Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Täällä oli vuosia sitten pitkä Andropenis-ketju

21cm

Andropenis on venytyslaite jolla useampikin kirjoittaja yritti saada lisää mittaa. No miten kävi, loppuiko into ja motivaatio? Muistaakseni kukaan ei raportoinut peniksensä kasvaneen sen avulla isommaksi.

6

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huracan111

      Olen käyttänyt laitetta aikoinaan vähintään satoja tunteja. Pituutta sain lisää noin 1-1,5cm. Ympärysmittaa en mitannut mutta luulen ettei sitä tullut lisää.
      Lopetin käytön koska mahdolliset riskit erektioon ja tuntoherkkyyteen huolettaa liikaa.
      En suosittele käyttämään mutta jos joku päättää käyttää niin kannattaa ostaa vacextender kiinnityspää joka ei katkaise verenkiertoa niin paljon kuin andropeniksen oma lenkki jota en pidä turvallisena!
      Nykyään on useampia laitteita jossa tämä kiinnitys huomioitu paremmin. Esim. phallosan, penimaster pro ja vacextender (Autoextender.com.)
      Thunders placelta löytyy lisää tietoa aiheesta.

      • Ajatteles nyt. Jos sinulla oli vaikka 13.5-senttinen puikko aloittaessa, niin 1.5 senaa lisää siihen, sai sen keskipituiseksi...

        Olen ymmärtänyt, että velttoon mittaa tulee tuollaisella venytyslaitteella. Tuliko sinulle velttoon muutosta kuinka paljon?
        Moni mies olisi tyytyväinen, vaikka ei saisikaan muualle kuin velttoon näyttävyyttä. Useimmiten useimmille jäykkä riittää toimittamaan asian. Mutta kun pitäisi olla se näyttökulli erikseen, vai mitä pojat?


    • huracan111

      Lepokokoa en juurikaan mittaillut ja se myös vaihtelee itsellä paljonkin. Eli en pysty varmaksi sano paljonko on tullut lisää pituutta. Erektiopituus on itselle paljon tärkeämpi.

      Tosiaan helpolla tämä vähäinenkin pituuden kasvu ei ole tullut. Ensin käytin andropeniksen omalla silmukkakiinnityksellä joka oli tuskallinen käyttää. En usko, että sain tällä yhtään lisää pituutta.
      Myöhemmin ostin vacextederin jonka kiinnitys on paljon parempi ja turvallisempi, tässäkin ongelmana, että tahtoi turvottaa varsinkin kovemmasssa vedossa eli laitetta kannattaa ottaa usein pois, että veri pääsee kiertämään kunnolla.
      Lisäksi tein jonkin verran käsin tehtäviä venytyksiä mutta pääosin pituuden kasvu tuli venytyslaitteella.
      Pidän ympärysmittaa paljon tärkeämpänä kun pituutta jota tällä laitteella en ainakaan itse saanut lisää, se oli myös yksi syy mahdollisten riskien lisäksi miksi lopetin käytön toistaiseksi.

      • Jaettikyrpae

        Siis minkälainen hobittimuna sulla on kun on pitänyt tutustua tuollaiseen arsenaaliin kullipumppuja?


    • 63mar

      mekaanisesti ei peniksen kasvatus voi onnistua , koska se on verenkierrollinen, paisuvaista stimuloiva hoito on ainoa ratkaisu, verenkierron parantaminen, eli käytä penistä tavalla tai toisella, on tablettejaki .nm "käyttäjä"

    • huracan111

      Kuten aiemmissa viesteissäni sanoin, oman kokemukseni mukaan voi saada hiukan lisää pituutta. Mulla ei ole mitään syytä valehdella, en kauppaa mitään. Mitat olen ottanut oikein.
      Mielestäni pituuden lisäys on tullut sitä kautta kun peniksen juuressa yläpuolella olevat "jänteet" ovat hiukan venyneet. Käsittääkseni pidennysleikkauksessa nämä katkaistaan jolloin ne kiinnittyvät alemmaksi = penikseen tulee vähän lisää pituuta.

      Tarkoititko tableteilla erektiolääkkeitä? Tiedän yhden käyttäjän jonka mukaan erektio olisi lääkkeen ottamisen jälkeen suurempi kuin täysi erektio ilman lääkettä. Oletko itse huomannut tällaista?
      Pysyvää koon kasvua erektiolääkkeillä ei kuitenkaan saa aikaan. Samaa mieltä siitä, että penistä kannattaa käyttää, verenkierto ja erektio pysyy hyvänä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe