Nainen, missä vaiheessa tajusit jääväsi yksin?

naiset-nirsoja

Oliko se silloin kun aloit meikkaamaan ja nostit tasosi kotosesta kymppiin vaikka olet kutonen?

11

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruikutiruikun

En oo tajunnu vieläkään koska aina sillon tällön löytää mukavaa ja mieluista seuraa :) eikä oo tarvinnu edes meikata enkä aio alkaakaan.. etenkään ittestään liikoja luulevien nirsojen ukkojen takia.

• käytäntöön

Ovatpa varsinaisia matemaatikkoja tälle palstalle eksyneet miehet. Laskukone sydämen paikalla.
      Ihmisiä on erinäköisiä! Toisilla on pottunokka ja toisilla mainosten näköinen nenä! Jotkut tykkäävät pottunokkaisista kivoista naapurintytöistä!

Jotkut vain kaukaa ihailevat kuvia, eivät halua pottunokkaa mutta eivät myöskään koskaan saa sitä omaa kymppiään, koska eivät edes uskalla puhua naiselle nätisti tosielämässä. Jotkut ovat teoreetikko-haikailijoita, jotkut käytännön eläjiä, joiden mielestä ihon lämpö on parasta maailmassa.

• tavismies37

Naiset ei kai tykkää kenestäkään kun niihin ei saa yhteyttä mitenkään. Siellä ne tavis naiset omassa kolossaan haaveilevat komeasta pitkästä miehestä

• gsdn

Suomalaisissa yli 30 vuotiaissa vapaissa miehissä on se vika, että ovat lihottaneet itsensä perunasäkiksi. Ei se pieni vatsa haittaa, mutta kun ei edes leuka/kaula ääriviivaa näe kunnolla lihavuuden takia.
      Olen hoikka, joten ei kelpaa lihavat ei.
      Ja lisäksi monta muuta luonnekriteeriä...

• 40v-sinkkumies

Naiset on taas niin heikkoja etteivät jaksa nostaa edes 10 kg punttia ylös. Kyllä ne 35-40 v naiset on todella heikossa kunnossa usein. Minä sentään käyn salilla nostelee puntteja mutta naiset nostelee vaan mahaansa.

• Eivät ole kaikki yli 30-v miehet perunasäkkejä. Minä olen hoikka.
        Mutta ei se sitä tarkoita, että naisille kelpaisin.

• mies.mies-

Naiset on aina nirsoillut

• vitonen

Pitkän liiton kariuduttua puolison narsistiseen persoonallisuuteen ja henkiseen väkivaltaan tajusin -vihdoin- olevani yksin ja siitä suuresti nauttivani. Olen kokeillut nettideittailua, mutta koska olen niin satutettu ja vähäarvoiseksi tallattu, en koe olevani edes kuutosen tyttö enää kenellekään.
      Omat askelmerkkini ovat niin haparoivia, etten pysty tuomaan itseäni esille kuten muut, joten luulen jääväni loppuelämäkseni yksineläjäksi. Nettimaailman kovuus ja ihmisen arvottaminen ulkonäön tai saavutusten perusteella ei anna turvallista tietä parempaan elämään.

• nelosennainen

Juuri näin. Satutettuna on liian arka kehenkään tutustumaan ja itsearvo on nolla.
        Etsin kilttiä, mutta tässä päivässä kiinni olevaa miestä 60, mutta ei sellaista ole.
        Ukottuneita, ilkeitä, asennevammaisia, vähätteleviä ja ulkonäkökeskeisiä yhdistetyn talouskoneen ja seksiseuran vonkaajia löytyy, mutta enää en itseäni mihinkään ansaan pistä.

• Täällä.tänään.taas

Olisi täällä kuvaamasi mutta M72, vaan en uskalla enää etsiä mitään. Juttukaveri olisi kyllä mukava, mutta lienee sekin liikaa vaadittu. Ne harvat tuntemani tervejärkiset ovat jo parinsa löytäneet. Vaan enhän minä kaikkia tunne, oikeastaan en juuri ketään.

• nfajfaöjf

Sekava kysymyksenasettelu, mitähän tässä oikein edes ajetaan takaa. Oli miten oli, tajusin saavani seuraa, kun jätin turhan ujouden ja epävarmuuden. Luotin siihen että kyllä joku minustakin tykkää ja se joka osoittaa huomiota, ei tee sitä kiusatakseen. Siitä se ajatus sitten lähti. ;) Edelleen yli nelikymppisenä en meikkaa ja kyllä tykätään. Yksin en ole tuon nuoruusvaiheen jälkeen jäänyt, 25 alkoi flaksi käymään yllättävänkin kuumana. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      409
      3437
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1571
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1379
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      110
      1377
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1338
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1296
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1199
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1115
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      29
      1007
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      34
      913
    Aihe