Heipparallaa! Olen juuri liittynyt tähän naamakirjaan. Ja laittanut mielestäni kaikki mahdolliset yksityisyys asiani kuntoon. Facebook ehdottaa minulle puhelimeni yhteistiedoista ihmisiä vaikka meillä ei ole yhteisiä kavereita.. Eihän se voi ehdottaa minua heille..??
Facebookin yksityisyys
9
87
Vastaukset
- onkojokinsyy
miksi olet laittanut sinne oman puhelinnumerosi?
- onneavaanpaljon
Ihan sama oletko laittanut tai et. Ennestään tiedossa on jo ollut että muiden tietojesi kautta Facebook etsii numerosi , osoitteesi ym. ja myy tietoja mainostajille.
Tässä sitten toinen esimerkki yhteisön toiminnasta :
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/image-testasi---ja-todisti-facebook-vakoilee-puhelinkeskusteluja/RzM2JMBz - riiturallaa
Siksi minä en liity koskaan FB:iin. Soitan mieluummin puhelimella ystävilleni.
- e-a
riiturallaa kirjoitti:
Siksi minä en liity koskaan FB:iin. Soitan mieluummin puhelimella ystävilleni.
Onks sulla viälä se veivattava puhelin ja uskooko tuo keskuksen Santra, että varmaan juuri hänelle halusit soittaa?
- riiturallaa
e-a kirjoitti:
Onks sulla viälä se veivattava puhelin ja uskooko tuo keskuksen Santra, että varmaan juuri hänelle halusit soittaa?
No kuules, se kampi katkes jokin aika sitten, mutta onneksi piuha on vielä töpselissä seinässä kiinni. Ostin sitten sellasen kannettavan, jolla soitan kaikki tän kotimaan puhelut;ne kun on ilmasia tän tietsikan kylkiäisenä. On mulla sellanen viime vuosituhannen Nokiakin, mutta ihan vaan hätävarana.
- Aurora4
e-a kirjoitti:
Facebookin kautta on kätevää pitää yhteyttä kirjoittamalla viestejä. Kiireisiä ihmisiä ei aina kehtaa vaivata soittamalla. FB-viesti jää luettavaksi ja vastattavaksi silloin kun saajalle sopii. Käytän sitä silloin, kun haluan vain vähän jutella, mutta asiaa ei ole tarpeeksi sähköpostia varten. Viestiä voi useankin kaverin kanssa samaan aikaan näillä pikku boxeilla.
- tgrtwertywer
Höpöhöpö, salaliittoteoreetikot. Miksi ketään kiinnostaisi juuri teidän yhteystietonne, miettikää nyt vähän.
- y6356y56y
No esim. yrityksiä joille näitä tietoja myydään kyllä kovasti kiinostaa vaikka sinä et sitä tiedä. Kukaan ei tiedä myöskään mihin näitä tulevaisuudessa voidaan käyttää ja esim. rikolliset voi myös hakkeroida nämä tietokasat itselleen. Kumma sunkin tietosi kelpaa tosi monelle niinkuin kenenvaan toista oli joksus 80-luvulla.
- 3e3e3
Eka virhe oli jo numerosi heille antaminen tai siis amerikan nsa:lle. Itse en ole omalla nimellä fb:ssä enkä mitään numeroita jakele heille myöskään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019