Facebookin yksityisyys

Jelpatkaa

Heipparallaa! Olen juuri liittynyt tähän naamakirjaan. Ja laittanut mielestäni kaikki mahdolliset yksityisyys asiani kuntoon. Facebook ehdottaa minulle puhelimeni yhteistiedoista ihmisiä vaikka meillä ei ole yhteisiä kavereita.. Eihän se voi ehdottaa minua heille..??

9

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkojokinsyy

miksi olet laittanut sinne oman puhelinnumerosi?

• onneavaanpaljon

• riiturallaa

Siksi minä en liity koskaan FB:iin. Soitan mieluummin puhelimella ystävilleni.

• e-a
        riiturallaa kirjoitti:

Siksi minä en liity koskaan FB:iin. Soitan mieluummin puhelimella ystävilleni.

Onks sulla viälä se veivattava puhelin ja uskooko tuo keskuksen Santra, että varmaan juuri hänelle halusit soittaa?

• riiturallaa
        e-a kirjoitti:

Onks sulla viälä se veivattava puhelin ja uskooko tuo keskuksen Santra, että varmaan juuri hänelle halusit soittaa?

No kuules, se kampi katkes jokin aika sitten, mutta onneksi piuha on vielä töpselissä seinässä kiinni. Ostin sitten sellasen kannettavan, jolla soitan kaikki tän kotimaan puhelut;ne kun on ilmasia tän tietsikan kylkiäisenä. On mulla sellanen viime vuosituhannen Nokiakin, mutta ihan vaan hätävarana.

• Aurora4
        e-a kirjoitti:

Facebookin kautta on kätevää pitää yhteyttä kirjoittamalla viestejä. Kiireisiä ihmisiä ei aina kehtaa vaivata soittamalla. FB-viesti jää luettavaksi ja vastattavaksi silloin kun saajalle sopii. Käytän sitä silloin, kun haluan vain vähän jutella, mutta asiaa ei ole tarpeeksi sähköpostia varten. Viestiä voi useankin kaverin kanssa samaan aikaan näillä pikku boxeilla.

• tgrtwertywer

Höpöhöpö, salaliittoteoreetikot. Miksi ketään kiinnostaisi juuri teidän yhteystietonne, miettikää nyt vähän.

• y6356y56y

No esim. yrityksiä joille näitä tietoja myydään kyllä kovasti kiinostaa vaikka sinä et sitä tiedä. Kukaan ei tiedä myöskään mihin näitä tulevaisuudessa voidaan käyttää ja esim. rikolliset voi myös hakkeroida nämä tietokasat itselleen. Kumma sunkin tietosi kelpaa tosi monelle niinkuin kenenvaan toista oli joksus 80-luvulla.

• 3e3e3

Eka virhe oli jo numerosi heille antaminen tai siis amerikan nsa:lle. Itse en ole omalla nimellä fb:ssä enkä mitään numeroita jakele heille myöskään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      206
      11881
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8218
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6293
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      174
      5215
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      56
      4967
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      50
      4508
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4418
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3906
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      82