Mies olla täällä... Hän sai minut syttymään söpöydellään ja omalla kohteliaisuudellaan.
Voisikohan hän
29
259
Vastaukset
Tuskin...
Ellei ole siitä sitten sinulle ilmoittanut...
<3- hänestäkiinnostuin
Tuskin kukaan semmoista ilmoittaisi.
hänestäkiinnostuin kirjoitti:
Tuskin kukaan semmoista ilmoittaisi.
Paitsi minä...
:D
http://www.hahastop.com/pictures/Strong_Woman971.jpg
- tarinatori
mieskin syttyi ja paloi poroksi jouluna jolla joulupukki tuli
- hänestäkiinnostuin
Ei syttynyt! Ei saa olla syttynyt tämä ihana <3
- ehkäjokuainakin
Millaisessa tilanteessa tapasitte ensimmäisen kerran?
- hänestäkiinnostuin
ehkäjokuainakin kirjoitti:
Millaisessa tilanteessa tapasitte ensimmäisen kerran?
Minä ja hän(kö)?
- ehkäjokuainakin
Minä ja hän(kö)?
Niin. Joko sinä ja hän TAI sinä ja minä, jos hyvin sattuisi...!
- hänestäkiinnostuin
Niin. Joko sinä ja hän TAI sinä ja minä, jos hyvin sattuisi...!
Me ainakin tapasimme ensimmäisen kerran työn merkeissä.
- ehkäjokuainakin
Me ainakin tapasimme ensimmäisen kerran työn merkeissä.
Mikä on kaipaamasi miehen etunimen ensimmäinen kirjain?
- hänestäkiinnostuin
En halua kertoa, mutta hän kyllä tunnistaa jos mainitsen, että katsoimme toisiamme silmiin.
- ehkäjokuainakin
Koska se tapahtui?
- hänestäkiinnostuin
Koska se tapahtui?
Ai mikä tapahtui?
- ehkäjokuainakin
Ai mikä tapahtui?
Silmiin katsominen?
- ehkäjokuainakin
Ai mikä tapahtui?
Niin ja minkä väriset silmät ovat?
- hänestäkiinnostuin
Silmiin katsominen?
Viimeisimmästä ei kauheasti aikaa. Silmien värin hän varmasti näki.
- S_nainen
Aivan samoin voisin kirjoittaa..J miehelle.
- voisinolla
ikäero pelottaa.. silmiin katsominen oli nopea vilkaisu :)
- hänestäkiinnostuin
Eipä ollut meillä. Oli vähän pidempi se :)
- hänestäkiinnostuin
Hän oli vain kovin totinen seurassani. Yritin nähdä hänen hauskaa puoltaan, mutta en saanut sitä hänestä irti. Muuten oli kaikille muille hauska.
- korvapuustinostan
Niin oli yksi kohtaamanikin. Oikea totisuuden huippu, itseasiassa molemmilla tapaamiskerroilla. Nuorempana kyllä nauroi. Ehkä olen niin "järkyttävä" ilmestys suu hymyssä, että menee totiseksi.
- hänestäkiinnostuin
korvapuustinostan kirjoitti:
Niin oli yksi kohtaamanikin. Oikea totisuuden huippu, itseasiassa molemmilla tapaamiskerroilla. Nuorempana kyllä nauroi. Ehkä olen niin "järkyttävä" ilmestys suu hymyssä, että menee totiseksi.
Voiko totinen mies olla kiinnostunut?
- omakokemus
Uskoisin niin. On joko ujo tai jännittää tilannetta eikä hymy irtoo. Tai ei tiedä onko toinen kiinnostunut hänestä. Eikä osaa lukea sitä toisen kasvoilta vaikka toinen hymyilee koko ajan keskustellessa.
- hänestäkiinnostuin
omakokemus kirjoitti:
Uskoisin niin. On joko ujo tai jännittää tilannetta eikä hymy irtoo. Tai ei tiedä onko toinen kiinnostunut hänestä. Eikä osaa lukea sitä toisen kasvoilta vaikka toinen hymyilee koko ajan keskustellessa.
Hän ei vakuttanut ainakaan jännittäneen. Eikä vaikuttanut ujoltakaan. Osasi todella hyvin peittää tunteet tai sitten hän ei kiinnostunut minusta. Monesti kyllä on katseemme kohdanneet. Hän todella osaa koukuttaa, kun esittää välinpitämätöntä. Oikein saa minut melkein kerjäämään katsettaan.
- hänestäkiinnostuin
Hän ei vakuttanut ainakaan jännittäneen. Eikä vaikuttanut ujoltakaan. Osasi todella hyvin peittää tunteet tai sitten hän ei kiinnostunut minusta. Monesti kyllä on katseemme kohdanneet. Hän todella osaa koukuttaa, kun esittää välinpitämätöntä. Oikein saa minut melkein kerjäämään katsettaan.
Toki on hyvä, että osaa pitää kiinnostusta yllä, eikä ruoki liikaa tai liian vähän. Sopiva määrä on hyvä. Itselläni ainakin haluan haastetta, enkä mitään helppoa jännittäjää. Liian helpot saavat minut vain menemään kauemmaksi. En syty sellaisille.
- Tiedustelenmuutenvaan
Ap onko aloittajana tässä ketjussa?
- olipahauski
tiedoksesi että ap on aloittajana joka ainoassa ketjussa.!!!
- Keskiyövastaus
Olenkohan tässä. Oletko sinä siinä? Oletko se sinä minun parhaani? Minulla on ikävä.
- hänestäkiinnostuin
Parhaasi? Kuvaile häntä, jos osuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584