Kessaa taas kun en tiedä mitä pitäis tehhä..
Oon lukenu paljon negatiivista e-pillereistä että ei kannata alkaa syömään ellei ole pakko, ja en edes seurustele eli ei oo minkäänlaista seksielämää, mutta nyt oon alkanu harkita niitä kuitenkin.
Eli mulla on ollut menkat jo kohta 8 vuotta, mutta kierto silti edelleen heittelee 18-28 päivän välillä :D ikää siis 20 vuotta enkä oo edes aiemmin järkytelly tota koska oon ajatellu että kyllä tää tästä, mut eihän niitten nyt enää pitäs noinkaan heitellä, kamalaa.. Toisekseen mulla on aknea, oon muutama vuos sit käyny ihotautilääkärillä jolta sain vaan basironia mutta ei oo auttanu, oon myös kaikenlaista muuta kokeillu mut eipä oo niistäkään ollut apua. Ikää tosiaan edelleen se 20..
Kolmanneks, runsaat vuodot vielä toisinaan.
Määrätäänkö mulle pilsui näillä perustein ja ennen kaikkee hankkisitteko minuna pillereitä vaikka ehkäsyyn en niitä siis tarvii. Ja en todellakaan halua että iho menis yhtään pahemmaks, mut eihän niistä merkeistä varmaan tiedä mikä auttaa akneen ennenku vasta kokeilee.. Siskoilla on pillerit et sen puolesta voisin käyttää..?
APUA
Saanko e-pillerit näillä perustein?
2
63
Vastaukset
- Bkyup
Kannattaa kokeilla. Jos siskoillasi ei ole ollut suurempia ongelmia, suvussasi ei ole verenpainetautia jne etkä tupakoi, niin kokeilemalla se selviää.
Joillakin pillerit on pahentanut ihoa (varsinkin minipillerit) mutta sanoisin että yleisemmin hormonitoiminta tasoittuu eikä kiihdy. Kaikki reagoi kuitenkin omalla tavallaan eri pillereihin jne.
Itsellä ei ole ollut ongelmia vaikka olen tainnut syödä jopa yli 8 laattaa putkeen.. Ihoni on parantunut, mutta myös kuivunut. Aloitin pillerit suht nuorena niin on paha sanoa millainen iho olisi vanhemmiten ilman pillereitä.
Ja kukapa tietää vaikka kiertosi tasoittuisi vuoden parin epillerikokeilun jälkeen. Win win mun mielestä jos ei kummempia oireita tule ja sopivaa pilleriä ei tarvitse etsimällä etsiä. - kannattaakokeilla
Ei e-pillereihin tarvitse erityisiä perusteita.
Minuun verrattuna sinulla on säännölliset kuukautiset, mutta ymmärrän, että tuokin välillä risoo.
E-pillerit ovat minulla: säännöllistäneet vuodon, vähentäneet vuotoa, vähentäneet kipuja, vähentäneet PMS oireita, tehneet elämästä kaikin puolin mukavampaa.
Kannattaa kokeilla.
Esteitä tuskin on, koska sisaresikin on saanut e-pillerit. Esteitä voisi olla aurallinen migreeni tai sairaalloinen liikalihavuus, varsinkin yhdistettynä tupakointiin. Mitään noista kolmesta et ole maininnut, joten esteitä tuskin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806532- 1476070
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013896Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232351- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4171446- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611056Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033