Pieraisen sohvallani, kun muut tekee murhia ja tappavat sodassa.
Mä nautin elämästäni.
Piereskelen täällä vain.
En oo maanpetturi.
En vain ymmärrä sotimista ja muuta väkivaltaa.
Se on tyhmää touhua se.
Mä vain pieraisen sohvallani tai kävelylenkillä, kun muut sotivat ja tekevät muita hulluja tekoja.
Siinä teille mietinnän paikka!
Laittakaa elämänarvonne kuntoon!
Mun viha sotimista kohtaan ja pieraisen sohvallani
8
153
Vastaukset
- sivaripaskatUlosSuomesta
Piereskelet sohvallasi kun muut vartioivat rajoja ja takaavat Suomen rauhantilan.
Piereskelet sohvallasi kun muut tekevät töitä ja maksavat veroja joilla sinutkin elätetään.
Piereskelet sohvallasi joka sekin on sossun sinulle hankkima.
Piereskelet sohvallasi koska et muuta osaa.
Olet yhteiskunnan siivelläeläjä, maanpetturi joka ei Suomen kansalaisuutta ansaitse.- sivaritonhomoja
veit sanat suustani
- Cpaprutonhomoillejamiel
Mielenvikanen suutansa soittaa ja sossusta kerää rahaa kun on C paperit kädessä ja ylipainoa 50 kiloa ja elämämkoulu on käyty
- luomua_vain
aloittajalle
Pyydä sossusta helpommin sulavaa ruokaa ja lopeta se piereskely, ettei ilma pilaannu. - Pasifisti-jääkäri
Aloittaja vihaa sotaa. Minäpä sitävastoin rakastan sitä. Kuinka uljasta onkaan sotia maansa puolesta, täyttää vannottu sotilasvala ja oma paikkansa rivissä. Kuvitteleppa: kuuraisena syksyaamuna heräät teltassa kaukaisen tykkitulen kuminaan virkeänä ja ajattelet tulevan päivän koitoksia ja sankaritöitä jännittyneesti. Sitten päivemmällä rapsakka hyökkäys kohti ikiaikaista vihollistamme, joka onkin saanut olla rauhassa aivan liian pitkään. Kajauttelet uljaita huutoja, ryntäät kohti koirankuonolaista, joka pelostaan huolimatta ihailee kylmäpäistä hyökkäystäsi. Lopulta kuitenkin vastustaja murtuu ja antautuu vangiksesi. Kaikki käy kuin unelmassa, ylennys korpraaliksi odottaa ja uljas voitto on jälleen saavutettu. Olet verraton sankari, jota kaikki naiset ihailevat ja toverit kunnioittavat. Vihollinenkin tietää tekosi ja vapisee. Kansasi on kiitollinen ja kuningas laskee kutreillesi voittajan seppeleen.
Näinkin voi käydä ja aloittaja muka vain piereskelisi sohvalla. En voi käsittää. Meitä on tosiaan moneen junaan.- nota
Jännä juttu kun sotaveteraanit on sotaa vastaan, pitävät sitä typeränä ja varsinkin nykyjään turhana, kun Suomi ei edes ole itsenäinen, ( EU: n talutusnuorassa ).
Sitten on näitä uhittelijoita jotka kuulemma sodassa olivat pahimpia pelkureita. Meneppä sotimaan sitten maasi puolesta, kunhan jätät me muut suomalaiset veronmaksajat rauhaan.
- Loveandpeace
Sopii piereskellä mutta muista muuttaa Ruotsiin jos täällä alkaa paukkumaan koska kaltaisesi laitetaan raivaamaan miinakenttiä. Sen mahdollistaa poikkeustilalaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195958- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818