Mun viha sotimista kohtaan ja pieraisen sohvallani

MrJuha82outolintu

Pieraisen sohvallani, kun muut tekee murhia ja tappavat sodassa.
Mä nautin elämästäni.
Piereskelen täällä vain.
En oo maanpetturi.
En vain ymmärrä sotimista ja muuta väkivaltaa.
Se on tyhmää touhua se.
Mä vain pieraisen sohvallani tai kävelylenkillä, kun muut sotivat ja tekevät muita hulluja tekoja.

Siinä teille mietinnän paikka!
Laittakaa elämänarvonne kuntoon!

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivaripaskatUlosSuomesta

      Piereskelet sohvallasi kun muut vartioivat rajoja ja takaavat Suomen rauhantilan.
      Piereskelet sohvallasi kun muut tekevät töitä ja maksavat veroja joilla sinutkin elätetään.
      Piereskelet sohvallasi joka sekin on sossun sinulle hankkima.
      Piereskelet sohvallasi koska et muuta osaa.
      Olet yhteiskunnan siivelläeläjä, maanpetturi joka ei Suomen kansalaisuutta ansaitse.

      • sivaritonhomoja

        veit sanat suustani


      • Cpaprutonhomoillejamiel

        Mielenvikanen suutansa soittaa ja sossusta kerää rahaa kun on C paperit kädessä ja ylipainoa 50 kiloa ja elämämkoulu on käyty


    • luomua_vain

      aloittajalle
      Pyydä sossusta helpommin sulavaa ruokaa ja lopeta se piereskely, ettei ilma pilaannu.

    • Pasifisti-jääkäri

      Aloittaja vihaa sotaa. Minäpä sitävastoin rakastan sitä. Kuinka uljasta onkaan sotia maansa puolesta, täyttää vannottu sotilasvala ja oma paikkansa rivissä. Kuvitteleppa: kuuraisena syksyaamuna heräät teltassa kaukaisen tykkitulen kuminaan virkeänä ja ajattelet tulevan päivän koitoksia ja sankaritöitä jännittyneesti. Sitten päivemmällä rapsakka hyökkäys kohti ikiaikaista vihollistamme, joka onkin saanut olla rauhassa aivan liian pitkään. Kajauttelet uljaita huutoja, ryntäät kohti koirankuonolaista, joka pelostaan huolimatta ihailee kylmäpäistä hyökkäystäsi. Lopulta kuitenkin vastustaja murtuu ja antautuu vangiksesi. Kaikki käy kuin unelmassa, ylennys korpraaliksi odottaa ja uljas voitto on jälleen saavutettu. Olet verraton sankari, jota kaikki naiset ihailevat ja toverit kunnioittavat. Vihollinenkin tietää tekosi ja vapisee. Kansasi on kiitollinen ja kuningas laskee kutreillesi voittajan seppeleen.
      Näinkin voi käydä ja aloittaja muka vain piereskelisi sohvalla. En voi käsittää. Meitä on tosiaan moneen junaan.

      • nota

        Jännä juttu kun sotaveteraanit on sotaa vastaan, pitävät sitä typeränä ja varsinkin nykyjään turhana, kun Suomi ei edes ole itsenäinen, ( EU: n talutusnuorassa ).
        Sitten on näitä uhittelijoita jotka kuulemma sodassa olivat pahimpia pelkureita.


      • Meneppä sotimaan sitten maasi puolesta, kunhan jätät me muut suomalaiset veronmaksajat rauhaan.


    • Loveandpeace

      Sopii piereskellä mutta muista muuttaa Ruotsiin jos täällä alkaa paukkumaan koska kaltaisesi laitetaan raivaamaan miinakenttiä. Sen mahdollistaa poikkeustilalaki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe