, niin töihin ja itku pois.


      • Aivanniin

        Et selvästikkään osannut käyttää ko laitetta. Itse olen käyttänyt nyt noin viitenä päivänä. Muutamia tunteja päivässä. Muutama välipäiväkin ollut välissä. Erektion aloituspituus 14.5cm. Tänää mittasin nii pituus oli 15cm.. että sellaista :)

        Aluksi venytin melko iisisti sillä pienimmällä vedolla. Hyvin pian napsautin toisiksi kovimman vedon ja annoin olla muutaman tuntia kerralla. Terskan lipsuminen sekä nupin punoitus ja kylmeneminen olivat isoja ongelmia. Kokeilin kangaspalaa väliin, lipsui. Laitoin kireämmälle, terska punoitti ja kylmeni. Kokeilin hieman kostutettua kangaspalaa, ei auttanut.

        Ongelma ratkesi vasta kun hain apteekista istekiinnittyvää tukisidettä. Vedin esinahan taakse ja kietaisin terskan juureen pari rinkiä melko tiukalle. Tukiside on melko kitkaisaa tavaraa joten se ei lipsu peniksestä eikä itse laitteen kumiremmi luista siteen päällä. Ei tarvi kovin kireälle laittaa remmiä joten ei terska punoita tai kylmene. Avot.. pystyy useamman tunnin venyttämään.

        Viikko vasta takana joten eipä tässä suuria mittoja voi odottaakkaan. Puoli senttiä on alku :) lopetan vasta kun täyteen tulee 18cm erektiopituutta.


      • Aivanniin
        Aivanniin kirjoitti:

        Et selvästikkään osannut käyttää ko laitetta. Itse olen käyttänyt nyt noin viitenä päivänä. Muutamia tunteja päivässä. Muutama välipäiväkin ollut välissä. Erektion aloituspituus 14.5cm. Tänää mittasin nii pituus oli 15cm.. että sellaista :)

        Aluksi venytin melko iisisti sillä pienimmällä vedolla. Hyvin pian napsautin toisiksi kovimman vedon ja annoin olla muutaman tuntia kerralla. Terskan lipsuminen sekä nupin punoitus ja kylmeneminen olivat isoja ongelmia. Kokeilin kangaspalaa väliin, lipsui. Laitoin kireämmälle, terska punoitti ja kylmeni. Kokeilin hieman kostutettua kangaspalaa, ei auttanut.

        Ongelma ratkesi vasta kun hain apteekista istekiinnittyvää tukisidettä. Vedin esinahan taakse ja kietaisin terskan juureen pari rinkiä melko tiukalle. Tukiside on melko kitkaisaa tavaraa joten se ei lipsu peniksestä eikä itse laitteen kumiremmi luista siteen päällä. Ei tarvi kovin kireälle laittaa remmiä joten ei terska punoita tai kylmene. Avot.. pystyy useamman tunnin venyttämään.

        Viikko vasta takana joten eipä tässä suuria mittoja voi odottaakkaan. Puoli senttiä on alku :) lopetan vasta kun täyteen tulee 18cm erektiopituutta.

        Väliaikatietoja. Tunnin ehkä maksimissaan kahden venyttelyjä oon tehny ja välipäiviäkin pidellyt ja lepuutellut veitikkaa. Viimeisin mittaus oli positiivinen yllätys, 15,3cm

        Eli kyllä tämä laite toimii, itselläni ainakin. Konkreettisin asia mistä huomaa edistyksen on se kun huomaat laittavas lisää vetoa tai laitteelle pituutta ilman tuskaa :)

        Ei en ole mikää male edge myyntiedustaja enkä saa mitää rahoja keneltäkään vaikka laitetta kehunkin.

        Jos aihe kiinnostaa enemmänki niin pegym on paikka mistä kannattaa käydä lukemassa juttuja. Englanninkielinen foorumi, mutta eikös me kaikki osata englantia nykypäivän modernissa suomessa? :)

        Eli lähdin 14.5cm erektiopituudesta liikkelle ja nyt parin viikon venyttelyn jälkeen on erektiopituus jo 15.3. Lepopituuksia en oo mittaillu ku se ei mua kiinnosta. Käyryyden suoristus on mun ykköstavoite, mutta en osaa mitata sen muuttumista ajan saatossa. Sen näkee sit ehkä puolen vuoden päästä.

        Eiku kaikki vaan venyttelemään ja puolen vuoden päästä uimahallin lauteille aiheuttamaan kateutta! Ja varmaan ihasteluakin ;)


      • Aivanniin kirjoitti:

        Väliaikatietoja. Tunnin ehkä maksimissaan kahden venyttelyjä oon tehny ja välipäiviäkin pidellyt ja lepuutellut veitikkaa. Viimeisin mittaus oli positiivinen yllätys, 15,3cm

        Eli kyllä tämä laite toimii, itselläni ainakin. Konkreettisin asia mistä huomaa edistyksen on se kun huomaat laittavas lisää vetoa tai laitteelle pituutta ilman tuskaa :)

        Ei en ole mikää male edge myyntiedustaja enkä saa mitää rahoja keneltäkään vaikka laitetta kehunkin.

        Jos aihe kiinnostaa enemmänki niin pegym on paikka mistä kannattaa käydä lukemassa juttuja. Englanninkielinen foorumi, mutta eikös me kaikki osata englantia nykypäivän modernissa suomessa? :)

        Eli lähdin 14.5cm erektiopituudesta liikkelle ja nyt parin viikon venyttelyn jälkeen on erektiopituus jo 15.3. Lepopituuksia en oo mittaillu ku se ei mua kiinnosta. Käyryyden suoristus on mun ykköstavoite, mutta en osaa mitata sen muuttumista ajan saatossa. Sen näkee sit ehkä puolen vuoden päästä.

        Eiku kaikki vaan venyttelemään ja puolen vuoden päästä uimahallin lauteille aiheuttamaan kateutta! Ja varmaan ihasteluakin ;)

        Älä mene sitten joskus isomulkkuisena yleiseen saunaan. Asko pian sanoo isoa mulkkuasi väärin mitatuksi. Niin hän sanoo jokaista pientä isompaa.

        Ja kasvata vähintäänkin tynnyrimäinen paskamaha ison mulkkusi suojaksi, koska isot kullit, eli ne persemitatut, ovat vain laihoilla räntsäkkeillä. Niillä "minimiehillä".

        Tässä Askon oma ohje peniksen isontamiseen:

        ##Parhaiten mulkkuun saa mittaa, kun ampuu naulapyssyllä mulkun kiinni kattoon ja hyppää katolta alas naru kaulassa.##

        Hiukan vaikuttaa arveluttavalta ;)


    • Painu-homo-helv

      Parhaiten mulkkuun saa mittaa, kun ampuu naulapyssyllä mulkun kiinni kattoon ja hyppää katolta alas naru kaulassa.

    • diileri

      ostakaa multa Male Edge extra ihan puhtaana miltei uusi, 50€ kaikki varusteet mukana 0451114599

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe