Oliko se silloin kun aloit meikkaamaan ja nostit tasosi kotosesta kymppiin vaikka olet kutonen?
Nainen, missä vaiheessa tajusit jääväsi yksin?
11
106
Vastaukset
- ruikutiruikun
En oo tajunnu vieläkään koska aina sillon tällön löytää mukavaa ja mieluista seuraa :) eikä oo tarvinnu edes meikata enkä aio alkaakaan.. etenkään ittestään liikoja luulevien nirsojen ukkojen takia.
- käytäntöön
Ovatpa varsinaisia matemaatikkoja tälle palstalle eksyneet miehet. Laskukone sydämen paikalla.
Ihmisiä on erinäköisiä! Toisilla on pottunokka ja toisilla mainosten näköinen nenä! Jotkut tykkäävät pottunokkaisista kivoista naapurintytöistä!
Jotkut vain kaukaa ihailevat kuvia, eivät halua pottunokkaa mutta eivät myöskään koskaan saa sitä omaa kymppiään, koska eivät edes uskalla puhua naiselle nätisti tosielämässä. Jotkut ovat teoreetikko-haikailijoita, jotkut käytännön eläjiä, joiden mielestä ihon lämpö on parasta maailmassa. - tavismies37
Naiset ei kai tykkää kenestäkään kun niihin ei saa yhteyttä mitenkään. Siellä ne tavis naiset omassa kolossaan haaveilevat komeasta pitkästä miehestä
- gsdn
Suomalaisissa yli 30 vuotiaissa vapaissa miehissä on se vika, että ovat lihottaneet itsensä perunasäkiksi. Ei se pieni vatsa haittaa, mutta kun ei edes leuka/kaula ääriviivaa näe kunnolla lihavuuden takia.
Olen hoikka, joten ei kelpaa lihavat ei.
Ja lisäksi monta muuta luonnekriteeriä...- 40v-sinkkumies
Naiset on taas niin heikkoja etteivät jaksa nostaa edes 10 kg punttia ylös. Kyllä ne 35-40 v naiset on todella heikossa kunnossa usein. Minä sentään käyn salilla nostelee puntteja mutta naiset nostelee vaan mahaansa.
Eivät ole kaikki yli 30-v miehet perunasäkkejä. Minä olen hoikka.
Mutta ei se sitä tarkoita, että naisille kelpaisin.
- mies.mies-
Naiset on aina nirsoillut
- vitonen
Pitkän liiton kariuduttua puolison narsistiseen persoonallisuuteen ja henkiseen väkivaltaan tajusin -vihdoin- olevani yksin ja siitä suuresti nauttivani. Olen kokeillut nettideittailua, mutta koska olen niin satutettu ja vähäarvoiseksi tallattu, en koe olevani edes kuutosen tyttö enää kenellekään.
Omat askelmerkkini ovat niin haparoivia, etten pysty tuomaan itseäni esille kuten muut, joten luulen jääväni loppuelämäkseni yksineläjäksi. Nettimaailman kovuus ja ihmisen arvottaminen ulkonäön tai saavutusten perusteella ei anna turvallista tietä parempaan elämään.- nelosennainen
Juuri näin. Satutettuna on liian arka kehenkään tutustumaan ja itsearvo on nolla.
Etsin kilttiä, mutta tässä päivässä kiinni olevaa miestä 60, mutta ei sellaista ole.
Ukottuneita, ilkeitä, asennevammaisia, vähätteleviä ja ulkonäkökeskeisiä yhdistetyn talouskoneen ja seksiseuran vonkaajia löytyy, mutta enää en itseäni mihinkään ansaan pistä. - Täällä.tänään.taas
Olisi täällä kuvaamasi mutta M72, vaan en uskalla enää etsiä mitään. Juttukaveri olisi kyllä mukava, mutta lienee sekin liikaa vaadittu. Ne harvat tuntemani tervejärkiset ovat jo parinsa löytäneet. Vaan enhän minä kaikkia tunne, oikeastaan en juuri ketään.
- nfajfaöjf
Sekava kysymyksenasettelu, mitähän tässä oikein edes ajetaan takaa. Oli miten oli, tajusin saavani seuraa, kun jätin turhan ujouden ja epävarmuuden. Luotin siihen että kyllä joku minustakin tykkää ja se joka osoittaa huomiota, ei tee sitä kiusatakseen. Siitä se ajatus sitten lähti. ;) Edelleen yli nelikymppisenä en meikkaa ja kyllä tykätään. Yksin en ole tuon nuoruusvaiheen jälkeen jäänyt, 25 alkoi flaksi käymään yllättävänkin kuumana. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514