Olen tässä pitkään jo ihmetellyt, kun laitan silitysrautaan vettä ja sitten kun se lämpenee niin se alkaa tiputtamaan vettä lattialle. Onko siinä jokin nappi päällä minkä takia se tiputtaa vettä?
Miksi se vuotaa aina?
6
2238
Vastaukset
- höyrypää
nosta tehoja niin suurempi lämpötila muuttaa veden höyryksi.
Kas, kun minun silitysraudassani on ihan sama ongelma! Hienoo kun sinkkupalstalla on välillä tämmöisiä relevanttejakin aiheita. :)
Omassa tapauksessani uskoisin tuon johtuvan siitä että silitysrautani parhaat nuoruusvuodet alkavat olla pikkuhiljaa takanapäin, sillä ei sen nyt pitäisi noin vain alleen laskea miten sattuu.Ei kannata Silittää.. Ihan turhaa Hommaa.. Rypistyy kuiteskin.. ;D
.. Niih ja itse kysymykseen on paha vastata mitään, koska et antanut Kattavaa VikaKuvausta.. ;P
Mut jos jostain on tiiviste pettänyt, niin voi olla vaihdettavissa tai sitten ei.. Ja jos on Runko jostain päässyt hieman murtumaan ja se lämmön vaikutuksesta "laajenee", niin sille ei välttis kauheasti ole mitään tehtävissä.. Paitsi jos se on jossain sellaisessa kohtaa ja sellaisessa materiaaliassa, johon voi jotain korjausmassaa tjms. laittaa.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Niih ja itse kysymykseen on paha vastata mitään, koska et antanut Kattavaa VikaKuvausta.. ;P
Mut jos jostain on tiiviste pettänyt, niin voi olla vaihdettavissa tai sitten ei.. Ja jos on Runko jostain päässyt hieman murtumaan ja se lämmön vaikutuksesta "laajenee", niin sille ei välttis kauheasti ole mitään tehtävissä.. Paitsi jos se on jossain sellaisessa kohtaa ja sellaisessa materiaaliassa, johon voi jotain korjausmassaa tjms. laittaa.. ;P.. Tosin luultavasti pääsee helpommalla, kun käy ostamassa uuden.. Paitsi jos haluaa ja tykkää hieman nikkaroida ja/tai haluaisi tehdä pienen ekoteon.. ;P
- yötämyöte
Joskus ihmiset pistävät liikaa vettä sinne sisuksiin ja tällöin vuotaa :) Huomasin sen kun niitä ehjiä vehkeitä tuotiin muka viallisina.. Tosin on voinut tulla tiensä päähänkin. Se jo selitettiinkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949