K-Hertta, Herttoniemi

Pettynyt1

Olemme jo vähän vanhempi pariskunta, vaimo eläkkeellä ja itse liikuntarajoitteinen, mutta vielä työelämässä mukana. Olin vaimoni kanssa kyseisessä kaupassa asiakkaana valitsemassa leikkeleitä ja muutenkin normaalilla kauppareissulla. Mustahiuksinen, vihaisen näköinen 40-50-vuotias kaupan mieshenkilö tuli täydentämään hyllyä. Hän tönäisi minua, ei puhunut mitään, nappasi vain kinkkuleikkeet edestämme. Alkoi suututtaa, mutta jatkoimme ostoksiamme. Olimme siirtyneet jo jonkin matkaa eteenpäin leikkelehyllystöllä, kun mies tuli takaisin. Nyt hän tönäisi aggressiivisesti kyynärpäällään tilaa saadakseen eikä tälläkään kertaa sanonut mitään. Liikuntarajoitteisena henkilöna olen ehdottomasti sitä mieltä, että asiakkaiden töniminen ei ole hyvää käytöstä, varsinkaan kun ei edes pyydetä anteeksi. Laitoin palautetta kauppiaalle, mutta hän ei vaivaudu kommentoimaan asiaa millään lailla. Päätimme siis lopettaa asiakkuutemme kyseisessä kaupassa. Nykyaikana, ONKO KAUPPIAAN ARVOT KOHDALLAAN? Siis vaikkapa ikäihmiset, näkövammaiset, liikuntarajoitteiset, invalidit, sokeat asiakkaat. Heitäkö ei tarvitse huomioida millään lailla, kantavat vain hiekkaa tuulikaappiin?

32

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senatin_mies

      No johan on ollut TÖRKEÄÄ käytöstä K-Herttassa!!?? Jos kauppias ei reagoi mitenkään reklamaationne julistetaan boikotti koko kaupalle. TOSI TÖKKEÄÄ KÄYTÖSTÄ!

    • Hiihtäjäntienasiakas

      Kauppias Markus Ranne, mistäs tämmöinen palvelun taso johtuu.

      • Kaappias

        En kommentoi mittään !!!


    • kuloapina

      Tuossa kaupassa on ihan hirveän kalliit hinnat ! Kulosaaren miljonääreille varmasti ok juttu, etteivät tavalliset asiakkaat tule turhaan heidän reviirilleen ???

      • Nähtyon

        Ei työttömille asiakkaille, sairaille.


      • Asiakaspalvelu10v

        Törkeää palvelua asiakaita kohtaan!


    • Retromies50

      Persiistä koko kauppa!

    • turhaaruilutusta

      Ei taida löytyä aloittajalta todisteiden murenaakaan, voi olla aivan valetta koko ruikutus.

      • Pettynyt1

        Etpä ollut läsnä tuossa tilanteessa, uskoakseni. Kaupassa oli ruuhkaa kyseisenä ajankohtana, mutta mikään ei oikeuta työntekijöitä käyttäytymään tuolla tavoin asiakkaita kohtaan ! Selvittelen vielä asioita, ja, jospa kauppias ottaakin minuun yhteyttä,yhteystietoni ovat hänen saatavillaan.


      • kuinkajotkutjaksaa

        Herää jo tähän päivään pahvi ! jos ruuhkaisessa kaupassa on joku sinua tönäissyt, niin so what ?
        Sellaista sattuu normi ihmiset ei tuollaisesta sen isompaa numeroa tee, tuollainen kurja yhteiskunnan elätti ottaa sen elämää estäväksi jutuksi , häpeäisit edes.
        Kauheeta vikinää ja narinaa, jos joku tönäissyt kun et edestä varmaan ymmärrä siirtyä.


      • oletvajakki

        Olet varmaan itse mummonpotkija, HÄPEÄISIT edes !!!


    • Jaguar2014

      Köyhät kyykkyyn. Keräilytalous dorkille.

    • hyväepäilys

      Pahvipää lienee kauppiaan sukulainen tai sitten , itse tönijä???

    • pysyköötLestissään

      Taitaa olla tämän ketjun ainoa järkevä kommentoija.
      Liikuntavammaiset pysykööt lestissään, jos kauppa pullollaan ihmisiä, niin silloin työtä tekemättömällä kurjalla ei pitäisi olla asiaa kauppaan. Joutoeläjä voi suunnitella kauppareissunsa aikaan, jolloin siellä ei ole niin paljoa väkeä.

    • jopasinäkin

      Ikäsyrjintää eli rasismia ei tule hyväksyä ikinä. Jokainen vanhenee joskus.

    • erojalöytyy

      Mutta kaikki ei vanhanakaan valita turhista.

      • sillälailla1

        Vainajat ei valita, joo...


    • tyrhaakiehuntaa

      Tämä nykyinen nettiaika tuo esiin valittajien ryhmän. Asiat joilla ei olisi oikeasti mitään merkitystä, jotka unohdetaan normaalielämässä muutamassa minuutissa, ne saavat uudenlaisen merkityksen täällä netissä, noitten valittajien elämässä. He tuntevat elävänsä, kun vaikertavat kaikesta mahdollisesta, ja saavat vastakaikua.
      Sitä kai kutsutaan "some-ilmiöksi" Siinä oikeassa elämässä naurettavat asiat, suurenevat elämää suuremmiksi vääryydeksi, joista tyhmä kansa kohisee, ja nostattaa itseään someraivoon.
      Tämä on tuttu asia vanhoista westerneistä, siinä genressä kaupungin lynkkausporukka tulee mölyämään sheriffin toimiston eteen hirttoköysi kädessä, ja filmin sankari ottaa heidät vastaan haulikko tanassa, karkottaa lynkkaajat halveksien takaisin saluunan huuruihin.
      Netissä vaan ei ole sankaria hillitsevänä tekijänä.

      • bnbnbnbn

        "Tämä nykyinen nettiaika tuo esiin valittajien ryhmän."...

        Lopeta se valittaminen.


      • rwr433

        Komppaan täsmälleen "tyrhaakiehuntaa". Tämä on rasittavaa aikaa, kun joutuu lukemaan kaikenlaista sontaa - pääasiassa valittamista jostain.


      • Narinaton

        Voit vapaasti valita, Älä kirjoita tänne omia narinoitasi, ei KIINNOSTA !!!


    • Maallakasvanut

      Meijän kaupassa on hyvä palvelu, itse en menisi tuommoiseen Hertta kauppaan.

    • mielenitaaspahoitin

      vali vali!!!! hanki elämä=)

    • boikottiin

      kauppias ei halua liikuntarajoitteisia asiakkaita.. vain kauniit ja rahakkaat kelpaa...

      • teemu95-

        ei fiksu kauppa, lyhytnäköistä ajattelua


      • voisinuakipeetä
        teemu95- kirjoitti:

        ei fiksu kauppa, lyhytnäköistä ajattelua

        Selvästi näkee, kuinka nostelet aihetta noilla huomautuksillasi ylös.
        Olet siis aloittaja, ja käytöksestä paljastuu myös mielenterveysongelmasi.

        Sairaita tuntuu riittävän joka lähtöön.


    • Jotainrajaa

      Kauppias voi valita asiakkaat aivan samoin kuin ravintolatkin. Kämppiin ei mennä ryysyt päällä, ei myöskään K- kauppoihin.

      • pataässä42

        häh


    • Pettynyt1

      Tämä avaamani keskustelupalsta on näköjään alkanut elämään uskomattomalla tavalla. Kiitos kaikille, nyt toivon että tämä jää tähän. Kauppias vaikeni asiasta. Niin myös minäkin jatkossa. Tilanne on ohi ja voisin vaikkapa vaihtaa nimimerkkiänikin. Elämä jatkuu ja kevättä kohti menemme. Ripaus rakkautta, vähän huomaivaisuutta toinen toisiamme kohtaan, se on siinä! Nöyristellä ei tarvitse, kohteliaisuus kantaa pidemmälle.

    • Herttoniemeläinen

      Kuka on tuo musta-hiuksinen, 30-40 vuotias mies-henkilö.....

      !!!!!!

    • Juusomies

      18.7 18 taas joku mikki hiiri se tunnettu kelta paitanen räsytti jonossa melkein joka kerta se narisee asiakkaille usein myös Lidlissä tunne myös roihiksessa.

    • eivätmunpäivääpilaa

      Kaupan henkilökunta on kyllä hyvinkin stressaantuneen ja kypsyneen oloista lähes kokonaisuudessaan. Ei ne meikäläiselle tiuski mutta aistin sen ilmapiirin mikä johtuu kauppiaasta tai ylipäätään liikkeen johdosta.

      Lisäksi olen lopettanut tuoretuotteiden oston siitä kaupasta kokonaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe