Hauka pyytää anteeksi.

haaaaukaaaaa

Heippa kaikki pienet pippelit!

Kesällä mulla oli kitaspämmi päällä, ku oli tylsää. Laitoin myös uikutispämmiä.
Nyt kun uhattiin stalkkerilla niin sain lisää virtaa laittaa spämmiä ja testata stalkkerin kykyjä. Nyt tammikuun ekana päivänä piti tulla iso JYTKY, ei tullut...

Tissu esiintyi luotsina ja tottakai testasin kepillä jäätä ja koko juttu osottautui feikiksi.
ULLATUUS!

Eli nyt jatketaan samalla jutuilla, ilman spämmiä.

Pyydän anteeksi spämmiä ja jatkan, mikäli mua kohtaan tulee uhakuksia.

19

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haukis on paras! Go Hauka!

    • TissuOnHomo

      Uikuti spämmi oli paras. Piste spämmi oli ihan pyllystä.

      • crossbow.hauka

        Spämmi ajoi tehtävänsä. Olen edlleen valmis kohtaamaan stalkkerini silmästä korvaan!

        Nettishakki on kivaa.


    • hinttiautomaatti

      Tapa Kari itsesi.

      • kohdataanko.for.death

      • seksiskäsghauka

      • vitun_homo

        Koko purukka,..


      • Nätithäpyhuulet

    • olet.paska.ja.tissu

      Hyvä että ymmärsit kuinka ääliömäistä se häiriköiminen oli ja lupasit parantaa tapasi. Olen todella yllättynyt, että tissu kykeni tunnustamaan tyhmyytensä ja pyytää anteeksi. Sinä olet tissu eikä se fakta muutu vaikka jankuttaisit tuhat kertaa että et ole.

      • crossbow.hauka

        Tulisitko tuttuun metsään harjoitusmaaliksi?
        En ole tissu.


      • hauka..nyyh...kadun

      • Ampumaradallasexiä
        crossbow.hauka kirjoitti:

        Tulisitko tuttuun metsään harjoitusmaaliksi?
        En ole tissu.

        Miksi Hauka et pyydä tissua panolle? Kai seksi on miellyttävämpää kuin tappaminen?


    • Kylmäkäsi

      Kylmiksen ovenpielessä on KM87 vireessä.

      • hauka.KADUN

        Mun oven karmeissa on abloy saranat ja vastarauta. Selvisi ainaki ettei tissu ole todellakaan mikään sefu. Pakkoha se oli testata ku jäbä yllyttämällä yllytti.
        Vaikka en enään spämmää ja kadun menneitä tapahtumia, pidän tissun esittelemää bebaa ja sileää reittä hyvvin söpöinä! Sanoisin et kyllä kehtaa esitellä!!


      • buahahaa
        hauka.KADUN kirjoitti:

        Mun oven karmeissa on abloy saranat ja vastarauta. Selvisi ainaki ettei tissu ole todellakaan mikään sefu. Pakkoha se oli testata ku jäbä yllyttämällä yllytti.
        Vaikka en enään spämmää ja kadun menneitä tapahtumia, pidän tissun esittelemää bebaa ja sileää reittä hyvvin söpöinä! Sanoisin et kyllä kehtaa esitellä!!

        Tapa hintti itsesi.


      • Tissunpylly
        hauka.KADUN kirjoitti:

        Mun oven karmeissa on abloy saranat ja vastarauta. Selvisi ainaki ettei tissu ole todellakaan mikään sefu. Pakkoha se oli testata ku jäbä yllyttämällä yllytti.
        Vaikka en enään spämmää ja kadun menneitä tapahtumia, pidän tissun esittelemää bebaa ja sileää reittä hyvvin söpöinä! Sanoisin et kyllä kehtaa esitellä!!

        Onko homoilu virtuaalihyve?


      • hauka.KADUN
        Tissunpylly kirjoitti:

        Onko homoilu virtuaalihyve?

        On toki.Mulla on kolme hyvettä tai pahetta,homoilu,hillitön ripulointi ja ripulin syöminen.niinja piereskely,mutta nyt meen hotkimaan paskaa taas housut tuntuvat olevan taas täynnä evästä.


    • Dino96

      Kun kerran olet niin pahoillasi, niin miksi et ammu rumaa homopäätäsi kappaleiksi? Osoittaisit aitoa katumusta.

    • 645372636

      Tissulla on konepistooli ja sotakokemus. Et pysty uhkailemaan Tissua ampumaratajutuilla. Tissu ei aloita sotaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe